Renault club staví závodní tým
Moderátor: Moderators General
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Renault club staví závodní tým
Naši členové už vědí
Náš klub se rozhodl postavit vlastní závodní tým, postavit vlastního závoďáka a zúčastnit se s ním závodů.
Co s pojede?
Série amatérských vytrvalostních závodů série Le. Le Brno a Le Most na 6-12 hodin.
S čím?
Stavíme okruhový speciál na bázi Renaultu 11.
Předpokládaný výkon podle trati a provedených úprav 160-180k
Maximální rychlost 185-206 km/h podle trati a použité převodovky.
hmotnost - cca 725 kg
Zrychlení 0-100 (předpoklad) 6,5-7 s podle úprav motoru a převodovky.
Převodovka pětistupňová postavená na míru na základní bázi JB3.
Podvozek - okruhový
Brzdy 4 kotoučové, vpředu 285mm větrané, vzadu 238mm
Proč?
To je celkem jednoduchá otázka a i celkem jednoduchá odpověď.
Protože jsme dostatečně šílení na to aby nás to napadlo
Ti, kdo nás znají dobře a dlouho vědí, že se v podstatě vracíme ke kořenům klubu, který vznikl právě z amatérského závodění.
Chceme také, aby náš klub byl vidět. Jsme jediným značkovým klubem v ČR, který dal dohromady tým, se kterým je možno závodit.
... a proč Renault 11? Letos přece budeme mohutně oslavovat 11. výročí našeho založení
Finance
jak stavba auta, tak i vlastní závody jsou s ohledem na finanční možnosti klubu v tuto chvíli z 90% hrazeny těmi, kdo se závodů zúčastní, 10% představují v tuto chvíli dary sponzorů.
Pochopitelně sháníme dalšího sponzora nebo sponzory, kteří by chtěli aby jejich logo létalo rychlostí světla po českých okruzích. Odměnou bude naše neutuchající vděčnost a prezentace v některých důležitých automobilových periodicích, se kterými klub dlouhodobě spolupracuje a samozřejmě na našich internetových stránkách.
V tomto topiku budu semo tamo informovat o postupu stavby naší Asfaltové Le Blechy
článek zde
Náš klub se rozhodl postavit vlastní závodní tým, postavit vlastního závoďáka a zúčastnit se s ním závodů.
Co s pojede?
Série amatérských vytrvalostních závodů série Le. Le Brno a Le Most na 6-12 hodin.
S čím?
Stavíme okruhový speciál na bázi Renaultu 11.
Předpokládaný výkon podle trati a provedených úprav 160-180k
Maximální rychlost 185-206 km/h podle trati a použité převodovky.
hmotnost - cca 725 kg
Zrychlení 0-100 (předpoklad) 6,5-7 s podle úprav motoru a převodovky.
Převodovka pětistupňová postavená na míru na základní bázi JB3.
Podvozek - okruhový
Brzdy 4 kotoučové, vpředu 285mm větrané, vzadu 238mm
Proč?
To je celkem jednoduchá otázka a i celkem jednoduchá odpověď.
Protože jsme dostatečně šílení na to aby nás to napadlo
Ti, kdo nás znají dobře a dlouho vědí, že se v podstatě vracíme ke kořenům klubu, který vznikl právě z amatérského závodění.
Chceme také, aby náš klub byl vidět. Jsme jediným značkovým klubem v ČR, který dal dohromady tým, se kterým je možno závodit.
... a proč Renault 11? Letos přece budeme mohutně oslavovat 11. výročí našeho založení
Finance
jak stavba auta, tak i vlastní závody jsou s ohledem na finanční možnosti klubu v tuto chvíli z 90% hrazeny těmi, kdo se závodů zúčastní, 10% představují v tuto chvíli dary sponzorů.
Pochopitelně sháníme dalšího sponzora nebo sponzory, kteří by chtěli aby jejich logo létalo rychlostí světla po českých okruzích. Odměnou bude naše neutuchající vděčnost a prezentace v některých důležitých automobilových periodicích, se kterými klub dlouhodobě spolupracuje a samozřejmě na našich internetových stránkách.
V tomto topiku budu semo tamo informovat o postupu stavby naší Asfaltové Le Blechy
článek zde
- Butcher
- Člen RCČR
- Příspěvky: 794
- Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
- Bydliště: Prypiat
- Kontaktovat uživatele:
Seš dobrej blázínek.Takže je to Ph.I.Má to původní motor nebo z Ph?II.Má to vůbec 1.4 Turbo?180k měla i nejsilnější rallye verze.Spodek motoru je původní?Upravená hlava, karbec, výfuk a zvšenej tlak?Co podvozek?Vzadu jsou tlumiče celkem fuk, ale zajímá mě předek?Jaký tlumiče a pružiny resp. počítám že na zakázku, takže od koho??V unibalech?Negativní odklony?Co silentbloky?725kg je slušná odtučnovací kůra.Jak jste k tomu došli?....uff trošku jsem se rozepsal, ale je toho tolik co mě ještě čeká(doteď jsem jenom opravoval ).Sorry
A hlavně doufám, že to nepodléhá nějakýmu "výrobnímu" tajemství
A hlavně doufám, že to nepodléhá nějakýmu "výrobnímu" tajemství
Dead man
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Něco říct můžu, něco je "výrobní tajemství" přeci jen nejsme jediný tým na světě. Na závodech je mnoho psů.
Je to postavené na základě Fkové řady motorů, je to atmosférická záležitost.
Pochopitelně příprava směsi je úplně jiná. Blecha má 4 horizontální karburátory. S původním motorem je shodný pouze blok, což předepisují pravidla. Pohyblivé části jsou jiné. Zapalování, úhly otevírání ventilů atd. atd. jsou jinak. Výfuk přepracovaný laděný vč. samozřejmě svodů. Vzadu tlumiče určitě fuk nejsou, protože tě držej při deceleraci v zatáčce. Změnil se rozchod, rozvor zůstal jak byl.
11ka zeštíhlela absolutní demontáží jakýchkoliv tlumících materiálů, sedaček (řidičova je skořepinová) a nepotřebného příslušenství. Naproti tomu se na váze podepíše ochranný rám + vyztužení karosérie a některých mechanických prvků.
Je to postavené na základě Fkové řady motorů, je to atmosférická záležitost.
Pochopitelně příprava směsi je úplně jiná. Blecha má 4 horizontální karburátory. S původním motorem je shodný pouze blok, což předepisují pravidla. Pohyblivé části jsou jiné. Zapalování, úhly otevírání ventilů atd. atd. jsou jinak. Výfuk přepracovaný laděný vč. samozřejmě svodů. Vzadu tlumiče určitě fuk nejsou, protože tě držej při deceleraci v zatáčce. Změnil se rozchod, rozvor zůstal jak byl.
11ka zeštíhlela absolutní demontáží jakýchkoliv tlumících materiálů, sedaček (řidičova je skořepinová) a nepotřebného příslušenství. Naproti tomu se na váze podepíše ochranný rám + vyztužení karosérie a některých mechanických prvků.
...zdarec DDT,pokud chcete s nákými Info pomoct,tak není problém,dokonce v jednom starším DE Tuningu je právě udělaná R 11,jenže s motorem 1.6T,takže jak píšeš výše,chceš jen atmosféru.Pokud budeš mít zájem můžu to nechat naskenovat a následně poslat.DDT píše:Něco říct můžu, něco je "výrobní tajemství" přeci jen nejsme jediný tým na světě. Na závodech je mnoho psů.
Je to postavené na základě Fkové řady motorů, je to atmosférická záležitost.
Pochopitelně příprava směsi je úplně jiná. Blecha má 4 horizontální karburátory. S původním motorem je shodný pouze blok, což předepisují pravidla. Pohyblivé části jsou jiné. Zapalování, úhly otevírání ventilů atd. atd. jsou jinak. Výfuk přepracovaný laděný vč. samozřejmě svodů. Vzadu tlumiče určitě fuk nejsou, protože tě držej při deceleraci v zatáčce. Změnil se rozchod, rozvor zůstal jak byl.
11ka zeštíhlela absolutní demontáží jakýchkoliv tlumících materiálů, sedaček (řidičova je skořepinová) a nepotřebného příslušenství. Naproti tomu se na váze podepíše ochranný rám + vyztužení karosérie a některých mechanických prvků.
Ohledně toho podvozku,pokud se můžu zeptat,co tam bude?,mám na svým autě udělaný podvozek na zakázku,takže pokud chceš kontakt,tak není problém.
Zdarec MiraF
- jarek val_mez
- Experienced member
- Příspěvky: 524
- Registrován: stř led 05, 2005 17:30
- Bydliště: valašské meziříčí
- jarek val_mez
- Experienced member
- Příspěvky: 524
- Registrován: stř led 05, 2005 17:30
- Bydliště: valašské meziříčí
- jarek val_mez
- Experienced member
- Příspěvky: 524
- Registrován: stř led 05, 2005 17:30
- Bydliště: valašské meziříčí
- jarek val_mez
- Experienced member
- Příspěvky: 524
- Registrován: stř led 05, 2005 17:30
- Bydliště: valašské meziříčí
- Brody
- Člen RCČR
- Příspěvky: 55
- Registrován: ned led 21, 2007 18:17
- Bydliště: Krupina SR
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím Vás páni, tak tento článok som nemal čítať. Srdce mi zapištalo ked som prečítal ten výkon R11-cky. Mám takú predtuchu že asi idem šetriť s môjho úbohého platu na dajšiu 11-cku aby som ju mohol pripraviť na niečo podobné. Prietelia ak máte najaké návody na upavovanie častí auta tak vás poprosím pošlite mi ich na erikbrody@azet.sk. Hlavne MiraF si písal že máš niečo , tak ta poprosím o zaslanie. Vopred dakujem
..pokud si vzpomenu,tak se na to dneska mrknu!Brody píše:Zdravím Vás páni, tak tento článok som nemal čítať. Srdce mi zapištalo ked som prečítal ten výkon R11-cky. Mám takú predtuchu že asi idem šetriť s môjho úbohého platu na dajšiu 11-cku aby som ju mohol pripraviť na niečo podobné. Prietelia ak máte najaké návody na upavovanie častí auta tak vás poprosím pošlite mi ich na erikbrody@azet.sk. Hlavne MiraF si písal že máš niečo , tak ta poprosím o zaslanie. Vopred dakujem
- Maverick
- Člen RCČR
- Příspěvky: 192
- Registrován: stř zář 21, 2005 11:02
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ja som na 90% rozhodnuty ist (ja som na 100%, ale 10% davam mojmu zamestnavatelovi ) verim ze na Megane fore dam par ludi do kopy.DDT píše:To by bylo bajecneMaverick píše:myslim ze sa dame do kopy a prideme aspon fanditDDT píše:ano, platí
Renault Megane Century, 1998, 1,6e/66 - Asterix
Renault Megane Scenic RX 4, 2001, 1,9DCi - Obelix
Toyota Land Cruiser 120, 2005, 3l D4D - Tank
Renault Megane Scenic RX 4, 2001, 1,9DCi - Obelix
Toyota Land Cruiser 120, 2005, 3l D4D - Tank
- Ing. Milan Voda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 729
- Registrován: čtv bře 03, 2005 10:19
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Konečně akce klubu, kde není třeba počítat náklady a fňukat, jak je to daleko. Doprava městským autobusem, ubytování vlastní, strava taktéž. Jestli se této akce svévolně nezúčastním, tak mě můžete na jarním sraze dát klečet do kouta. Budete mít i páteční tréninky? Budete v Brně i testovat? Dej trochu víc informací o celém víkendu.
Les Miniatures
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
R 15 TS, Safrane RXE V6, R 5 GTE 2x
a dalších přes 475 kousků ( stav k 31.12.2008) viz
www.autosalon.cf.cz autosalon minirenaultů
- jarek val_mez
- Experienced member
- Příspěvky: 524
- Registrován: stř led 05, 2005 17:30
- Bydliště: valašské meziříčí
- Maverick
- Člen RCČR
- Příspěvky: 192
- Registrován: stř zář 21, 2005 11:02
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
rad by som pomohol manualne, ale ta vzdialenost je bohuzial trosku velka. stejne to musi byt zaujimave taka prestavba na zavodny special.jarek val_mez píše:tak bych řekl že se tu někdo nemůže dočkat
chvilku ale ještě vydržte auto se teprve staví
Renault Megane Century, 1998, 1,6e/66 - Asterix
Renault Megane Scenic RX 4, 2001, 1,9DCi - Obelix
Toyota Land Cruiser 120, 2005, 3l D4D - Tank
Renault Megane Scenic RX 4, 2001, 1,9DCi - Obelix
Toyota Land Cruiser 120, 2005, 3l D4D - Tank
...
...asi to bude vypadat podobně jako tohle,s tím rozdílem kastle a motoricky
http://www.autohificlub.cz/forum/5/2987 ... ně%20našel!
http://www.autohificlub.cz/forum/5/2987 ... ně%20našel!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů