Závada na vstřikování - počítač
Moderátor: Moderators General
Závada na vstřikování - počítač
Vlastním Lagunu r.v. 2002 s motorem 1,9 dCi. Při jízdě ( nejčastěji na dálnici ) mi počítač ohlásí chybu " Fault in fuell injection" - závada na vstřikování. Zastavím, vypnu motor, vyndám a zandám kartu - a vše je v pořádku. V servisu mi ( snad ) vyčistili jakýsi "eger ventil" ( zaplatil jsem... ) ale závada je snad ještě horší. Nevědí si rady. Poradí mi někdo, co mám dělat ??? Ruda !
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
XXXXXXX EGR ventil poznáš, když ti auto značně hulí a nechce pořádně jet(dokonce i bílej kouř z toho může bejt) a rozhodně ti nebude hlásit poruchu vstřikování. Tohle je naftou, hlavní rozdělovací potrubí Commonrailu je opatřeno havarijním ventilem, který zafunguje a zavře při prasknutí trubičky ke vstřikovači, aby nafta nestříkala po motoru. Stane se, že když natankuješ mizernou naftu noname (prostě sráčovinu), tak se tento ventil zalepí parafínem a dojde ke zvýšení tlaku čerpadla a následně naskočí porucha vstřikování. Cca před měsícem to vyřešil brácha u Oktávky 1.9TDi (a ta nemá commonrail)pravidelně každej den po ujetí +- pěti kilometrů stál a časem i několikrát za den, prostě za jízdy motor zhasnul. Měsíc se tím doslova trápil, než jsem se ho zeptal, kde tankuje (bez komentáře). Nalili jsme do nádrže celou flašku Sheronu (zimní přípravek do nafty) a natankovali ARAL a od té doby má pokoj. Minulý týden se to stalo jeho řediteli na služební cestě, jemu haltnul fungl novej VW Pasát 2.5TDi (ten co má už taky commonrail). Přijeli mechanici od VW, vycucli naftu, vyčistili potrubí a vstřikování nějakým přípravkem a přivezli naftu od Shellky. Stejnej případ, natankoval u noname pumpy. Hlavně, že se ušetří koruna na litru?!?!
Uff to jsem si omlátil prsty o klávesnici.
Doufám, že to je poučení pro ostatní v podobnejch případech, naftu typu noname a džízídý jen do "traktorů". Prosím.
dCíčka jsou přeci zhýčkané kočičky
Uff to jsem si omlátil prsty o klávesnici.
Doufám, že to je poučení pro ostatní v podobnejch případech, naftu typu noname a džízídý jen do "traktorů". Prosím.
dCíčka jsou přeci zhýčkané kočičky
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát říj 08, 2004 17:36
- bazartechnik
- Junior member
- Příspěvky: 205
- Registrován: čtv dub 27, 2006 10:39
Tak se mi dnes stalo to samé. Jel jsem, stoupala mi teplota, tak jsem zastavil, abych dolil vodu, dříve než mě upozornil počítač, mám provizorně opravenou hadici k topení, než bude nová na skladě. Dojel jsem, všechno v pohodě. Po hodině přijdu a " Fault in fuell injection" závada vstřikování. A když jsem zastavil, abych skontroloval jestli jsem při dolejvání náhodou omylem neodpojil nějaký konektor, jsem zjistil, že mi bzučí solenoid turba, po odpojení a opětovném připojení bzučet přestal, ale při vypnutí a znovunastartování zase bzučel a počítač hlásil stejnou závadu " Fault in fuell injection". Tak nevím jestli to může mít něco společného ?Vratislav Calta píše:Auto se při jízdě chová normálně?
Pakliže ano, mohla by být závada ve spínací skříňce.
Ty se pro 2001-3 moc nepovedly a občas se zblázní.
Pro identifikaci je jediné možné ji vyměnit dočasně za jinou (třeba z jiného vozu) a odzkoušet. Výměna trvá cca 1hod.
Laguna GrandTour Initial III. 2.0dCi 150k 2008
Ex.: Laguna Grandtour II. Privileg 2002 120k
Ex.: Laguna Grandtour II. Privileg 2002 120k
No ja musim napsat ze to souvislost ma, protoze kdyz se ti egr ventil zasekava (hodne XXXXXX, odchazejici el. magnet), tak ti bude naskakovat chyba vstrikovani, jenom na jejich diag. jsou poruchy vstrikovani dale rozcleneny. Stejne jako mam pocit ze i pri ne uplne korektnich udajich z turba to nahlasi zavadu vstrikovani. Jinak EGR ventil je pekne XXXXXX nejenom ze se to kazi samo zanasenim ale muze to i za odchazejici turba (uvolneni kousek karbonu vlitne do turba a je to).erti píše:No vim, ale nevim nevim. Tvrdili mi, že pouze zaslepili EGR a že je to tím. Nemyslím si ale, že to má souvislost.Hotler píše:Už víš?
P.S.: Kde a jak ti to zaslepili?
Laguna Grandtour rv01 1.9dci 88kW Privilege, xenony, tempomat
Já mám podobný problém. Při jízdě po dálnici a při zařazené pětce (při jiné rychlosti to nedělá) se mi taky rozsvítí vstřikování. A víc jak 140 km/h z toho nedám. A navíc to přidává strašně pomalu, jako kdyby to auto bylo šlapací Jakoby bez turba. Když zpomalím na městský provoz, tak to zhasne. Na diagnostice mi řekli, že to má málo vzduchu. Vyměnil jsem totálně černý vzduchový filtr a dělá to furt. Na počítači mi to nic nepíše, jen svítí ta kontrolka. Auto nekouří, takže EGR vylučuju. Napadlo mě přidřené turbo, ale jistý si nejsem. A jen tak něco zkoušet se mi nechce. Přece nechat si repasovat turbo za desítku a aby to nepomohlo je celkem blbé...
A ještě jedna otázka, koupil jsem ho nedávno, tak šlo do neautorizovaného servisu. Měnily se čepy a tyčky řízení, všechny brzdové kotouče, všechny brzdové destičky, veškeré filtry (palivový, olejový, vzduchový, klima), dělaly se rozvody, nové kladky, řemeny, nová vodní pumpa. A vyšlo to i sprací na 35tisíc. Je to podle vás moc? Mi se to zdá nějak přemrštěné...
jen tak pro info. Za 1 vzduch.chlaz. kotouč dal údajně 3.800,- A pochybuju, že originál Renault. Šéf si nechal měnil na Picassu kotouč i s destičkama a za neoriginál dal 3.000,- díky za případnou odpověď...
A ještě jedna otázka, koupil jsem ho nedávno, tak šlo do neautorizovaného servisu. Měnily se čepy a tyčky řízení, všechny brzdové kotouče, všechny brzdové destičky, veškeré filtry (palivový, olejový, vzduchový, klima), dělaly se rozvody, nové kladky, řemeny, nová vodní pumpa. A vyšlo to i sprací na 35tisíc. Je to podle vás moc? Mi se to zdá nějak přemrštěné...
jen tak pro info. Za 1 vzduch.chlaz. kotouč dal údajně 3.800,- A pochybuju, že originál Renault. Šéf si nechal měnil na Picassu kotouč i s destičkama a za neoriginál dal 3.000,- díky za případnou odpověď...
Laguna II, 12/2001, 1.9dCi, 79kW
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Cena je přiměřená, já letos do auta nasypal taky okolo 35tis.Kč. (spojovačky řízení, rozvody, vodní pumpa, olej, všechny filtry, silenty zadní nápravy a tlumiče) Ten kdo si chce Lagunu II koupit, tak musí počítat s každoroční investicí okolo 20tis.Kč.
A k té závadě - začal bych zkoumat spoje od filtru, přes turbo až k motoru, pak vysprejovat vzduchovou váhu sprejem na brzdy a poté také nahlédnout do sání motoru(parohy) zda není zanesené karbonem od EGR ventilu a ten také zkontrolovat, případně vyčistit.
A k té závadě - začal bych zkoumat spoje od filtru, přes turbo až k motoru, pak vysprejovat vzduchovou váhu sprejem na brzdy a poté také nahlédnout do sání motoru(parohy) zda není zanesené karbonem od EGR ventilu a ten také zkontrolovat, případně vyčistit.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Tak k tomu mému problému pánové, případně dámy...
chtěl jsem vyčistit EGR ventil, po odkrytování jsem jej nemohl najít. Dle technických dat z diagnostiky jsem tam měl mít elektromagnetický, ale on tam byl podtlakový:shock: To je ale fuk, odpojil jsem sání, včetně škrtící klapky a EGRko vytáhl. Problém byl v tom, že byl totálně "XXXXXXX" karbonem a neotevíral se. Byl prostě stále uzavřený. Nicméně jsem jej vyčistil, pak trochu, kam jsem dosáhl, sání. To bylo tak z 15% zacpáno popelem smíchaným s olejem. Asi mi propouští turbo. Teda určitě. Hned jsem to byl projet a v pohodě 170, jelo by to aj víc, ale brzdily mě auta. A kontrolka už taky nesvítí Ani nevíte jakou mám radost. Jezdil jsem celou hodinu jak malý kluk Jen tak Bál jsem se odešlých trysek, ale je to v pohodě. Kdybych měl včera více času, tak bych ty "parohy" sundal a pročistil komplet. Asi to bude potřeba. A Lagunka je mnohem živější
Jo a ještě dvě questions... ta váha vzduchu, to je ten bazmek na plastové trubici od sání (ta hned před škrtící klapkou), jak do ní vedou dráty? Tuším, že tam byly 3. To jde nějak vytáhnout? Sem si nebyl jistý, tak jsem do toho raději nevrtal. Ale čistě logicky, by to mělo být ono.
a ještě poslední otázka, EGR se otevírá jen při zátěží, nebo vždy při určitých otáček? Bo jsem po té opravě motor protáčel (myslím při stání, ne při jízdě) a EGR byl furt zavřený... předem díky Petr...
chtěl jsem vyčistit EGR ventil, po odkrytování jsem jej nemohl najít. Dle technických dat z diagnostiky jsem tam měl mít elektromagnetický, ale on tam byl podtlakový:shock: To je ale fuk, odpojil jsem sání, včetně škrtící klapky a EGRko vytáhl. Problém byl v tom, že byl totálně "XXXXXXX" karbonem a neotevíral se. Byl prostě stále uzavřený. Nicméně jsem jej vyčistil, pak trochu, kam jsem dosáhl, sání. To bylo tak z 15% zacpáno popelem smíchaným s olejem. Asi mi propouští turbo. Teda určitě. Hned jsem to byl projet a v pohodě 170, jelo by to aj víc, ale brzdily mě auta. A kontrolka už taky nesvítí Ani nevíte jakou mám radost. Jezdil jsem celou hodinu jak malý kluk Jen tak Bál jsem se odešlých trysek, ale je to v pohodě. Kdybych měl včera více času, tak bych ty "parohy" sundal a pročistil komplet. Asi to bude potřeba. A Lagunka je mnohem živější
Jo a ještě dvě questions... ta váha vzduchu, to je ten bazmek na plastové trubici od sání (ta hned před škrtící klapkou), jak do ní vedou dráty? Tuším, že tam byly 3. To jde nějak vytáhnout? Sem si nebyl jistý, tak jsem do toho raději nevrtal. Ale čistě logicky, by to mělo být ono.
a ještě poslední otázka, EGR se otevírá jen při zátěží, nebo vždy při určitých otáček? Bo jsem po té opravě motor protáčel (myslím při stání, ne při jízdě) a EGR byl furt zavřený... předem díky Petr...
Laguna II, 12/2001, 1.9dCi, 79kW
A ještě jedna otázka, koupil jsem ho nedávno, tak šlo do neautorizovaného servisu. Měnily se čepy a tyčky řízení, všechny brzdové kotouče, všechny brzdové destičky, veškeré filtry (palivový, olejový, vzduchový, klima), dělaly se rozvody, nové kladky, řemeny, nová vodní pumpa. A vyšlo to i sprací na 35tisíc. Je to podle vás moc? Mi se to zdá nějak přemrštěné...
jen tak pro info. Za 1 vzduch.chlaz. kotouč dal údajně 3.800,- A pochybuju, že originál Renault. Šéf si nechal měnil na Picassu kotouč i s destičkama a za neoriginál dal 3.000,- díky za případnou odpověď...[/quote]
Přední vzduchem chlazený brzdový kotouč od Bremba průměr 300 mm stojí 2600,- jinak origo R. kolem 2400,- a měli by to být Lucasy.
jen tak pro info. Za 1 vzduch.chlaz. kotouč dal údajně 3.800,- A pochybuju, že originál Renault. Šéf si nechal měnil na Picassu kotouč i s destičkama a za neoriginál dal 3.000,- díky za případnou odpověď...[/quote]
Přední vzduchem chlazený brzdový kotouč od Bremba průměr 300 mm stojí 2600,- jinak origo R. kolem 2400,- a měli by to být Lucasy.
Laguna II 1.8 16V
Dynamique, hatchback
Dynamique, hatchback
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Turbo ti nepropouští, ale ta mastnota je z odfuku ze skříně motoru, EGR na Laguně II dCi je vždy elektrický, tak sis to musel splést s něčím jiným a to co nazýváš vzduchovou váhou je ve skutečnosti čidlo tlaku a pravá váha je přímo na vývodu filtrboxu pak je hadice k turbu a na té hadici je právě zaústěn ten odfuk ze skříně, kam se dostávají mastné páry.duron píše:Tak k tomu mému problému pánové, případně dámy...
chtěl jsem vyčistit EGR ventil, po odkrytování jsem jej nemohl najít. Dle technických dat z diagnostiky jsem tam měl mít elektromagnetický, ale on tam byl podtlakový:shock: To je ale fuk, odpojil jsem sání, včetně škrtící klapky a EGRko vytáhl. Problém byl v tom, že byl totálně "XXXXXXX" karbonem a neotevíral se. Byl prostě stále uzavřený. Nicméně jsem jej vyčistil, pak trochu, kam jsem dosáhl, sání. To bylo tak z 15% zacpáno popelem smíchaným s olejem. Asi mi propouští turbo. Teda určitě. Hned jsem to byl projet a v pohodě 170, jelo by to aj víc, ale brzdily mě auta. A kontrolka už taky nesvítí Ani nevíte jakou mám radost. Jezdil jsem celou hodinu jak malý kluk Jen tak Bál jsem se odešlých trysek, ale je to v pohodě. Kdybych měl včera více času, tak bych ty "parohy" sundal a pročistil komplet. Asi to bude potřeba. A Lagunka je mnohem živější
Jo a ještě dvě questions... ta váha vzduchu, to je ten bazmek na plastové trubici od sání (ta hned před škrtící klapkou), jak do ní vedou dráty? Tuším, že tam byly 3. To jde nějak vytáhnout? Sem si nebyl jistý, tak jsem do toho raději nevrtal. Ale čistě logicky, by to mělo být ono.
a ještě poslední otázka, EGR se otevírá jen při zátěží, nebo vždy při určitých otáček? Bo jsem po té opravě motor protáčel (myslím při stání, ne při jízdě) a EGR byl furt zavřený... předem díky Petr...
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Přední vzduchem chlazený brzdový kotouč od Bremba průměr 300 mm stojí 2600,- jinak origo R. kolem 2400,- a měli by to být Lucasy.[/quote]Lubo píše:A ještě jedna otázka, koupil jsem ho nedávno, tak šlo do neautorizovaného servisu. Měnily se čepy a tyčky řízení, všechny brzdové kotouče, všechny brzdové destičky, veškeré filtry (palivový, olejový, vzduchový, klima), dělaly se rozvody, nové kladky, řemeny, nová vodní pumpa. A vyšlo to i sprací na 35tisíc. Je to podle vás moc? Mi se to zdá nějak přemrštěné...
jen tak pro info. Za 1 vzduch.chlaz. kotouč dal údajně 3.800,- A pochybuju, že originál Renault. Šéf si nechal měnil na Picassu kotouč i s destičkama a za neoriginál dal 3.000,- díky za případnou odpověď...
Brzdy na Laguně II jsou z prvovýroby ATE. Cena toho co se týče servisu je přiměřená, právě nejdražší jsou zadní kotouče, jsou jako celek s ložiskem. Ceny mezi značkovým a neznačkovým servisem by se moc už neliší.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Tentokrát s tebou nemůžu souhlasit. To, co jsem měl venku byl opravdu podtlakový EGR. Nevedly do něj žádné kontakty, nic. A funkčnost byla zajištěna pružinou, která jej zavírala. Kupoval jsem v Renaultu těsnění a bylo na chlup stejné jako to staré, takže to EGRko bylo Mám první verzi Laguny 2, tak to bude možná tím. Pokud tam ovšem není přehozený jiný motor. To se ale nedozvím, když to je tahané z Francie. Ale jinak už jezdí lépe, tak snad v brzké době maximálně pročistím kompletně sání a dokud se zase něco nepokazí do toho nebudu vrtat. Ale díky za rady, nováčkovi jako jsem já to pomohlo...Šamša píše:EGR na Laguně II dCi je vždy elektrický, tak sis to musel splést s něčím jiným
Laguna II, 12/2001, 1.9dCi, 79kW
Hmm... tak jsem dneska zjistil, že elektromagnetický EGR tam opravdu mám. Ale jen půlku a visí mi jen tak u motoru Předchozímu majiteli asi odešel, tak jej tam nechal jen kvůli konektoru, aby mu furt nesvítila kontrolka a dal tam ten podtlakový. Který je asi na nic... neznáte nějaké vrakoviště na severní moravě, kde bych jej mohl sehnat? Nechce se mi do toho dát 6.000,- a pak zjistit, že ta kontrolka svítí z jiného důvodu... nebo přímo někdo z FM, kdo by mi jej za úplatu na chvíli zapůjčil? Asi ne, budu ho muset sehnat na vrakáči...
Laguna II, 12/2001, 1.9dCi, 79kW
Kupu ojazdenej Laguny uz lutuje moja manzelka, ja mam nervy pevnejsie...duron píše:Tak nic, radoval jsem se brzo. Ta kontrolka mi po ujetí zhruba 100km svítí zase. A EGRkem to není, ten chodí normálně. No zkusím někdy pročistit to sání... nějak té koupě začínám litovat
Chybu vstrekovania mam uz vyse mesiaca ale zatial mi to okrem obcasnych problemov so startovanim jazdi bez problemov. Chystam sa to pripojit na PC a precitat chybove hlasenie.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Jesli máš šikovnýho zámečníka, tak bych ti mohl věnovat EGR, který se bimbá, tj. ta cívka na tý základně(starší provedení má zalisovanou cívku do hliníkový základny ventilu a nový má zvlášť ventil s přírubou a cívku s přírubou), možná bys ze dvou dal dohromady jeden. Jestli jezdíš ty nebo nějakej tvůj známej do čech přes Vysoké Mýto, tak bych mu ho předal.duron píše:Hmm... tak jsem dneska zjistil, že elektromagnetický EGR tam opravdu mám. Ale jen půlku a visí mi jen tak u motoru Předchozímu majiteli asi odešel, tak jej tam nechal jen kvůli konektoru, aby mu furt nesvítila kontrolka a dal tam ten podtlakový. Který je asi na nic... neznáte nějaké vrakoviště na severní moravě, kde bych jej mohl sehnat? Nechce se mi do toho dát 6.000,- a pak zjistit, že ta kontrolka svítí z jiného důvodu... nebo přímo někdo z FM, kdo by mi jej za úplatu na chvíli zapůjčil? Asi ne, budu ho muset sehnat na vrakáči...
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Podtlakovy EGR ????
To by si teda s nim suhlasit mal. EGR je u laguny vzdy elektricky. Pozeram aj do dialogysu a iny neexistuje. Casto sa stava (hlavne ked uz ho niekto pred tebou vyberal), ze rozperne koliky (4ks 2,5 mm) su odtrhnute a ten elektromagnet vysi na kabli dole pod samotnym EGR, alebo v jeho blizkosti. Ventil pri silnejsom znecisteni nejde tak lahko von a existuju experti, ktori ho tahaju prave za ten magnet, ci spominane rozperne koliky ciastocne poskodia, alebo uplne utrhnu (rovnaku zavadu som objavil aj na mojom voze).duron píše:Tentokrát s tebou nemůžu souhlasit. To, co jsem měl venku byl opravdu podtlakový EGR. Nevedly do něj žádné kontakty, nic. A funkčnost byla zajištěna pružinou, která jej zavírala. Kupoval jsem v Renaultu těsnění a bylo na chlup stejné jako to staré, takže to EGRko bylo Mám první verzi Laguny 2, tak to bude možná tím. Pokud tam ovšem není přehozený jiný motor. To se ale nedozvím, když to je tahané z Francie. Ale jinak už jezdí lépe, tak snad v brzké době maximálně pročistím kompletně sání a dokud se zase něco nepokazí do toho nebudu vrtat. Ale díky za rady, nováčkovi jako jsem já to pomohlo...Šamša píše:EGR na Laguně II dCi je vždy elektrický, tak sis to musel splést s něčím jiným
Kontrolka znizeneho vykonu.
Tak hosi. Tak to *urva ma tiez *ralo a zralo a aj ti francuzi. Lagunka je pekna a pohodlna ale technika nie je dotiahnuta do konca. Vsetkym co vam to hlasi znizeny vykon mate problem so snimacom tlaku vzduchu od turba. To je ten maly tam hore. Mne to robilo tiez a nakoniec som zistil, ze mam pretrhnuty jeden kabel k nemu. NO nebolo to vidiet !!!. Tak som ich presvietil a som zistil, ze pri miernim ohnuti sa prerusi. A tak som to prestrihol, skratil a preletoval a funguje to.
Takze to je dolezity snimac ktory dava pokyn akcnym clenom aky tlak vzduchu a tym jednotka davkuje na to mnozstvo vzduchu palivo. Tod vse.
Ozaj prosim o radu. Dal som tam novy snimac a nejako mi to zacalo blbnut.
Takze to je dolezity snimac ktory dava pokyn akcnym clenom aky tlak vzduchu a tym jednotka davkuje na to mnozstvo vzduchu palivo. Tod vse.
Ozaj prosim o radu. Dal som tam novy snimac a nejako mi to zacalo blbnut.
EGR VENTIL
Ak by Vam auto trhalo, asi tak okolo 2000 ot/min tak je zaneseny kanal a okolie EGR ventilu t.z., ze ten ventil pri tychto otackach prepusta cast spalin do spalovacieho priestoru kvoly ekologii a dobrym hodnotam vo vyfukovych plynoch.
Za urcity cas otvorenia ventilu sa ma dostat do spalovacieho priestoru cast spalin, ale kedze je tam znizeny priechod tak to mnozstvo tam jednoducho nie je. A zacne to trhanie.
A preto je tam ten karbon, lebo ani jedno turbo nie je dokonale tesne a motorovy olej sa dostava do sania cez turbo.
Aj ja som stym mal problemy. Som to vycistil a ide to ako hodinky. Len pozor aby sa Vam pri cisteni nedostal karbon do sania!!!!
Za urcity cas otvorenia ventilu sa ma dostat do spalovacieho priestoru cast spalin, ale kedze je tam znizeny priechod tak to mnozstvo tam jednoducho nie je. A zacne to trhanie.
A preto je tam ten karbon, lebo ani jedno turbo nie je dokonale tesne a motorovy olej sa dostava do sania cez turbo.
Aj ja som stym mal problemy. Som to vycistil a ide to ako hodinky. Len pozor aby sa Vam pri cisteni nedostal karbon do sania!!!!
Nějak mám pocit, že ta má závada může být v mezichladiči turba. Bo teď, když je kolem nuly, tak mi kontrolka dává pokoj. A to jedu do kopce s hóódně velkým stoupáním na plný plyn přes 130km/h... a kontrolka nic...
Možná to je blbost, ale je to jediná věc, co mě napadla po bezproblémovém chodu při nižších teplotách...
Možná to je blbost, ale je to jediná věc, co mě napadla po bezproblémovém chodu při nižších teplotách...
Laguna II, 12/2001, 1.9dCi, 79kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů