clio III - výměna předních žárovek
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Re: clio III - výměna předních žárovek
Uz dlho som nemenil ziarovky aj som zabudol ake je to komplikovane a dufam, ze to bude trvat a trvat, az sa niekedy zase budem musiet vrtat v tych svetlach. Nuz DRL svetla niet co viac dodat parada.
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Re: clio III - výměna předních žárovek
Na Cliu z 2011 mi první potkávačka praskla asi po 18000 u řidiče, druhá po 30000 u spolujezdce. V těch 30000 jsem vyměnil obě a dal tam Philips H7 Long Life EcoVision, mělo by to trochu víc svítit a podle výrobce vydržet 4x déle, tak uvidíme ... Výměna u spolujezdce byla trochu složitější, ale hadice od klimy jde volnou rukou trochu stlačit dolů a celkem se to pak dá.
Re: clio III - výměna předních žárovek
Ja som za 47,000km a 3,5 roka ziarovky nemenil, lebo som mal DRL. Takze na nieco to bolo.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: clio III - výměna předních žárovek
Pridam aj ja svoje postrehy a jeden napad.
Na uvod by som ale rad podakoval vsetkym diskutujucim vyssie, mnohe rady mi velmi pomohli v mojom boji
Stretavacka pred vodicom mi odisla po 20.000 km a vymenit ju nebol problem, navodov je tu hromada. Chce to len trochu snahu a pokojnu mysel.
Pred spolujazdcom sa mi vybila ziarovka nedavno, po asi 23.000 km a veru nechcelo sa mi do vymeny, citajuc tieto hororove pribehy. Ked som sa po asi 3 dnoch odhodlal, postupoval som nasledovne:
-Uvolnil som uchytenie hadice od klimatizacie ku kostre, co mi umoznilo trochu s nou hybat stranou, aby nezavadzala (podla mna nevyhnutny krok)
-Vytiahnutie gumovej capice - ziaden problem
-Vytiahnutie konektora jednoduchym potiahnutim smerom do vozidla, tu uz vzniklo par odrenin na ruke
-Vytiahnutie ziarovky rovnako potiahnutim smerom do vozidla, par novych odrenin...zatial jednoducha operacia
Problem nastal pri spatnej instalacii...ziarovku som tam ako-tak zacvakol (podotykam ze pocas celej operacie som mal pomocnika, ktory drzal klimatizacnu hadicu pridvihnutu, inak som bez sance), ale konektor...skoda reci. Tolko vulgarizmov som nepouzil po cely svoj predosly zivot ako pocas tejto hodinky Napokon som to vzdal odhodlany ist do servisu, ale na druhy den som sa pokusil znova a ked som tam zase stal a kristoval bohoval, napadlo ma tu novu ziarovku vyskusat, (stratil som prehlad o tom ktora je nova, ktora stara (nebola ocividne vypalena s odstrelenou strunkou v banke)), tak som tu novu ziarovku zapichol do vytiahnuteho visiaceho konektora a zazal svetla - svietila.
No ako som sa na tu visiacu svietiacu krasu pozeral skrsol mi v hlave napad narvat tam ziarovku SPOLU s konektorom naraz. Na moje velke prekvapenie tam zacvakla cela sustava naraz bez akychkolvek problemov (!) Praca na 3 sekundy, chce to len nebat sa, rovno ju tam nastelovat do toho otvoru v reflektore a silno zatlacit, aby nielen ziarovka zapadla ale aj konketor s tymi bocnymi zubkami.
Takze tolko moja skusenost, ak niekomu pomozem, budem len rad.
Pre uplnost, mam Renault Clio GT a ziarovky v stretavackach aj dialkovych su H7.
Na uvod by som ale rad podakoval vsetkym diskutujucim vyssie, mnohe rady mi velmi pomohli v mojom boji
Stretavacka pred vodicom mi odisla po 20.000 km a vymenit ju nebol problem, navodov je tu hromada. Chce to len trochu snahu a pokojnu mysel.
Pred spolujazdcom sa mi vybila ziarovka nedavno, po asi 23.000 km a veru nechcelo sa mi do vymeny, citajuc tieto hororove pribehy. Ked som sa po asi 3 dnoch odhodlal, postupoval som nasledovne:
-Uvolnil som uchytenie hadice od klimatizacie ku kostre, co mi umoznilo trochu s nou hybat stranou, aby nezavadzala (podla mna nevyhnutny krok)
-Vytiahnutie gumovej capice - ziaden problem
-Vytiahnutie konektora jednoduchym potiahnutim smerom do vozidla, tu uz vzniklo par odrenin na ruke
-Vytiahnutie ziarovky rovnako potiahnutim smerom do vozidla, par novych odrenin...zatial jednoducha operacia
Problem nastal pri spatnej instalacii...ziarovku som tam ako-tak zacvakol (podotykam ze pocas celej operacie som mal pomocnika, ktory drzal klimatizacnu hadicu pridvihnutu, inak som bez sance), ale konektor...skoda reci. Tolko vulgarizmov som nepouzil po cely svoj predosly zivot ako pocas tejto hodinky Napokon som to vzdal odhodlany ist do servisu, ale na druhy den som sa pokusil znova a ked som tam zase stal a kristoval bohoval, napadlo ma tu novu ziarovku vyskusat, (stratil som prehlad o tom ktora je nova, ktora stara (nebola ocividne vypalena s odstrelenou strunkou v banke)), tak som tu novu ziarovku zapichol do vytiahnuteho visiaceho konektora a zazal svetla - svietila.
No ako som sa na tu visiacu svietiacu krasu pozeral skrsol mi v hlave napad narvat tam ziarovku SPOLU s konektorom naraz. Na moje velke prekvapenie tam zacvakla cela sustava naraz bez akychkolvek problemov (!) Praca na 3 sekundy, chce to len nebat sa, rovno ju tam nastelovat do toho otvoru v reflektore a silno zatlacit, aby nielen ziarovka zapadla ale aj konketor s tymi bocnymi zubkami.
Takze tolko moja skusenost, ak niekomu pomozem, budem len rad.
Pre uplnost, mam Renault Clio GT a ziarovky v stretavackach aj dialkovych su H7.
Re: clio III - výměna předních žárovek
ramesse83
Máš namysli Clio III GT - takovou tu sportovní verzi s motorem 1.6 16V z twinga RS? Nebo jen běžného kombíka?
Máš i přisvěcování do zatáček?
Já mám světla H1, H7, H7. Měnil jsem už několikrát žárovky v potkávačkách a jednou v dálkovkách. (Je to daň za žárovky s vysokou svítivostí) Samotná výměna je v pohodě, žádnou trubku klimatizace jsem nikdy neuvolňoval. Před spolujezdcem jen vyndám nálevku nádobky ostřikovačů a před řidičem si sundám kryt baterky a pojistek - trochu to pomůže, hlavně na tu dálkovku. Konektor vždycky nasazuju až po zaaretování žárovky na místě pružinkou. Jinak to tam nějak po hmatu umístím. Mám naštěstí delší štíhlé prsty, tak to celkem jde.
Před spolujezdcem je pak akorát problém vrátit tu gumovou krytku na místo, je tam hodně malá mezera.
Máš namysli Clio III GT - takovou tu sportovní verzi s motorem 1.6 16V z twinga RS? Nebo jen běžného kombíka?
Máš i přisvěcování do zatáček?
Já mám světla H1, H7, H7. Měnil jsem už několikrát žárovky v potkávačkách a jednou v dálkovkách. (Je to daň za žárovky s vysokou svítivostí) Samotná výměna je v pohodě, žádnou trubku klimatizace jsem nikdy neuvolňoval. Před spolujezdcem jen vyndám nálevku nádobky ostřikovačů a před řidičem si sundám kryt baterky a pojistek - trochu to pomůže, hlavně na tu dálkovku. Konektor vždycky nasazuju až po zaaretování žárovky na místě pružinkou. Jinak to tam nějak po hmatu umístím. Mám naštěstí delší štíhlé prsty, tak to celkem jde.
Před spolujezdcem je pak akorát problém vrátit tu gumovou krytku na místo, je tam hodně malá mezera.
Clio III 2008, 1.6 16V 82kW dynamique+, 92 000km, prodáno
Nyní Honda Civic 1.8 i-VTEC sport 2008, 91 000km
Nyní Honda Civic 1.8 i-VTEC sport 2008, 91 000km
Re: clio III - výměna předních žárovek
No ja sa v tom az tak detailne nevyznam, ale nemyslim, ze by som mal nejaku sportovu verziu, asi len bezneho kombika
V kazdom pripade vidim, ze tu "moju" metodu tu uz predomnou opisalo par diskuterov, nechapem, ako som si to mohol nevsimnut, ked som to tu cele cital pred vymenou... no co uz, aspon mate popis z viacero pohladov.
V kazdom pripade vidim, ze tu "moju" metodu tu uz predomnou opisalo par diskuterov, nechapem, ako som si to mohol nevsimnut, ked som to tu cele cital pred vymenou... no co uz, aspon mate popis z viacero pohladov.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 664
- Registrován: úte črc 31, 2007 10:27
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: clio III - výměna předních žárovek
No tak v sobotu som absolvoval výmenu žiarovky na strane spolujazdca - vybral som teda len tú trúbku, cez ktorú sa nalieva voda do ostrekovača a išlo to celkom ľahko, len som nevedel nasunúť konektor na žiarovku... ale iba preto, lebo som to proste zle nasadzoval, ale prakticky sa dá zvládnuť tá výmena za 5-10 minút. Strana vodičova je horšia, to som už absolvoval vlani a to bolo oveľa horšie... to mi trvalo zo 30 minút... oceňujem však, že po facelifte na clio 3 už nie sú na konektore žiadne pružinky, len sa to nasadí a hotovo
Renault Laguna III 2.0dCi 110kw r2008
Re: clio III - výměna předních žárovek
Tak jsem také dnes poprvé měnil žárovku, potkávačku před spolujezdcem. Sejmutí pryžové zátky ještě bez problémů, ale pak už to začalo. Bez odšroubování držáku hadice klimatizace a zatlačení hadice kus dolů jsem tam ruku vůbec nedostal. Potom už jsem tam sice ruku dostal, ale rozumně uchopit ten konektor se mi stejně nepodařilo. Nakonec povolil, ale bohužel se při tom ulomila jedna ze západek. Přesto jsem tam žárovku i poškozený konektor dal a i když nevím za co, docela to tam drží. Doufám, že se to neuklepe. Zase musím vzpomenout na Škodu Forman, tam to šlo vyměnit asi za minutu i potmě a bez odřených rukou.
P.S. Doufám, že nedopadnu jako můj známý, majitel Fordu Mondeo, poté co vyměnil první žárovku mu odcházely asi po 14 dnech.
P.S. Doufám, že nedopadnu jako můj známý, majitel Fordu Mondeo, poté co vyměnil první žárovku mu odcházely asi po 14 dnech.
Clio Grandtour Advantage, 1,2l, 55 kW
Re: clio III - výměna předních žárovek
a nesahal vzdy pri vymene na "sklo" zarovky?
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: clio III - výměna předních žárovek
Záleží na tom, jak mu odcházela. To, že šáhneš na sklo, nijak neovlivní vlákno. Na sklo se nesmí šahat kvůli tomu, že sůl a další věci v potu narušují strukturu skla (jde o křemičité sklo), které potom může prasknout.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: clio III - výměna předních žárovek
Ne ne, vždy mu přehořelo vlákno. Má také H7 a kupoval Autolamp asi za 70 korun (jiné tam co je kupoval ani nemají) a odešly, tuším, 4x za sebou do dvou týdnů. Potom si někde opatřil Philips Long-Life (asi 250,-) a vydržela necelé 2 měsíce. Pak mu někdo poradil, ať světla zapne až chvíli po nastartování a ustálení proudu, od té doby má zas pokoj.Jean ViC píše:a nesahal vzdy pri vymene na "sklo" zarovky?
Clio Grandtour Advantage, 1,2l, 55 kW
Re: clio III - výměna předních žárovek
ja nechavam packu svetel na "zapnuto"
rozsviti se hnedka po startu, noo a i osram silverstar vydrzi 4-6mesicu kazdodenniho jezdeni
mozna kdybych zapinal sam az chvili po startu tak vydrzi dele,
je pravda ze kdyz uz mi praskne zarovka tak vzdy pri zapnuti - na druhou stranu kdyz sem cetl kolik maji nasvitit hodin, tak jsem to odhadem pocital a vychazi to
rozsviti se hnedka po startu, noo a i osram silverstar vydrzi 4-6mesicu kazdodenniho jezdeni
mozna kdybych zapinal sam az chvili po startu tak vydrzi dele,
je pravda ze kdyz uz mi praskne zarovka tak vzdy pri zapnuti - na druhou stranu kdyz sem cetl kolik maji nasvitit hodin, tak jsem to odhadem pocital a vychazi to
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: clio III - výměna předních žárovek
Já je teď na základě jeho zkušeností zapínám ručně, ale zase si říkám, že jestli se mi tím opotřebuje ta páčka, budu to mít dražší. Tak nevím
Clio Grandtour Advantage, 1,2l, 55 kW
Re: clio III - výměna předních žárovek
to by se ti dobre nevyplatilo
je pravda ze ta packa je jina nez byla u clia II, ale tam se zapinalo rucne, protoze v zapnute poloze s otevrenim dveri po vypnuti motoru to nevypinalo, a taky vydrzela ...
je pravda ze ta packa je jina nez byla u clia II, ale tam se zapinalo rucne, protoze v zapnute poloze s otevrenim dveri po vypnuti motoru to nevypinalo, a taky vydrzela ...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: clio III - výměna předních žárovek
K těm žárovkám: originály mi odešly obě po roce, skoro ve stejný den, výměna v r. 2012 za žárovky z Lidlu a od té doby se nemuselo měnit nic. I když to teda čekám každý den. Jezdím denně.
Re: clio III - výměna předních žárovek
Tak mi po 14 dnech odešla i druhá žárovka, naštěstí na druhé straně, ne ta nová. K potkávačce na straně u řidiče je lepší přístup, ale hlavně ten konektor šel ze žárovky úplně snadno. U spolujezdce jsem ho rval násilím, až jsem ulomil jednu packu a tady to šlo jako nic. Možná, že i z toho pramení rozdílnost názorů na obtížnost výměny žárovek.
Clio Grandtour Advantage, 1,2l, 55 kW
Re: clio III - výměna předních žárovek
Moje postrehy pri vymene ziaroviek:
Vymena na soferovej strane co sa tyka stretavacej ziarovky je uplne v pohode bez akejkolvek demontaze. Pri vymene parkovacky uz som mal problem tam vopchat moju ruku, tak mi pomohlo odobrat kryt baterie, nasledne bocny kryt baterie a nakoniec kryt nejakych poistiek pred bateriou. Hned som mal vacsi priestor na manipulaciu, a parkovacka bola za minutku vymenena. Vobec som sa nenatrapil. Ibaze nez som dosiel na tento sposob, sa mi stihol vysmyknut ten gumeny kryt ziaroviek a spadol az do matky pivnice niekam dole. Nenasiel som ho, ani vidiet ho nieje. Snad za jazdy niekde vypadne a najdem ho.
Vymena na strane spolujazdca co sa stretavacej H7 tyka bola spociatku obtiazna, no nakoniec som dosiel na to, ze treba odmontovat to hrdlo cez ktore sa leje voda do ostrekovacov. Jednoducho ho ta mdrzi jedna cierna umelohmotna akokeby sruba. Ta sa pootci, povytiahne a nasledne sa povytiahne aj ten kruzok, vyzera ako hmoždinka. Hrdlo nadobky do ostrekovaca polootacavymi pohybmi do jednej a druhej strany sa len vytiahne. Predtym este treba odstranit kablik ktory je na nom navynuty. Po odstraneni hrdla vznikne ovela vacsi priestor na vymenu, a trvalo to dokopy 5 minut aj s demontazou hrdla nadobky ostrekovaca. Snad niekomu pomoze
Vymena na soferovej strane co sa tyka stretavacej ziarovky je uplne v pohode bez akejkolvek demontaze. Pri vymene parkovacky uz som mal problem tam vopchat moju ruku, tak mi pomohlo odobrat kryt baterie, nasledne bocny kryt baterie a nakoniec kryt nejakych poistiek pred bateriou. Hned som mal vacsi priestor na manipulaciu, a parkovacka bola za minutku vymenena. Vobec som sa nenatrapil. Ibaze nez som dosiel na tento sposob, sa mi stihol vysmyknut ten gumeny kryt ziaroviek a spadol az do matky pivnice niekam dole. Nenasiel som ho, ani vidiet ho nieje. Snad za jazdy niekde vypadne a najdem ho.
Vymena na strane spolujazdca co sa stretavacej H7 tyka bola spociatku obtiazna, no nakoniec som dosiel na to, ze treba odmontovat to hrdlo cez ktore sa leje voda do ostrekovacov. Jednoducho ho ta mdrzi jedna cierna umelohmotna akokeby sruba. Ta sa pootci, povytiahne a nasledne sa povytiahne aj ten kruzok, vyzera ako hmoždinka. Hrdlo nadobky do ostrekovaca polootacavymi pohybmi do jednej a druhej strany sa len vytiahne. Predtym este treba odstranit kablik ktory je na nom navynuty. Po odstraneni hrdla vznikne ovela vacsi priestor na vymenu, a trvalo to dokopy 5 minut aj s demontazou hrdla nadobky ostrekovaca. Snad niekomu pomoze
Clio 3, 20th 1,2Tce
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 623
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: clio III - výměna předních žárovek
No, to je klidně možný, i když spíš nepravděpodobný.Zefek píše:...To, že šáhneš na sklo, nijak neovlivní vlákno. Na sklo se nesmí šahat kvůli tomu, že sůl a další věci v potu narušují strukturu skla (jde o křemičité sklo), které potom může prasknout.
Většinou žárovky, které prasknou vlivem otisku na baňce prasknou právě proto, že se přehřálo vlákno. Když sáhneš na žárovku, tak především na ní naneseš mastnotu z potu na prstech, ta mastnota způsobí, že se žárovka málo chladí, resp. že se přehřívá a pak díky tomu praskne to vlákno. Prasklých žárovek (i těch s otiskem po mastnotě z prstu při výměně) jsem viděl už hodně, ale nikdy jsem nepotkal žárovku, u níž by bouchlo sklo...
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
Re: clio III - výměna předních žárovek
V návodu na údržbu Škody 105/120 bylo psáno, že na sklo se nesmí sahat proto, že mastnota z prstů na skle vypálí skvrnu a ta způsobí nižší účinnost. Také tam stálo, že svítivost halogenových žárovek postupně klesá a po 2 až 3 letech se mají vyměnit. Ale třeba už se to překonalo.
Clio Grandtour Advantage, 1,2l, 55 kW
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: clio III - výměna předních žárovek
Mastnota narušuje křemičité sklo žárovky, které pak může prasknout. U vlákna je problém v tom, že u H7 jsou jednotlivé závity vlákna blíže než u H4. Když se žárovka rozsvěcuje, potřebuje k tomu vyšší proud a to způsobí, že proud nejde po spirále vláknem žárovky, ale přeskakuje mezi jednotlivými vlákny. Jednotlivé závity se vlivem vysokého proudu (je potřeba překonat izolační vlastnosti vzduchu) spékají k sobě a dochází tak k "mezizávitovému zkratu". Tím o kousek klesne odpor vlákna, takže žárovkou teče i při svícení vyšší proud. Takhle se to opakuje až zbytek vlákna vyšší proud nevydrží a praskne.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: clio III - výměna předních žárovek
Zdravím, neporadíte někdo, jak jde seřídit sklon světel? Levé mi svítí vysoko. Jedná se Clio Grandtour 2008.
Díky
Díky
Re: clio III - výměna předních žárovek
ze zhora uvidis diru v cernem plastu na takovy plastovy sroubek , tusim ze imbus a je to rizle aby se dalo i vetsim krizovym sroubovakem tocit... a tim kdyz tocis tak menis sklon svetel.
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
- Shenkyy
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: úte dub 03, 2012 20:31
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Re: clio III - výměna předních žárovek
Tak jsem si vyzkoušel výměnu potkávací žárovky u spolujezdce, není to úplně snadný, ale jsem zvyklej na Megane II, kde se mění poslepu jednou rukou podběhem, takže Clio se dělá mnohem líp
Renault Megane Grandtour III 1.4TCe 96kw
Hyundai Galloper 2.5TD 73kw
Suzuki Samurai 1.3i offroad special
ex Renault Clio III 1.2TCe 74kwRip Curl
ex Renault Megane II 2005, 1.9 dCi 88kw, 270nm.
Hyundai Galloper 2.5TD 73kw
Suzuki Samurai 1.3i offroad special
ex Renault Clio III 1.2TCe 74kwRip Curl
ex Renault Megane II 2005, 1.9 dCi 88kw, 270nm.
Clio III - výměna obrysových žárovek
Díky této diskusi jsem zvládl výměnu obou obrysových žárovek za 20 minut.
Ale pamatuji si na vozítka, kdy zepředu se vrazil pod "skleněná" světla šroubovák a zapředu se měnila jakákoliv žárovka.
Ale pamatuji si na vozítka, kdy zepředu se vrazil pod "skleněná" světla šroubovák a zapředu se měnila jakákoliv žárovka.
Renault Clio III 1.2 TCE Expression motor turbo D4F H7 z 2008
Re: clio III - výměna předních žárovek
Zdravím, neporadíte mi pls někdo, mám Clio III a dnes i po výměně žárovky H7 mi stále přední světlo nesvítí, je možné, že to bude pojistka? Případně nějaký návod jak se k ní dostat....
předem děkuju! Nechce se mi s tím do servisu....
předem děkuju! Nechce se mi s tím do servisu....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů