svicky na lpg
Moderátor: Moderators General
svicky na lpg
LIdi musim se pochlubit:]
Koupil jsem Brisk Silver a musim rici, uzasnej rozdil...
http://www.brisk.cz/index.php?page=svicky_silver.html
Koupil jsem Brisk Silver a musim rici, uzasnej rozdil...
http://www.brisk.cz/index.php?page=svicky_silver.html
Renault Espace Initiale 3.0 V6 140kw 2001 plna palba
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
rozumná ivestice
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: svicky na lpg
milanPf píše:LIdi musim se pochlubit:]
Koupil jsem Brisk Silver a musim rici, uzasnej rozdil...
http://www.brisk.cz/index.php?page=svicky_silver.html
Re: svicky na lpg
zapoj se do konfery LPG na Pandore.cz a uvidis ze investice to nebyla na dlouhp... vetsina lidi Silvery zatracuje...milanPf píše:LIdi musim se pochlubit:]
Koupil jsem Brisk Silver a musim rici, uzasnej rozdil...
http://www.brisk.cz/index.php?page=svicky_silver.html
8/2006-3/2011 - Scenic 99, 1.6 K7M/8V/66kw; od 9/2017 Thaila I, 1,4 K4J/16V/72kW
Re: svicky na lpg
milanPf píše:LIdi musim se pochlubit:]
Koupil jsem Brisk Silver a musim rici, uzasnej rozdil...
http://www.brisk.cz/index.php?page=svicky_silver.html
v com si pocitil rozdiel
svíčky DENSO - 26tis km
Minulý týden jsem měnil svíčky a místi DENSO jsem dal NGK. DENSO vydržely 26 tis km a nedávno při studených startech to začalo škubat. Výměna za NGK BKR 6EZ (133Kč/ks), tak jsem zvědav.
nemáte někdo možnost v nějakym katalogu vyhledat nejvhodnější zapalovací svíčky pro naše auta? Myslim, že by to bylo užitečný pro většinu z nás, kdyby se tu objevila jakási tabulka s určením typů svíček. V obchodě většinou nabídnou to nejdražší, a málokdy jsou ochotný (nebo nemaj zkušenosti) pomoct řešit LPG . Občas se tady sice vyskytne názor" tyhle jo, tyhle ne" ale z toho si moc nevyberu. Jestli máte někdo tuto možnost, tak už předem děkuju za strávenej čas nad vytvářenim tabulky...
Škoda 100L rv 1973,Škoda 120 užovka rv 1983, Škoda 105L rv 1987, Škoda favorit rv 1994, , Daewoo espero 1,6 16v 66kw rv 1997 (těžkej krok mimo), RENAULT 19 1,7 54kw rv 1994, Kia sephia 1,6 59kw rv 1994, dlouhodobě půjčený Opel meriva 1,6 údajně 74kw rv2004(strašný auto). RENAULT LAGUNA GRANDTOUR 1,8 16v 88kw LPG rv 2002.Lagunka už je ve světě a nyní jezdim Škoda fabia I combi 1,9TDi 74Kw 2001 a naprostá spokojenost...
Re: svicky na lpg
Brisk Silver měním po ujetí cca 30 000 Km a mám dojem, že by stačilo pouze přiklepnout elektrodu. S ohledem na cenu to neřeším. Jsou naprosto v pohodě.trtsoft píše:zapoj se do konfery LPG na Pandore.cz a uvidis ze investice to nebyla na dlouhp... vetsina lidi Silvery zatracuje...milanPf píše:LIdi musim se pochlubit:]
Koupil jsem Brisk Silver a musim rici, uzasnej rozdil...
http://www.brisk.cz/index.php?page=svicky_silver.html
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.
tak já byl nadmíru spokojen s těmito svíčkami..měl jsem je na autě snad 60 nebo 70 tis a měnil jsem je pouze preventivně...
http://www.brisk.cz/page.php?page=2800
http://www.brisk.cz/page.php?page=2800
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
-
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Silvery jsem měl taky,ale nic moc.Po pár km jsem znatelně pozoroval úbytek elektrody (horní část). Ale na druhou stranu je fakt že mi daly v AutoKelly špatný typ - moc teplé
Jinak svíčky bych zase takmoc neřešil.Jednoduché pravydlo zní: Jednobodové,a pokud možno o jeden stupeň studenější než je doporučeno, a dále srazit elektrodu svíčky cca o 0,1 mm (menší ale silná jiskra)
Jinak svíčky bych zase takmoc neřešil.Jednoduché pravydlo zní: Jednobodové,a pokud možno o jeden stupeň studenější než je doporučeno, a dále srazit elektrodu svíčky cca o 0,1 mm (menší ale silná jiskra)
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
-
- Starting member
- Příspěvky: 55
- Registrován: úte kvě 24, 2005 21:16
Nerad bych potíral Brisky.Abych řekl pravdu,už jsem si je nikdy nekoupil od té doby,co jsem si namontoval drahé Brisky speciálně určené pro turbomotory.Měl jsem R18 1565 Turbo.Tři svíčky mi to bez okolků odfouklo,tak,že když jsem šlápnul na plyn,hezky pěkně začaly cvakat.Při jejich výměně za ještě dražší Bosche(bezproblémové)jsem je musel div ne vysávat vysavačem,jak se mi rozdrolily na střípky.Naposledy jsem je klasicky montoval do Škodovky.Tam šly v pohodě a když klekly,tak za 15,-Kč dostal válec novou.
-
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Tak menší update: dnes jsem kontroloval svíčky NGK asi po deseti tisících km a mohu vřele doporučit.Elektroda naprosto v pořádku bez známky opotřebení.U Brisku Silver bylo opálení a úbytek materiálu znát.Zde u NGK nic a to jsou obyč svíčky.
Měli jen nepatrně větší vůli mezi elektrody než prvně,tak jsem je očistil a seřídil na 0,7mm. Vráceno zpět pro další bezproblémový běh motoru a spoustu km před sebou.....
Měli jen nepatrně větší vůli mezi elektrody než prvně,tak jsem je očistil a seřídil na 0,7mm. Vráceno zpět pro další bezproblémový běh motoru a spoustu km před sebou.....
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
-
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Objednal jsem si Denso Iridium IK 22
Měly by být jako IK20 pro renault,jen jsou studenější a s antikorem.
Mají iridiový střed a platinovou zemnící elektrodu,takže stejně jako NGK LPG Laser (600/kus)
Na aukru mne stáli 1500 sada. Dorazí příští týden,tak pak dám vědět jestli poznám rozdíl oproti "normálním" NGK se skleplou elektrodou.Nějak se mi nechce věřit že by to bylo poznat při jízdě,jak píše kolega nademnou.Ale možné je všechno...
Update: ještě nepřišli,ale kámoš měl ty samé nové,tak jsem si je vzal protože sem to nevydržel... a poznatky? Zatím jsem moc nejezdil,ale mé zdání je: tišší chod,lepší zvuk,při jízdě lepší a rychlejší reakce
Takže asi to bude mít nějaký vliv,ale nezpochybňuji placebo efekt.
Měly by být jako IK20 pro renault,jen jsou studenější a s antikorem.
Mají iridiový střed a platinovou zemnící elektrodu,takže stejně jako NGK LPG Laser (600/kus)
Na aukru mne stáli 1500 sada. Dorazí příští týden,tak pak dám vědět jestli poznám rozdíl oproti "normálním" NGK se skleplou elektrodou.Nějak se mi nechce věřit že by to bylo poznat při jízdě,jak píše kolega nademnou.Ale možné je všechno...
Update: ještě nepřišli,ale kámoš měl ty samé nové,tak jsem si je vzal protože sem to nevydržel... a poznatky? Zatím jsem moc nejezdil,ale mé zdání je: tišší chod,lepší zvuk,při jízdě lepší a rychlejší reakce
Takže asi to bude mít nějaký vliv,ale nezpochybňuji placebo efekt.
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
Snad to nekomu pomuze. Katalog NGK a Brisk + znaceni Brisk.
http://www.svickyngk.cz/automobily/zapa ... lt/scenic/
http://www.brisk.cz/catalog.php?cat=1
http://www.brisk.cz/upload/fckedit/file ... svicek.pdf
http://www.svickyngk.cz/automobily/zapa ... lt/scenic/
http://www.brisk.cz/catalog.php?cat=1
http://www.brisk.cz/upload/fckedit/file ... svicek.pdf
Renault Scenic II 1,6 83kW r.v. 2004 + LPG
Renault Scenic II 1,9 Dci r.v. 2005
Renault Megan Scenic 1.6 16V RXT rv.2000 + LPG
Renault Scenic II 1,9 Dci r.v. 2005
Renault Megan Scenic 1.6 16V RXT rv.2000 + LPG
Re: svicky na lpg
Ja som nedavno daval Brisk Silver a zatial som s nimi spokojny. Uvidime, kolko vydrzia...
Renault Scenic I (1,6 + LPG)
Re: svicky na lpg
Já kupuju obyčejný BOSCH 1ks za cca 80 peněz, vydrží 10 tis.km., akorát je vždycky sklepnu na 0,7mm (při koupi mají 0,9mm)
TALISMAN Grandtour 1.8 TCe 225 EDC Initiale Paris, r. v. 2019, 4C
LAGUNA III kupé, 2.0 dCi GT, 131kW, r. v. 2009, 4C
LAGUNA III, 2.0 dCi, r.v.2008 - nákladní automobil skříňový
LAGUNA II, 1.6 16V, r.v. 2002
LAGUNA III kupé, 2.0 dCi GT, 131kW, r. v. 2009, 4C
LAGUNA III, 2.0 dCi, r.v.2008 - nákladní automobil skříňový
LAGUNA II, 1.6 16V, r.v. 2002
Re: svicky na lpg
Nechápu proč si nekoupíš lepší a ty už vydrží třeba 30t. Určitě se dá sehnat dobrá za 240,-kartmen píše:Já kupuju obyčejný BOSCH 1ks za cca 80 peněz, vydrží 10 tis.km., akorát je vždycky sklepnu na 0,7mm (při koupi mají 0,9mm)
Re: svicky na lpg
no bosch je snad nejhorší svíčka co se dá sehnat
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce
Pce
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: svicky na lpg
kdyby ste meli v6 v espacu tak by ste si rozmysleli kupovat levny svicky a menit je po 10-30tis pac demontaz zadni trojky je prace na cely den...proto jen NGK kde pisou az 80tis a znam kluky co je tam maj uz 60 a stale docela dobry ale jedna svicka stoji 700kc...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Re: svicky na lpg
Taky poznatek o svíčkách
Teď jsem měl odbobí cca 4 měsíce, kdy mě zlobil plyn. Při akceleraci z malých otáček motor cukal a trvalo to chvilku než se roztočil. Dělalo to pouze na plyn. Během té doby jsem prošel fora a dle různých rad jsem vyměnil svíčky. nejprve NGK a potom Brisk Silver, které jsou dělané přímo na LPG. Nakonec jsem navštívil Autoplyn Zlín kde mi LPG dělali nechal jsem si udělat servis (filtry seřízení repas vstřikovačů). To nepomohlo, takže mi poradili atˇzkusím jiné svíčky. Zrovna jsem je vzal u nich a doporučili Bosh skoro obyč cca za 80 kč o desetinku zkleplé kontakty a laguna jezdí jak oheň. Takže nadejte na fora co tam kdo píše(třeba já) a chce to vyzkoušet. Ono záleží na tom jak se jezdí, na jaký plyn, kolik se najede...
Čus Bakus
Teď jsem měl odbobí cca 4 měsíce, kdy mě zlobil plyn. Při akceleraci z malých otáček motor cukal a trvalo to chvilku než se roztočil. Dělalo to pouze na plyn. Během té doby jsem prošel fora a dle různých rad jsem vyměnil svíčky. nejprve NGK a potom Brisk Silver, které jsou dělané přímo na LPG. Nakonec jsem navštívil Autoplyn Zlín kde mi LPG dělali nechal jsem si udělat servis (filtry seřízení repas vstřikovačů). To nepomohlo, takže mi poradili atˇzkusím jiné svíčky. Zrovna jsem je vzal u nich a doporučili Bosh skoro obyč cca za 80 kč o desetinku zkleplé kontakty a laguna jezdí jak oheň. Takže nadejte na fora co tam kdo píše(třeba já) a chce to vyzkoušet. Ono záleží na tom jak se jezdí, na jaký plyn, kolik se najede...
Čus Bakus
-
- Starting member
- Příspěvky: 55
- Registrován: čtv úno 24, 2011 07:48
- Bydliště: Brno
Re: svicky na lpg
Zdravím, mám pro změnu jinačí zkušenost než Bakus.
LPG v autě asi 5 měsíců, na LPG najeto 9000 km. Auto nemá výkon, nevytáčí se, nemá zátah, motor se chová jako bych do sání vrazil čepicu.
Pátral jsem, hledal příčinu v čidlech. Pořídil jsem si Clipa, napojil, otestoval. Všechny čidla, teploty, tlaky jsou v pořádku, základní body OK. Jen lambda vykazovala zvýšené hodnoty, ale říkal jsem si když je něco špatně před ní, tak ona sama zázraky nevymyslí (v ŘJ žádná chyba)
Četl jsem i o sklepnutí odtrhu na svíčkách.
Vyhodím svíčky (při montáži FR 7 DC+ s odtrhem 0.75 mm). Špekuloval jsem, co dál, když už tam mám menší odtrh. Nakonec jsem se rozhodl odtrh dát na firemní hodnotu 0.9 mm. Hodil jsem je do auta, napíchnul ŘJ a nastartoval.
To bylo dílo, motor se začal třepat, cvakal ventil přisávání benzinových výparů, a zdechal. Nechtěl se vytáčet, hrůza. Úvaha ale byla, že svíčkama jsem to předsi nemohl nijak zásadně pokazit. Opět jsem startoval, z výfuku lítala voda, ale subjektivně se chod motoru začal lehce kultivovat. Ale chcípnul, tak zase. Pak i s vytočením do otáček... Po 6tém nastartování už běžel pěkně, svižně se nechal vytočit, což na menší odtrh vůbec neudělal. V ŘJ žádná chyba, jen kostatování že mohlo dojít k vynechání zapálení. Zkušební jízda - krouťák jak to má být, zdravý zátah odspoda, reakce na přidání hned a taková lemra co to bývala (předjíždění kolchozáků s vlečkou bývalo vyčkání si zatraceně dlouhého úseku) a teťka jel velice krásně. Podle ŘJ se i zkrátila doba vstřiku a klesla i spotřeba.
Teťka už věřím, že je tam těch 79 kW, předtím to jelo ještě hůř jak moje 205ka se 43 kW.
Závěr je asi takove, že odtrh má veliký vliv na chod motoru, takže zkoušet podle toho, jak si to sedne.
LPG v autě asi 5 měsíců, na LPG najeto 9000 km. Auto nemá výkon, nevytáčí se, nemá zátah, motor se chová jako bych do sání vrazil čepicu.
Pátral jsem, hledal příčinu v čidlech. Pořídil jsem si Clipa, napojil, otestoval. Všechny čidla, teploty, tlaky jsou v pořádku, základní body OK. Jen lambda vykazovala zvýšené hodnoty, ale říkal jsem si když je něco špatně před ní, tak ona sama zázraky nevymyslí (v ŘJ žádná chyba)
Četl jsem i o sklepnutí odtrhu na svíčkách.
Vyhodím svíčky (při montáži FR 7 DC+ s odtrhem 0.75 mm). Špekuloval jsem, co dál, když už tam mám menší odtrh. Nakonec jsem se rozhodl odtrh dát na firemní hodnotu 0.9 mm. Hodil jsem je do auta, napíchnul ŘJ a nastartoval.
To bylo dílo, motor se začal třepat, cvakal ventil přisávání benzinových výparů, a zdechal. Nechtěl se vytáčet, hrůza. Úvaha ale byla, že svíčkama jsem to předsi nemohl nijak zásadně pokazit. Opět jsem startoval, z výfuku lítala voda, ale subjektivně se chod motoru začal lehce kultivovat. Ale chcípnul, tak zase. Pak i s vytočením do otáček... Po 6tém nastartování už běžel pěkně, svižně se nechal vytočit, což na menší odtrh vůbec neudělal. V ŘJ žádná chyba, jen kostatování že mohlo dojít k vynechání zapálení. Zkušební jízda - krouťák jak to má být, zdravý zátah odspoda, reakce na přidání hned a taková lemra co to bývala (předjíždění kolchozáků s vlečkou bývalo vyčkání si zatraceně dlouhého úseku) a teťka jel velice krásně. Podle ŘJ se i zkrátila doba vstřiku a klesla i spotřeba.
Teťka už věřím, že je tam těch 79 kW, předtím to jelo ještě hůř jak moje 205ka se 43 kW.
Závěr je asi takove, že odtrh má veliký vliv na chod motoru, takže zkoušet podle toho, jak si to sedne.
Renault Scenic 1,6 16v 08' - opět v LPG, pilotuje manželka s odborným komentářem dcery z autosedačky
Renault Scenic 1,6 16v 01' - krásný povození + Clip diagnostyka, snad mě už nic nepřekvapí (LPG a pilotuji osobně)
Peugeot 205 1,8 D 88' - legenda a špica auto
Renault 5 TD 85' - todle auto se mi rozpadlo za 4 měsíce pod rukama, jako 15tý majitel a vysloveně "dobrá" koupě
Renault Scenic 1,6 16v 01' - krásný povození + Clip diagnostyka, snad mě už nic nepřekvapí (LPG a pilotuji osobně)
Peugeot 205 1,8 D 88' - legenda a špica auto
Renault 5 TD 85' - todle auto se mi rozpadlo za 4 měsíce pod rukama, jako 15tý majitel a vysloveně "dobrá" koupě
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: svicky na lpg
ladis prave proto si myslim ze zklepavani odtrhu na svicce melo vyznam u karburatorovych sistemu a jeste kdo vi jestli.moji plynari rikaj ze to je uz davny prezitek karburatorovych fabek a jinych podobnych pastik.u segvence je to horsi a hlavne segvencni vztrik je plnohodnotna nahrada za jizdu na benzin a i vyrobci lpg rikaj ze zadna zasadni zmena zapalovaciho sistemu neni zapotreby a neni jimi ani doporucovana...auto by melo zustat v tomhle nastaveno jako na benzin pac preci jenom lpg je jen alternativa tak kdyz sklepnu svicky tak je sice pekny ze o neco lip to mozna pojede na lpg ale na beno to bude hnus...proto ma segvence variabylni rj ktera si vyhodnocuje data z rj bena a proto by si mela upravit doby a mnozstvi paliva lpg k danemu mnozstvi a casu benzinu...proto si myslim ze vzadnem pripade neupravovovat odtrh svicek.ja mam treba u espika 3v6/24v v originale odtrh tusim 1 nebo 0,9 a svicky ngk platinum nijak upravovany a auto mi jede stejne jak na benzin tak na lpg kde spotreba na lpg je cca o 10az20% veci dle pocasi atd. a tak o tech 10az20% menci zatah ve vyssich otackach nez na beno...mam presne hodnoty lpg ktere uvadi vyrobci segvencnich sistemu pri tovarnich hodnotach renaltu odtrhu a tipu svicky...takze za sebe rikam svicky neupravovat je to blbost....
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Re: svicky na lpg
Ahojte,zacalo mi auto pri studenych startech prvne pocukavat a ted napoprve nenatocim uz nikdy,muze to byt svickama?Prikladam jejich foto predpokladam ze jsou po smrti vlevo ta co mam v aute a vpravo ta kterou jsem kdysi vytahl z moji laguny.
Nemuzu se domluvit s ukladanim obrazku sem tak jsem to dal na ulozto diky
http://ulozto.cz/xsENdiVn/img-20140501-132106-jpg
Nemuzu se domluvit s ukladanim obrazku sem tak jsem to dal na ulozto diky
http://ulozto.cz/xsENdiVn/img-20140501-132106-jpg
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů