Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » čtv říj 14, 2010 09:33

no já sem projel dokonce celou nádrž na benal a vzal novou a dělá mě to stejně
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Ježour
Junior member
Příspěvky: 111
Registrován: pon dub 26, 2010 12:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ježour » čtv říj 14, 2010 11:08

to bibo: Byl jsi na diagnostice?

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

nebo lehce teplym (me stacilo i nechat auto na slunci a chyb

Příspěvek od benisek josef » čtv říj 14, 2010 11:33

Bibo me kdyz zacal po nastartovani za studenem motoru tak za 5s zacal kuckat motor a otacky sly hodne pod hranici volnobehu a sel na par valcu a po cca 20s se opet chytil tak mi tenkrat nepomohlo ani 10x vyject nadrz (ikdyz neco na tom starym benzinu u lpg urcite je jenze ja tam tenkart lpg jeste nemel) a diag mlcel...nakonec to byla zasekla nebo spis totalne zakarbonovana volnobezna klapka a cidlo volnobehu s zelenym stekrem hned vedle sani a nejspis i cidlo teploty nasavaneho vzduchu v sani...cidlo teploty cca 350kc bosh a cistic karburatoru 170kc a cidlo vzduchu na vrakarne 100kc a cistit a cistit a cistit.po vycisteni se to hned druhej den rano chytlo a uz 5mesicu ok.je to pro to ze cidla hlasily nesmysly treba ze je motor teplej a rj upravila smes a dobu vztriku ale kdyz to nejde jak ma po 20s se prepne do prednastaveneho modu(teda mela by) ...ale pokavad ti to dela i po zahrati motoru tak bych to hledal v civce kabelech svicek ci svickach...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » čtv říj 14, 2010 12:26

no já ted ještě dovyjedu nádrž a dám 100 oktanovej od shelu a pak začnu laborovat s čidlama kurnik že tam je ale tak hnusnej přístup :(
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » čtv říj 14, 2010 14:28

Asi si jeste nevidel v6 v espejsu co?tam kdyz nekam das propisku a zavres haupnu vyvali se ti blatnik :-(.bud rad za 4valce ;-)
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od Márty » sob bře 12, 2011 17:11

Dodávám sem fotky jednotlivých "částí" které mají s volnoběhem co do činění.
Přílohy
Obraz0018.jpg
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

alt192
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: pát čer 03, 2011 22:02

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od alt192 » pon čer 06, 2011 21:46

Přátelé, mám Espace 2.0 8V LPG asi tři dny a dělá mi to to samé. Při studeném startu to po pár vteřínách začne cukat a pak třeba při dojezdu na semafor to i chcípne, atd. Však to znáte, prošli jste si tím...

Díky za tyto příspěvky, zkusím udělat vše co vy a pokud to pomůže, přijdu pokorně poděkovat a uklonit se :-)

alt192
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: pát čer 03, 2011 22:02

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od alt192 » úte črc 19, 2011 07:49

V servisu zjistili podpálené ventily a tak se s autem jelo do autobazaru, kde jsem auto koupil. Udělali GO hlavy motoru a od té doby to již nechcípá. Jen to má 10 vteřin po nastartování nepravidelný chod...

Uživatelský avatar
milanPf
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: úte pro 20, 2005 10:10
Bydliště: Plzen - Sever

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od milanPf » úte črc 19, 2011 12:35

alt192 píše:V servisu zjistili podpálené ventily a tak se s autem jelo do autobazaru, kde jsem auto koupil. Udělali GO hlavy motoru a od té doby to již nechcípá. Jen to má 10 vteřin po nastartování nepravidelný chod...

Ahoj, me v zime po nastartovani jede tak 15-20 sekund hodne nepravidelne...v zime to nedela. Ja si osobne myslim, ze to bude mit najakou souvislot ze syticem..nebo tak neco. Kdyz pri cukani zaradim, tak cukave jede, ale je to hnus, tzn vzdy chvilku pockam a je to ok.

Po startu jako by vzrustali otacky..tezko rici na kolik..odhaduju tak max do 1800 a nasledne to spadne na "normalni" a nasledne motor jede nepravidelne. Po chvilce je vse ok, tak na to slapnu a hotovo :)
Renault Espace Initiale 3.0 V6 140kw 2001 plna palba :)
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/

duskopoprad
Junior member
Příspěvky: 198
Registrován: pát úno 19, 2010 17:48

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od duskopoprad » stř črc 20, 2011 09:24

...robilo to aj mne, to kolísanie po štarte, po výmene lambdy sa to zlepšilo. Ahoj.
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.

Uživatelský avatar
milanPf
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: úte pro 20, 2005 10:10
Bydliště: Plzen - Sever

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od milanPf » stř črc 20, 2011 09:48

duskopoprad píše:...robilo to aj mne, to kolísanie po štarte, po výmene lambdy sa to zlepšilo. Ahoj.

me na diagnostice nic nerekli..

pri lpg stejne nefunguje, nebo?
Renault Espace Initiale 3.0 V6 140kw 2001 plna palba :)
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/

duskopoprad
Junior member
Příspěvky: 198
Registrován: pát úno 19, 2010 17:48

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od duskopoprad » čtv črc 21, 2011 09:49

Určite funguje, reguluje množstvo paliva podľa obsahu nespáleného kyslíka, je to vlastne sonda množstva kyslíka v plynoch. Nepotrebný je katalyzátor pri plyne, lebo LPG nemá splodiny ako benzín.
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.

Uživatelský avatar
milanPf
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: úte pro 20, 2005 10:10
Bydliště: Plzen - Sever

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od milanPf » čtv črc 21, 2011 17:26

duskopoprad píše:Určite funguje, reguluje množstvo paliva podľa obsahu nespáleného kyslíka, je to vlastne sonda množstva kyslíka v plynoch. Nepotrebný je katalyzátor pri plyne, lebo LPG nemá splodiny ako benzín.
tedy jak pisi, nefunguje kdyz jedes na LPG..nejak si protirecis :D
Renault Espace Initiale 3.0 V6 140kw 2001 plna palba :)
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/

duskopoprad
Junior member
Příspěvky: 198
Registrován: pát úno 19, 2010 17:48

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od duskopoprad » čtv črc 21, 2011 18:52

RJ LPG potrebuje aj údaje z lambdy... Berie si ich buď z RJ benzínu alebo priamo zo sondy. Ja som napísal, že po jej výmene sa mi to zlepšilo!
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.

Ježour
Junior member
Příspěvky: 111
Registrován: pon dub 26, 2010 12:16
Bydliště: Praha

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od Ježour » čtv črc 21, 2011 19:43

údaje z lamdy jdou do RJ benzinu a ne plynu. Podle údajů z lamdy upravuje RJ benzinu čas vstřiku a plynová to zní čte.

duskopoprad
Junior member
Příspěvky: 198
Registrován: pát úno 19, 2010 17:48

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od duskopoprad » čtv črc 21, 2011 20:46

presne tak, ale niektoré typy RJ LPG sa dajú na lambdu aj priamo napojiť/ npr.STAG/.
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.

Ježour
Junior member
Příspěvky: 111
Registrován: pon dub 26, 2010 12:16
Bydliště: Praha

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od Ježour » pát črc 22, 2011 10:04

To dají, ale má to pouze informativní charakter pro mechanika. LPG jednotka tato data nijak nepoužívá. Vše se řídí jednotkou benzínu. Alespoň si to teda myslím:)

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od Márty » pát črc 22, 2011 10:09

Lambda sonda je měřič hodnoty kyslíku ve výfukových plynech. ŘJ podle hodnot (nejen lambdy) upravuje množství benzínu.

Dnešní systémy LPG, umí komunikovat s lambda sondou a řídí vstřikování plynu stejně jako benzínu.
V dnešních autech komunikují ŘJ auta s ŘJ LPG. Je to vždy o konkrétním typu auta a konkrétním typu LPG.

Dnešní systémy LPG se za poslední dobu hodně modernizují.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

duskopoprad
Junior member
Příspěvky: 198
Registrován: pát úno 19, 2010 17:48

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od duskopoprad » pát črc 22, 2011 10:25

Presne tak, čiže resultát z toho je, že funkčná lambda JE potrebná!! Ahoj Dušan.
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od bibo » ned črc 31, 2011 09:56

muže mít vliv špatné čidlo teploty na spotřebu se mě zdá že mě to dost žere
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od Márty » ned črc 31, 2011 16:29

Může, zpravidla při nižžích teplotách, ŘJ žádá více benzínu, ale než budeš měnit čidla, zkusil bych diagnostiku, které čidlo kolik ukazuje, ať neměníš zbytečně, když si nejseš jistý.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od bibo » ned črc 31, 2011 18:01

mám kabel mám i soft ale nějak se nemužu dokopat přijít na to jak to bude spolu komunikovat :)
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od Márty » ned črc 31, 2011 21:33

Už to to bylo psáno několikrát... žádnej soft a kabel, kromě Renault Clip diagnostiky s Espacem fungovat nebude !!!!
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od bibo » pon srp 01, 2011 19:41

takže to ddt je k ničemu mám kabel co mě tu někdo dělal na foru ještě sem ho nikdá nepoužil ale co sem se v tom chvilku hrabal tak na každou jednotku se musí najít nějakej soubor či co že to neni uděláno třeba espace ten a ten motor a jde to co kus to originál
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

misve
Junior member
Příspěvky: 170
Registrován: sob srp 08, 2009 07:44
Bydliště: Domažlicko

Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh

Příspěvek od misve » pon srp 01, 2011 22:51

Márty píše:Už to to bylo psáno několikrát... žádnej soft a kabel, kromě Renault Clip diagnostiky s Espacem fungovat nebude !!!!
... není zcela pravda, tuším, že jsem o tom psal v sekci DDT2000 vč. postupu a odkazů na definiční *.xml soubory jednotek - umí to BII jednotku a podle typu i airbag a ŘJ motoru (alespoň u mne - 2.0i 16V F4R). Další (např ABS) jsem zatím nezkoušel.
Na jednotce by měl být vyznačen typ a podle toho lze dohledat v xml souborech správný definiční soubor jednotky. U Airbagu jsem to tak udělal, u motoru mi stačilo prohledávat text F4R - našlo mi to ve více souborech a zkoušel jsem, který bude ten správný. Pokud omylem zvolíš špatný, nic by se nemělo stát, pokud jsem to dobře vysledoval, čtecí a zapisovací sekvence bajtů jsou dané a (zjednodušeně řečeno) pokud se do jednotky pošle při inicializaci komunikace špatná posloupnost bajtů (čtecí příkaz) tak jednotka prostě neodpoví. Zapisovací příkaz bys musel spustit ručně a pokud by byl špatný, pak by se něco podělat asi mohlo (takhle jsem si při laborování omylem do BII jednotky nadefinoval jinej typ motoru a už mi hrál displej červenou barvou...)
Espace III 16V 2.0i F4R E2 BIIB3 r.v.2000

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti