Renault Megane II
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
-
- Starting member
- Příspěvky: 16
- Registrován: stř kvě 05, 2004 19:03
- Bydliště: Brno
Megane II
Pískají mi brzdy, špatně klesají dolů otáčky po rozjeté (vytočené) jedničce, no a něco praští v palubovce jak blázen, ale na to jsem zvyklý i z jiných aut... Oproti Škodovce zcela neschopné servisy zejména v Brně...
Megane II Sedan
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Originally posted by Ing. Jiří Janda
Megane II Sedan 1.4 16V 98k. Od nového auta mi držela příčka volantu nakřivo. V Renaultu mi s tím neudělali lautr nic. Prý je vše na geometrii ok. Jel jsem teda ještě na geometrii jinak a tam zjistili, že kola jdou sice přední před zadními pěkně zasebou, odklony dobrý, sbíhavost a všechno, jen pravé rameno je posunuté o cca 4-5 mm dozadu oproti levému... Podotýkám hned u nového auta... I při ověření vzdálenosti kol (rozvoru) metrem tento rozdíl naměřím... Příčku volantu jsem si srovnal sám a dál to neřeším.. Takovéto výrobní nepřesnosti se mi však na moderním novém autě moc nelíbí...
Grandtour 1.6 83kW
s riadenim som mal tiez problem. Bolo to nastavene elektronicky. Teda udajne. Po 10tkm menene predne kotuce+platnicky, teraz na jesen zacalo poriadne vrzgat v palubovke. No a po prezuti som zistil, ze uplne XXXXXXX sa opotrebuvaju pneumatiky. Kraj 5.5 mm, stred 7.0mm, kraj 6.5mm. zadna naprava a predna 6.3-6.9-6.4. Tlaky meram 2x mesacne a davam +0.1 . Teraz som zvedavy, co spravia s napravami. Idem tam 25.11 na komplet meranie. To tahanie volantu od nova a myslim, ze od nova sa tie gumy napd drali. Lenze soudrozi v servise asi nemali chut pozriet geometriu, odklony a zbiehavost kol. Takto to dopadlo po 11tkm. Nieco dodat ?
Skoro by som zabudol. Auto mi dali s tlakom v pneumatikach 1.6 v predu a 1.4 v zadu. Nato som dosiel skrze tahanie volantu. Dofukanie nepomohlo. Taktiez mi este po prvych 300m jazdy oastala v ruke nasadka na riadiacu paku
Skoro by som zabudol. Auto mi dali s tlakom v pneumatikach 1.6 v predu a 1.4 v zadu. Nato som dosiel skrze tahanie volantu. Dofukanie nepomohlo. Taktiez mi este po prvych 300m jazdy oastala v ruke nasadka na riadiacu paku
Re: Originally posted by Ing. Jiří Janda
DDT píše:Megane II Sedan 1.4 16V 98k. Od nového auta mi držela příčka volantu nakřivo. V Renaultu mi s tím neudělali lautr nic. Prý je vše na geometrii ok. Jel jsem teda ještě na geometrii jinak a tam zjistili, že kola jdou sice přední před zadními pěkně zasebou, odklony dobrý, sbíhavost a všechno, jen pravé rameno je posunuté o cca 4-5 mm dozadu oproti levému... Podotýkám hned u nového auta... I při ověření vzdálenosti kol (rozvoru) metrem tento rozdíl naměřím... Příčku volantu jsem si srovnal sám a dál to neřeším.. Takovéto výrobní nepřesnosti se mi však na moderním novém autě moc nelíbí...
no u mna sa nakoniec dospelo k tomu , ze ja mam prave predne koleso posunute o 8mm dozadu a prave zadne o 4mm dopredu a dako si nevedia rady ze preco a ako to napravit. Ja tusim Renault uz nidy!!!!
Pískající brzdy
Ahoj,
Taky jsme mel pískajici brzdy, obzvlaste pri jemnem dobrzdovani. Sel jsem trikrat do servisu AMOS Otava a tam mne vcelku neochotne strhli hrany...po 10km piskali zase....tak jsem to reklamoval a rekli mi, ze je to vlastnost at si na to zvyknu!!! Tak jsem to tak nenechal a zacal si dopisovat s nejakou slecnou ze zastoupeni renaultu. ta mi dohodla navstevu a prohlidku v renault Zlicin. Tam mi ochotne vymenili zadni pritlacne zarizeni a vsechny desticky a je po piskani:)
R.v.2005, R-Scenic II, najeto 9000km
Taky jsme mel pískajici brzdy, obzvlaste pri jemnem dobrzdovani. Sel jsem trikrat do servisu AMOS Otava a tam mne vcelku neochotne strhli hrany...po 10km piskali zase....tak jsem to reklamoval a rekli mi, ze je to vlastnost at si na to zvyknu!!! Tak jsem to tak nenechal a zacal si dopisovat s nejakou slecnou ze zastoupeni renaultu. ta mi dohodla navstevu a prohlidku v renault Zlicin. Tam mi ochotne vymenili zadni pritlacne zarizeni a vsechny desticky a je po piskani:)
R.v.2005, R-Scenic II, najeto 9000km
mOzkiT píše:trosku me desite
mam prave objednany Megane II Grandtour..
heh
to je pohoda, treba kapnut na vydreny kus, je to omoc vacsia sanca ako vyhrat sportku a servis neusis navstevovat takze vyberaj spravne
Teraz mi maju menit predne ramena , napravnicu a mozno dospejeme k dobremu auto. Auto sa poera a uvidi sa, ci bude menena aj zadna naprava.Ale to mame datum 1.8.2005
No tak a ted moje dojmy a pojmy
Tak ja mam Megane II Sport Way 1.4 benzin, 3 dverovy.
Gumy se mi zda se sjizdeji "normalne", tak ze snad bude zatim v pohode. Ale jako co se tyka servisu Amos Otava, tam me fakt absolutne odbyli, jak se to stalo? Asi 2. den po tom, co jsem si koupil tohle auticko, jedu se projet a zjistim, ze pri prejeti hrbolu neco docela nahlas vrze (to jsem jeste jezdil s vypnutym radiem a snazil se vychutnat si zvuk motoru Prvni co me napadlo byl tlumic, byl jsem teda jako dost mimo = nove auto a vrze tlumic, nemozne!!! No tak ale zjistil jsem ze to tlumic nebude, nicmene vrzani bylo slyset porad. Tak jsem s tim jel do vyse jmenovaneho servisu kde me ujistili ze je vse v nejlepsim poradku. Nakonec jsem musel stravit vikend zkoumanim co kde a jak vrze az jsem dospel k zaveru, ze se pri zarazene rychlosti a strceni auta zepredu asi zhoupne motor (je tam pry nejak volne zavesen nebo co) a ze spodu auta je videt jak se take zhoupne katalyzator. A to je duvod toho vrzani, katalyzator je se svodama z motoru spojeny takovym pletencem ktery proste vrze. Tak jsem uplne nateseny (ze jsi si na to mohl prijit sam) dojel opet do vyse jmenovaneho servisu, kde mou domenku potvrdili a oznamili mi, ze jako to jen tak nevymeni, protoze se musi vymenit katalyzator + vyfuk + ... blablalba. Uplne nevericne jsem na toho pana koukal, jestli to jako mysli vazne, mam auto stare 2 mesice (chvilku mi trvalo nez jsem prisel na to co to dela ten zvuk) a oni mi to "odmitaji" vymenit na zaruku. No nejak jsem to rozdychal a uz s nim jedim 5 mesicu, ale pomalu se pripravuji na cestu do servisu znovu, protoze v obou prednich dverich zacalo neco klepat az bouchat a u dveri spolujezdce az skripat (a to tyto dvere moc nepouzivam).
No ale jinak jako jsem s autem spokojeny, jezdi dobre, je pohodlne, pekne tahne, kdyz se na to slapne, udelal jsem si mensi upravu radia na pripojeni AUX takze proste super.
P.S.: jeste jsem taky zapomel na jiz zminovane piskani brzd
Gumy se mi zda se sjizdeji "normalne", tak ze snad bude zatim v pohode. Ale jako co se tyka servisu Amos Otava, tam me fakt absolutne odbyli, jak se to stalo? Asi 2. den po tom, co jsem si koupil tohle auticko, jedu se projet a zjistim, ze pri prejeti hrbolu neco docela nahlas vrze (to jsem jeste jezdil s vypnutym radiem a snazil se vychutnat si zvuk motoru Prvni co me napadlo byl tlumic, byl jsem teda jako dost mimo = nove auto a vrze tlumic, nemozne!!! No tak ale zjistil jsem ze to tlumic nebude, nicmene vrzani bylo slyset porad. Tak jsem s tim jel do vyse jmenovaneho servisu kde me ujistili ze je vse v nejlepsim poradku. Nakonec jsem musel stravit vikend zkoumanim co kde a jak vrze az jsem dospel k zaveru, ze se pri zarazene rychlosti a strceni auta zepredu asi zhoupne motor (je tam pry nejak volne zavesen nebo co) a ze spodu auta je videt jak se take zhoupne katalyzator. A to je duvod toho vrzani, katalyzator je se svodama z motoru spojeny takovym pletencem ktery proste vrze. Tak jsem uplne nateseny (ze jsi si na to mohl prijit sam) dojel opet do vyse jmenovaneho servisu, kde mou domenku potvrdili a oznamili mi, ze jako to jen tak nevymeni, protoze se musi vymenit katalyzator + vyfuk + ... blablalba. Uplne nevericne jsem na toho pana koukal, jestli to jako mysli vazne, mam auto stare 2 mesice (chvilku mi trvalo nez jsem prisel na to co to dela ten zvuk) a oni mi to "odmitaji" vymenit na zaruku. No nejak jsem to rozdychal a uz s nim jedim 5 mesicu, ale pomalu se pripravuji na cestu do servisu znovu, protoze v obou prednich dverich zacalo neco klepat az bouchat a u dveri spolujezdce az skripat (a to tyto dvere moc nepouzivam).
No ale jinak jako jsem s autem spokojeny, jezdi dobre, je pohodlne, pekne tahne, kdyz se na to slapne, udelal jsem si mensi upravu radia na pripojeni AUX takze proste super.
P.S.: jeste jsem taky zapomel na jiz zminovane piskani brzd
Re: No tak a ted moje dojmy a pojmy
ake mas radio ? Kazeta ? CD ?trueman píše:
No ale jinak jako jsem s autem spokojeny, jezdi dobre, je pohodlne, pekne tahne, kdyz se na to slapne, udelal jsem si mensi upravu radia na pripojeni AUX takze proste super.
P.S.: jeste jsem taky zapomel na jiz zminovane piskani brzd
Re: No tak a ted moje dojmy a pojmy
trueman píše:Tak ja mam Megane II Sport Way 1.4 benzin, 3 dverovy.
Gumy se mi zda se sjizdeji "normalne", tak ze snad bude zatim v pohode. Ale jako co se tyka servisu Amos Otava, tam me fakt absolutne odbyli, jak se to stalo? Asi 2. den po tom, co jsem si koupil tohle auticko, jedu se projet a zjistim, ze pri prejeti hrbolu neco docela nahlas vrze (to jsem jeste jezdil s vypnutym radiem a snazil se vychutnat si zvuk motoru Prvni co me napadlo byl tlumic, byl jsem teda jako dost mimo = nove auto a vrze tlumic, nemozne!!! No tak ale zjistil jsem ze to tlumic nebude, nicmene vrzani bylo slyset porad. Tak jsem s tim jel do vyse jmenovaneho servisu kde me ujistili ze je vse v nejlepsim poradku. Nakonec jsem musel stravit vikend zkoumanim co kde a jak vrze az jsem dospel k zaveru, ze se pri zarazene rychlosti a strceni auta zepredu asi zhoupne motor (je tam pry nejak volne zavesen nebo co) a ze spodu auta je videt jak se take zhoupne katalyzator. A to je duvod toho vrzani, katalyzator je se svodama z motoru spojeny takovym pletencem ktery proste vrze. Tak jsem uplne nateseny (ze jsi si na to mohl prijit sam) dojel opet do vyse jmenovaneho servisu, kde mou domenku potvrdili a oznamili mi, ze jako to jen tak nevymeni, protoze se musi vymenit katalyzator + vyfuk + ... blablalba. Uplne nevericne jsem na toho pana koukal, jestli to jako mysli vazne, mam auto stare 2 mesice (chvilku mi trvalo nez jsem prisel na to co to dela ten zvuk) a oni mi to "odmitaji" vymenit na zaruku. No nejak jsem to rozdychal a uz s nim jedim 5 mesicu, ale pomalu se pripravuji na cestu do servisu znovu, protoze v obou prednich dverich zacalo neco klepat az bouchat a u dveri spolujezdce az skripat (a to tyto dvere moc nepouzivam).
No ale jinak jako jsem s autem spokojeny, jezdi dobre, je pohodlne, pekne tahne, kdyz se na to slapne, udelal jsem si mensi upravu radia na pripojeni AUX takze proste super.
P.S.: jeste jsem taky zapomel na jiz zminovane piskani brzd
heh no jeste ze jsi spokojenej ja bych asi byl neuveritelne vytocenej
takze pevny nervy a drz mi palce ja jsi pro nej jdu za 14dni. (grandtoura)
ted mel v srpnu Renault ve FR celofabrikovy volno takze se to trosku protahlo (ale byl jsem o tom informovan uz pri koupi).
Re: No tak a ted moje dojmy a pojmy
Mne taky slibovali nekdy okolo 20.zari prave kvuli celopodnikove dovolene. O to vetsi prekvapeni bylo kdyz mi prodejce 18.srpna volal ze maji auto na dvoremOzkiT píše: ... a drz mi palce ja jsi pro nej jdu za 14dni. (grandtoura)
ted mel v srpnu Renault ve FR celofabrikovy volno takze se to trosku protahlo (ale byl jsem o tom informovan uz pri koupi).
Objednaval jsem ho nekdy koncem cervence.
Jinak jsem zatim zadny problem s autem nezaznamenal. Jako ano, najdou se takovy drobny musky ktery kazi ten celkovy dojem, ale jsou to fakt jenom drobnosti.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)
Re: No tak a ted moje dojmy a pojmy
Tak to gratulujukmarty píše:Mne taky slibovali nekdy okolo 20.zari prave kvuli celopodnikove dovolene. O to vetsi prekvapeni bylo kdyz mi prodejce 18.srpna volal ze maji auto na dvoremOzkiT píše: ... a drz mi palce ja jsi pro nej jdu za 14dni. (grandtoura)
ted mel v srpnu Renault ve FR celofabrikovy volno takze se to trosku protahlo (ale byl jsem o tom informovan uz pri koupi).
Objednaval jsem ho nekdy koncem cervence.
Jinak jsem zatim zadny problem s autem nezaznamenal. Jako ano, najdou se takovy drobny musky ktery kazi ten celkovy dojem, ale jsou to fakt jenom drobnosti.
Re: No tak a ted moje dojmy a pojmy
Mel jsi to i s audiem ? firemni repro ?
Myslim ze Renault ma problemy se subdovateli, protoze nas Scenic 2004. najeto 25000 taky piska a je sto strasne neprijemny,tak se budou menit desticky,tak uvidime,protoze v servisu na to nekolikrat koukali a nic nenasli. jo a taky jedna perla: auto jede,pak zacnou sami skakat otacky a zaseknou se na nakych 3500 a do seslapnuti brzdy auto jede porad dal. po 20km proste prestane jet, vypnete teda motor a odemknete a zamknete auto,zase naskoci,jedete a po 20km zase to stejny. uhodne nekdo z vas zavadu??
Clio RS 172 ph.2
Jo ja vim,zni to hrozne,ale treba v maybachu je Symbian a uz sou znamy pripady ze to napadnul virus. A Renaulty ty novy maj vsechno elektricky, takze byl problem v plynu, je v nem potencimetr a od nej vede kabel nekam do motoru a ten kabel se prodrel (taky to nechapu) a zacalo to hazet spatny info ridici jednotce. cim vic techniky tim hur, koupime ti Caterhamy nebo Lotusy a bude to v pohode.
Clio RS 172 ph.2
ruzne zavady
Zdravím všechny, jak tak pročítám forum, vzal jsem si asi od každého něco po problému. Škoda, že mě nenapadlo podívat se na podobná fóra dřív než jsem auto kupoval. Dnes uz muj byvaly kamarad - prodejce me ujistoval, ze megan II je naprosto vyjimecne auto a problemy se vyskytuji sporadicky a kdyz uz, tak se daji lehko odstranit
A ja mu uveril ... no a chce-li nekdo vedet vic, muze se podivat na me stranky, ktere jsem byl nucen zridit.
http://renault.kvalitne.cz/
A ja mu uveril ... no a chce-li nekdo vedet vic, muze se podivat na me stranky, ktere jsem byl nucen zridit.
http://renault.kvalitne.cz/
Ja bych je zase nehazel do jednoho pytle. vim o par lidech,ktery jezdi s tim autem bez problemu. je ale fakt,ze nas Scenic ma dost podobnych vad,samo sjelo okno a tak dale,vrzou dvere,podle me je chyba ve vyrobnim zavodu,protoze mame jeste Espace 2.2dCi novej model a v pohode vsechno,najeto 25000 a Clio II 1.4 16V,najeto 14000 a taky v pohode,teda zatim. problem bude asi v radach Megane/Scenic.
Clio RS 172 ph.2
-
- Starting member
- Příspěvky: 16
- Registrován: stř kvě 05, 2004 19:03
- Bydliště: Brno
Megan II sedan
Zdravím všechny... tak já osobně mám teď už Megana skoro 2 roky... Momentálně je všecko docela v pohodě až na některé muchy které neřeším... zajímavý problém co jsem měl bylo spadnuté okénko předních dveří... (prostě jsem je jednoho dne stáhnul a už nešlo vytáhnout... naštěstí jsem nemusel parkovat v noci ve městě...) no a s geometrií dál problémy nemám. Brzdové desky jsem kupoval nakonec nové dopředu za svoje a asi po 20tis. km pískají zase takže už na to kašlu... pozor taky při vykradení vašeho auta vybitím bočního okénka... budete pěkně protahovat ksichty až vám bude nějakej XXXXXX mechanik v renaultu tvrdit že napadaly kousky skla k lanku stahovacího mechanismu a vyšrotovalo navíjecí kladečku... takže nové boční okénko s opravou 10.500,- fakt paráda... ale toto je podle mě možné jen u Auto Pokorný v Brně...
Megane II Sedan
Re: Renault Megane 2003 - *
Bohužel žádná změna. Aktuální info o nekonečné reklamaci zde:DDT píše:Zkušenosti s Renaultem Megane r.v. 2003 - *
www.reklamace.vyrobce.cz
www.renault.kvalitne.cz
ctete pred koupi noveho vozu at vite co vas muze potkat
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tomáši Vrátný,
Pokud využíváš tohoto fóra, podávej informace ucelené a nikoliv jen jejich fragmenty.
Vzhledem k tomu, že jsi nám neposkytl žádnou součinnost, provedl jsem prošetření postupu ohledně vozu Mégane II RZ 4A8 66-11 sám.
Zapomněl jsi říct, že byly opraveny následující tebou reklamované závady:
Vrzání v interiéru, které se projevovalo při najíždění kolem na obrubník a při tedy při krutu karoserie > promazány dveře, kde byl zvuk identifikován.
Samonavíjecí pás byl vyměněn za nový
Renault Zličín projevil neuvěřitelnou dávku vstřícnosti, když preventivně vyměnil pružiny, které by mohly být zdrojem tebou popisovaného táhnutí vozidla vlevo. atd. atd. atd.
Zapomněl jsi uvést, že sis vozidlo odmítl převzít a že jsi v servisu ani nebyl a že nadále užíváš náhradní vůz servisu. Zapomněl jsi uvést, že tvůj komentář se vztahuje pouze k návrhu předávacího protokolu zaslaného ti e-mailem....
Tomáši, opravdu tu nejsme hlupáci, kteří by si nechali nabulíkovat cokoliv.
Podle mého názoru v tom servise udělali o mnoho více než museli, ale tobě zkrátka nebude dobré nic.
P.S: Proboha, kolik topiků na to ještě na tomto fóru hodláš zapatlat svými příspěvky na stále stejné téma? Buď tak laskav, chceš-li zde něco publikovat, postuj to tam, kde jsi začal, jinak budu postupovat striktne dle pravidel tohoto fóra a budu to promazávat.
Pokud využíváš tohoto fóra, podávej informace ucelené a nikoliv jen jejich fragmenty.
Vzhledem k tomu, že jsi nám neposkytl žádnou součinnost, provedl jsem prošetření postupu ohledně vozu Mégane II RZ 4A8 66-11 sám.
Zapomněl jsi říct, že byly opraveny následující tebou reklamované závady:
Vrzání v interiéru, které se projevovalo při najíždění kolem na obrubník a při tedy při krutu karoserie > promazány dveře, kde byl zvuk identifikován.
Samonavíjecí pás byl vyměněn za nový
Renault Zličín projevil neuvěřitelnou dávku vstřícnosti, když preventivně vyměnil pružiny, které by mohly být zdrojem tebou popisovaného táhnutí vozidla vlevo. atd. atd. atd.
Zapomněl jsi uvést, že sis vozidlo odmítl převzít a že jsi v servisu ani nebyl a že nadále užíváš náhradní vůz servisu. Zapomněl jsi uvést, že tvůj komentář se vztahuje pouze k návrhu předávacího protokolu zaslaného ti e-mailem....
Tomáši, opravdu tu nejsme hlupáci, kteří by si nechali nabulíkovat cokoliv.
Podle mého názoru v tom servise udělali o mnoho více než museli, ale tobě zkrátka nebude dobré nic.
P.S: Proboha, kolik topiků na to ještě na tomto fóru hodláš zapatlat svými příspěvky na stále stejné téma? Buď tak laskav, chceš-li zde něco publikovat, postuj to tam, kde jsi začal, jinak budu postupovat striktne dle pravidel tohoto fóra a budu to promazávat.
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem si pročetl novinky na tvých stránkách a podíval se na servisní listy.
Myslím, že ti servis vyšel hodně vstříc a odstranil všechny uváděné závady a to i takové, které lze těžko posuzovat za záruční. Provedl i preventivní výměnu pružin a tlumičů... tak snad budeš mít už autí v pořádku.
Jen mě zarazilo to odstranění zvuků při najíždění na obrubník (jak DDT psal dochází ke krutu karoserie)
Nemohu si pomoci, ale každý servisák co dělá pořádně geometrie ti řekne, že najíždění na obrubník ti geometrii rozhodí, pak se nedivím, že auto táhne doleva
Myslím, že ti servis vyšel hodně vstříc a odstranil všechny uváděné závady a to i takové, které lze těžko posuzovat za záruční. Provedl i preventivní výměnu pružin a tlumičů... tak snad budeš mít už autí v pořádku.
Jen mě zarazilo to odstranění zvuků při najíždění na obrubník (jak DDT psal dochází ke krutu karoserie)
Nemohu si pomoci, ale každý servisák co dělá pořádně geometrie ti řekne, že najíždění na obrubník ti geometrii rozhodí, pak se nedivím, že auto táhne doleva
- Ivan Rous
- Šílený Ivan
- Příspěvky: 1115
- Registrován: pon led 26, 2004 09:48
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Když člověk najede pomalu na obrubník (tzn. zastaví a na obrubník se rozjíždí), tak by se s autem nemělo nic stát, protože pak si nedovedu představit, co by se s takovým autem stalo při průjezdu díry 10 cm hluboké v 50 km/h. Najetí na obrubník geometrii nerozhodí. Tedy poté, co z něj sjedeš. U nás před domem se na obrubník najíždí každý den s každým autem a kupodivu ani můj vrak (natož auto neshnilé) netáhne ani doleva, ani doprava....
S pozdravem Ivan
S pozdravem Ivan
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů