
za tento

a ci sa to vobec oplati a aky by bol rozdiel
Moderátor: Moderators General
To na te tve fotce je opravdu jednobodove vstrikovani (obcas tomu lidi taky rikaji elektronicky karburator - coz neni zcela spravne) a na prvni pohled to vypada jako trochu vetsi karburator s trochou elektroinstalace... Rozdilu je samozrejme vic, ale tim hlavnim je davkovani paliva. Zde je privadeno pred skrtici klapku pomoci vstrikovaciho ventilu ktery je rizen ridici jednotkou. Jinak si tento zpusob samozrejme zachovava normalni skrtici klapku jako ma norm. karburator i dopravu jiz smichane smesi pres saci potrubi do valcu. Aby tento system byl funkcni jsou jeste v sacim potrubi cidla (teplota vzduchu a absolutni tlak v sacim potrubi), volnobeh je ovladan krokovym motorkem ktery primo ovlada skrtici klapku, zajistuje (se zvysenou davkou paliva) funkci sytice a tez po vypnuti zapalovani nastavi skrtici klapku do nastevrene polohy kvuli startu. Pokud motorek neni primo vadny a nezasekava se problemy s volnobehem jsou na 99% spojeny s netesnosti podtlakovych hadicek okolo "karburatoru". Je to omotane hadickama ruzneho prurezu kolem dokola jak zizala kolem klaciku a je radost to opravovat. Asi nejvetsim problemem je sehnat nove hadicky potrebnych prumeru, protoze jak vsichni vime Renault vse dela tak nejak nelogicky a vetsinou kontraproduktivne (zlata nemecka auta). Na me Allianci (1.7 F3N) houpal volnobeh cca 3 roky nez jsem na to prisel (zas tak moc jsem to po tu dobu neresil) a po vymene "vseho gumoveho" motor prede jako kote.janci11 píše:no sytic veru nepouzivam teda ani ho nemam a nemoze s tym vstrekovanim suvisiet nejak aj moj problem s otackami na volnobehu ? viewtopic.php?t=18676&postdays=0&postorder=asc&start=24
otacky uz ani tak moc nekolisku ale stale ked pridam tak na 3000 otacok a hned pustim plyn tak otacky klesnu az moc a zdochne a strasne auto stratilo vykon je uplne lenive je asi na urovni skody 120
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů