Čo sa vám už pokazilo?
Moderátor: Moderators General
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Aha...vidis to somar ani nevie čo sem lepí....
Mam tu bloknuty jutub tak som to len cez gugl sem lepil Diky
Mam tu bloknuty jutub tak som to len cez gugl sem lepil Diky
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Čo sa vám už pokazilo?
http://www.coi.cz/cz/hledat/?action=sea ... no&submit=makkynka píše:Jinak natankovano u Ono,http://www.coi.cz/cz/hledat/?action=sea ... no&submit=
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege
GSIII 2,0dCi Privilege
-
- Starting member
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv led 03, 2013 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Předem se omlouvám, pokud to tu už někde je na fóru, nicméně včera jsem vypozoroval jednu věc, včera delší cesta cca 2 hod, Praha-Liberec-Varnsdorf
Klimatizace: AC OFF, nastaveno na 21°C, venkovní teplota -6°C
Se švagrem si říkám, že je v autě nějak teplo, tak dám ruku k výdechům k nohám a hrozně teplý vzduch, přepnu na foukání z palubky, taktéž horký, na přední okno, tam foukal studenější. Pouze když jsem nastavil teplotu na "LO" tak začal foukat studenější vzduch.
Dám klimu na AUTO, je cítit znatelné zchladnutí vzduchu z průduchů, troufám si říct dle nastavené teploty.
Tak se asi příští týden chystám do servisu, ať se na to kouknou.
Nesetkal se s tím prosím někdo? To vyadá, jako by nefungovala regulace při AC OFF a hnalo to dovnitř hrký vzduch. Ale to je přece hloupost ..
Klimatizace: AC OFF, nastaveno na 21°C, venkovní teplota -6°C
Se švagrem si říkám, že je v autě nějak teplo, tak dám ruku k výdechům k nohám a hrozně teplý vzduch, přepnu na foukání z palubky, taktéž horký, na přední okno, tam foukal studenější. Pouze když jsem nastavil teplotu na "LO" tak začal foukat studenější vzduch.
Dám klimu na AUTO, je cítit znatelné zchladnutí vzduchu z průduchů, troufám si říct dle nastavené teploty.
Tak se asi příští týden chystám do servisu, ať se na to kouknou.
Nesetkal se s tím prosím někdo? To vyadá, jako by nefungovala regulace při AC OFF a hnalo to dovnitř hrký vzduch. Ale to je přece hloupost ..
Renault "ŽOFRÉ" FLUENCE Techno feel + expension pack, bílá barva
1.6 16V 82kW, 16" zimáky
Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec
1.6 16V 82kW, 16" zimáky
Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec
- pali.sk
- Senior member
- Příspěvky: 1625
- Registrován: úte srp 18, 2009 18:14
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Keď nastavíš na LO s AC OFF tak fúka vzduch aký nasáva z vonku, čiže aký príde.
To čo nastavuješ je cieľová teplota nie teplota aká má fúkať, taže ak systém zohrieva interiér tak fúka teplý vzduch. Samozrejme bez zapnutej klimatizácie moc toho nevymyslí ... S klimatizáciou v režime SLOW dôjde k pomalšej zmene teploty. Takže je to OK.
Na nohy fúka vždy teplejší vzduch aj s klímou.
To čo nastavuješ je cieľová teplota nie teplota aká má fúkať, taže ak systém zohrieva interiér tak fúka teplý vzduch. Samozrejme bez zapnutej klimatizácie moc toho nevymyslí ... S klimatizáciou v režime SLOW dôjde k pomalšej zmene teploty. Takže je to OK.
Na nohy fúka vždy teplejší vzduch aj s klímou.
MIII Grandtour 1.6 110k Dyn. black - 9/2009, MIII Grandtour 1.4 TCe 130k Dyn. white - 1/2012
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
+ diery na kapote spôsobené vonkajším vplyvom
+ rachotiaci presuvník, ktorý neexistuje
+ "ufo" zvuk grátis.
Ale auto je to pekné!
-
- Starting member
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv led 03, 2013 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Čo sa vám už pokazilo?
pali.sk píše:Keď nastavíš na LO s AC OFF tak fúka vzduch aký nasáva z vonku, čiže aký príde.
To čo nastavuješ je cieľová teplota nie teplota aká má fúkať, taže ak systém zohrieva interiér tak fúka teplý vzduch. Samozrejme bez zapnutej klimatizácie moc toho nevymyslí ... S klimatizáciou v režime SLOW dôjde k pomalšej zmene teploty. Takže je to OK.
Na nohy fúka vždy teplejší vzduch aj s klímou.
Jo, jenže mě se zdá, že je to extrémně teplé, když jsem zapnul klimu na AUTO, tak vzduch byl o poznání chladnější se stejným nastavením teploty
Renault "ŽOFRÉ" FLUENCE Techno feel + expension pack, bílá barva
1.6 16V 82kW, 16" zimáky
Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec
1.6 16V 82kW, 16" zimáky
Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec
-
- Starting member
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv led 03, 2013 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Tak dneska cesta domů, řídila manželka, takže jsem si mohl hrát s klimou. Nepozoroval jsem žádné rozdíly AC ON/OFF, čili poslední problém byl asi pouze "abnormalitou"michal.vrbka píše:pali.sk píše:Keď nastavíš na LO s AC OFF tak fúka vzduch aký nasáva z vonku, čiže aký príde.
To čo nastavuješ je cieľová teplota nie teplota aká má fúkať, taže ak systém zohrieva interiér tak fúka teplý vzduch. Samozrejme bez zapnutej klimatizácie moc toho nevymyslí ... S klimatizáciou v režime SLOW dôjde k pomalšej zmene teploty. Takže je to OK.
Na nohy fúka vždy teplejší vzduch aj s klímou.
Jo, jenže mě se zdá, že je to extrémně teplé, když jsem zapnul klimu na AUTO, tak vzduch byl o poznání chladnější se stejným nastavením teploty
Renault "ŽOFRÉ" FLUENCE Techno feel + expension pack, bílá barva
1.6 16V 82kW, 16" zimáky
Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec
1.6 16V 82kW, 16" zimáky
Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec
- mudr.hematolog
- Senior member
- Příspěvky: 1024
- Registrován: čtv zář 08, 2011 23:55
- Bydliště: Košice
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Ja som minule zapol klimu a ziadna zmena.....znizil som teplotu na 16C a uz to fukalo studeny vzduch.
Megane 1.6 100k, Advantage, Glacier, 16" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
Ex-Ford Focus II 1.6 100k Trend-X, Aquarius, 15" disky.
-
- Starting member
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv led 03, 2013 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Jo to fouká, viz příspěvek dřív od kolegy.mudr.hematolog píše:Ja som minule zapol klimu a ziadna zmena.....znizil som teplotu na 16C a uz to fukalo studeny vzduch.
Tam šlo spíš o to, že po 100km bylo v autě nesnesitelně, klima na 21°C, topilo to jak blázen. Venku -8°C a pomohlo dát klimu komplet na AUTO.
Dneska to bylo OK. No zkusím to pozorovat na delších cestách a uvidíme ....
Renault "ŽOFRÉ" FLUENCE Techno feel + expension pack, bílá barva
1.6 16V 82kW, 16" zimáky
Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec
1.6 16V 82kW, 16" zimáky
Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Pod určitou venkovní teplotu ale nejspíš klimatizace plně nepracuje.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Klima sa zopne pri teplote vacsej ako +5 stupnov (takže sa vzduch neochladzuje-nemá kde). Vlhky vzduch by tam namrzal. Takže pri teplotach menších sa určite nespusti.
Nedava to zmysel ked je vonku napriklad -8 a vnutri 30 stupnov.....otvor okno a auto mas vyklimovane za pol minutu.
Nedava to zmysel ked je vonku napriklad -8 a vnutri 30 stupnov.....otvor okno a auto mas vyklimovane za pol minutu.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Tu asi nejde ani tak o klimu samotnu, skor o regulaciu teploty. Co pisal michal, tak mu to tlaci dnu naplno horuci vzduch. A ked je vonku -8, tak by stacilo aby sa ten vonkajsi nasavany vzduch neohrieval naplno, ale len ciastocne. Tak ako ked si na aute bez klimy v zime nastavis regulator teploty do polohy medzi cervenu a modru. A tu to vyzera, ze regulator teploty je pri AC OFF akoby nastaveny uplne na cerveno a pri AC ON je prave v takej polohe niekde medzi a netlaci dnu horuci vzduch. Pride mi ako keby pri zapnutej klime ohrev snazil jemnejsie zohriat na pozadovanu teplotu a pri vypnutej zas hreje naplno, ale zas po 100 km uz v aute urcite bolo 21 a nebol dovod tlacit dnu plne horuci vzduch.
Re: Čo sa vám už pokazilo?
a ked si das pri AC OFF kurenie na 18 C tak aky vzduch ti ide? Nevidim dovod k tomu zapinat klimatizaciu.
Teda ak som spravne pochopil....Ide len o regulaciu tepleho vzduchu na chladnejsi?
Teda ak som spravne pochopil....Ide len o regulaciu tepleho vzduchu na chladnejsi?
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Čo sa vám už pokazilo?
To ja tiez nevidim, ved ju aj mam vypnutu teraz v zime a nemal som zatial taky problem ako pisal michal. U neho asi zblblo cidlo teploty alebo regulacia samotna a ani po dosiahnuti pozadovanej teploty 21 neprestalo ohrievat vzduch naplno.
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Já kromě dvou až tří výjimek za rok klimatizaci vůbec nevypínám a pořád všechno pracuje, jak má (v létě jako klimatizace, v zimě jen jako topení). Mám ale tu plně automatickou.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Kompresor klímy sa zhasína asi pri 5stupnoch takže v zime aj keď máš zapnuté A/C , tak pod touto teplotou už klíma nefunguje, iba ti ohrieva auto zvyškovým teplom z motora na požad. teplotu. Je ale dobre tu klímu pouzivat castejsie kvoli vlhkosti a premazaniu kompresora. Proste necakajte ked je vonku -8 ze ked zapnete klimu tak zrazu vam pojdu z vyduchov ladove kocky (sak ten vonkajsi vzduch sa uz viac schladit nedá). Akonahle je kompresor vypnuty tak cela klima funguje na baze kurenia. Dalsia vec ked auto nastartujete tak vam akoze po zapnuti klimy hned zacne auto kurit? Nezmysel....CO v tej klimatizacii ma zabezpecuje kurenie?
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Vždyť přesně to samé píšu! Že za tepla "klimatizuje" a za chladu jen "ohřívá". Ale i výrobce doporučuje nechávat ji zapnutou, popř. alespoň jednou za čas pustit.
Jen jsem chtěl napsat, že ji v automatickém provedení nevypínám vůbec a autu to nikterak nevadí. Svoji úlohu plní dobře a zůstává plně funkční.
Jen jsem chtěl napsat, že ji v automatickém provedení nevypínám vůbec a autu to nikterak nevadí. Svoji úlohu plní dobře a zůstává plně funkční.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Čo sa vám už pokazilo?
aha, tak potom som nič nepovedal
No takto,V špecializovanom servise na klimu počul som že vraj sa nema motor vypínať spolu s klimou.....Ma sa najprv vypnuť klíma a potom až motor.
Ževraj môže časom odísť kompresor ktory nie je zrovna 2x lacný. Už si presne nespomeniem prečo.
Ale toto všetko by sa malo riešiť v inej miestnosti.
No takto,V špecializovanom servise na klimu počul som že vraj sa nema motor vypínať spolu s klimou.....Ma sa najprv vypnuť klíma a potom až motor.
Ževraj môže časom odísť kompresor ktory nie je zrovna 2x lacný. Už si presne nespomeniem prečo.
Ale toto všetko by sa malo riešiť v inej miestnosti.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo sa vám už pokazilo?
I tak díky za tip, podívám se na to... Myslel jsem, že to vypínání napřed je jen kvůli vlhkosti (a jemnějšímu přechodu pro posádku), ale asi v tom bude, jak Ti naznačili, i závažnější důvod.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
-
- Junior member
- Příspěvky: 207
- Registrován: úte kvě 04, 2010 19:20
Re: Čo sa vám už pokazilo?
vypínání klimatizace před vypnutí motoru má úplně jiný důvod a to, aby se průduchy stačily vysušit od kondenzační vody, která tam v důsledku chlazení vznikla, a tak se zabránilo vzniku zápachu atd. To je taky ten důvod s kompresorem, aby se stačila vyrovnat teplota celé soustavy.
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Ano, přesně tohle bylo řečeno mně.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
-
- Starting member
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv led 03, 2013 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Ano, tak jsem to přesně myslel, uhodil jsi hřebíček na hlavičku , protože ten můj příspěvek nebyl o tom, jestli zapnout, či vypnou klimu a jestli to funguje tak či onak, ale pouze o tom čidlelajos88 píše:To ja tiez nevidim, ved ju aj mam vypnutu teraz v zime a nemal som zatial taky problem ako pisal michal. U neho asi zblblo cidlo teploty alebo regulacia samotna a ani po dosiahnuti pozadovanej teploty 21 neprestalo ohrievat vzduch naplno.
Vím, že se kompresor zapíná při +5°C, když je ale venku +6°C tak kompresor občas zapne a proto většinu času mám AC OFF. Ikdyž o doporučení občas klimu zapnout vím.
To byl i ten případ, kdy to zablblo - čili AC OFF.
Myslím, že to byla momentální chyba elektroniky, protože když jsem dal AC ON, tak se sice kompresor nezapnul, ale regulace začala šlapat.
Škoda, že jsem nezkusil zastavit vypnout motor, třeba by se klima "zresetovala".
Renault "ŽOFRÉ" FLUENCE Techno feel + expension pack, bílá barva
1.6 16V 82kW, 16" zimáky
Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec
1.6 16V 82kW, 16" zimáky
Snad nebude kulhat, jako jeho jmenovec
- Václav Sedlář
- Experienced member
- Příspěvky: 938
- Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
- Bydliště: Liberec
Re: Čo sa vám už pokazilo?
ahoj budu možná trochu OT, ale dotaz - píšete, že by se měla občas i v zimě spustit klima aby se promazal kompresor, ale zároveň se píše, že pod 5°C se kompresor nespustí, takže jak vlastně v zimě když je teď už x týdnů pod nulou, promažu kompresor?
Také jsem tu někde četl že když mám automatickou klimu a dám odmlžit čelní sklo, tak se prý tato ochrana 5°C obejde a kompresor se spustí...je to pravda?
Díky...
Také jsem tu někde četl že když mám automatickou klimu a dám odmlžit čelní sklo, tak se prý tato ochrana 5°C obejde a kompresor se spustí...je to pravda?
Díky...
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Odmlžování oken - nevím jakým způsobem - pracuje velmi dobře (a rychle).
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Pokial viem tak automaticka klima vobec nema podmienku ze "nezapinaj ak je menej ako 5 stupnov". Ona sa zopne ak treba aj keby bolo -100. Manualna klima je nieco ine - ta sa spolieha na udaj o teplote a naozaj nezopne, ako je X stupnov alebo menej, hodnotu teraz neviem. Dokonca aj manualna klima ma jednu "obchadzku" a mala by sa zapnut aj keby bolo -100, a to vtedy ak clovek manualne nastavi vnutorny okruh a otoci nastavovatkom teploty uplne na koniec, kde je nakreslena ikonka okna so sipkami. Klima by sa vtedy mala zopnut kvoli vysusaniu vzduchu, a tym by mala odhmlit celne sklo (ak teda samozrejme uzivatel prepne vyduch na celne sklo). Ale pokial viem, automat klima sa spusta podla potreby kedykolvek bez obmedzenia vonkajsej teploty
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Čo sa vám už pokazilo?
Rado, je to přesně naopak. Automatickou klimatizaci jsme nedonutili k zapnutí klimatizace, když venku bylo asi -2°C i když jsme zapli AC a teplotu v kabině nastavili na minimum. Kompresor prostě nezapl.
Za to u manuální klimatizace je klimatizace vázána jen na zapnutý ventilátor v kabině a pokud ten běží, bude klima zapínat vždycky.
Za to u manuální klimatizace je klimatizace vázána jen na zapnutý ventilátor v kabině a pokud ten běží, bude klima zapínat vždycky.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů