Renault Clio 1991 - 1998
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3328
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
na tvou otázku je velmi těžká odpověď...
dravec to určitě je... i když po R5 GT Turbo mu něco chybí... asi duše (promiň, pohled Renaulťáka )
co nejvíc odchází u 11-15 let starého auta? u sportovní verze? VŠECHNO
Ne vážně... počítej, že opravy tě budou něco stát... zkrátka náhradní díly jsou dražší než na běžný model a při využívání potenciálu vozu také rychleji odcházejí... samozřejmě závisí na způsobu využití a hlavně rozsahu a úrovni údržby od předchozího majitele... motor, uložení, podvozek, brzdy... vše trpí...
Ale za to svezení to snad stojí.....
dravec to určitě je... i když po R5 GT Turbo mu něco chybí... asi duše (promiň, pohled Renaulťáka )
co nejvíc odchází u 11-15 let starého auta? u sportovní verze? VŠECHNO
Ne vážně... počítej, že opravy tě budou něco stát... zkrátka náhradní díly jsou dražší než na běžný model a při využívání potenciálu vozu také rychleji odcházejí... samozřejmě závisí na způsobu využití a hlavně rozsahu a úrovni údržby od předchozího majitele... motor, uložení, podvozek, brzdy... vše trpí...
Ale za to svezení to snad stojí.....
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
Clio 1.8 16V
A myslite, ze je problem u nas sehnat dily na toto auto?
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3328
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A tak ho nestraš...ono se dá spousta dílů sehnat i na 16V za rozumné peníze z druhovýroby... to auto se dělalo celkem dlouho a spoustu mech. dílů bude míst stejné s R19 1.8 16V
Nechtěl jsem tě odrazovat, ale spíš varovat.... ano máš pravdu... Favorit bude na provoz jistě levnější... Ještě Felicie možná... pak už je to u většiny aut hodně podobné.. někdy něco dražší a něco levnější ale v průměru se to srovná
Nechtěl jsem tě odrazovat, ale spíš varovat.... ano máš pravdu... Favorit bude na provoz jistě levnější... Ještě Felicie možná... pak už je to u většiny aut hodně podobné.. někdy něco dražší a něco levnější ale v průměru se to srovná
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ja nevim nevim honzo...lucka i lucinka dusi maji... ..nemel jsem 2gt turbo, ale myslim, ze moje clia dusi maji100KUC píše:i když po R5 GT Turbo mu něco chybí... asi duše
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
1.8 16V
to 100KUC: Proste bych chtel nejake auto na vyblbnuti, jasne ze neco sportovnejiho a maleho. At uz by to bylo R5 Gt, Clio 1.8 16V, Punto Gt, Uno Turbo, 205 gti atd. je mi celkem jedno, jde mi o to, mit se v cem rypat a obcas si zajet nejaky ten slalom, nebo amatersky kopec apod. A treba behem 5 let to auto hodit do 105procentniho stavu a chodit se na nej divat do garaze a v duchodu jezdit po spanilych jizdach . Na denni jezdeni bych to stejne nemel, protoze kam potrebuju, tam se dotanu s pomoci ČD (i kdyz nekdy se znacnym zpozdenim)
Diky za reakce, klidne pokracujte dal.
Diky za reakce, klidne pokracujte dal.
aby jsi s tim jel amatersy kopec tak to bude potreba poradna prace a casu a penizku......
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj,
Osobně bych doporučoval Renault 5 GT Turbo
To je opravdový pořádny ostrý hatchbag, který ti surovou jízdou dá zkusit to co žádny jiný ze seznamu.
Je ale nároční na údržbu a sehnat ho v použitelným stavu může být problém.
Na druhý straně spousta náhradních dílů jak originálnich tak replik, jednoduchý karburátorový motor a příslušenstvý bez zbytečný elektroniky.
Pokud by ses obával Turba kvůli poruchovosti nebo drahý opravě Honza ti určitě odporučí Renault 5 GTE
Taky slušný žihadlo, míň náročný na údržbu, modernější motor s čtyřbodovým vstřikovánim. Kastle v podstatě stejná jako GT Turbo.
Na co si dát pozor: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=5 druhý topic zdola.
Peugeot 205 GTI (prosím nekamenujte mě:) )- uzavírá trojku nejlepších ze seznamu. Co mi na něm vadí: slabý nárůst výkonu verzi 1.9 proti 1,6
a zadní bubnový brzdy. A taky že na pětku GT Turbo nedorostl pokud zrovna neseženeš těžkou raritu, verzi s označením T16 - 2.0i Turbo, 200 koní, motor vzadu.
Kdysi se říkalo Fiatům Kabelische Salate (pokud jsem to špatně napsal ajemsori ) Já jim tak říkam dodnes. Až na pár světlých výjimek které uznávam.
Fiat Uno Turbo - je to koza, nic než vysoký úzkonápravový nákupní vozík. Motoricky není špatný, no kastle a nápravy nic převratný a ani extra. Řízení bylo jěště celkem v normě. A taky obecně je to jeden z korunných princů řezivění. Jen tak pro doplnění, táta má Fiata takže nekydám jen tak pro nic za nic.
Punto GT - Po technický stránce ho moc neznám, vezl jsem se v něm jednou, noha s pedálem plynu téměř na silnicia a nic , byla to mrtvola. Žádny pocit ze sportovní jízdy(1,6 16V), brzdy a řízení nemastný neslaný spíše standard. Navíc auto se zákerně tvářilo že na cestě drží a dávalo mi falešný sebevědomí které vyprchalo v příšti zákrutě - přetáčivý. Vhodný jako ženský mazlíček a nákupní vozík.
Kdybych musel mít Punto GT rozhodně bych bral verzi GT Turbo abych nudou nezaspal u volantu a nepředjížděli mě Octavie TDI.
Osobně bych doporučoval Renault 5 GT Turbo
To je opravdový pořádny ostrý hatchbag, který ti surovou jízdou dá zkusit to co žádny jiný ze seznamu.
Je ale nároční na údržbu a sehnat ho v použitelným stavu může být problém.
Na druhý straně spousta náhradních dílů jak originálnich tak replik, jednoduchý karburátorový motor a příslušenstvý bez zbytečný elektroniky.
Pokud by ses obával Turba kvůli poruchovosti nebo drahý opravě Honza ti určitě odporučí Renault 5 GTE
Taky slušný žihadlo, míň náročný na údržbu, modernější motor s čtyřbodovým vstřikovánim. Kastle v podstatě stejná jako GT Turbo.
Na co si dát pozor: http://www.renaultclub.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=5 druhý topic zdola.
Peugeot 205 GTI (prosím nekamenujte mě:) )- uzavírá trojku nejlepších ze seznamu. Co mi na něm vadí: slabý nárůst výkonu verzi 1.9 proti 1,6
a zadní bubnový brzdy. A taky že na pětku GT Turbo nedorostl pokud zrovna neseženeš těžkou raritu, verzi s označením T16 - 2.0i Turbo, 200 koní, motor vzadu.
Kdysi se říkalo Fiatům Kabelische Salate (pokud jsem to špatně napsal ajemsori ) Já jim tak říkam dodnes. Až na pár světlých výjimek které uznávam.
Fiat Uno Turbo - je to koza, nic než vysoký úzkonápravový nákupní vozík. Motoricky není špatný, no kastle a nápravy nic převratný a ani extra. Řízení bylo jěště celkem v normě. A taky obecně je to jeden z korunných princů řezivění. Jen tak pro doplnění, táta má Fiata takže nekydám jen tak pro nic za nic.
Punto GT - Po technický stránce ho moc neznám, vezl jsem se v něm jednou, noha s pedálem plynu téměř na silnicia a nic , byla to mrtvola. Žádny pocit ze sportovní jízdy(1,6 16V), brzdy a řízení nemastný neslaný spíše standard. Navíc auto se zákerně tvářilo že na cestě drží a dávalo mi falešný sebevědomí které vyprchalo v příšti zákrutě - přetáčivý. Vhodný jako ženský mazlíček a nákupní vozík.
Kdybych musel mít Punto GT rozhodně bych bral verzi GT Turbo abych nudou nezaspal u volantu a nepředjížděli mě Octavie TDI.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To máš pravdu. Já se snažil říct to objektivně no moc se mi to nepovedlo
Renault 5 bych zvolil třeba i proto, že jako sporťák je z ostatních na seznamu nejvíce propracovaný. Už od samotnýho výrobce dostal třeba: Sportovní tvrdý podvozek, 4xkotouče, Kompletní spojlerová sada, sportovní sedačky s dobrým bočním vedením, pořádny sportovní volant, nastavování tlaku turba, propracovaný a přece jednoduchý motor a příslušenstvo. Tak třeba chladič karburátoru, já neznám jiný auto který by to mělo.
Aneb takhle:
Když jedeš koupit srdcovku sporťák, tak se taky podle toho řiď. Máš svůj seznam, auta si prohlídni a pak si je vyhledej a vyzkoušej.
Já se taky kdysi rozhodoval mezi více autama různych značek a tohle mi moc pomohlo ve výběru.
Naposledy upravil(a) Anarki dne pát čer 09, 2006 10:49, celkem upraveno 1 x.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9038
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Každý z nich se ti snaží doporučit to co zná. Je celkem logické, že renaulťák se ti bude snažit doporučit renaulta, protože o něm ví relativně mnoho. Zatímco jeho znalosti o autech jiných značek se povětšinou omezují na notoricky známé závady.franus píše:Jo a punto gt je 1,4 turbo, ta 1.6 16V je asi HGT, ale ted nevim presne. Sranda je, ze nikdo nikde neodpovi objektivne, kdyz se zeptam na fiatackym foru, tak nejlepsi je fiat, kdyz tady tak renault, kdyz se zaptas alfistu, tak alfa... komu ma clovek verit
Ale k věci:
Peugeot je koncepčně zastaralý a je to vidět jak na designu (což mě by vadilo nejméně), ale především na technice a na bezpečnosti a to už mi vadí víc. Problematická je zejména zadní náprava a brzdy.
O Puntu toho vím co do spolehlivosti pramálo. Vím, že jeho přední náprava vychází z předchozích modelů, které mají kořeny až u Fiata 128 z r. 1968. V tu dobu byla tato koncepce vynikající, dnes už nevyhoví. Malá trvanlivost benzínových motorů s turbem je u Fiatu notoricky známá.
Clio 1,8 16V má také své mouchy, které se týkají především nadměrného opotřebení pohyblivých součástí a zanedbanou údržbou nějakého šíleného teenagera, který potřeboval "hustokáru" ale neměl na její údržbu.
Pokud se ti ale podaří najít zachovalý kousek, kde údržba zanedbána nebyla a není nesprávným zacházením zničený motor, je to skutečně ze zmíněné trojice asi nejlepší volba, jak z hlediska technické vyspělosti tak i bezpečnosti.
Dá práci sehnat ten správný kus...
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3328
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nemluvil jsem o Cliu 2 ...ale o Cliu 1 .... z pohledu nástupce R5 GT Turbo očekávání nenaplnil... možná williams...HonYa píše:ja nevim nevim honzo...lucka i lucinka dusi maji... ..nemel jsem 2gt turbo, ale myslim, ze moje clia dusi maji100KUC píše:i když po R5 GT Turbo mu něco chybí... asi duše
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11531
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Budeš muset změnit nějaký návyky, co se týče třeba používání spojky ze slabších aut, nebo nedej bože z autoškoly, ono u těhle kW si spojku jen párkrát potáhneš a budeš jen dokola vyměňovat a kroutit hlavou. Tady je pravidlo použití jen s minimálním prokluzem a co nejkratší dobu, tj knedlík až po.Majk píše:já jezdím z cliem 1.8 16V spokojenej až nato že mi po tejdnu co to auto mám odešla spojka
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- Majk
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: pon říj 16, 2006 23:37
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
díkŠamša píše:Budeš muset změnit nějaký návyky, co se týče třeba používání spojky ze slabších aut, nebo nedej bože z autoškoly, ono u těhle kW si spojku jen párkrát potáhneš a budeš jen dokola vyměňovat a kroutit hlavou. Tady je pravidlo použití jen s minimálním prokluzem a co nejkratší dobu, tj knedlík až po.Majk píše:já jezdím z cliem 1.8 16V spokojenej až nato že mi po tejdnu co to auto mám odešla spojka
Renault Clio 1.8 16V 101KW
clio
Zdravím renaultaci,jezdim cliem 1.8 16V Williams původně to mělo byt auto pro přítelkyni,ale jak sem do toho sedl hned sem se zamiloval! muzu Vám řict že ten pocit z tý jízdy se ničemu nevyrovná a ty nechapajici majitele nových našlapaných aut,to nema chybu! Jen hodne malo aut se chytá!k poruchovosti taky supr jen mi tet zacaly hučet zadní ložiska tak bych potřeboval sehnat ten manual abych oněm věděl všechno. nemate nekdo?
ahoj měl jsem renault Clio 1.9D rok 94 , během měsíce a půl co jsem ho měl jsem měl 3 porcuhy ,takže mě moc nenadchlo,ale jelikož mě zbořila jedna paní co mi nedala přednost měl jsem důvod pořídit si jiné auto. Jelikož žeru Clia,tak jsem si pořídil Clio 1.8 16V mám ho teprve týden,takže nemůžu dělat nějaké velké rozbory,ale jízdní vlastnosti super, na to že je tam vysraný výfuk ,tak to táhne jako blázen , pokud bych si chtěl koupit malýho sportáka jdu určitě do Clia
- presscott
- Experienced member
- Příspěvky: 971
- Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam Clio Maxi 1,2i 1998 (tesne pred novym modelem) a zatim si nemam na co stezovat. Spotreba mi pri sviznejsi jizde vychazi na 6,5l/100km, takze np. Co se tyce komfortu, tak oproti felicii je to uplne jina trida (samozrejme k lepsimu). Vykon postacuje, i kdyz by mohl byt vetsi kroutak.
Jedina vec, ktera me ted trapi jsou zadni tlumice. Levy je totalka, kdyz prejedu hrb, je to jakobych prejel diru jen po rafku. Vymenovat je ale budu az na konci srpna, tak snad to vydrzi. Taky mi tam chybi otackomer. Ale je to fany mazel...
Jedina vec, ktera me ted trapi jsou zadni tlumice. Levy je totalka, kdyz prejedu hrb, je to jakobych prejel diru jen po rafku. Vymenovat je ale budu az na konci srpna, tak snad to vydrzi. Taky mi tam chybi otackomer. Ale je to fany mazel...
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V
Renault Clio III Sport 2.0 16V
- presscott
- Experienced member
- Příspěvky: 971
- Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
No ted jsem zkousel jezdit slusneji (ono bez otackomeru to jde tezko ) a prumernou spotrebu jsem stahnul na 5,9l/100km. Pocitam, ze kdybych mel otackomer, tak se na tech 5-5,5l/100km dostanu.Larry píše:Na spotřebu doporučuji jedině diesela, s tim at jsem jel jak jsem jel do 5 litrů nafty na 100 jsem se vešel
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V
Renault Clio III Sport 2.0 16V
tak to je v pohodě, já mám teď tu 1.8 16V a jak jsem to teď trochu testoval a zkoušel si to auto,navíc ten zvouček je nádhernej tak mě to nutilo pořád někde lítat a jako ten tak hezky papá ale jinak když jezdíš normálně tak se vejdu celkem do těch 8 litrůpresscott píše:No ted jsem zkousel jezdit slusneji (ono bez otackomeru to jde tezko ) a prumernou spotrebu jsem stahnul na 5,9l/100km. Pocitam, ze kdybych mel otackomer, tak se na tech 5-5,5l/100km dostanu.Larry píše:Na spotřebu doporučuji jedině diesela, s tim at jsem jel jak jsem jel do 5 litrů nafty na 100 jsem se vešel
Škoda Favorit 1.3 karbec(ostrá vačka, kitové sání, snížená hlava) -> Peugeot 205 1.4 -> Renault Clio 1.9D -> Renault Clio 1.8 16V 99 Kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti