DP0 radi podle tveho stylu jizdy. Pamatuje si poslednich 5minut a podle nich si vybira rezim eko, normal nebo sport. Pri kickdownu si na kratkou dobu prepne o stupen bliz ke "sport". Aspon takhle je to tvrzeny v papirech od Rencka a co jsem to zkousel, tak nemam duvod tomu neverit.
Kdyz se s tim jezdi jako paprda, tak to radi tak ze motor snad ani nejde nad 2000 a neni problem aby se pri 50km/h tocil motor na 1200ot. A naopak, kdyz se tomu slape na krk, brzda plyn, tak to radi/podrazuje tak, aby motor nesel pod 3500 (to se mi povedlo jen parkrat, aby prevodovka drzela podrazenej motor tak, aby byl porad v otackach).
Ber to teda v ramci moznosti, je blbost chtit aby motor tocil 1500 ve 130km/h nebo aby mel 4000 pri 20km/h
.
Plus samozrejme klasika, cim vic slapes na plyn, tim ve vyssich otackach radi.
Edit: tohle byl pokus o "paprda" styl:
http://youtu.be/tFs9YonEG_o