Na návštěvě v rodišti Espace
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Na návštěvě v rodišti Espace
Tomáš Langer má rád Renaulty a ze všech Renaultů nejraději má Espace.
Skočil se podívat, kde Espace vzniknul
http://www.renaultclub.cz/na_navsteve_v ... space.html
Komentáři netřeba šetřit
Skočil se podívat, kde Espace vzniknul
http://www.renaultclub.cz/na_navsteve_v ... space.html
Komentáři netřeba šetřit
Moc krásný článek.Skvělej nápad na výlet.Škoda že jsem netušil o Romorantinu který je těch pouhých 60 km jižně od Orléans,když jsem tam poblíž zrovna trávil dovolenou .Já se tam dostat tak jim tam všechno poslintám.....Škoda jen že některé fotky jsou malý,např. ten Espace Spider Sbarro.Ale to je fuk začínám je nahánět po netu.
TomB Espace 2.2dT
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Espace Espider (Sbarro) najdes u nas v Prototypech.TomB píše:Moc krásný článek.Skvělej nápad na výlet.Škoda že jsem netušil o Romorantinu který je těch pouhých 60 km jižně od Orléans,když jsem tam poblíž zrovna trávil dovolenou .Já se tam dostat tak jim tam všechno poslintám.....Škoda jen že některé fotky jsou malý,např. ten Espace Spider Sbarro.Ale to je fuk začínám je nahánět po netu.
http://www.renaultclub.cz/1998_-_espider.html
-
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: sob srp 12, 2006 11:40
- Bydliště: aš
Rancho bylo sice sice pěkné, ale tvrzení, ýe to byl předchůdce Espase mi připadá minimálně trochu přitažené za vlasy. Navíc jsem Rancho několikrát viděl, a ani jednou nebylo zelené, spíš hnědé. Skousl bych označení, že Rancho bylo předchůdcem Kanga, a zcela určitě SUV. Možná se pletu, ale netuším, jaké technologie, prý později využité v Espace Rancho mělo. Jinak jako článek dobré a jako jako tip na výlet pro renaulťáky vůbec nejlepší. Michal
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Hlavní část textu článku je doslovný překlad onoho průvodce v angličtině, takže je težké odpovědět. Snad tím mysleli zelené=ekologické auto.Michal Houdek píše:Rancho několikrát viděl, a ani jednou nebylo zelené, spíš hnědé.
Rancho mělo laminátovou karosérii, proto je tam kurzívou můj dodatek "Tady se ověřovaly malosériové technologie, později geniálně využité v Espace."Michal Houdek píše:Možná se pletu, ale netuším, jaké technologie, prý později využité v Espace Rancho mělo.
Koukám do článku, kde jsem napsal, že Rancho je předchůdce Espace, ale ne a ne to najít... . Jen v popisu obrázku je, že Rancho je předchůdce SUV, v čemž se dokonale shodujeme. Naopak, předchůdcem Kanga je jednoznačně Peugeot Partner, Renault předtím žádné podobné auto nedělal .
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
Dik DDT.Už sem na netu jich spoustu sehnal(fotek).Jo a mimochodem sem narazil na tuhle zajímavou stránku se spoustou fotek dost zajímavých vozidel (Renault 5 6x6) atd. http://www.autoblog.com.es/?p=49 Espaci zdar!
TomB Espace 2.2dT
-
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: sob srp 12, 2006 11:40
- Bydliště: aš
Sorry, fakt to tam není. MichalTomáš Langer píše:Hlavní část textu článku je doslovný překlad onoho průvodce v angličtině, takže je težké odpovědět. Snad tím mysleli zelené=ekologické auto.Michal Houdek píše:Rancho několikrát viděl, a ani jednou nebylo zelené, spíš hnědé.Rancho mělo laminátovou karosérii, proto je tam kurzívou můj dodatek "Tady se ověřovaly malosériové technologie, později geniálně využité v Espace."Michal Houdek píše:Možná se pletu, ale netuším, jaké technologie, prý později využité v Espace Rancho mělo.
Koukám do článku, kde jsem napsal, že Rancho je předchůdce Espace, ale ne a ne to najít... . Jen v popisu obrázku je, že Rancho je předchůdce SUV, v čemž se dokonale shodujeme. Naopak, předchůdcem Kanga je jednoznačně Peugeot Partner, Renault předtím žádné podobné auto nedělal .
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Zapracoval zcela jistě nějaký šotek a Tomáš chtěl napsat, že Renault nejprv nechal koncern PSA nadechnout tím Partnerem/Berlingem, aby mu o něco později zasadil smrtelnou ránu z milosti právě Kangem , nástupcem Rapid/Express, R4F4/F6..
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Ale no tak, kluci... Nadšení pro značku Renault ještě není důvod k zaslepenosti.
Jestliže bylo Kangoo předváděno prodejcům dříve, než se začal prodávat Partner, neznamená to, že Partner už v té době nebyl v prototypu také. Automobilky mají své špióny u konkurence a tím spíš v automobilkách ve své vlastní zemi. Tam konstruktéři přebíhají od jedné firmy ke druhé podle toho, která z nich má zrovna vlnu úsporného propouštění a která vlnu náborů. A tak podstatná změna, jako je Partner/Kangoo proti dřívějším ryze užitkovým plechovým krabicím, které tu Honza jmenoval (nic ve zlém) se prostě neutají. Dobře si vzpomínám na reportáže v českých automagazínech z novinářského předvádění nulté série Partner/Berlingo kdesi v Maroku, jak unešení z toho auta novináři byli. V té době nebylo zvykem užitkové auto vyčalounit, dát mu klimatizaci, airbagy, perfektně odhlučněný motor - prostě vybavit ho stejně jako soudobý osobák. Nezlobte se na mě, ale tím průlomem byl Partner, nikoliv Kangoo. Kangoo jen dohnalo ztrátu a kvalitou ji předehnalo. Ale prvenství určitě nemá.
Ještě osobní zážitek k těm prezentacím budoucích modelů. Když jsem v polovině 90-tých let dělal hodně blízko konstrukci aut a jejich designu, byl jsem na prezentaci designérsko-animačního software Alias/Wavefront. Ta prezentace ukazovala využití tohoto software v designérském oddělení Renaultu pro téměř reálné znázornění studií automobilů na videu, ještě předtím, než vyrobí první, byť nejezdící hliněný prototyp. Byla to stejná animační technologie, na jaké se animoval Jurský park. A na tomhle Renaultím předváděcím videu jezdily v ulicích noční Paříže auta, která vypadala skoro stejně jako dnešní Scénic II a Modus. Třeba záď modusu byla prakticky stejná, vč. těch kulatých zadních světel. Jenže, pánové, já jsem je na tom videu viděl už před 10 lety!
PS: Nechci se tady vytahovat na skutečné Renaultí odborníky, jako je Viktor či Honza, historii Renaultu ani zdaleka nemám v malíčku, ale přece jste nemohli předpokládat, že jsem v životě neviděl skříňovou R5-ku nebo že bych dokázal přehlídnout R4. Jenže mezi R4 a Kangem uplynula tak dlouhá doba, že je opravdu těžké hledat mezi nimi nějakou souvislost .
Jestliže bylo Kangoo předváděno prodejcům dříve, než se začal prodávat Partner, neznamená to, že Partner už v té době nebyl v prototypu také. Automobilky mají své špióny u konkurence a tím spíš v automobilkách ve své vlastní zemi. Tam konstruktéři přebíhají od jedné firmy ke druhé podle toho, která z nich má zrovna vlnu úsporného propouštění a která vlnu náborů. A tak podstatná změna, jako je Partner/Kangoo proti dřívějším ryze užitkovým plechovým krabicím, které tu Honza jmenoval (nic ve zlém) se prostě neutají. Dobře si vzpomínám na reportáže v českých automagazínech z novinářského předvádění nulté série Partner/Berlingo kdesi v Maroku, jak unešení z toho auta novináři byli. V té době nebylo zvykem užitkové auto vyčalounit, dát mu klimatizaci, airbagy, perfektně odhlučněný motor - prostě vybavit ho stejně jako soudobý osobák. Nezlobte se na mě, ale tím průlomem byl Partner, nikoliv Kangoo. Kangoo jen dohnalo ztrátu a kvalitou ji předehnalo. Ale prvenství určitě nemá.
Ještě osobní zážitek k těm prezentacím budoucích modelů. Když jsem v polovině 90-tých let dělal hodně blízko konstrukci aut a jejich designu, byl jsem na prezentaci designérsko-animačního software Alias/Wavefront. Ta prezentace ukazovala využití tohoto software v designérském oddělení Renaultu pro téměř reálné znázornění studií automobilů na videu, ještě předtím, než vyrobí první, byť nejezdící hliněný prototyp. Byla to stejná animační technologie, na jaké se animoval Jurský park. A na tomhle Renaultím předváděcím videu jezdily v ulicích noční Paříže auta, která vypadala skoro stejně jako dnešní Scénic II a Modus. Třeba záď modusu byla prakticky stejná, vč. těch kulatých zadních světel. Jenže, pánové, já jsem je na tom videu viděl už před 10 lety!
PS: Nechci se tady vytahovat na skutečné Renaultí odborníky, jako je Viktor či Honza, historii Renaultu ani zdaleka nemám v malíčku, ale přece jste nemohli předpokládat, že jsem v životě neviděl skříňovou R5-ku nebo že bych dokázal přehlídnout R4. Jenže mezi R4 a Kangem uplynula tak dlouhá doba, že je opravdu těžké hledat mezi nimi nějakou souvislost .
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tome, dovolím si nesouhlasit.
Myšlenka postavit osobní užitkové auto není nová a nepřišel s ní Peugeot.
To že R4 nebo R5 nebyly tak komfortní jako kangoo je vcelku logické. Tehdy se to nenosilo.
Jde tu tedy spíše o koncepci. Nelze přímo srovnávat první J11 s posledním modelem Espace a nelze také srovnávat R4 s Kangoo.
Co srovnat lze je koncepce a ta je shodná: Totiž užitkové auto, které lze současně použít jako auto osobní. Proto lze jak v R4 tak i v R5 v užitkové verzi spatřovat předchůdce kangoo.
Myšlenka postavit osobní užitkové auto není nová a nepřišel s ní Peugeot.
To že R4 nebo R5 nebyly tak komfortní jako kangoo je vcelku logické. Tehdy se to nenosilo.
Jde tu tedy spíše o koncepci. Nelze přímo srovnávat první J11 s posledním modelem Espace a nelze také srovnávat R4 s Kangoo.
Co srovnat lze je koncepce a ta je shodná: Totiž užitkové auto, které lze současně použít jako auto osobní. Proto lze jak v R4 tak i v R5 v užitkové verzi spatřovat předchůdce kangoo.
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1320
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
- Mario Horak
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1320
- Registrován: úte kvě 24, 2005 07:53
- Bydliště: Bratislava, SK
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Koukám, že se mi podařilo vyrobit pěkný flamewar :)
Řekl bych, že máme pravdu všichi, jenom se na to díváme každý jiným pohledem.
Jistě, Kangoo i Partner jsou pokračovateli svých ryze užitkových předchůdců, to nelze zamlčet . Ovšem i když R4 byla vnímána jako rodinné auto, svou výbavou i koncepcí se od skutečně rodinného auta té doby (např. R16) výrazně lišila. Byla jednoduchoučká, a spartánská ještě víc, než Fabia Junior .
Naproti tomu se, podle mého, Partner/Kangoo odlišovali od užitkových vozů 90-tých let tím, že do tradičního tvaru užitkového auta dali výbavu současného rodinného vozu. Řekli zákazníkovi - nač si kupovat 2 auta, když si můžeš koupit jen jedno a nebudeš přitom muset dělat kompromis a uskrovňovat svou rodinu. Je tu zjevný skok v určení auta i v kvalitě vůči jeho současníkům jiných značek. A tím se stali průkopníky.
V generacích Espace je idea stále stejná od počátku. Espace je rodinný vůz nejvyšší kategorie, nikdy se nedělal v "chudé verzi", nikdy se neměnilo jeho určení. Renault se nikdy "nesnížil" k tomu, co udělal Peugeot, když na základě 806-ky postavil Experta. Espace J11 je sice proti JK otrhánek, ale v roce 1984 byl ukázkou vysoké výbavy, neřku-li luxusu. A tím je Espace i dnes, byť ten luxus znamená o půlku větší výkon, má 8 airbagů a elektroniky víc, než bylo v Apollo 13.
Řekl bych, že máme pravdu všichi, jenom se na to díváme každý jiným pohledem.
Jistě, Kangoo i Partner jsou pokračovateli svých ryze užitkových předchůdců, to nelze zamlčet . Ovšem i když R4 byla vnímána jako rodinné auto, svou výbavou i koncepcí se od skutečně rodinného auta té doby (např. R16) výrazně lišila. Byla jednoduchoučká, a spartánská ještě víc, než Fabia Junior .
Naproti tomu se, podle mého, Partner/Kangoo odlišovali od užitkových vozů 90-tých let tím, že do tradičního tvaru užitkového auta dali výbavu současného rodinného vozu. Řekli zákazníkovi - nač si kupovat 2 auta, když si můžeš koupit jen jedno a nebudeš přitom muset dělat kompromis a uskrovňovat svou rodinu. Je tu zjevný skok v určení auta i v kvalitě vůči jeho současníkům jiných značek. A tím se stali průkopníky.
V generacích Espace je idea stále stejná od počátku. Espace je rodinný vůz nejvyšší kategorie, nikdy se nedělal v "chudé verzi", nikdy se neměnilo jeho určení. Renault se nikdy "nesnížil" k tomu, co udělal Peugeot, když na základě 806-ky postavil Experta. Espace J11 je sice proti JK otrhánek, ale v roce 1984 byl ukázkou vysoké výbavy, neřku-li luxusu. A tím je Espace i dnes, byť ten luxus znamená o půlku větší výkon, má 8 airbagů a elektroniky víc, než bylo v Apollo 13.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
No jo, dyť to říkám, že se neshodneme
Beru to tedy čistě subjektivně. Když jsem v těch 90-tých letech, kdy Partner/Berlingo přišel na trh porovnal vedle sebe Citroen C15 (či jak se to jmenovalo) a Berlingo, tak to Berlingo bylo jako auto z jiný planety. To samý se dá říct o R5 Express a Kangoo. Oba vozy měly ve stejné době protějšek v rodinném voze 4 metrové třídy a měly ho i potom (Peugeot 206, Renault Clio). Zatímco Berlingo ani Kangoo žádný protějšek nemají a komfortem se se svými stejně velkými rodinnými brášky mohou směle měřit.
Jak to bylo v době R4 si nepamatuju (byl jsem ještě majinkej ), takže nejsem hodnověrně schopnej porovnat, jestli R4 byla podobným průlomem do zavedených zvyklostí jako je teď třída Kangoo. Spojitost tu určitě je, ovšem přetržená hodně dlouhou řádkou let, kdy nejen Renault, ale vlastně nikdo jiný, podobné auto nevyráběl.
Beru to tedy čistě subjektivně. Když jsem v těch 90-tých letech, kdy Partner/Berlingo přišel na trh porovnal vedle sebe Citroen C15 (či jak se to jmenovalo) a Berlingo, tak to Berlingo bylo jako auto z jiný planety. To samý se dá říct o R5 Express a Kangoo. Oba vozy měly ve stejné době protějšek v rodinném voze 4 metrové třídy a měly ho i potom (Peugeot 206, Renault Clio). Zatímco Berlingo ani Kangoo žádný protějšek nemají a komfortem se se svými stejně velkými rodinnými brášky mohou směle měřit.
Jak to bylo v době R4 si nepamatuju (byl jsem ještě majinkej ), takže nejsem hodnověrně schopnej porovnat, jestli R4 byla podobným průlomem do zavedených zvyklostí jako je teď třída Kangoo. Spojitost tu určitě je, ovšem přetržená hodně dlouhou řádkou let, kdy nejen Renault, ale vlastně nikdo jiný, podobné auto nevyráběl.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
Tome, díky za nádherný článek o návštěvě rodiště ESPACE. Také za ten o jeho historii. Nechápu jen, jak jsem mohl do svých 47 let žít bez ESPACE. Za 3 měsíce to bude rok, co jsme si jej koupili a do dneska jsem doslova unesen, kdykoliv si do něj sednu. Děkuji Bohu za to, že jej máme. Stále si vychutnávám nádherný prostor nad palubní deskou, nádherná trojúhelníková okna mezi dveřmi a čelním sklem. Je to jako první den, auto mi ani trochu nezevšednělo. Poprvé jsem se v Espace vezl počátkem 90 let, tehdy jsem jen tiše zasnil a hloupě zrezignoval, že na takové auto nikdy mít nebudu. Dále jsem jezdi ve své Š1000MB a nezabýval se tím. Kdyby šlo vrátit čas, tak napnu všechny síly na zakoupení prvního, k prodeji určeného, Espace 1 ihned jak vyjel z linky. Jsem rád, že si jej mohu vychutnávat asoň nyní. Standa.
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 130
- Registrován: stř zář 20, 2006 00:21
Ta zmíněná trojúhelníková okna jsou nejen nádherná,ale také dokazují cit pro detail a umění konstruktérů,kteří tak vyřešili nebezpečný mrtvý úhel,za který se klidně schová cyklista.Takový Peugeot,který nejdříve odmítl tak geniální projekt jakým Espace byl a je,vyčkával a když zjistil,že právě tohle má budoucnost,hrdinně spojil síly s Citroenem,Fiatem,Lancií a předvedl typ 806.Ale místo trojúhelníkových oken vyrobil sloupek úplně jiný,přes který není vidět nic.A Volkswagen Sharan je totéž.I za takové detaily si Renaulta vážím,nebál se a šel do toho obrovského rizika.Neměl kde opisovat ani brát zkušenosti,jediný vzor byl daleko za mořem Chrysler Voyager.
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Teda kluci, těmahle příspěvkama jste pohladili moje srdíčko. Už jsem si občas připadal, že jsem tady trefenej Espacem jenom já...
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 92
- Registrován: čtv led 19, 2006 12:42
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Trefenejch je nás vícTomáš Langer píše:Teda kluci, těmahle příspěvkama jste pohladili moje srdíčko. Už jsem si občas připadal, že jsem tady trefenej Espacem jenom já...
Já už bych se svými 198cm a 115kg jiný auto nechtěl. Mám Espace II, na novější bohužel nemám. Byl to můj "dětský" sen a splnil jsem si ho.
Měl jsem sice s Boženkou spoustu problémů, ale s každým 12 let starým autem musí být průběžně nějaké trable. Jinak jsem nadmíru spokojen.
Petr Vokulič
Avantime 3.0 V6
ex Espace 2.2i, r.v.94
Avantime 3.0 V6
ex Espace 2.2i, r.v.94
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů