Dacia Logan Steppe
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dacia Logan Steppe
Ženeva je v plném proudu.
Mimo jiné se na ní představil i Logan Steppe.
Auto, které může, pokud se dostane do výroby výrazně zamíchat kartami na trhu.
Zde je možno diskutovat na dané téma. Článek, obrázky, skicy a technické výkresy naleznete zde:
http://www.renaultclub.cz/2006_-_dacia_ ... teppe.html
Mimo jiné se na ní představil i Logan Steppe.
Auto, které může, pokud se dostane do výroby výrazně zamíchat kartami na trhu.
Zde je možno diskutovat na dané téma. Článek, obrázky, skicy a technické výkresy naleznete zde:
http://www.renaultclub.cz/2006_-_dacia_ ... teppe.html
Viem ze je to len koncept a ze skutocne auto (ak vobec dojde k seriovej produkcii) bude vyzerat odlisne, no mne sa to paci. Dacia Logan nevyzera az tak zle (aj ked vacsina ludi vravi opak), no tento model si z Logana berie len prednu masku a nazov. Celkovo sa to zda byt velmi prakticke auto, skvela a dizajnersky dobre zvladnuta kombinacia kombi s dobre riesenym sposobom nakladania. Viem si zivo predstavit ze by sa dalo dobre vyuzit ako na volny cas, tak pre rozne firmy. Rovnako dobre vyzera aj interier aj ked sa mi zda, ze je tam len aby sa nepovedalo. Budem urcite sledovat vyvoj tejto studie...
Thalia Expression 1.4 16V 98k, 2004
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Jednoduše bych řekl, že by měl "slavný" roomster konkurenta
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
-
- Experienced member
- Příspěvky: 629
- Registrován: úte bře 02, 2004 16:20
- Bydliště: Pohořelice (BV)
- Kontaktovat uživatele:
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
No já bych řekl, že je to téměř ideální vozítko napr. pro myslivce a rybáře kromě obyčejných lidí co chodí třeba na hory.
Pokud se to dostane do výroby bude velice důležitá pořizovací cena, první dojmy a počátečná spolehlivost. Pak by to byl konkurent taky pro Hnujdaje, Kyju, Suzuki nebo i Hondu.
Nevím proč ale mám takový pocit, že Steppe přijde na trh dříve než Roomster.
Pokud se to dostane do výroby bude velice důležitá pořizovací cena, první dojmy a počátečná spolehlivost. Pak by to byl konkurent taky pro Hnujdaje, Kyju, Suzuki nebo i Hondu.
Nevím proč ale mám takový pocit, že Steppe přijde na trh dříve než Roomster.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Můj první dojem = super. Design ruku v ruce s praktičností, to si nechám líbit. Řekl bych, že tak, jak to vypadá, tak to bude ideální vozítko na dovolenou, zálesácká Dacia
Že to ponese logo Dacia a ne Renault, tak s tím bych si hlavu nelámal. Stejně je to dneska asi jedno, většina automobilek používá stejné platformy a díly pro různá auta, ale to jsem OT.
Že to ponese logo Dacia a ne Renault, tak s tím bych si hlavu nelámal. Stejně je to dneska asi jedno, většina automobilek používá stejné platformy a díly pro různá auta, ale to jsem OT.
Vašek T.
Aktuálně: Espace IV 2.0 DCi 127Kw, 6AT AJ0 (Jatco), 2012, DPF
Clip 1.68
Historie: Espace III, 2.0 8V, Laguna I 1.8 8V
Aktuálně: Espace IV 2.0 DCi 127Kw, 6AT AJ0 (Jatco), 2012, DPF
Clip 1.68
Historie: Espace III, 2.0 8V, Laguna I 1.8 8V
-
- Starting member
- Příspěvky: 42
- Registrován: ned led 08, 2006 14:45
- Bydliště: svycarsko
- Kontaktovat uživatele:
-
- Experienced member
- Příspěvky: 981
- Registrován: sob kvě 28, 2005 15:11
- Bydliště: Považská Bystrica občas Brno
!! Nádhera! Vzadu okolo svetiel mam taky pocit ze vidim prvky z R5, zadny tvar ma crty z Laguny 1 kombi...
Ak by bola toto finalna verzia, tak by som si to kúpil - biela koža, navigacia, 4x4, 2,8 TDi, klima a viac mi netreba .
Klubúk dole, fakt krásne. Do predaja s tým!
Ak by bola toto finalna verzia, tak by som si to kúpil - biela koža, navigacia, 4x4, 2,8 TDi, klima a viac mi netreba .
Klubúk dole, fakt krásne. Do predaja s tým!
VelSatis 3.5 V6, 2004, Privilege v šedej koži, drevenný volant.... Víkendovka - Lagunka Initiale Paris v šedej koži, 1998, zelená metalíza, 3.0 V6 24V, manual a Megane II cc 1.9dCi 2004, projekt renovácie bordový R25 GTX, 2.2, 79kW, 1987.
-
- Junior member
- Příspěvky: 158
- Registrován: stř bře 31, 2004 16:29
- Bydliště: praha
... FAKT SUPER ! Alespoň na fotkách, ale co se týče řešení, moc vydařené.
Musím říct, že to je první auto, které mě přinutilo přemýšlet o jeho koupi. Jinak moc na nová auta nejsem ...
PS Myslím, že v dnešní době jde spíše o technologie než lidský faktor (ikdyž je samozřejmě pořád hooodně důležitý). Asi bych se toho Rumunska nebál ...
Musím říct, že to je první auto, které mě přinutilo přemýšlet o jeho koupi. Jinak moc na nová auta nejsem ...
PS Myslím, že v dnešní době jde spíše o technologie než lidský faktor (ikdyž je samozřejmě pořád hooodně důležitý). Asi bych se toho Rumunska nebál ...
míla - nevada 2.1TD
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Líbí
Sice dost pozdě oproti původním slibům, ale přece. A ještě můj tip na finální verzi: nebude tolik agresívní přední nárazník, nebude střešní nástavba (k čemu vlastně tam je? nebo jsem to v článku přehlídl? je to oddělávací úplně, nebo jen "zahrádka" či prosklený?), zadní dveře nebudou křídlový ale klasicky nahoru výklopný, světla budou obyčejný, rozchod kol bude menší (možná je to od sedana jen jinejma kolama). Takže nám vlastně zbyde kombík takovej, jakej byl kdysi avizovanej, jen s drobnejma úpravama, už sedan je vyšší - čili vyšší kombík nepřekvapuje, včetně světlý výšky, vnitřní prostor v souvislosti s původním sedanem očekávanej, pokud bude alternativní 3.řada sedadel - pak bude možná delší rozvor náprav?,...takže nakonec to nebude až tak úplně jiný a nový auto. Ovšem konkurence bude jistě zaskočena a oprávněně, asi s tím i souvisí ten spěch okolo Roomsteru v Kvasinách.
Tenhle představenej "koncept" říká koukněte, my o tom nemluvíme, my to máme dnes, a Vy to můžete mít už zítra - když už srovnáváme s Roomsterem, tak tam jde o novou řadu - kdežto tady jen o verzi již vyráběnýho auta a myslím, že náběh výroby není tolik komplikovanej.
Sice dost pozdě oproti původním slibům, ale přece. A ještě můj tip na finální verzi: nebude tolik agresívní přední nárazník, nebude střešní nástavba (k čemu vlastně tam je? nebo jsem to v článku přehlídl? je to oddělávací úplně, nebo jen "zahrádka" či prosklený?), zadní dveře nebudou křídlový ale klasicky nahoru výklopný, světla budou obyčejný, rozchod kol bude menší (možná je to od sedana jen jinejma kolama). Takže nám vlastně zbyde kombík takovej, jakej byl kdysi avizovanej, jen s drobnejma úpravama, už sedan je vyšší - čili vyšší kombík nepřekvapuje, včetně světlý výšky, vnitřní prostor v souvislosti s původním sedanem očekávanej, pokud bude alternativní 3.řada sedadel - pak bude možná delší rozvor náprav?,...takže nakonec to nebude až tak úplně jiný a nový auto. Ovšem konkurence bude jistě zaskočena a oprávněně, asi s tím i souvisí ten spěch okolo Roomsteru v Kvasinách.
Tenhle představenej "koncept" říká koukněte, my o tom nemluvíme, my to máme dnes, a Vy to můžete mít už zítra - když už srovnáváme s Roomsterem, tak tam jde o novou řadu - kdežto tady jen o verzi již vyráběnýho auta a myslím, že náběh výroby není tolik komplikovanej.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
to bych asi vymenil za Clio.....
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Honzo, souhlas.Jan Kalina píše:Líbí
Sice dost pozdě oproti původním slibům, ale přece. A ještě můj tip na finální verzi: nebude tolik agresívní přední nárazník, nebude střešní nástavba (k čemu vlastně tam je? nebo jsem to v článku přehlídl? je to oddělávací úplně, nebo jen "zahrádka" či prosklený?), zadní dveře nebudou křídlový ale klasicky nahoru výklopný, světla budou obyčejný, rozchod kol bude menší (možná je to od sedana jen jinejma kolama). Takže nám vlastně zbyde kombík takovej, jakej byl kdysi avizovanej, jen s drobnejma úpravama, už sedan je vyšší - čili vyšší kombík nepřekvapuje, včetně světlý výšky, vnitřní prostor v souvislosti s původním sedanem očekávanej, pokud bude alternativní 3.řada sedadel - pak bude možná delší rozvor náprav?,...takže nakonec to nebude až tak úplně jiný a nový auto. Ovšem konkurence bude jistě zaskočena a oprávněně, asi s tím i souvisí ten spěch okolo Roomsteru v Kvasinách.
Tenhle představenej "koncept" říká koukněte, my o tom nemluvíme, my to máme dnes, a Vy to můžete mít už zítra - když už srovnáváme s Roomsterem, tak tam jde o novou řadu - kdežto tady jen o verzi již vyráběnýho auta a myslím, že náběh výroby není tolik komplikovanej.
Troufal bych si tvrdit, že podvozková skupina bude shodná se sedanem. Světla, jak přední, tak i zadní se podle mne budou také shodovat. Co se nárazníku týče, rozdíl ve výrobních nákladech bude minimální, ale opět: proč nepoužít co už existuje. Stejně tak asi zmizí i "nafouklé" plastové lemy blatníků. Střešní nástavba je jen nástavba, ostatně je to dobře vidět na těch skicách u článku.
-
- Junior member
- Příspěvky: 158
- Registrován: stř bře 31, 2004 16:29
- Bydliště: praha
- hudes
- Junior member
- Příspěvky: 197
- Registrován: pát pro 02, 2005 16:15
- Bydliště: Hroznová Lhota
- Kontaktovat uživatele:
http://news.auto.cz/aktuality/spy-photo ... kombi.html
tak tady je spyphoto
tak tady je spyphoto
RENAULT MEGANE SCENIC 1.9dCi
čili tomu auto vezmou všechno to, co mu zaručuje atraktivnost a snad i možnou lepší prodejnost, a předhodí nám Logana s větším kufrem...Jan Kalina píše:Líbí
Sice dost pozdě oproti původním slibům, ale přece. A ještě můj tip na finální verzi: nebude tolik agresívní přední nárazník, nebude střešní nástavba (k čemu vlastně tam je? nebo jsem to v článku přehlídl? je to oddělávací úplně, nebo jen "zahrádka" či prosklený?), zadní dveře nebudou křídlový ale klasicky nahoru výklopný, světla budou obyčejný, rozchod kol bude menší (možná je to od sedana jen jinejma kolama). Takže nám vlastně zbyde kombík takovej, jakej byl kdysi avizovanej, jen s drobnejma úpravama, už sedan je vyšší - čili vyšší kombík nepřekvapuje, včetně světlý výšky, vnitřní prostor v souvislosti s původním sedanem očekávanej, pokud bude alternativní 3.řada sedadel - pak bude možná delší rozvor náprav?,...takže nakonec to nebude až tak úplně jiný a nový auto. Ovšem konkurence bude jistě zaskočena a oprávněně, asi s tím i souvisí ten spěch okolo Roomsteru v Kvasinách.
Tenhle představenej "koncept" říká koukněte, my o tom nemluvíme, my to máme dnes, a Vy to můžete mít už zítra - když už srovnáváme s Roomsterem, tak tam jde o novou řadu - kdežto tady jen o verzi již vyráběnýho auta a myslím, že náběh výroby není tolik komplikovanej.
Mégane III SkyFox, Dynamique 1.6 110
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Na serveru http://www.auto.cz jsou špionážní fotky Dacia Logan Combi.
Přijde mi, že by to nemuselo být špatné "víkend" vozítko pro lidi kteří chtějí nové auto a nemají mnoho peněz.
[/img]
Přijde mi, že by to nemuselo být špatné "víkend" vozítko pro lidi kteří chtějí nové auto a nemají mnoho peněz.
[/img]
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- Pawer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 115
- Registrován: čtv bře 23, 2006 16:59
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Nevim, no, vypadá to hezky, ale moc nadějí tomu nedávám, vit Dacia Logan ta klasika podobná Thalii ...
Není to příliš kvalitní auto a v cenové relaci se dá pořídit něco mnohem spolehlivejsiho.. Ja osobne bych si to nekoupil...
Není to příliš kvalitní auto a v cenové relaci se dá pořídit něco mnohem spolehlivejsiho.. Ja osobne bych si to nekoupil...
[color=orange:f3b8e1af39]Renault 19, 1.8 GTX, r.v. 1990 [/color]- v prodeji
[color=blue:f3b8e1af39]Renault Clio phase II, r.v. 2001, 1.4 16V Dynamique [/color] - současné jezdítko
[color=blue:f3b8e1af39]Renault Clio phase II, r.v. 2001, 1.4 16V Dynamique [/color] - současné jezdítko
- FD_Ondra
- Junior member
- Příspěvky: 163
- Registrován: sob črc 03, 2004 12:08
- Bydliště: Sezimovo Ústí I.
- Kontaktovat uživatele:
Čece, byli jsme se projet v Loganu 1.4. Sám už několik let "sedlám" Clio B, občas Mégane II... A musím říct že po zkušební jízdě jsem k loganu kromě poměrně vysoký zádě (neduh většiny sedanů) neměl žádnou výhradu... I když je mi jasný že během jedný jízdy se neprojeví všechno... Asi bych neprotestoval kdyby mi Logana někdo věnoval jako "užitkový" vůz...Pawer píše:Nevim, no, vypadá to hezky, ale moc nadějí tomu nedávám, vit Dacia Logan ta klasika podobná Thalii ...
Není to příliš kvalitní auto a v cenové relaci se dá pořídit něco mnohem spolehlivejsiho.. Ja osobne bych si to nekoupil...
Zas tak bych se Logana nebál... Přecejenom, motor je podle mého soudu kvalitní 1.4 8V z Clia/Thalie, a celej Logan je už víceméně v režiji Renaultu... Myslím že docela dobrý nízkorozpočtový auto...
ex-Ghost_SR
FD-CustomStyle Clio B '99 RSi | "Cléopatre"
Renault Laguna II 1.8 16V Privilege | man?el?in rodinný ko?ár
Thread o vulgarismech
FD-CustomStyle Clio B '99 RSi | "Cléopatre"
Renault Laguna II 1.8 16V Privilege | man?el?in rodinný ko?ár
Thread o vulgarismech
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Berme Logana jako náhradu pro lidi co dnes mají Š 120, Š Favotit apod.
Pro tuto skupinu lidí je myslím velmi "kvalitním" autem.
Já osobně jsem měl s Loganem také tu čest. Jízdní vlastnosti velmi dobré, jen interiér a použité "plasty" mají u mě výhradu, stejně jako absence "kliky" na víko zavazedelníku a musíte si ho otvírat klíčem a i ho za něj zvednout.
Jinak je Logan v poměru cena/výkon bezpřehánění velmi dobré auto.
Navíc v provedení kombi, jako víkendové auto? Myslím, že má naději být i společníkem na dovolenou.
Pro tuto skupinu lidí je myslím velmi "kvalitním" autem.
Já osobně jsem měl s Loganem také tu čest. Jízdní vlastnosti velmi dobré, jen interiér a použité "plasty" mají u mě výhradu, stejně jako absence "kliky" na víko zavazedelníku a musíte si ho otvírat klíčem a i ho za něj zvednout.
Jinak je Logan v poměru cena/výkon bezpřehánění velmi dobré auto.
Navíc v provedení kombi, jako víkendové auto? Myslím, že má naději být i společníkem na dovolenou.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů