81kW je 1.8ka F3P, vícebod Bosch nebo co. Rozhodně při vyndávání motoru dávej pozor na kabeláž, ať se nepoškodí. Všechny konektory si popisuj, ať víš, kam co patří. Pomocí zkoušečky by sis měl ověřit ještě v tý 19ce, co je pod napětím bez klíčku a co se zapnutým zapalováním - v 19ce jsou konektory hlavního svazku a relátka v černý trojúhelníkový plastový krabici.
Nic není nemožný, ale líp by se to dávalo do autam kde bylo alespoň jednobodový vstřikování, takhle nemáš v karburátorovým autě žádnou elektropřípravu.
A na konec věc, která by měla být na místě prvním - brzdy. Budeš muset dát dopředu chlazený kotouče, abys to auto zastavil, na to vem jed.
Jaká je cena za ten motor? Nechceš radši 1.7ku s karburátorem z 11ky

(nejspíš 59kW) Bylo by to snazší a jistě i lacinější

STK bys normálně neprošel tak jako tak
