Renault 8
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Ahoj, jak jsem již nesměle nastínil, rád bych svému Renaultu R8 dal trochu z puncu a rychlosti legendární R8 Gordini... K dispozici budu mít motor 956 ccm a troufnu si říct, že i dobré zázemí. Prosím, je tu mezi vámi někdo, kdo má se sportovním odladěním "erosmičky" zkušenosti a byl by ochoten se o ně podělit? Či znáte nějaký dobrý zdroj takovýchto informací ať už v literatuře, nebo na internetu? Jedná se mi v prvé řadě o motor spolu s podvozkem a dále samozřejmě vše související. Děkuji!
PEPE-K
PEPE-K
Ahoj,
došlo bohužel k mírně nečekané změně situace způsobené mojí platební indispozicí a jsem nucen nákup renouška odložit až na příští rok, ideálně někdy k jaru. Pakliže vše vyjde, rád bych nakonec zakoupil typ 1132, jelikož jsem si i nejen kvůli nastalé situaci uvědomil, že měnit vše rozdílné na typu 1130 za zmíněnou dvaatřicítku asi postrádá smysl. O průběhu svého hledání samozřejmě podám včasná hlášení.
PEPE-K
došlo bohužel k mírně nečekané změně situace způsobené mojí platební indispozicí a jsem nucen nákup renouška odložit až na příští rok, ideálně někdy k jaru. Pakliže vše vyjde, rád bych nakonec zakoupil typ 1132, jelikož jsem si i nejen kvůli nastalé situaci uvědomil, že měnit vše rozdílné na typu 1130 za zmíněnou dvaatřicítku asi postrádá smysl. O průběhu svého hledání samozřejmě podám včasná hlášení.
PEPE-K
- -=Mike=-
- Starting member
- Příspěvky: 97
- Registrován: pon srp 08, 2005 15:57
- Bydliště: Kosice SR
- Kontaktovat uživatele:
No viem, kde nic ine pomaly neriesia ako renovacie a zmeny na Gordinku..Ci vizualne alebo celkove ...
http://www.team-r8.com/
No pokial vies francuzky... Ale na pravo sa da prepnut na anglicky jazyk..
No i mna to napadlo, ze prerobit na Gordini...Ale rozhodol som sa na povodnost..
No keby som mal viac R8, tak jednu by som sa rozhodol urobit tak... No a keby som sa tak rozhodol, musel by som mat asi vela penazi..A to radsej by som si skocil kupit R8 gordini jazdenu do francuzka...Jazdia ich tam vela..A na webe na predaj som ich videl dost
http://www.team-r8.com/
No pokial vies francuzky... Ale na pravo sa da prepnut na anglicky jazyk..
No i mna to napadlo, ze prerobit na Gordini...Ale rozhodol som sa na povodnost..
No keby som mal viac R8, tak jednu by som sa rozhodol urobit tak... No a keby som sa tak rozhodol, musel by som mat asi vela penazi..A to radsej by som si skocil kupit R8 gordini jazdenu do francuzka...Jazdia ich tam vela..A na webe na predaj som ich videl dost
Renault 8 R.1132 r.v.:1968
Renault 8 R.1132 r.v.:1970
Renault 5 R.1222 r.v.:1973
Renault Twingo 2003 1.2 8V
Renault 8 R.1132 r.v.:1970
Renault 5 R.1222 r.v.:1973
Renault Twingo 2003 1.2 8V
Ahoj všem,
zvěstuji v čase vánočním šťastnou novinu a to, že jsem se před dvěma týdny stal hrdým majitelem Renaultu R8 1130 modelového ročníku 1964 po konverzi karoserie a motoru na verzi 1132. Barva modrá, stav vhodný na rekonstrukci, prozatím však pouze po základních úkonech před zimou - samotná renovace započne snad již na jaře .
Vůz byl koupen v Pardubicích a původního majitele k němu, stejně jako mě, poutal citový vztah spojený s rodinou. Má za sebou několik dlouhých cest a několik bolístek, ale zdá se, že by mohl být jednou velký krasavec . Držte se, proces "gordinizace" začíná...
PEPE-K
zvěstuji v čase vánočním šťastnou novinu a to, že jsem se před dvěma týdny stal hrdým majitelem Renaultu R8 1130 modelového ročníku 1964 po konverzi karoserie a motoru na verzi 1132. Barva modrá, stav vhodný na rekonstrukci, prozatím však pouze po základních úkonech před zimou - samotná renovace započne snad již na jaře .
Vůz byl koupen v Pardubicích a původního majitele k němu, stejně jako mě, poutal citový vztah spojený s rodinou. Má za sebou několik dlouhých cest a několik bolístek, ale zdá se, že by mohl být jednou velký krasavec . Držte se, proces "gordinizace" začíná...
PEPE-K
- Lucni Konik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 723
- Registrován: sob kvě 15, 2004 01:30
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
gratuluju - R8 je krásnej dáreček pod stromeček ), tak ať se dílo podaří a nezapomeň dorazit v květnu na sraz
Renault 21 GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1989 (Cirilla II) a Martiny Renault 19 Baccara Automatique 1,8i (F3P) (Milwa) r.v. 1993,
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma
ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji
Renault 11 TXE 1,7 (F2N), r.v. 1985 (Yennefer) - nový majitel ukázal se býti nehodným, neb málem auto nechal zničit :-((, takže ji máme opět doma
ex Renault 21 Névada GTX Symphonie 2,2i (J7T), r.v. 1988 (Cirilla) - se slzou v oku vzpomínám - odpočívej v pokoji
Děkuji, děkuji, děkuji...
Jsem potěšen a poctěn, že můžeme být s mojí R8 součástí tak příjemného společenství, jako je Renault Cub ČR a tyto stránky. Jistěže se neopomenu pochlubit fotkami, avšak chválu či kritiku ponechám na vás...
PEPE-K
P.S. Prosím, jakou cestou je možno do příspěvku přidat fotografie z HDD?
Jsem potěšen a poctěn, že můžeme být s mojí R8 součástí tak příjemného společenství, jako je Renault Cub ČR a tyto stránky. Jistěže se neopomenu pochlubit fotkami, avšak chválu či kritiku ponechám na vás...
PEPE-K
P.S. Prosím, jakou cestou je možno do příspěvku přidat fotografie z HDD?
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ty, jako nečlen nemůžeš. Členové mají k dispozici prostor na našem serveru, kam mohou obrázky uploadovat.PEPE-K píše:Děkuji, děkuji, děkuji...
Jsem potěšen a poctěn, že můžeme být s mojí R8 součástí tak příjemného společenství, jako je Renault Cub ČR a tyto stránky. Jistěže se neopomenu pochlubit fotkami, avšak chválu či kritiku ponechám na vás...
PEPE-K
P.S. Prosím, jakou cestou je možno do příspěvku přidat fotografie z HDD?
Pošli mi je mailem, zveřejním je.
- -=Mike=-
- Starting member
- Příspěvky: 97
- Registrován: pon srp 08, 2005 15:57
- Bydliště: Kosice SR
- Kontaktovat uživatele:
Neboli existuje web www.cf.cz , kde fotky davam i ja..Vytvor si tam konto a mas vlastnu web stranku.Tu budes davat len linky na jednotlive fotky
Alebo ako hovoril DDT
Alebo ako hovoril DDT
Renault 8 R.1132 r.v.:1968
Renault 8 R.1132 r.v.:1970
Renault 5 R.1222 r.v.:1973
Renault Twingo 2003 1.2 8V
Renault 8 R.1132 r.v.:1970
Renault 5 R.1222 r.v.:1973
Renault Twingo 2003 1.2 8V
Krásné jaro všem Renaultům,
měl bych řekněme technický dotaz ohledně mého Renouška. Zdá se, že bude třeba kompletně vyměnit komponenty tlumení, tedy tlumiče pružiny. Neporadil byste, prosím, někdo z vlastní zkušenosti, jaká značka a typ R8 sedí, případně, je-li to volnější, dle čeho vybírat? Rád bych vůz osadil poněkud sportovnějšími tlumiči a možná i kratšími pružinami, tedy má-li kdokoli z vás zkušenost i s touto problematikou, budu za vaši radu nesmírně vděčný.
PEPE-K
měl bych řekněme technický dotaz ohledně mého Renouška. Zdá se, že bude třeba kompletně vyměnit komponenty tlumení, tedy tlumiče pružiny. Neporadil byste, prosím, někdo z vlastní zkušenosti, jaká značka a typ R8 sedí, případně, je-li to volnější, dle čeho vybírat? Rád bych vůz osadil poněkud sportovnějšími tlumiči a možná i kratšími pružinami, tedy má-li kdokoli z vás zkušenost i s touto problematikou, budu za vaši radu nesmírně vděčný.
PEPE-K
Ahoj,
dovolím se všem zainteresovaným upřímně pochlubit novým přírustkem do svého archivu pro R8. Je jím dílenská příručka Kennetha Balla vydaná pod Autopres Ltd. v roce 1970 (je tedy anglicky). Obsahově pokrývá vozy typového označení 1130 a 1190 a věnuje se prakticky celému vozu počínaje motorem, interiérem pokračuje a karoserií konče.
Rád bych se proto o této své nové radosti zmínil pro všechny, kteří by nějaký průhledový náhled nebo slovně velmi precizní návod k jakékoli činnosti potřebovali při opravě a nabídl jim scan potřebných stránek či kreseb. Napište mi!
PEPE-K
dovolím se všem zainteresovaným upřímně pochlubit novým přírustkem do svého archivu pro R8. Je jím dílenská příručka Kennetha Balla vydaná pod Autopres Ltd. v roce 1970 (je tedy anglicky). Obsahově pokrývá vozy typového označení 1130 a 1190 a věnuje se prakticky celému vozu počínaje motorem, interiérem pokračuje a karoserií konče.
Rád bych se proto o této své nové radosti zmínil pro všechny, kteří by nějaký průhledový náhled nebo slovně velmi precizní návod k jakékoli činnosti potřebovali při opravě a nabídl jim scan potřebných stránek či kreseb. Napište mi!
PEPE-K
- alex
- Starting member
- Příspěvky: 35
- Registrován: ned zář 10, 2006 22:01
- Bydliště: Bratislava/Žilina
- Kontaktovat uživatele:
tak ako? postavil si tu sportovu osmicku?
[img]http://img215.imageshack.us/img215/2848 ... ik8om2.jpg[/img]
Renault R8 1132 r.v. 1970
www.renaultcc.sk
Renault R8 1132 r.v. 1970
www.renaultcc.sk
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 22 hostů