Check injection system
Moderátor: Moderators General
Check injection system
Zdarec, uz ste sa s tym niekto stretli?
Naposledy upravil(a) hdano dne čtv črc 16, 2015 14:15, celkem upraveno 1 x.
FLUENCE Exception 1,6 16V 81 kW/110 k + Navigačný a komunikačný systém Carminat TomTom, farba béžová cendré
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Check injection system
Ještě jsem to neviděl, ale někdo to tu v diskusi řešil. U něho to snad byla nějaká jednorázová mimořádnost v podobě špinky nebo námrazy. Kdyby se to už neopakovalo, neřešil bych to. Ale pokud ano, hned bych se obrátil na Renault. Stát se u nového vozu může cokoli, proto je k tomu ta záruka, aby se případné mušky vychytaly bez újmy majitele.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Check injection system
Měl jsem to taky. Když se odpojí konektor který má něco dočinění s přípravou paliva a zpětně zapojí-tak to zahlásí. Kazdý odpojený konektor i při vypnutém motoru se zapíše do chybových hlášek do řídící jednotky- mám vyzkoušené.V servisu to uvidí při diagnostice.
Lepší odpojit baterii a pak laborovat.Bez napětí -žádný zápis.
Lepší odpojit baterii a pak laborovat.Bez napětí -žádný zápis.
Re: Check injection system
A kde by som ten konektor mal hladat?
Zvrchu motora, niekde zospodu alebo ......?????
Aspon priblizne.Mozno je iba zasraty konektor.
Ako si to vyriesil?
Zvrchu motora, niekde zospodu alebo ......?????
Aspon priblizne.Mozno je iba zasraty konektor.
Ako si to vyriesil?
FLUENCE Exception 1,6 16V 81 kW/110 k + Navigačný a komunikačný systém Carminat TomTom, farba béžová cendré
Re: Check injection system
odpojené jsem měl tyto dva. V servisu mě řekli že se po odpojení nastaví trvalé hodnoty a motor jede o něco hůře.Zpět to nastaví vymazáním poruch v servisu.Řekl jsem, že se mě nezdá výkon motoru-trvá to 5 minut.
Re: Check injection system
Naposledy upravil(a) hdano dne čtv črc 16, 2015 14:16, celkem upraveno 1 x.
FLUENCE Exception 1,6 16V 81 kW/110 k + Navigačný a komunikačný systém Carminat TomTom, farba béžová cendré
Re: Check injection system
Skus si toto naliat do nadrze: http://www.retech.com/sk/vyrobky/2/18
Ja osobne to nalievam do auta raz za 10 000km celu lasku do 50l benzinu. Niekto v tom nevidi zmysel ale svojho casu som mal problem s kolísanim otácok a odvtedy v pohodke.
Niekde som dokonca aj cital ze presne takto mal chlapik poruchu vstrekovacov vysvietenu, nalial to tam a odvtedy nic.
Ja mam nabehaných takmer 30 000 km. a este sa mi nastastie nic taketo nevypisalo. Inac mi to odporucili v Servise Renault a tam to aj kupujem. Celá ta sranda vyjde na nejakych 12 Eur.
Ja osobne to nalievam do auta raz za 10 000km celu lasku do 50l benzinu. Niekto v tom nevidi zmysel ale svojho casu som mal problem s kolísanim otácok a odvtedy v pohodke.
Niekde som dokonca aj cital ze presne takto mal chlapik poruchu vstrekovacov vysvietenu, nalial to tam a odvtedy nic.
Ja mam nabehaných takmer 30 000 km. a este sa mi nastastie nic taketo nevypisalo. Inac mi to odporucili v Servise Renault a tam to aj kupujem. Celá ta sranda vyjde na nejakych 12 Eur.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Check injection system
Jak může technik Renaultu doporučit dolévání do paliva čehokoli, co není dáno od výroby? Byť to pomáhalo sebevíc... Je to jen zastínění problému.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Check injection system
A proč by technik nemohl doporučit něco co není dáno od výroby?Zkušenosti jsou někdy víc než servisní manuál.
Mě taky Retech pomohl
Mě taky Retech pomohl
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege
GSIII 2,0dCi Privilege
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Check injection system
Protože nový motor by z výroby ani bez speciálního maziva žádné problémy vykazovat neměl, zkušenosti nezkušenosti. Je to nové auto a možná chyba (teď myslím reálnou, což být nemusí) vstřikovacího zařízení řešená u něho aditivem je kravina.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
-
- Advanced member
- Příspěvky: 394
- Registrován: stř bře 10, 2010 20:33
- Bydliště: Trnava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Check injection system
ono to nieje ani tak o vstrekovacoch ale otom aky benzin nafta sa tankuje a priznajmesi nie vzdy je to kvalita aka ma byt a v palivovom systeme sa usadza vselico tak taketo aditiva mozu pomoct rozpustat tento sajrajt a tym padom aj zlepsit chod motora
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Check injection system
Takto formulováno to naprosto vystihuje stav věci. Ale od technika posuzujícího chování nového vozu bych stejně asi čekal jinou reakci než doporučení aditiva.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Check injection system
Ja som este problem so vstrekovacmi nikdy nemal ale toto tam dávam ako prevenciu. Conci chceš mi povedať že diesel sa ti bez aditíva bude v zime správať ako pri 30 stupnových horúčavach? Mal som možnosť vidiet štartovanie rocnej laguny co to robilo.
Ten motor určite pojde s retechom aj bez neho, ale keď to nieje taka položka a pomáha to tak prečo by som ho raz za čas nenalial aj do nového auta.
A ver mi že ak ma motor závažnejšiu poruchu vstrekovania tak ho neutíši ani žiadne aditívum. Pri dnešných "elektromobiloch" kde všetko prechádza cez snímače a čidla spraví bordel aj drobna nečistotka a už to hlási poruchu.
Ten motor určite pojde s retechom aj bez neho, ale keď to nieje taka položka a pomáha to tak prečo by som ho raz za čas nenalial aj do nového auta.
A ver mi že ak ma motor závažnejšiu poruchu vstrekovania tak ho neutíši ani žiadne aditívum. Pri dnešných "elektromobiloch" kde všetko prechádza cez snímače a čidla spraví bordel aj drobna nečistotka a už to hlási poruchu.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Check injection system
Auto je měsíc po záruce, tudíž tvrdit "nový vůz" moc nesedí. Za tu dobu co ho má, proteklo na 99% motorem plno sra.ek, které mají v našich končinách s benzínem nebo naftou bohužel pramálo společného a rada od technika mi přijde mnohem lepší-mimochodem je to rada za cca 200,-Kč a možná pomůže, než stylem pane přivezte to a mi vám za bambilion vyměníme co uznáme za vhodné. (50na50 třeba to vyjde)Concionator píše:Takto formulováno to naprosto vystihuje stav věci. Ale od technika posuzujícího chování nového vozu bych stejně asi čekal jinou reakci než doporučení aditiva.
Fluence 1,6 Exception Black- Prodáno
GSIII 2,0dCi Privilege
GSIII 2,0dCi Privilege
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Check injection system
No, to je pravda, Gile, uniklo mi, že je to krátce po záruce, resp. že záruka byla jen standardní. V takovém případě už je pak řešení aditivem lepší. U té nafty je to, Hounddogu, něco jiného, ale o ní jsem nemluvil. Pod snímkem zaznamenávajícím zmiňovaný problém je v podpisu uvedeno, že jde o benzín, který je navíc v podání zasloužilé renaultí jednašestky spíše nevybíravým konzumentem všelijakých dobrot, které se prodávají v naší zemi. Proto mě to překvapilo.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Check injection system
Ja viem že ide o benzin. Jak bolo spomínane na SVK ani v CZE nenájdete kvalitný benzin. Určite tým nič nepokazí keď to aditívum skusí.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Check injection system
Zdravim, takze po dlhsej odmlke by som rad oznamil, ze problem je "dufam! " vyriešený.
Páni servisáci mi vymenili snimac polohy nejakeho hriadela(fakt si nespomeniem aky), takze zatial je pokoj.
Páni servisáci mi vymenili snimac polohy nejakeho hriadela(fakt si nespomeniem aky), takze zatial je pokoj.
Naposledy upravil(a) hdano dne stř srp 15, 2012 19:22, celkem upraveno 1 x.
FLUENCE Exception 1,6 16V 81 kW/110 k + Navigačný a komunikačný systém Carminat TomTom, farba béžová cendré
Re: Check injection system
hdano:Nechci strašit, ale rekl bych, že to bylo čidlo vačky na sacích,které posílá info el.mag a ten řídí předsuvník.
Re: Check injection system
Nebol to nahodou snimac vackoveho hradela?
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Check injection system
Páni len taká otázočka.....tankujete 95ot. Benzín alebo 98ot. ?
Ja som teraz hodil 98čku a zdá sa mi že ten motor je akýsi kultivovanejši.
Ja som teraz hodil 98čku a zdá sa mi že ten motor je akýsi kultivovanejši.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Check injection system
Tankuju Optimal 95, což je de facto Natural 95 Premium, vylepšený o nějaká aditiva. Výhody má především v zimě.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Check injection system
Ja som teraz 98 skusil po prvá krat a chcem si vyskúšať či to je aj rentabilne (svojímspoôsobom) tankovať......ako sa to odzrkadlí na spotrebe. Učite tam netreba čakať nejake výrazne zmeny. šak rozdiel medzi týma dvoma palivami je len v odolnosti voči detonačnému spoaľovaniu.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Check injection system
Hounddog píše:Ja som teraz 98 skusil po prvá krat a chcem si vyskúšať či to je aj rentabilne (svojímspoôsobom) tankovať......ako sa to odzrkadlí na spotrebe. Učite tam netreba čakať nejake výrazne zmeny. šak rozdiel medzi týma dvoma palivami je len v odolnosti voči detonačnému spoaľovaniu.
Ehm neni to nahodou oktanove číslo? Tedy natural 95 obsahuje jen 5% příměsí a natural 98 jen 2% tedy kvalitnější? Menší spotřeba a lepší pro motor.
Renault Fluence (Agátka) - Comfort, 1.6 benzín , Modrá Crepuscule - najeto 125 000km
- Concionator
- Grafoman
- Příspěvky: 2188
- Registrován: pon kvě 31, 2010 13:14
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Check injection system
No, menší spotřeba, ale téměř neporovnatelně. Hlavním přínosem je opravdu menší detonace. Pro motor, který je na to uzpůsobený, což fluence je, to samozřejmě asi v nějakém hodně dlouhodobém pohledu lepší je, nutné však nikoli.
* Bartík - Škoda Favorit 135 L, 43 kW, 1992
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
* Sáva - Trabant 601 Universal 12 V, 19,1 kW, 1990 (radůstka! )
* Jonáš - Renault Fluence 1,6 Exception, 81 kW, 2010, 59 800 km, popelavě béžová, 7,5 l/100 km (osobně zaběhnuto) [22. IX. 2014 odcizen]
http://moje.auto.cz/Psychobolos/jonas.html
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Re: Check injection system
Ano makkynka je to OČ......Oktánovym číslom sa vyjadruje odolnosť voči detonačnému spaľovaniu. Čim ma benzin viac oktánov tak tým mje odolnejši.
Lada 1500s-OHC (1978) 57KW-->
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Renault Thalia RN 1.4 8v (2001)-55KW-->
Renault Fluence Exception 1.6 16v (2010)- 81 KW 94 000 km, Mercedes E-klasse 220CDi Elegance (110KW) W211 (2004)
DRIVE THE CHANGE
http://www.facebook.com/RenaultFluenceCZ
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů