Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ
Moderátor: Moderators General
- Ferrari1980
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte úno 21, 2012 17:04
Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ
Páni, chvíľku som hľadal, no nenašiel...keďže som k autu nedostal kľúč s ovládaním centrálu a aj tak mám vymenú komfortku, chcel by som sprevádzkovať centrál tak, že namontím k nemu RJ s DO a mal by byť pokoj. Teraz je otázka, že ako. Nechcem objavovať Ameriku, ak mi niekto vie pomôcť, bok by som rád.
Viem, že teoretick yby sa to malo urobiť tak, že napojiť jednotlivé motory z RJ, to mi príde ale komplikované, nakoľko by bol problém nájsť správne káble. Napadlo ma ale, že ak funguje ovládanie centrálu tým vnútroným tlačidlom, čo takto napojiť RJ na káble idúce do tohto tlačítka. Akurátže celkom presne neviem, či tlačítko dáva tie isté signály, ako RJ ...no nechcem proste niečo odkúriť...
PS - pre upresnenie (aj keď by to malo byť zrejmé z podpisu), je to phase II
Plán mám taký, že pomerám, aké impulzy idú z toho interiérového spínača zamykania a tiež pomerám, aké impulza idú z RJ centrálu a ak sa impulzy budú zhodovať, tak proste pripojím RJ paralelne so spínačom a hádam bude dobre a nič nezahorí...keby mi ešte tak neodišiel merák
Viem, že teoretick yby sa to malo urobiť tak, že napojiť jednotlivé motory z RJ, to mi príde ale komplikované, nakoľko by bol problém nájsť správne káble. Napadlo ma ale, že ak funguje ovládanie centrálu tým vnútroným tlačidlom, čo takto napojiť RJ na káble idúce do tohto tlačítka. Akurátže celkom presne neviem, či tlačítko dáva tie isté signály, ako RJ ...no nechcem proste niečo odkúriť...
PS - pre upresnenie (aj keď by to malo byť zrejmé z podpisu), je to phase II
Plán mám taký, že pomerám, aké impulzy idú z toho interiérového spínača zamykania a tiež pomerám, aké impulza idú z RJ centrálu a ak sa impulzy budú zhodovať, tak proste pripojím RJ paralelne so spínačom a hádam bude dobre a nič nezahorí...keby mi ešte tak neodišiel merák
Naposledy upravil(a) Ferrari1980 dne sob úno 23, 2013 14:59, celkem upraveno 1 x.
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
Tak to jsme dva. Vyměnil jsem baterku v klicku a ód Te doby nejde central. Zjistil jsem ze klicek nedává impulz takže bude chyba v něm. Nechat si udělat nový Klíč je drahé takže řeším taky ze koupím centrál s do i s r.j. A zkusím to dodělat. Mám vyrušeny imobilizér takže nepotrebuju ten vnitřek co je v origo klíčku. Když tam dam tu Koupenou r.j. Muším natáhnout kabely ód motorků at to mA co zamykat a odemykat. A nebo jak říkáš zkusit to prez to vnitřní tlačítko
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
přes vnitřní tlačítko to pokud vím nejde, to se po půl hodině klidu deaktivuje.... nejjednoduší cestou je napojit to přímo na motory a pokud se nepletu, tak by asi stačilo na jeden, ostatní by mohli být paralelně, ale to už je věštění z hrnku vody:-)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
Každopádně to chce nejdřív nějaký Slušný základ uvazoval jsem o tom co mA integrovaný vystřelovací Klíč at nemusím tahat 10Klíčů po kapsách
- Ferrari1980
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte úno 21, 2012 17:04
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
No, kua, to musím vyskúšať, to by bol ale pruser, to by potom fungovalo len na zamykanie...ako,teoreticky by mali byť tie motory paralelne, no len hľadanie toho správneho kábla bude radosť..keby bola aspoň niekde dostupná schéma...to tlačítko vskúšam ešte dnes, nedá mi to...krt.ecek píše:přes vnitřní tlačítko to pokud vím nejde, to se po půl hodině klidu deaktivuje..
EDIT - po 55 min. tlačítko stále funguje
EDIT II - to Megan.re - kukni, vraj je zapojeni epopísané v Jak na to...predpokladám, že na phase I to tam bude, ale Phase II neviem-neviem...
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
Právě ze kolem centrálu tam nic není.. Začal bych u motorku u ridice ten bude podle mě hlavní a bude propojeny se vsema co jsou v autě si myslim. No bude to boj! A jaky si Koupil centrál?
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
aj ja by som povedal,ze treba "napichnut" ten riadiaci motorček a k tomu pripojit novu RJ.
Akurat to chce naist ten spravny kabel aj pri povodnej rj a odstavit ju nech to nerobi bordel...
Akurat to chce naist ten spravny kabel aj pri povodnej rj a odstavit ju nech to nerobi bordel...
Renault scenic 1.9 DT 66kw rv 1996
Peugeot 205 1.1 44kw rv 96
Peugeot205 1.1 40kw rv 93
Skoda 105L rv 1987
Hračky ktoré ma naučili starať sa a krvácať
Peugeot 205 1.1 44kw rv 96
Peugeot205 1.1 40kw rv 93
Skoda 105L rv 1987
Hračky ktoré ma naučili starať sa a krvácať
- Ferrari1980
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte úno 21, 2012 17:04
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
Ale riadiaci motorček tam nie je, riadi to RJ
@Megan.re - ja som kúpil toto:
http://www.automotion.sk/dialkove-ovlad ... d59-3.html
A to preto, lebo som to chcel bez vystreľ. kľúča, pretože ak by to nefungovalo na Megači, dám si to do škodovky
@Megan.re - ja som kúpil toto:
http://www.automotion.sk/dialkove-ovlad ... d59-3.html
A to preto, lebo som to chcel bez vystreľ. kľúča, pretože ak by to nefungovalo na Megači, dám si to do škodovky
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
Musí to fungovat
- Ferrari1980
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte úno 21, 2012 17:04
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
Musí je silný pán, čo ak nenájdem ti esprávne káble na pripojenie a vzdám to?
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
Na předních sloupcích by to měly být kontakty C3 a C5. Motorky, včetně kufru a nádrže jsou zapojeny paralelně.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
Tak sem sehnal schema instalace centrálu hned jak to pujde ho tu dam
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
jestli je pravda to co píše Zefek, že je vše paralelně, tak nejjednoduší cesta bude u krytu nádrže, tam vedou jen dva dráty:-)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
Nebo to napojit do UCH. Hm, přemýšlím ještě nad oddělením obvodů mezi UCH a tou novou jednotkou centrálu. Podle mě by se to mělo oddělit, protože UCH nebude stavěná na to, že se na vstupy připojí nějaké napětí. Ale záleží to na schématu té krabičky.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- Ferrari1980
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte úno 21, 2012 17:04
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
Však preto som chcel zmanipulovať to tlačítko, prišlo mi to lepšie, proste len urobiť to, čo vykonáva to tlačítko...a to by nemalo pliesť UCH...a to sa dá prinajhoršom orubiť cez relátka a teda žeby naozaj pri aktivovaní DO sa akoby "stlačilo tlačítko"...viem, je to možno škrabanie sa okolo hlavy, no ale...ja sa bojím elektiky, keď odkúrim UCH, kto mi to dádokopy? Kde ju potom zoženiem?
PS - tlačítko funguje aj po 24 hodinách...
PS II - hej, ideálne by to bolo úpln eodpojiť od UCH a proste nanovo napojiť...ale viem ja, ktoré sú to káble? A koľko ich je? Sú to len dva káble a či 6 párov káblov?
PS - tlačítko funguje aj po 24 hodinách...
PS II - hej, ideálne by to bolo úpln eodpojiť od UCH a proste nanovo napojiť...ale viem ja, ktoré sú to káble? A koľko ich je? Sú to len dva káble a či 6 párov káblov?
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
- Ferrari1980
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte úno 21, 2012 17:04
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
No, takže, stav presondovaný, na tlačítku je na konektore 5 pinov:
1 - v kľudovom stave je na ňom +12V
2 - v kľudovom stave kostra
3 - v kľudovom stave kostra
4 - v kľudovom stave nič, pri zapnutí svetiel +12V
5 - v kľudovom stave +12V.
No, a pri stlačení či už zamknutia, alebo odoknutia, na konektor 1, alebo 5 príde kostra..proste 12V sa stratí...takže z toho mi vyplýva, že vezmem kostru z pinu 2 a tú budem cez RJ centrálu posielať na konektor 1, al. 5, a malo by to fungovať.
Jedna z tých kostier 2, al. 3 je spolu s 4 podsvietenie spínača...
Bolo by fajn, keby moje úvahy niekto checkne. Dík
1 - v kľudovom stave je na ňom +12V
2 - v kľudovom stave kostra
3 - v kľudovom stave kostra
4 - v kľudovom stave nič, pri zapnutí svetiel +12V
5 - v kľudovom stave +12V.
No, a pri stlačení či už zamknutia, alebo odoknutia, na konektor 1, alebo 5 príde kostra..proste 12V sa stratí...takže z toho mi vyplýva, že vezmem kostru z pinu 2 a tú budem cez RJ centrálu posielať na konektor 1, al. 5, a malo by to fungovať.
Jedna z tých kostier 2, al. 3 je spolu s 4 podsvietenie spínača...
Bolo by fajn, keby moje úvahy niekto checkne. Dík
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
- Ferrari1980
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte úno 21, 2012 17:04
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
Tak, a je hotovo Je to trochu na prasáka, ale funguje to. Normálne som paralelne pripojil ovládanie, ako som písal, t.j. z pinu 2 vzal kostru a posielam ju na piny 1 a 5 a pekne to funguje. Ako vravím, torchu na prasáka a je tam trochu moc káblov, ale keď budem montovať rádio, tak to preriedim...
Dík za pomoc!
Dík za pomoc!
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ
Dneska jsem to taky dodělal a to tak že zamykaní a odemykaní jsem vzal z tlačítka piny 1 a 5, kostru a proud pak z rádia a výstražné taky z tlačítka výstražných a jde to!
- Ferrari1980
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte úno 21, 2012 17:04
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ
Presne takisto, napájanie som aj ja vzal z rádia...akurát výstražné som nezapájal...možno ešte zapojím...keď bude montovať rádio...
A kam si napchal RJ a všetky tie káble?
A kam si napchal RJ a všetky tie káble?
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ
Dal jsem to k airbagu spolujezdce. Mám tam natažených víc drátu tak je problém v místě
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ
Tak jsem to taky tak zapojil a vše funguje i blinkry kdyby potřeboval někdo poradit klidně ať se poptá
- Ferrari1980
- Junior member
- Příspěvky: 223
- Registrován: úte úno 21, 2012 17:04
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ
Superrodrigoh6 píše:Tak jsem to taky tak zapojil a vše funguje i blinkry kdyby potřeboval někdo poradit klidně ať se poptá
Megane I, 2001, 1,9 D
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
AR 156, 1,9 JTD, 2003
AR 159, 1,9 JTD, 2007
Ex: Škoda 100 - Žltý Drak; Peugeot 306 1,4 B; Škoda 125L s Favo motorom
-
- Starting member
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř pro 16, 2009 15:24
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ
Dobrý den nemůžete mě poslat prosím schéma zapojení centrálu.Děkuji Novák. Email.
zdenek.novak.st@seznam.cz
zdenek.novak.st@seznam.cz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů