velký klidový odběr

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Dawes » pon srp 30, 2010 09:06

:lol: že by nějakej Ferda škodovkář doma vykutil štřicí vypínač na mlhovky?? :lol:
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Uživatelský avatar
milanPf
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: úte pro 20, 2005 10:10
Bydliště: Plzen - Sever

Re:

Příspěvek od milanPf » ned říj 09, 2011 08:49

Ahoj vsem,

Jelikoz se blizi mraziky a manzelka take nekolikrat nenastartovala, vzdy tak po tydnu..njn, sluzebaky jsou proste levnejsi :)) tak jsem se rohodl, ze proudy k porovnani se vemi Espasaky take promerim.

Odber proudu pri ruznych stavech auta

mereno pri:

1. zaplej klicek (hraje radio, ventilator kautoklimy na druhou rychlost) 15A
2. vse to same, pouze jsem vypnul ventilator - 10A
3. po zhasnuti vnitriho osvetleni tak 7-8A ..presne si nepamatuji.
4. odemceni/zamceni auta - 2.5A
5. po zhasnuti vnitrniho osvetleni 160mA
6. nemeril jsem po jakem case(snad pul hodka na tzv usnuti auta, klidovy proud auta) 20-30mA



Snadne receno, rozdil mezi tim, kdyz sednu rychle do auta a otocim a sednu do auta, vypnu ventilator a pockam az se zhasne osvetleni je temer 50% proudu..... Coz v nekterym z pripadu by mohlo pomoci pri startu. Obzlaste pri V6, coz neni asi lehky s nim otocit.

Pri klidovym proudu 20-30mA doufam, ze by to jakakoliv baterka prezila, ale u mne asi ne. osobne bohuzel mam mam jen 60Ah baterku 2.5 roku starou, musim kouknout jeste na destilku v baterkce a uvidim. Jinac si zrejme udelam elektromobil, a budu v garazi muset stale nabijet :))))))


Podotykam:
EIII 3.0 140 kW 6V24V - druha faze r.v. 2000/21..v provozu 2001/1
Renault Espace Initiale 3.0 V6 140kw 2001 plna palba :)
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 738
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od martinsem » pon pro 19, 2011 23:48

Těch 20mA je v pořádku, můj starej Favorit bral 15mA, to napájel jen rádio. Tady je to samej počítač, takže to bere maličko víc.

U auta, které se hodně vybíjí, bych se zaměřil na dveřní spínače, protože pokud je jeden sepnutý, tak auto neusne. To je častým problémem i u koncernu VW, kde je v zámku mikrospínač.

Tobě ale auto usíná, takže je to baterkou.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od benisek josef » úte pro 20, 2011 17:49

docela by mi zajimalo jak poznas ze auto usne?(ac bych rad ale bohuzel nemuzu memu autiku zpivat ukolebavky nebo se ridit ze spi tim ze chrape :rolling: :mrgreen: )myslis tim jako ze zhasne svetlo v kokpitu po zamknuti?tim by melo byt auto v hybernaci preci?
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od LONGER » úte pro 20, 2011 19:23

espace usne po půl hodině.kdy BII vyhodnotí,že se nic neděje a jakoby odpojí všechny obvody.to mám já s alarmem.mám obyč jablotron a ten když zamknu,a po půl hodce ho chci odemknout tak to nejde.musím odemknout alarm a potom teprve origo centrál.protože alarm to neprobudí.
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od benisek josef » úte pro 20, 2011 20:20

a jak to meris?klestakem na baterce?
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
milanPf
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: úte pro 20, 2005 10:10
Bydliště: Plzen - Sever

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od milanPf » úte pro 20, 2011 20:31

benisek josef píše:a jak to meris?klestakem na baterce?
meril jsem to normalnim digitalem baterka v serii s autem.
Renault Espace Initiale 3.0 V6 140kw 2001 plna palba :)
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od benisek josef » úte pro 20, 2011 20:45

takze odpojit jeden kontakt z baterky a dat mezi ampermetr...stim klestakem se mi to zda jdnosussi...jen umi merit ss proudy?
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11267
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od krt.ecek » úte pro 20, 2011 20:47

jsou i takové co dokáží ss (nechápu jejich princip, když indukce vzniká při střídavém proudu ale to je jedno, existují), ael jejich cena je výší než vysoká, zapojení do serie dle mého bohatě stačí a není to tak pracné :oops:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
volfik
Člen RCČR
Příspěvky: 313
Registrován: čtv lis 15, 2007 19:44
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od volfik » úte pro 20, 2011 20:50

Stejnosměrný klešťák při takhle malých proudech měří plusmínus autobus.Ten měřák v sérii s baterkou a přepnutej na co nejmenší rozsah v mA (a za předpokladu,že někdo zrovna neměřil stertovací proud z baterky) je nejpřesnější.Občas trochu autoelektriku poškádlím na kšeft a mám doma spoustu měřáků a klešťáků - žádnej vietnamec,ale značky (metex,kyoritsu,fluke atd.).V orig.návodu k měmu autu je napsáno,že při delším nepoužívání může imo,alarm,rádio vytřískat baterku,obvzláště pokud je starší a majitel jenom jezdí. :-((
Renault Espace III,2,0i /8v r.v.97,7 míst,R19 Chamade 1,7 RXE r.v.92,ex-Clio 1,4i r.v.96

Uživatelský avatar
volfik
Člen RCČR
Příspěvky: 313
Registrován: čtv lis 15, 2007 19:44
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od volfik » úte pro 20, 2011 20:59

U klešťových ampérmetrů a vidličkových ampérmetrů se nemusí rozpojovat měřený obvod a dělají se i na velké proudy - hlavně ty na střídavý proud.U klešťáků na malé proudy - ty nejpřesnější nají co nejmenší průmer sevřených kleští a u stejnosměrných záleží na směru průchodu proudu - je tam vždy šipka a stejnosměrné rušení lítá všude okolo nás a tak mají Zero adjust na seřízení nuly.Ale pro normálního motoristu stačí měřák na pár stovek co umí proud do 10A a napětí a odpor už není tak důležitý.Taky jsem se trápil s Fiatem Punto,který po týdnu vymlátilo baterku a po dlouhým odpojování jsem zkistil,že světlo v zadním podběhu se vypíná kontaktem v zadních dveřích a někdo v bazaru ukradl ten propojovací kabel ke koncáku a objímka se světlem byla vypadlá do prostoru pod tapecem na podběhu.Hledal bych něco podobnýho.Hodně zdaru
Renault Espace III,2,0i /8v r.v.97,7 míst,R19 Chamade 1,7 RXE r.v.92,ex-Clio 1,4i r.v.96

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od benisek josef » stř pro 21, 2011 19:35

tak je teda pravda ze ja jezdim od po do pa a starty v pohode ale kdyz nejedu prez vikend coz je fakt 5x do roka v po je start drobatko unavenej nez prevali motor o otacku a to mam rok banerku tusim 74ma ale jinak vse v pohode...bavim se kdyz jsou prumerny teploty 0 a vice minus...asi spis uplne prochladne motor jinak mam at tak ci tak do 1s nastartovano....ptal sem jen pro zajimavost tak vsem dik za doplneni vedomosti :-)
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od Márty » stř pro 21, 2011 19:48

Mě se stalo, že jsem dvakrát startoval auto až po 6ti dnech a to se mu opravdu, ale opravdu nechtělo. Pravda odběr proudu jsem nikdy neměřil... ale jak se tu psalo výše, že u dnešních aut to nebezpečí po několika dnech existuje. Alarmy, různá zabezpečení a výbava... Do toho pak odemknete auto centrálem, otočíte klíček do polohy před startem a když se aktivují všechny řídící jednotky od výbavy a UCH motoru, tak pak elektrika pro startér kde je ?? :wink:

Když to bylo podruhé u mě, tak jak známo špatně fungující stropní lampičky (zoxidované kontakty a kdo to má furt čistit).
Měl jsem jí omylem v poloze rozsvíceno, ale nesvítila. Zamknul auto a měl dovolenou. Po 5ti dnech ráno do práce a nešlo mi auto odemknout. Divný...klíček do zámku.....otevřu, tma...a ejhle kontrolky jen mžourali a nic...
Pro baterku náhradní do garáže a od té doby klid.
Po 14ti dnech jedu v noci, přejedu koleje a najednou světlo za hlavou...ona lampička. Takže se viník našel. Chvilku svítila a chvilku né. Za denního světla si toho člověk nevšiml...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 738
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od martinsem » stř pro 21, 2011 22:16

lampičkou to nebylo, zhasne po půlhodině, kdy auto usne
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 738
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od martinsem » stř pro 21, 2011 22:21

LONGER píše:espace usne po půl hodině.kdy BII vyhodnotí,že se nic neděje a jakoby odpojí všechny obvody.to mám já s alarmem.mám obyč jablotron a ten když zamknu,a po půl hodce ho chci odemknout tak to nejde.musím odemknout alarm a potom teprve origo centrál.protože alarm to neprobudí.
To se už někde tady řešilo, stačila zapojit do obvodu dveřního spínače usměr.dioda k signálu na odemčeno, auto se probudí a odemkne. Mě tohle ale nedělá, odemyká vždy, i ve spánku.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 738
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od martinsem » stř pro 21, 2011 22:23

benisek josef píše:docela by mi zajimalo jak poznas ze auto usne?(ac bych rad ale bohuzel nemuzu memu autiku zpivat ukolebavky nebo se ridit ze spi tim ze chrape :rolling: :mrgreen: )myslis tim jako ze zhasne svetlo v kokpitu po zamknuti?tim by melo byt auto v hybernaci preci?
Nech si lampičku manuálně rozsvícenou, zhasne po půlhodině, kdy auto usne. Pokud ne, nespí...
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od Márty » stř pro 21, 2011 22:36

To všechno vím, ale když do toho auta jdete desetkrát, mezitím otevřené dveře, všechno svítí a po každém zamknutí ta lampička svítí do usnutí, tak to prostě baterka neunese.
Je hloupé, že chci večer aby když dveře otevřu auto svítilo, ale přes den je to zbytečné. Když mám auto zaparkované a jdu tam několikrát pro nářadí a pod. svítit by nemuselo, ale kdo má na tolika lampičkách pořád "přecvakávat" polohu...
Po sečtení lampiček "krát" 7-10W (jak ve které lampičce) je to slušné "svítidlo". K tomu několikrát motorky od centrálu...

Už jsem se poohlížel po diodových alternativách "sufitek" a myslím, že by to mohlo být dobré řešení, co Vy na to ??

Jen opakuji, že opravdu do auta za den chodím nespočítaně krát. Neni to jen dojet do práce, zamknout, odjet z práce domu a hotovo. Používám auto opravdu pořád a když bylo jednou 5 nebo 6dní bez pohybu a v autě onu chvíli jsem byl dohromady asi..no nespočítaněkrát a k tomu ta lampička "stejněkrát" :lol: po půl hodině....
Od té doby zase v pohodě.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 738
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od martinsem » stř pro 21, 2011 22:40

Diody v interiéru mám už rok, jen ta kvalita je bídná, dost odcházejí. Ale ten jasnej bílej svit je nádhernej.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od benisek josef » pát pro 30, 2011 17:31

modra je dobra ,dyt je to tak... :mrgreen:
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Šepleta
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: úte zář 01, 2009 11:36
Bydliště: Liptovský Mikuláš
Kontaktovat uživatele:

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od Šepleta » pát led 27, 2012 17:08

mne odoberá po vypnutí a zamknutí auta 0,16A a keď vyberem poistku ovládajucu budíky a centrál tak je to ok.
skúšal som odpojiť káble z budíkov, ale nepomohlo. nevie niekto prečo má centrál taký odber? :roll:

Uživatelský avatar
Sam Jr.
Junior member
Příspěvky: 144
Registrován: pon srp 10, 2009 08:54
Bydliště: Brno, Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od Sam Jr. » čtv úno 23, 2012 12:16

jak už sem psal kdysi - mě to bere 160mA při otevřeným autě, po zamčení centrálem auto do několika sekund usíná a pak mám odběr 30mA. vyzkoušet auto nechat na měřáku a čekat jestli usne (kolegové píšou i půl hodiny).
Grand Espace 2.0 8V (r.v. 1998) zvaný Pohřebák :)

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od Márty » úte bře 13, 2012 08:57

Tak došlo i na mě. Jezdím do práce na směny a tak jednou za tři dny jedu 55km ráno a po čtyřiadvacítce zase 55km zpět.
Jak jsem tu již psal, když jsem měl někdy dovolenou tak pátý den byl problém nastartovat. Pak se mi také stalo (jiný topic) že jsem nenastartoval po dojetí na místo a byla chyba ve startéru. (vyčištění, uhlíky a pod) a od té doby motor točil jako splašený, ale třetí den nastartuju, ale neni to pořád ono. Všímám si toho, klidně řeknu i půl až rok zpět, ale jak jezdím opravdu pravidelně, tak jsem tomu nedával velkou váhu. Myslel jsem si jak je výše, že tomu pomůžu diodama v lampičkách, ale to je jinak.
Včera jsem se dal na měření a ejhle 180mA po uzamčení auta a usnutí. Porozebíral jsem plasty v interiéru abych se dostal ke konektorům. V pátých dveřích jsem našel stejné věci jak psal Sam Jr., ale je to jen rozpínač mlhovky pro 13ti pinovou zásuvku na tažném co montoval origo Renault (pěknej bastl teda) a tím to nebylo, ale když jsem rozpojil konektor od spínače (čidlo) v zámku pátých dveří, klesl odběr ze 180mA na 100mA. Čím může být tak velký odběr na spínačí, který funguje (zhasíná světlo v kufru). Možná blbá otázka, ale nejsem elektrikář. Může být jaksi zkratováno? A vzhledem k výbavě mého vozu (rigo. xenony a pod.) Je těch 100mA již vpořádku, nebo mám ještě pohledat dál, když tu píšete o 20-30mA po usnutí. Může ta výbava mít vliv na jakési paměti více řídících jednotek, nebo je to blbost?

Díky předem za pomoc a podporu, ale hledat takhle elektriku je opravdu oříšek... :wink:
Jdu pokračovat, mám na to dneska celý den, tak kdyby byl nějaký typ, chytím se jakéhokoli stébla, a pak už jedině elektrikář profík...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

e-vosa
Junior member
Příspěvky: 105
Registrován: ned črc 13, 2008 21:40
Kontaktovat uživatele:

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od e-vosa » úte bře 13, 2012 11:02

když už je tu tohle téma (nečetl jsem celé) tak v sobotu ráno jsem nemohl odemknout auto - dálka nic, klíč funkční, zámky zatuhlý nepoužíváním po 14 let. takže sem si druhý den otevřel auto specialním vlastním způsobem a baterka byla uplně na smrt vybitá. nevím co to způsobilo (stalo se to poprvé) nicméně podezírám zadní stěrač, je ten motorek nějakej zatuhlej a občas jde občas pomalu a tak si myslim že se zasekl a nedojel do konce a prý dojezd stěračů často bývá napájen přímo z baterky - ikdyž u předních to tak není. dnes už se to nestalo (stěrač jsem vrátil do původní polohy) .. tak třeba to někdy někokmu pomůže. dávejte bacha. je to hodně nepříjemná situacea prověřte si zámky.
Espace III 98 2.0i 84kW LPG ..posunuto v rodině
Grand Espace IV 2004 3.5 V6 ..chtělo to změnu :-D

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od Márty » úte bře 13, 2012 11:48

Tak viník se našel, když jsem odpojil ř.j. od plynu, auto má odběr 20mA. Teď je otázka, může "žrát" ř.j. plynu 100mA v klidovém režimu ??

Dal jsem i dotaz na firmu co to montovala a ozvou se proměří jiné auto co mají na dílně po montáži, pokud to neni normální, výměna.

Jinak dalších 80mA byl vadný snímač (čidlo) pátých dveří v zámku. Teď to ještě všechno poskládat a provizorně ř.j. plynu dám na klíček.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: velký klidový odběr

Příspěvek od Márty » úte bře 13, 2012 18:10

Tak všechno je jinak :(

po celodenním vrtání se, jsem si myslel, že je všechno v pohodě. Odpojoval jsem připojoval, odemykal, zamykal a klidový odběr byl 20-30mA a vše se zdálo vpořádku ale do té doby než jsem zapnul klíček do poslední polohy přes startem. Pak jsem ho vypnul, zamknul auto a od té doby je tam 220mA a už to neklesne. Když odpojím - na baterce a zase připojím, odemknu, zamknu, je vše v pořádku, auto usne a jsem na 30mA, zase do doby zapnutí klíčku.

Máte někdo typ co by kde mohlo zůstávat "vyset"...? relé či co ??
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti