Motor 2,2 Dci-dalsi problem:-(

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

body_mb
Starting member
Příspěvky: 41
Registrován: sob led 12, 2008 20:59

Příspěvek od body_mb » čtv srp 28, 2008 22:13

Zdravim, tak po dlhsom case opat pisem....zasa s problemom:-)
Aj ked viem kde je chyba a auto je uz zasa v oprave u p.Divisa, zajtra uz dokonca ma byt hotove.
Len chcem skompletizovat problemy s motorom.

Takze, nas Espace je prakticky po GO motora. Ubehol 2000 km a opat prisiel na vymenu oleja,filtrov a vsetkeho, nakolko sa prakticky nanovo musel zabehnut.
Ode tej doby bol klud, urobil dalsich cca.5-6.000 km...inak jazdi za menej ako tomu bolo predtym, proste je uspornejsi:-)

Pred dvoma tyzdnami bolo auto opat pred jednou zo svojich beznych ciest KE-Praha, dokonca aj pekne nalozene, cca 500 kg.
Zrazu pipla kontrolka oleja a vraj teba navstivit servis....no dobre, lenze oleja bolo podla mierky dost, navyse kontrolka raz zasvietila a raz nie.
Takze, smer Praha. Cestou sa vsak otec pre istotu zastavil u p.Divisa, ci by mohol byt niekde problem. Tak vraj problem s elektrikou, lenze ked ho napojil na PC, nechcelo to spolu komunikovat. Takze nic sa nezistilo a slo sa do Prahy. Tam auto behalo po meste cca 4 dni. Lenze kontrolka uz (aj ked stalo raz ano a raz nie) svietila castejsie a navyse oleja dost ubudlo...cize bolo jasne,ze olej sa niekde trati. Pod autom vsak nikdy mlaky neboli. Takze ked sme sli z Prahy do KE, stavili sme na benzinke kupit olej,aby sme ho doliali. Uz ked sme vystupili, ovanul ma zapach aky som citil, ked nam odislo turbo a spalovalo olej...
Olej aky sme chceli (Mobil) nemali, a ked sme sli k autu, otvoril som kapotu a...vybehlo plno modrasteho smradlaveho dymu. No, bolo jasne, ze nas mily Espace ma dalsi zo svojich problemov. Takze cesta domov sa nekonala, auto sa odparkovalo. Ked som vsak pozorne pozeral do motoroveho priestoru, bolo jasne, ze na boku motora je cerstvy olej, niekde pod turbom.
Auto sa odviezlo do Brna, p. Divis zistil, ze prasklo nejake plastove tesnenie a prepusta olej:-(
A vraj nanovo takmer rozobrat motor:-(
No, zajtra by nas Rentik mal byt hotovy, dufam,ze bude.
Tak len tolko, tak som dufal, ze do tohto vlakna uz nenapisem:-(

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 608
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Babik78 » pát srp 29, 2008 07:57

Zdar, tak to Ti vůbec nezávidím. Musiš mít smůlu na kousek jak sviňa. TOlik problému s jedním motor jsem přímo od majitele ještě neslyšel.
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

body_mb
Starting member
Příspěvky: 41
Registrován: sob led 12, 2008 20:59

Příspěvek od body_mb » pát srp 29, 2008 11:35

To hej, je to na nervy:-(
A skoda, lebo inak super pohodlne auticko, lenze ked sa preda, nasledovnik uz Renault asi nebude:-(

jano.cizik
Advanced member
Příspěvky: 269
Registrován: pon črc 23, 2007 22:19
Bydliště: Spišská Belá Slovensko

Příspěvek od jano.cizik » pát zář 12, 2008 17:53

no ja by som len dodal ze ja mam v serviske vymenu rozvodou planovanu na 75 000 km
VW Golf CL 1,6 D 40kw r.v.1990
Fiat Panda 1,1 i 40kw r.v.03
Espace 2,2 dCi 95kw r.v.00
Grand Scenic 1,9 dCi 88kw r.v.04
Grand Scenic 1,5 dCi 81kw r.v.2012

jano.cizik
Advanced member
Příspěvky: 269
Registrován: pon črc 23, 2007 22:19
Bydliště: Spišská Belá Slovensko

Příspěvek od jano.cizik » čtv říj 09, 2008 07:12

Sorry 95 000km
VW Golf CL 1,6 D 40kw r.v.1990
Fiat Panda 1,1 i 40kw r.v.03
Espace 2,2 dCi 95kw r.v.00
Grand Scenic 1,9 dCi 88kw r.v.04
Grand Scenic 1,5 dCi 81kw r.v.2012

body_mb
Starting member
Příspěvky: 41
Registrován: sob led 12, 2008 20:59

Příspěvek od body_mb » stř srp 12, 2009 18:21

zdravim,,

neuverite, ale nas Espace zasa odisiel. Zasa sa rozobral motor, vraj vyletel nejaky kruzok na ojnici ci co, neviem, proste: treba novu klukovku (klikovy hridel).
Viete mi povedat, ze ci je vo vsetkych 2,2 Dcickach rovnaky?
jeden som totiz nasiel, ma kod G9T, ale ako som zistil, takyto kod maju vsetky 2,2 Dci. Tie motori sa odlisuju, ale viete, ci maju tuto suciastku rovnaku? Okrem typu, kt. sa daval do Masteru, tam je urcite ina.
Diky

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » stř srp 12, 2009 21:47

body_mb píše:zdravim,,

neuverite, ale nas Espace zasa odisiel. Zasa sa rozobral motor, vraj vyletel nejaky kruzok na ojnici ci co, neviem, proste: treba novu klukovku (klikovy hridel).
Viete mi povedat, ze ci je vo vsetkych 2,2 Dcickach rovnaky?
jeden som totiz nasiel, ma kod G9T, ale ako som zistil, takyto kod maju vsetky 2,2 Dci. Tie motori sa odlisuju, ale viete, ci maju tuto suciastku rovnaku? Okrem typu, kt. sa daval do Masteru, tam je urcite ina.
Diky
V 2.2dci su 2 velkosti ojnicnych lozisk (ak si tym kruzkom myslel ojnicne lozisko), 48 alebo 53mm a jeden priemer hlavnych lozisk.
Ak chces zistit ci ten motor ma rovnake loziska alebo iny diel ako tvoj, porovnaj v Dialogyse PN dielu pre obidva motory.

Boriss
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: stř srp 26, 2009 17:37

Příspěvek od Boriss » pon srp 31, 2009 20:07

tak ja dnes chtel z espacem 2.2dci absolvovat cestu do prahy.Na dalnici se nam zmenil zvuk tak jsem ihned dal smerovku a nez jsem zastavil rozsvitilo se STOP.ihned jsem volal odtah a jelo se rovnou do servisu Dyrsmid chomutov.Mechanici do toho skocili a hned hledali zavadu.Motor naskoci ale cvaka.Odpod technika:

Vypada to na chycenou klikovku-oprava cca 50000kc.takze jsem odjizdel domu a usmev na tvari teda nemam.

A to vzdy kdyz jsem prohlasil,ze auto prodam neco prislo resil jsem zavadu(ale vzdy jen blbustky) a ted kdyz jsem dal inzerat tak projistotu novemu majiteli udelam jeste GO motoru.

Jinak i pri teto zavade musim rict,ze espace je asi nejlepsi vozidlo pro rodinu ktery znam.

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » pon srp 31, 2009 21:09

Boriss píše:tak ja dnes chtel z espacem 2.2dci absolvovat cestu do prahy.Na dalnici se nam zmenil zvuk tak jsem ihned dal smerovku a nez jsem zastavil rozsvitilo se STOP.ihned jsem volal odtah a jelo se rovnou do servisu Dyrsmid chomutov.Mechanici do toho skocili a hned hledali zavadu.Motor naskoci ale cvaka.Odpod technika:

Vypada to na chycenou klikovku-oprava cca 50000kc.takze jsem odjizdel domu a usmev na tvari teda nemam.

A to vzdy kdyz jsem prohlasil,ze auto prodam neco prislo resil jsem zavadu(ale vzdy jen blbustky) a ted kdyz jsem dal inzerat tak projistotu novemu majiteli udelam jeste GO motoru.

Jinak i pri teto zavade musim rict,ze espace je asi nejlepsi vozidlo pro rodinu ktery znam.
Ciste mechanicke zalezitosti RJ nehlasi (nevie o nich). Ak to hlasilo STOP, nizky tlak oleja tak je problem pravdepodobne v loziskach na kluke ale ak bolo "STOP" spojene s inym hlasenim, problem moze byt inde.

Lehok
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pon úno 22, 2010 18:55

Prasklá klikovka

Příspěvek od Lehok » pon úno 22, 2010 20:31

Zdravím, objevila se prasklina na klikovce mého 2,2 dci. Jedná se o první ojniční čep u spojky. Závada se projevovala postupně rostoucími vibracemi spojkového pedálu a změnou zvuku motoru. Klika byla před cca 40 tis. km repasovaná, broušená. Máte někdo zkušenosti čím to může být způsobeno nebo se jedná o náhodu ? Ve fóru tady někdo psal, že klika se dá sehnat za cca 19 tis, ale u nás v servisu mají cenu více jak dvojnásobnou - kupoval jste již někdo lacinou nebou drahou variantu ?
Díky předem za každý názor. :(

Uživatelský avatar
Majmajko
Starting member
Příspěvky: 99
Registrován: čtv dub 28, 2005 07:20
Bydliště: Dunajská Lužná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majmajko » pát bře 19, 2010 20:45

Tak si idem po ceste a zrazu mi zasvieti kontrolka motora a nabehol núdzový režim ... zastavím skontrolujem či niečo neuniká a podobne, všetko OK.
Skúsim naštartovať a všetko OK nič nesvieť beh motora OK, žiaden smrad či podozrivý zvuk....
1km pred cieľom mi vypíše že nízky stav oleja - doliate... Motor bol menený po GO tak som predpokladal že si olej troška (v tolerancii rysky) cucol aby sa všade dostal keďže bol robený (suchý) aj keď po 500km... no ale dajme tomu...
Na druhy deň pod autom ekokatastrofa.... bolo potrebne doliať 3,5l oleja.... !!! aby som aspoň na vozík mohol vybehnúť.
Na dekli čo je kolečko na snímanie otáčok je tak plomba... tu mi vrazilo a samozrejme po naštartovaní tam začalo srkať von olej....
Motor je menený keďže pôvodný odišiel pri 115tkm tak som zohnal druhy z Laguny a sa prehodilo čo bolo potrebne aby sa mohol uložiť...
Túto záslepku je po vybratí potrebné dávať novú... keďže v servise sme zistili že nebola nova tak som začal upodozrievať mechanika čo prehadzoval, že robotu odflákal...
Bola daná nová zaslepka ale po krátkom čase to spravilo zas vystrelilo zaslepku a motor hodil olejovú šabľu = veľký tlak oleja ??? prečo???

ObrázekObrázekObrázek
Podpredseda OZ Renault Classic Club
--- www.renaultcc.sk ---

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » pát bře 19, 2010 21:05

Majmajko píše:Tak si idem po ceste a zrazu mi zasvieti kontrolka motora a nabehol núdzový režim ... zastavím skontrolujem či niečo neuniká a podobne, všetko OK.
Skúsim naštartovať a všetko OK nič nesvieť beh motora OK, žiaden smrad či podozrivý zvuk....
1km pred cieľom mi vypíše že nízky stav oleja - doliate... Motor bol menený po GO tak som predpokladal že si olej troška (v tolerancii rysky) cucol aby sa všade dostal keďže bol robený (suchý) aj keď po 500km... no ale dajme tomu...
Na druhy deň pod autom ekokatastrofa.... bolo potrebne doliať 3,5l oleja.... !!! aby som aspoň na vozík mohol vybehnúť.
Na dekli čo je kolečko na snímanie otáčok je tak plomba... tu mi vrazilo a samozrejme po naštartovaní tam začalo srkať von olej....
Motor je menený keďže pôvodný odišiel pri 115tkm tak som zohnal druhy z Laguny a sa prehodilo čo bolo potrebne aby sa mohol uložiť...
Túto záslepku je po vybratí potrebné dávať novú... keďže v servise sme zistili že nebola nova tak som začal upodozrievať mechanika čo prehadzoval, že robotu odflákal...
Bola daná nová zaslepka ale po krátkom čase to spravilo zas vystrelilo zaslepku a motor hodil olejovú šabľu = veľký tlak oleja ??? prečo???
Zeby vadny kryt ventilov (velke cierne plastove hore na motore)? Tamadial na 2.2dci ide aj vzduch a potom turbo tlaci do oleja.
Alebo to tlakuje zo spalovania (cez piesty alebo hlavu), no to veko je myslim pravdepodobnejsie.
Inac, pri volnobehu je tlak v nasavani takmer vzdy atmosfericky, takze ak by to tlacilo aj pri vysokych otackach na mieste tak to pravdepodobne bude zo spalovania.

Uživatelský avatar
Majmajko
Starting member
Příspěvky: 99
Registrován: čtv dub 28, 2005 07:20
Bydliště: Dunajská Lužná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majmajko » pát bře 19, 2010 21:21

Myslím že na voľnobehu to netlačilo... preverím postup...
Dík
Podpredseda OZ Renault Classic Club
--- www.renaultcc.sk ---

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » pát bře 19, 2010 22:30

Majmajko píše:Myslím že na voľnobehu to netlačilo... preverím postup...
Dík
Este raz som si precital popis problemu, pises ze sa ti tesne pred problemom s olejom objavila na displeji porucha. Tu keby si precital a mala by nieco spolocne so vzduchom tak si myslim mozes byt isty tym vekom vackovych hriadelov.

Uživatelský avatar
Majmajko
Starting member
Příspěvky: 99
Registrován: čtv dub 28, 2005 07:20
Bydliště: Dunajská Lužná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majmajko » sob bře 20, 2010 21:00

no bolo tam dačo o vstrekovaní paliva... pri tom ako to preplo do "núdzového režimu"
Podpredseda OZ Renault Classic Club
--- www.renaultcc.sk ---

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » sob bře 20, 2010 21:30

Majmajko píše:no bolo tam dačo o vstrekovaní paliva... pri tom ako to preplo do "núdzového režimu"
Nie na pristrojovej doske, precitat chybu diagnostikou.

Uživatelský avatar
Majmajko
Starting member
Příspěvky: 99
Registrován: čtv dub 28, 2005 07:20
Bydliště: Dunajská Lužná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majmajko » ned bře 21, 2010 09:59

Ja verím že to Aladár myslel len ako špás a poukázal na poslednú chybu aby mohol slúžiť pekne ďalej...
No ma to pozitívnu stránku že moja dcéra povedala že aspoň môžeme isť do škôlky R4 :-)
Podpredseda OZ Renault Classic Club
--- www.renaultcc.sk ---

Uživatelský avatar
Majmajko
Starting member
Příspěvky: 99
Registrován: čtv dub 28, 2005 07:20
Bydliště: Dunajská Lužná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majmajko » stř bře 24, 2010 20:34

Pod vekom bolo zle osadene tesnenie a tak prechadzal tlak z turba dalej... az vytlacilo tu zaslepku....
OZ som pojazdny Dakujem
Podpredseda OZ Renault Classic Club
--- www.renaultcc.sk ---

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1888
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » stř bře 24, 2010 20:40

Super :wink:
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

Uživatelský avatar
Majmajko
Starting member
Příspěvky: 99
Registrován: čtv dub 28, 2005 07:20
Bydliště: Dunajská Lužná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majmajko » úte říj 12, 2010 16:59

Zdar...
Po mojich poslednych problemoch sa mi vracia jeden stale nazad....
Klinovy remen mi neustale pada... nie pokazde ale raz za cas a vzdy ked startujem (je cisty, suchy a bez poskodenia) ... Naposledy menili napinak a v servisde skusali asi 30 startovat a nic... ja som dosiel domov a ked som chcel zaparkovat tak sup dole... nebudem popisovat moje stavy zufalstva... (uz si nepamatam kedy som presiel viac ako 300km bez nejakeho problemu...)

Mene boli pomocne kladky, spodna remenica, napinak, remenica serva. vsetko je rovno nic neni krivo. Remenica alternatora a klimi ide lahko.

Ked ja tu Etelu mam tak rad a dobre sa mi jazdi (ked funguje) ... no stary dobry cleon
Podpredseda OZ Renault Classic Club
--- www.renaultcc.sk ---

mlyncek
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: sob kvě 14, 2011 13:01

Re: Motor 2,2 Dci-dalsi problem:-(

Příspěvek od mlyncek » stř říj 05, 2011 22:10

.................. ja to nechapem ,ked su tie 2,2 dCi take kazove , preco ich vobec montovali ???? vsak ich museli neak testovat ...... ja mam tiez ESPA 2,2 dCi r.01 ale niekedy mam chut ho podpalit !!!! mne tlakuje stale do nadrzky chladiacej kAPALINY a samo , ked je v systeme velky tlak , tak potom tecu radiatory kurenia ..... takze sa samozrejme potom hmlia okna ........... menil som tes.pod hlavou ..... brusil som hlavu ..... a po mesiaci zas ten problem , zas tlakuje do nadrzky .... ale co nechapem , raz ma slusny vykon, inokedy je to lenive !!! to asi ako si rano sadnu ventily....... neviete mi niekto poradit z problemom, - ked jazdim , pridavam , turbo ako tak ide.... zrazu zvysi vykon na chvilu a hned strati vykon a na displeji sa ukaze ta vlnovka a servis ...... co toto je ????

Uživatelský avatar
Majmajko
Starting member
Příspěvky: 99
Registrován: čtv dub 28, 2005 07:20
Bydliště: Dunajská Lužná
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2,2 Dci-dalsi problem:-(

Příspěvek od Majmajko » čtv říj 06, 2011 09:18

No ja som dosliel s Budapesti a klakla mi znova kluka... takze uz 3 motor do Etela nedostane a ide na predaj za 1500 nech ju bere kto chce a hladam daco novsie nad 2007...
Podpredseda OZ Renault Classic Club
--- www.renaultcc.sk ---

Babik78
Člen RCČR
Příspěvky: 608
Registrován: úte led 04, 2005 22:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2,2 Dci-dalsi problem:-(

Příspěvek od Babik78 » čtv říj 06, 2011 11:44

Tak to je pešek. Nezávidím.
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78

hatli
Starting member
Příspěvky: 74
Registrován: sob bře 14, 2009 21:53
Bydliště: LTM

Re: Motor 2,2 Dci-dalsi problem:-(

Příspěvek od hatli » úte lis 01, 2011 21:33

[quote="mlyncek"].................. ja to nechapem ,ked su tie 2,2 dCi take kazove , preco ich vobec montovali ???? vsak ich museli neak testovat ...... ja mam tiez ESPA 2,2 dCi r.01 ale niekedy mam chut ho podpalit !!!! mne tlakuje stale do nadrzky chladiacej kAPALINY a samo , ked je v systeme velky tlak , tak potom tecu radiatory kurenia .

zdar,měl jsem podobný problem když jsem jel celkem pomalu s otáčkama do 2 tis.tak to šlo ale pak to hodilo chybu a nechtělo to jet,jen v nouzáku.problém? v katu utržený vnitřek.ucpával trubku,udělal se tam uplně špunt,vymlatil jsem ho a je klid.auto zase jezdí jak zamlada :D jen bez katu,doufám že na emisích nebude problém
Espace 2.2dci 110kw 2003

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Re: Motor 2,2 Dci-dalsi problem:-(

Příspěvek od Laco19 » úte lis 01, 2011 22:16

hatli píše:... jen bez katu,doufám že na emisích nebude problém
Bez 2. katalyzatora urcite problem nebude, presiel som z velkou rezervou.

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace IV“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů