Rozdíl 3.0DCi 130kW a 133kW
Moderátor: Moderators General
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Rozdíl 3.0DCi 130kW a 133kW
Ahoj Všem.
Chci se zeptat, zda nevíte jaké jesou rozdíli mezi těmito motory? 130kW verzi jsem měl ve Velsatisu a ukrutné problémy. Po celkové generálce motoru ale v pohodě a nový majitel zatím jezdí (Co vím) bez problémů - přehřívání, voda do válců, atd.....
Někde jsem četl, že se jedná o stejný motor, jen je právě vyřešené to chlazení.
Díky, MDN
Chci se zeptat, zda nevíte jaké jesou rozdíli mezi těmito motory? 130kW verzi jsem měl ve Velsatisu a ukrutné problémy. Po celkové generálce motoru ale v pohodě a nový majitel zatím jezdí (Co vím) bez problémů - přehřívání, voda do válců, atd.....
Někde jsem četl, že se jedná o stejný motor, jen je právě vyřešené to chlazení.
Díky, MDN
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Re: Rozdíl 3.0DCi 130kW a 133kW
Fakt nikdo nic??
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl 3.0DCi 130kW a 133kW
podle informaci, ktere jsem dostal je modernizovana 3,0 tak z 80% jiny motor s vyresenymi problemy co se tyka prehrivani...
vic ti asi nepomuzu
vic ti asi nepomuzu
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Re: Rozdíl 3.0DCi 130kW a 133kW
Samša : Díky. No, pokud je to z 80% jiný motor, tak nemá skoro nic společného s motorem původním... Já bych se toho motoru nebál, kdyby byl úplně nový. Už jsme se ho naučili opravovat a je z něj pak bezproblémový motor. Kdo tvrdí, že se JEN přehřívá zadní řada válců a stačí jednou začas vyměnit těsnění pod hlavou, tak ten motor nezná. Má podstatně více slabin, ale jak říkám, naučili jsme se je opravovat. Nicméně sám bych tu těžkou mrchu už nechtěl. Výkon 2.0TDi, téměř dvojnásobná váha motoru s příslušenstvím.... Navíc už se do Espaců přestal dávat, takže pokud zvolím zvolím nového Espace, mám možnost jen 2.0DCi s automatem.... Mám rád zvuk 6ti válců v dieselu. Ještě kdybž jsou v řadě.... No nic
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Re: Rozdíl 3.0DCi 130kW a 133kW
S3m8a : Promiň, spletl jsem se v oslovení. Asi se Samšou nemáš nic společného
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl 3.0DCi 130kW a 133kW
MDN píše:S3m8a : Promiň, spletl jsem se v oslovení. Asi se Samšou nemáš nic společného
nene se samsou nemam spolecneho nic
no hele ja mel tu moznost projet se s espace 2,0 ten 175hp s automatem a byl jsem z toho nadseny , ale je fakt, ze v 3,0V6 jsem tu cest jeste nemel
ted se pokousim prodat muj 2,2dci a vymenit idealne za 3,0V6 satis po faceliftu, ale ten prodej si asi s mymi kilometry muzu jen prat...
fakt je,ze na 3,0 to nema papirove moc vysoky vykon a satis i espace jsou jak male tanciky, ale verim, ze jestli se mi povede i koupe, tak budu nadseny
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Re: Rozdíl 3.0DCi 130kW a 133kW
No hlavně pozor na výběr auta s tím motorem. Raději si ke koupi auta rezervuj dalších 100-150.000Kč. Vyměnit šály, zkontrolovat hlavy a těsnění, pod nimi, doporučuji přetěsnit vstřiky, rozvody (Byť se motor nepotká, ale přístup je k tomu jak k penězům) a stím zároveň vodní pumpu, váha vzduchu, ideálně nové chladiče a výměník (nachází se přímo mezi hlavami), a pak tyčky, čepy, tlumiče a uložení zdní nápravy. Velsatise s tímhle motorem v Initialu a slušném stavu koupíš cca kolem 150ti tisíc a když uděláš co píšu nahoře, předejdeš poškození motoru (Pokud už není poškozený a nemyslím repasy náprav) a dostaneš za 250-300t Kč slušné auto, ke kterému když se budeš slušně chovat, pokoříš 300.000Km Ale těch problémů maji VSka víc - panely klimatizace, občas se vyskytují problémy s elektronikou motorů - většinou stačí vyčistit kontakty v konektorech, odcházejí čidla ABS, naklápění xenonů, atd.. Respektive téměř všechna čidla. Ale šikovný mechanik ví, že nemusí kupovat sensor za 9.000kč od renaultu, ale dá se použít jiný třeba od opelu za 500Kč a jen přepájet kabel, atd... Na jetých Renaultech jsou nejdražší ty informace jak co opravit, aby to opravdu jezdilo a člověk zbytečně nevyhazoval peníze.. Ale hledej takového člověka...
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Re: Rozdíl 3.0DCi 130kW a 133kW
Raději si kup VSko s 3,5 V6 v benzínu. To je pecka. není to žádný sporťák, ale má vždy dost výkonu na rychlé předjetí a když ho vytočíš, má krásný zvuk. Motor je nissan. Dával se do 350Z, do Maximy s objemem 3000ccm. Vyhrál motor roku a je to vůbec jeden z nejspolehlivějších motorů na světě. Jezdit s ním je krása i v tak těžkopádném voze jako je VelSatis. Spotřeby se neboj. Když pojedeš rozumně, tak po okreskách je schopné plné auto mít spotřebu 8-9 litrů. Ostřejší jízda znamená cca 2 litry navíc a město.... No tam záleží jak stojíš v kolonách, jak se rozjíždíš a točíš to, ale je to tak 13-19... To co dáš do oprav toho 3.0DCi, tak raději projezdi za benzín. A pozor na automaty - hledej vůz s automatem made in Japan. Ty jsou bezproblémové. Trošku hlučnější, ale řadí jak mají a vydrží.
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl 3.0DCi 130kW a 133kW
MDN píše:No hlavně pozor na výběr auta s tím motorem. Raději si ke koupi auta rezervuj dalších 100-150.000Kč. Vyměnit šály, zkontrolovat hlavy a těsnění, pod nimi, doporučuji přetěsnit vstřiky, rozvody (Byť se motor nepotká, ale přístup je k tomu jak k penězům) a stím zároveň vodní pumpu, váha vzduchu, ideálně nové chladiče a výměník (nachází se přímo mezi hlavami), a pak tyčky, čepy, tlumiče a uložení zdní nápravy. Velsatise s tímhle motorem v Initialu a slušném stavu koupíš cca kolem 150ti tisíc a když uděláš co píšu nahoře, předejdeš poškození motoru (Pokud už není poškozený a nemyslím repasy náprav) a dostaneš za 250-300t Kč slušné auto, ke kterému když se budeš slušně chovat, pokoříš 300.000Km Ale těch problémů maji VSka víc - panely klimatizace, občas se vyskytují problémy s elektronikou motorů - většinou stačí vyčistit kontakty v konektorech, odcházejí čidla ABS, naklápění xenonů, atd.. Respektive téměř všechna čidla. Ale šikovný mechanik ví, že nemusí kupovat sensor za 9.000kč od renaultu, ale dá se použít jiný třeba od opelu za 500Kč a jen přepájet kabel, atd... Na jetých Renaultech jsou nejdražší ty informace jak co opravit, aby to opravdu jezdilo a člověk zbytečně nevyhazoval peníze.. Ale hledej takového člověka...
s VSkem mam uz nejakou tu zkusenost za ty dva roky mam sice expression a jen 2,2dci, ale i tak - napravy mam za sebou, tesneni hlavy rozvody loziska na ojnici ... no mohl bych to tu vyjmenovavat, mam ho tu i na inzerci, ale nikdo se nechyta, chtel bych za nej 115000 je na novych hankook od jara (18") vzhled je taky celkem uchazejici, ale "problem" je tam stav km > 285,5tkm
ted bych uz chtel byt chytrejsi a rozhodne bych ho nechtel z cr, je vetsi sance, ze napravy me nebudou cekat hned ...
no ted viim o jedne 3,5, ktera zaklepala na to, ze klesl tlak oleje a pak se "nekam" ztratily tri litry, aspon tak jsem to pochopil pres google translate
ja bych radeji prave naftaka, vim, ze 2,2dci uz ne, takze chci 2,0 nebo 3,0 v initialu, rozhodne provereny nekym zkusenym hlavne po motorove strance, jsem smireny s tim, ze napravy tu dopadnou u tohohle auta vzdycky stejne....
co se tyka penez za opravy na nafte - treba na vstrikovacim okruhu jedine co me za nejakych 65tkm potkalo byl jeden unaveny vstrik pred asi 3-4000km a minuly tyden se menila vaha vzduchu.. jinak si nevybavuju nic...
kazdopadne me i laka ten 6stupnovy automat co je u toho novejsiho 3,0
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Re: Rozdíl 3.0DCi 130kW a 133kW
No nerad bych zabředl do porovnávání těch dvou V6. Jednou jsem to tu už řešil. Ten benzín je odladěný motor. Ten diesel.... Darmo mluvit. I když nemám právě s ním moc zkušenost po tom faceliftu.. Jen že jsem s ním párkrát jel.
Ta 2.2Dci má pramálo společného s 3.0Dci. Ta 2.2 je oproti němu zlatej motor. Pokud nevíš jak na ten třilitr je to fakt peklo. Znal jsem spoustu majitelů Velsatisu s tímto motorem a všichni do jednoho měli nějaký problém - i když přes svou zaslepenost ze zamilovanosti do auta tvrdili, že ne a promíjeli autu téměř vše.... že se objevuje na displayi nějaká chybová hláška? To zmizí.... To se stane.... To je normální.... Blablabla.. Auto jedině z venku - obvzlášt s 3.0DCi, kde je pravděpodobnost, že to nějaký blbec netavil dvě hodiny po dálnici 200kila... Navíc ta 3,5 V6 měla větší brzdy - takže nehrozilo tolik zvlnění kotoučů. I když je to paradox. Jestli si to dobře pamatuji, byla lehčí než ten nafťák. Asi to bylo dáno kvůli vyšší maximálce, zrychlení, a temperamentu vozu........ Dost tlachání a hoď sem nějaká fakta
Ta 2.2Dci má pramálo společného s 3.0Dci. Ta 2.2 je oproti němu zlatej motor. Pokud nevíš jak na ten třilitr je to fakt peklo. Znal jsem spoustu majitelů Velsatisu s tímto motorem a všichni do jednoho měli nějaký problém - i když přes svou zaslepenost ze zamilovanosti do auta tvrdili, že ne a promíjeli autu téměř vše.... že se objevuje na displayi nějaká chybová hláška? To zmizí.... To se stane.... To je normální.... Blablabla.. Auto jedině z venku - obvzlášt s 3.0DCi, kde je pravděpodobnost, že to nějaký blbec netavil dvě hodiny po dálnici 200kila... Navíc ta 3,5 V6 měla větší brzdy - takže nehrozilo tolik zvlnění kotoučů. I když je to paradox. Jestli si to dobře pamatuji, byla lehčí než ten nafťák. Asi to bylo dáno kvůli vyšší maximálce, zrychlení, a temperamentu vozu........ Dost tlachání a hoď sem nějaká fakta
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl 3.0DCi 130kW a 133kW
no kdyz jsem to tu procital nez jsem tu moji potvoru koupil, tak tu na 2,2 bylo taky spousta nadavek ... ale je fakt, ze s 3,0 je to nesrovnatelne
taky je fakt, ze i ja tomu autu prominu hodne, ale co se tyka hlasek, tak mi vyskakuje jen ze nejsou ventilky v kolech, protoze jsem je jeste za pul roku nebyl schopny nechat nakodovat
vzdycky kdyz dojedu do servisu, ma tam ze me vedouci srandu a pta se jestli me to jeste bavi, ze jiny by se na to uz vy*ral kazdopadne i pres ty negativa me to k nemu tahne znova a co se tyka toho srovnani V6tek, vim, ze benzinova na tom bude lepe, ale verim, ze ta upravena nafta nebude takovy provar, jako ta puvodni
navic me nenapada nic, za co bych to chtel vymenit ... espace je pro me zbytecne velky (on i satis, ale ne tolik ), jezdim 85% cest sam
ale pro nej mluvi design, extravagance, pomer cena/uzitna hodnota a vybava, a rozhodne pohodli
nic z toho co je ted na trhu me nenadchlo ani z pulky jako satis ... snad jen LIII coupe, ale to je cenove nekde na jine planete momentalne ...
v meganu si pripadam jako v anglicaku, trojkova laguna pro me zajimava neni, fluence neverim ... koncern nemam rad (mame na firme octavie a roomstery),bmw ma "kazdy" kdo si mysli, ze je IN, stejne jako audi....
nevim proste subjektivne tvrdim, ze jedine co by satise mohlo prekonat je espace a ten nevyuziju ani trochu, navic uz ted, co jsem koupil prvniho satise, zaclo tu kolovat, ze cekam rodinu to vis "venkov" a precijen v mem veku si kazdy kupuje takove ty mazdy hondy a ostatni radoby sportovni auta ...
taky je fakt, ze i ja tomu autu prominu hodne, ale co se tyka hlasek, tak mi vyskakuje jen ze nejsou ventilky v kolech, protoze jsem je jeste za pul roku nebyl schopny nechat nakodovat
vzdycky kdyz dojedu do servisu, ma tam ze me vedouci srandu a pta se jestli me to jeste bavi, ze jiny by se na to uz vy*ral kazdopadne i pres ty negativa me to k nemu tahne znova a co se tyka toho srovnani V6tek, vim, ze benzinova na tom bude lepe, ale verim, ze ta upravena nafta nebude takovy provar, jako ta puvodni
navic me nenapada nic, za co bych to chtel vymenit ... espace je pro me zbytecne velky (on i satis, ale ne tolik ), jezdim 85% cest sam
ale pro nej mluvi design, extravagance, pomer cena/uzitna hodnota a vybava, a rozhodne pohodli
nic z toho co je ted na trhu me nenadchlo ani z pulky jako satis ... snad jen LIII coupe, ale to je cenove nekde na jine planete momentalne ...
v meganu si pripadam jako v anglicaku, trojkova laguna pro me zajimava neni, fluence neverim ... koncern nemam rad (mame na firme octavie a roomstery),bmw ma "kazdy" kdo si mysli, ze je IN, stejne jako audi....
nevim proste subjektivne tvrdim, ze jedine co by satise mohlo prekonat je espace a ten nevyuziju ani trochu, navic uz ted, co jsem koupil prvniho satise, zaclo tu kolovat, ze cekam rodinu to vis "venkov" a precijen v mem veku si kazdy kupuje takove ty mazdy hondy a ostatni radoby sportovni auta ...
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: Rozdíl 3.0DCi 130kW a 133kW
Dobrý den,
Můžete tedy již motor 3.0 dci 133kw od roku 2006 doporučit nebo je to pořád tak velký problém? Jakou má tento modernizovaný motor asi spotřebu? Děkuji
Můžete tedy již motor 3.0 dci 133kw od roku 2006 doporučit nebo je to pořád tak velký problém? Jakou má tento modernizovaný motor asi spotřebu? Děkuji
Re: Rozdíl 3.0DCi 130kW a 133kW
Jo P9X715 je uz v pojode.2006 nahoru.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Re: Rozdíl 3.0DCi 130kW a 133kW
Tak jsem si to pročítal, a nenašel jsem odpověď na původní dotaz jaký je mezi těmi motory rozdíl, a ta by mě teď momentálně dost zajímala.
Takže nevíte někdo jestli se dá vzít novější verze motoru (715) a dát do auta místo starší (701)?
Pokud ne, proč, pokud ano, co je potřeba předělat?
Předpokládám ponechat zbytek původní (čerpadlo, vstřiky, výfuk, ŘJ...), jen přehodit motor.
Díky za jakoukoliv odpověď.
Takže nevíte někdo jestli se dá vzít novější verze motoru (715) a dát do auta místo starší (701)?
Pokud ne, proč, pokud ano, co je potřeba předělat?
Předpokládám ponechat zbytek původní (čerpadlo, vstřiky, výfuk, ŘJ...), jen přehodit motor.
Díky za jakoukoliv odpověď.
Mirek
Renault VelSatis 3.0DCI
Mercedes S500Long
Renault VelSatis 3.0DCI
Mercedes S500Long
-
- Advanced member
- Příspěvky: 345
- Registrován: čtv dub 25, 2013 15:50
- Bydliště: Dřísy, okr. Praha východ
Re: Rozdíl 3.0DCi 130kW a 133kW
Zdravím,
přečti si http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... 8#p1268428
zejména příspěvek od lenkat49
přečti si http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... 8#p1268428
zejména příspěvek od lenkat49
Zbyněk
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže
Espace V, 1.6dci, 2018, plná výbava
Grand ESPACE IV, 3.0dci (P9X 701), 2004, plná výbava mimo kůže
Re: Rozdíl 3.0DCi 130kW a 133kW
Nepomuzes si vubec v nicem spodek motoru blok je ten sam,mam tady 701 i 715 a muzu je pocitat na desitky co se tech motoru udelalo,715 akorat tolik nejezdi tak se o tom tak nepise,pokud chce nekdo motor udelat muze volat do tydne zase spokojene jezdi
-
- Starting member
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte úno 26, 2013 11:59
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Rozdíl 3.0DCi 130kW a 133kW
Ahoj. Nevím, zda je to ještě aktuální ale. Mám více jak dva roky opravený 3.0 dci 130 kw. Mám nejvyšší výbavu Initiale, ale bez navi, jinak nechybí nic, kůže, panorama atd. Ale tady po nadšení začaly problémy. Začalo to jako u jiných, tlačením vody přes nádrž ven, čili to, na co trpí, tj, padlé mokré vložky válců a následné tlačení spalin přes těsnění hlavy do vody. Našel jsem si opravdu hodně šikovného kluka, Martina Muslera z Havířova. Člověk, co má zlaté ruce. 14 dní a auto bylo opravené, neřekl mi, jak to udělal. Mám ho opravené 2 roky a jsem Ok. Poté další závada. ŘJ motoru. Je nešťastně umístěná u baterky, a jelikož je tam velmi blízko odvod vody přes kapotu motoru pod auta a mě tam chybí právě mezi kus, který po zavření kapoty těsní, tekla mi voda na jednotku. Začalo to občasným nereagováním na plyn. Musel jsem zastavit, vypnout motor a znovu nastartovat. Pak, jednoho dne padlo auto do nouzáku a nepomohlo ani toto. Čili opět k Martinovi, opět vyřešeno. Samozřejmě, stojí to peníze, ale vzhledem k tomu, že jinak auto je velké, bezpečné, pořád nadčasové a hlavně, má sílu a dá se sním jezdit i okolo 6,5 litrů na 100, tato oprava u Martina se mi vyplatila. A pak už běžné úkony, jako nové kotouče, čepy, olej v automatu. Na jaře půjde auto zase k Martinovi udělat vstřiky, překontrolovat vysokotlaké čerpadlo. Ale jinak, ze začátku jsem to auto proklínal, před tím jsem měl samé francouze, ale citroeny, od Xantie až po novou C5, také Peugeota 407 SW, a žádný větší problém. Četl jsem na fóru jaké má problémy právě Espace IV, přesto jsem do toho šel, jelikož je to vyjímečné auto a takový menší sleeper. Motor má pěkný zvuk, díky obsahu a podřazování méně používám brzdy. Bzdění motorem je opravdu s tímto motorem účinné a i přesto, že občas při podřazení otáčky vyletí až těsně nad 3 tis. motor stále jede jak má, voda se neztrácí. A když jsou tyto problémy vyřešeny, je to pak svezení. Ale je to hlavně o mechanikovi. Našel jsem ho a jsem za to rád..e-certik píše: ↑stř lis 30, 2016 17:18Tak jsem si to pročítal, a nenašel jsem odpověď na původní dotaz jaký je mezi těmi motory rozdíl, a ta by mě teď momentálně dost zajímala.
Takže nevíte někdo jestli se dá vzít novější verze motoru (715) a dát do auta místo starší (701)?
Pokud ne, proč, pokud ano, co je potřeba předělat?
Předpokládám ponechat zbytek původní (čerpadlo, vstřiky, výfuk, ŘJ...), jen přehodit motor.
Díky za jakoukoliv odpověď.
A co se týče 133 kw, motor je jiný, protože splňuje už vyšší Euro, mám filtr pevných částic, vyřešené chlazení, ale rozdíl poté v akceleraci nebo spotřebě není. A kde nic není (fap apod.) tam se nemá co rozbít. Raději bych, kdybych o těchto věcech věděl a měl se rozhodnout, opět bych volil 130 kw, pár peněz dal do opravy. Ve finále mne to vyjde levněji, jen nebudu mít r.v. 2006 ale o rok nižší...Za mne žádný problém..
P.s. najeto mám 284 tis. km..
Re: Rozdíl 3.0DCi 130kW a 133kW
Diky,jsem rad ze stale slouzi Martin
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů