bezpečnostní pásy
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 53
- Registrován: čtv dub 12, 2007 17:22
- Bydliště: Neratovice
- Kontaktovat uživatele:
bezpečnostní pásy
Mám dotaz jestli se dá někde sehnat prodloužení na pásy , na zadní sedačce mám dětskou autosedačku a ta je asi hodně široká a zakrejvá díl bezp. pasu co je připevněn pod sedačkou , a tím pádem nejde dítě připoutat ( jde to ale dost špatně) prosím někoho o radu jak na to . děkuji
RENAULT MEGANE II. 1.5 dci 06. 78kw
Re: bezpečnostní pásy
jarda69 píše:Mám dotaz jestli se dá někde sehnat prodloužení na pásy , na zadní sedačce mám dětskou autosedačku a ta je asi hodně široká a zakrejvá díl bezp. pasu co je připevněn pod sedačkou , a tím pádem nejde dítě připoutat ( jde to ale dost špatně) prosím někoho o radu jak na to . děkuji
Jó, tak to by mě taky zajímalo, mám ten stejný problém. Sedačka překrývá kotvu pásu a je nutno ji před zapnutím posouvat. Zatím se mi nikde nepodařilo na nějaké prodloužení pásů narazit. Pokud někdo máte tip, poraďte prosím.
Megane II 1.6 Grandtour
Chlapi vy jste se úplně pomátli..... !!!!
co takhle prodloužení brzdy, aby na ni dosáhla ženská, nebo volantu ?
tady je návod, jak to provézt:
To se sundá volant, nabije se na tu tyč trubka osoustružená tak, aby měla přesah dvě stovky a zahřátá na 300 st. C následně se přikryje zbytek palubovky a spoj se důkladně obvaří elektrodou EB.121 a lehce přežíhá plamenem. Prodloužení zamaskujeme novodurovou trubkou o průměru 100mm, kterou nastříkáme černým sprayem. Volant se nabije kladivem na vložku, zavařenou v trubce. Osoustružený průměr odpovídá vnitřnímu průměru tisícihranu. Poté se dotáhne maticí, zkumo ověří poloha volantu při přímé jízdě a spoj se pojistí svarem a zalije epoxidovou pryskyřicí.
Airbag není možno namontovat, proto pyropatronu odpálíme plochou baterií, vyřežeme plátno, vnitřek vycpeme skelnou vatou pro tlumení nárazu hlavy a zamaskujeme stopy po vytržení. Tímto vznikne tajná schránka, kterou je možno použít např. na prezervativy.
A další návod na tu brzdu:
Na okružní pile vyrobíme z dubového dřeva špalek o rozměrech 100 x 50 x X mm. Rozměr X ověříme zkusmo posazením drahé polovičky za volant a odměříme chybějící vzdálenost. Špalek provrtáme průměrem 12mm a zahloubíme průměrem 22mm do hloubky 15 mm. Pedál brzdy podložíme a provrtáme v jeho prostřední části. Šroubem M12 - 120 přitáhneme špalek k brzdě, matici umístíme zespoda. Nakonec vše otočíme černou izolační páskou. Celek je velmi působivý....
Úpravy je nutno nechat schválit u Ústavu pro silniční dopravu ČR, neobával bych se ale komplikací.
S pozdravem wc
PS: prodloužení pásu nevím, ale příště uvedu návod na prodloužení penisu
co takhle prodloužení brzdy, aby na ni dosáhla ženská, nebo volantu ?
tady je návod, jak to provézt:
To se sundá volant, nabije se na tu tyč trubka osoustružená tak, aby měla přesah dvě stovky a zahřátá na 300 st. C následně se přikryje zbytek palubovky a spoj se důkladně obvaří elektrodou EB.121 a lehce přežíhá plamenem. Prodloužení zamaskujeme novodurovou trubkou o průměru 100mm, kterou nastříkáme černým sprayem. Volant se nabije kladivem na vložku, zavařenou v trubce. Osoustružený průměr odpovídá vnitřnímu průměru tisícihranu. Poté se dotáhne maticí, zkumo ověří poloha volantu při přímé jízdě a spoj se pojistí svarem a zalije epoxidovou pryskyřicí.
Airbag není možno namontovat, proto pyropatronu odpálíme plochou baterií, vyřežeme plátno, vnitřek vycpeme skelnou vatou pro tlumení nárazu hlavy a zamaskujeme stopy po vytržení. Tímto vznikne tajná schránka, kterou je možno použít např. na prezervativy.
A další návod na tu brzdu:
Na okružní pile vyrobíme z dubového dřeva špalek o rozměrech 100 x 50 x X mm. Rozměr X ověříme zkusmo posazením drahé polovičky za volant a odměříme chybějící vzdálenost. Špalek provrtáme průměrem 12mm a zahloubíme průměrem 22mm do hloubky 15 mm. Pedál brzdy podložíme a provrtáme v jeho prostřední části. Šroubem M12 - 120 přitáhneme špalek k brzdě, matici umístíme zespoda. Nakonec vše otočíme černou izolační páskou. Celek je velmi působivý....
Úpravy je nutno nechat schválit u Ústavu pro silniční dopravu ČR, neobával bych se ale komplikací.
S pozdravem wc
PS: prodloužení pásu nevím, ale příště uvedu návod na prodloužení penisu
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
-
- Starting member
- Příspěvky: 53
- Registrován: čtv dub 12, 2007 17:22
- Bydliště: Neratovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak nevím zda jsme jenom dva co mají tento problém , a asi jsme tady jediní co mají děti a dbají na jejich bezpečnost .Nebo snad tady jsou jen ti co nemají děti asi jako náš velký WC ?? Ale už jsem to vyřešil koupil jsem na vrakovišti spodek pasu co je u řidice nebo u spolujezdce a namontoval ( spokojenost ).Jinak mas dobré návody WC taky už vím jak seš velkej penis
RENAULT MEGANE II. 1.5 dci 06. 78kw
Milý Jardo 69.
Nevím, co víš o tom, jak jsem velkej penis, ale já tuším něco o Tvé oblíbené poloze.
Každopádně oceňuji snahu věc řešit netradičně pomocí prodlužování pásů..... a tak......
Pokud se mohu vyjádřit k tomu prodlužení pásu, samozřejmě to lze poměrně lehce provézt. Tento úkon - ač je proveden dostatečně a tuhost onoho přípravku bude zřejmě srovnatelná s originálním vybavením, bohužel neřeší v případě havárie trestní odpovědnost rodiče za zanedbání péče nepřipoutáním dítěte, protože se nejedná o schválený bezpečnostní prvek.
Na trhu je dostatek různých typů dětských autosedaček a to jak nových tak second hand, abychom nemuseli dělat takové věci. Pokud mi nevyhovuje, prodám a koupím jinou. Děláme to takhle ostatně i s auty, tak proč proboha nadstavovat pásy ????
Mimochodem víte o tom, že zadní pásy mají rovněž pyrotechnické předpínáky? Viděli jste, co to dovede?
Sám bych tuto věc takovým způsobem nikdy neřešil.
S pozdravem
wc
Nevím, co víš o tom, jak jsem velkej penis, ale já tuším něco o Tvé oblíbené poloze.
Každopádně oceňuji snahu věc řešit netradičně pomocí prodlužování pásů..... a tak......
Pokud se mohu vyjádřit k tomu prodlužení pásu, samozřejmě to lze poměrně lehce provézt. Tento úkon - ač je proveden dostatečně a tuhost onoho přípravku bude zřejmě srovnatelná s originálním vybavením, bohužel neřeší v případě havárie trestní odpovědnost rodiče za zanedbání péče nepřipoutáním dítěte, protože se nejedná o schválený bezpečnostní prvek.
Na trhu je dostatek různých typů dětských autosedaček a to jak nových tak second hand, abychom nemuseli dělat takové věci. Pokud mi nevyhovuje, prodám a koupím jinou. Děláme to takhle ostatně i s auty, tak proč proboha nadstavovat pásy ????
Mimochodem víte o tom, že zadní pásy mají rovněž pyrotechnické předpínáky? Viděli jste, co to dovede?
Sám bych tuto věc takovým způsobem nikdy neřešil.
S pozdravem
wc
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: úte říj 23, 2007 13:22
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Mám 1,6 a vzadu a u spolujezdce je systém zvaný ISOFIX , ten by ti měl pomoct , ale jde o to že musíš mít sedačku s lyžinama na které je umístěnajarda69 píše:Tak nevím zda jsme jenom dva co mají tento problém , a asi jsme tady jediní co mají děti a dbají na jejich bezpečnost .Nebo snad tady jsou jen ti co nemají děti asi jako náš velký WC ?? Ale už jsem to vyřešil koupil jsem na vrakovišti spodek pasu co je u řidice nebo u spolujezdce a namontoval ( spokojenost ).Jinak mas dobré návody WC taky už vím jak seš velkej penis
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ve vícero autech mám problém s ukotvením dětské sedačky - resp. stejně řeším nedostatek místa, vykloubenou ruku ap.
Řeším to tak, že si sedačku nejprve šoupnu na druhou stranu, zapnu pás a sedačku srovnám. Není v tom žádné kouzlo.
Holt jsem si měl vybrat užší dětské sedačky - jenže tyhle byly ze všech nejbezpečnější...
Vždy je něco za něco a nejde o problém, se kterým bych neuměl žít.
Řeším to tak, že si sedačku nejprve šoupnu na druhou stranu, zapnu pás a sedačku srovnám. Není v tom žádné kouzlo.
Holt jsem si měl vybrat užší dětské sedačky - jenže tyhle byly ze všech nejbezpečnější...
Vždy je něco za něco a nejde o problém, se kterým bych neuměl žít.
-
- Junior member
- Příspěvky: 171
- Registrován: úte bře 25, 2008 17:02
Chápu že prodloužit pás tak aby měl pevnost stejnou nebo vyšší není po technické stránce problém, ale stejně bych to nedělal kvůli těm předepínačům.
Navíc pásy dokážou v extrémním případě způsobit člověku mnohočetná vnitřní poranění. Právní důsledky se pak dost liší podle toho jestli to způsobil atestovaný pás nebo nějaký homemade od kutila, který je chytřejší než vývojový tým výrobce sedačky a vozidla.
Na atestech nijak zvlášť nebazíruju ale je rozdíl jestli atest chybí mračítkům, nebo bezp.pásům.
Dětskou sedačku jsem kupoval už několikrát a první co jsem v obchodě slyšel bylo: přijeďte s autem a nejdříve jí vyzkoušejte
Navíc pásy dokážou v extrémním případě způsobit člověku mnohočetná vnitřní poranění. Právní důsledky se pak dost liší podle toho jestli to způsobil atestovaný pás nebo nějaký homemade od kutila, který je chytřejší než vývojový tým výrobce sedačky a vozidla.
Na atestech nijak zvlášť nebazíruju ale je rozdíl jestli atest chybí mračítkům, nebo bezp.pásům.
Dětskou sedačku jsem kupoval už několikrát a první co jsem v obchodě slyšel bylo: přijeďte s autem a nejdříve jí vyzkoušejte
No, on ten vyvojovy tym vyrobce asi zase tak chytry nebyl. Prostor pro sedacku je neskutecne maly a navic jsou zamky strasne moc zapustene v sedadlech. Stacilo by kdyby byly o par centimetru delsi a bylo by to v pohude.
Pred par dny jsem kupoval novou sedacku a specialne jsem se zameril na to, aby byla co nejuzsi (ale zase jsem nechtel sedacku z Tesca za 980Kc) ... nepomohlo - zapnout pas ze strany kde je sedacka je temer nemozne a z druhe strany je druha sedacka. Ja uz jsem se to ze strany sedacky jakz takz naucil, ale zena je tehotna, takze se pravda pres sedacku nemuze prehnout tak moc jako ja... co ted poradi chytrejsi panove shora? Teda krome blbych kecu typu "nemeli jste mit tolik deti"?
Verte mi, ze kdyby me prodejce Renault upozornil, z do auta nelze umistit detske sedacky, tak bych si koupil aute jine.
Osobne bych do prodluzovani pasu asi nesel,... spis bych hledal neco jako prodluzovacku zamku pasu - na jedne strane jazycek, na druhe strane dalsi zamek a mezi tim par centimetru pasu. Asi by se to dalo celkem snadno vyrobit, ale do toho se mi z duvodu uvedenych v diskusich vyse moc nechce.
Zdravim
Jirka
Pred par dny jsem kupoval novou sedacku a specialne jsem se zameril na to, aby byla co nejuzsi (ale zase jsem nechtel sedacku z Tesca za 980Kc) ... nepomohlo - zapnout pas ze strany kde je sedacka je temer nemozne a z druhe strany je druha sedacka. Ja uz jsem se to ze strany sedacky jakz takz naucil, ale zena je tehotna, takze se pravda pres sedacku nemuze prehnout tak moc jako ja... co ted poradi chytrejsi panove shora? Teda krome blbych kecu typu "nemeli jste mit tolik deti"?
Verte mi, ze kdyby me prodejce Renault upozornil, z do auta nelze umistit detske sedacky, tak bych si koupil aute jine.
Osobne bych do prodluzovani pasu asi nesel,... spis bych hledal neco jako prodluzovacku zamku pasu - na jedne strane jazycek, na druhe strane dalsi zamek a mezi tim par centimetru pasu. Asi by se to dalo celkem snadno vyrobit, ale do toho se mi z duvodu uvedenych v diskusich vyse moc nechce.
Zdravim
Jirka
Prodlouzeni pasu
Zajimolo by me zda jste to uz nejak vyresili protoze mam stejny problem.
Sedacku mam s ISOFIXem a tudiz s ni nelze nijak pohnout na stranu jak nekdo doporucoval. Navic ta zasuvka pasu je dost utopena v sedaku a jeste s velmi nepraktickym uhlem takze zapinani je fakt problem, musim rict nejhorsi co jsem zazil (Passat, Octavka, Vectra, Fabia, Focus).
Moje predstava je samozrejme atestovane nadstaveni: zastrcka - kousek pasu - zasuvka, pripadne ta zastracka (co je primontovana na karoserii) by mohla byt delsi a trochu vice zahnuta dopredu...
No proste tvurce automobilu zase vytvoril dalsi bastl!
Diky
Sedacku mam s ISOFIXem a tudiz s ni nelze nijak pohnout na stranu jak nekdo doporucoval. Navic ta zasuvka pasu je dost utopena v sedaku a jeste s velmi nepraktickym uhlem takze zapinani je fakt problem, musim rict nejhorsi co jsem zazil (Passat, Octavka, Vectra, Fabia, Focus).
Moje predstava je samozrejme atestovane nadstaveni: zastrcka - kousek pasu - zasuvka, pripadne ta zastracka (co je primontovana na karoserii) by mohla byt delsi a trochu vice zahnuta dopredu...
No proste tvurce automobilu zase vytvoril dalsi bastl!
Diky
Renault Megane II Grandtour, 1.5dCi 74kW, Confort Expression, Tiptronic, 60.000km, rv 2005
Nakonec jsem to vyresil tak, ze pas nechavam zapnuty porad a kluk si pod nej vzdycky vleze. Akorat ho musim uplne cely vytahnout z navijece, ale je to v pohode. Dokonce bych rekl ze je to mozna jednodussi nez se tam porad dozadu nahybat a hledat zastrcku na pas
Je treba ziskat ten spravny cvik, ale pak je to v pohode.
Je treba ziskat ten spravny cvik, ale pak je to v pohode.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Ahoj,
mám problém s předními pásy - špatně se navíjí. Zkoušel jsem u řidiče přitáhnout pružinu, nejdřív mi asi třikrát vyskočila, pak se mi ji povedlo přitáhnout o pět otáček - na konci pásu je cítit znatelný odpor pružiny, ale tak daleko je nevytahuji. Problém přetrvává. Když jsem sundal ten plast na sloupku a potáhl za pás nad navíječem, bylo cítit, jak to pružina bere zpátky a to dost silně, takže jsem usoudil, že je problém v oku nahoře.
Nevíte někdo, jestli to něčím ošetřit, nebo nějak upravit to oko?
mám problém s předními pásy - špatně se navíjí. Zkoušel jsem u řidiče přitáhnout pružinu, nejdřív mi asi třikrát vyskočila, pak se mi ji povedlo přitáhnout o pět otáček - na konci pásu je cítit znatelný odpor pružiny, ale tak daleko je nevytahuji. Problém přetrvává. Když jsem sundal ten plast na sloupku a potáhl za pás nad navíječem, bylo cítit, jak to pružina bere zpátky a to dost silně, takže jsem usoudil, že je problém v oku nahoře.
Nevíte někdo, jestli to něčím ošetřit, nebo nějak upravit to oko?
Naposledy upravil(a) Zefek dne stř led 25, 2012 01:03, celkem upraveno 1 x.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- volfik
- Člen RCČR
- Příspěvky: 313
- Registrován: čtv lis 15, 2007 19:44
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
nástavec k pásu
Trochu pozdě,ale já měl v autě tuhle věc.Mám auto ze švýcar a bylo tam tohle.Asi měl původní majitel problém s pasy.Našel jsem to na netu:http://translate.google.cz/translate?hl ... y_id%3D241.
A funguje to.
A funguje to.
Renault Espace III,2,0i /8v r.v.97,7 míst,R19 Chamade 1,7 RXE r.v.92,ex-Clio 1,4i r.v.96
Re: nástavec k pásu
volfik píše:Trochu pozdě,ale já měl v autě tuhle věc.Mám auto ze švýcar a bylo tam tohle.Asi měl původní majitel problém s pasy.Našel jsem to na netu:http://translate.google.cz/translate?hl ... y_id%3D241.
A funguje to.
To presne hledam... ale kde to koupit u nas?
Renault Megane II Grandtour, 1.5dCi 74kW, Confort Expression, Tiptronic, 60.000km, rv 2005
Opravdu pomůže ten sprej.Je to SIPREM od Normfestu.Stojí kolem 200,-kč a jedná se o silikon na suché bázi.Takže to nemastí,ale přesto zvětšuje kluznost pásu. Z vlastní zkušenosti doporučuji po roce opakovat.Je to práce na 3 minuty u všech pásů a jeden sprej vám vydrží několik let...Vyzkoušeno-funguje to-doporučuji...
RENAULT MEGANE II , 1.6 16V , r.v. 2003 , K4M 760 , modrá metal.
Prodlužka pásu
Ano v ČR se nic takoveho nedela. Pomuze si vygooglit: seat belt extension. Vyleze Ti milion odkazu. Tato sranda prijde asi na 10 liber (prodlužka o 350mm) a dalších 8 liber poštovného http://www.disabledinfo.co.uk/dis/131-s ... ension.asp
Scénic 1998, 1,9dTi, 72kW,modrá tmavá, 5,5l /100km dlouhodobě
Potvrzuji, že zapnout pás u téhle autosedačky: Britax Römer KidFix 2010
http://www.babystar.cz/index.php?page=s ... &Itemid=54
je náročné. Když se připne ISOFIXem, tak s ní nejde hnout, takže musím jednou rukou tlačit na zámek v sedadle směrem od autosedačky a druhou se to snažit zacvaknout. Když jsem to dělal poprvé, tak i tekla krev. Dá se to ale nacvičit. Nehledě na to, že když se mi už podařily vyměnit žárovky ve světlech na obou stranách, tak tohle je už brnkačka
Jiný auto s ISOFIXem jsem s touhle sedačkou ještě nezkoušel, tak nevím, jestli je to jinde lepší nebo horší.
Škoda, že se nedělají autosedačky pro tuhle velikost dětí s vlastními pásy, potom by to bylo v pohodě.
Přiznávám, že nástup do auta je u nás operace, žena jezdí s oběma dětma vzadu, takže nejdříve musí nastoupit starší dítě napravo do autosedačky, potom se upásá, potom se musí doprostřed přidělat sedačka protisměru s miminkem a nakonec si může sednout žena.
Vůbec si nechci představovat, kdyby se stalo něco, že bychom museli z toho auta nějak fakt rychle vypadnout, asi budu muset někam na strop přidělat nějakou tu přeřezávačku pásů, něco jako jsou v autobusech kladívka u oken
http://www.babystar.cz/index.php?page=s ... &Itemid=54
je náročné. Když se připne ISOFIXem, tak s ní nejde hnout, takže musím jednou rukou tlačit na zámek v sedadle směrem od autosedačky a druhou se to snažit zacvaknout. Když jsem to dělal poprvé, tak i tekla krev. Dá se to ale nacvičit. Nehledě na to, že když se mi už podařily vyměnit žárovky ve světlech na obou stranách, tak tohle je už brnkačka
Jiný auto s ISOFIXem jsem s touhle sedačkou ještě nezkoušel, tak nevím, jestli je to jinde lepší nebo horší.
Škoda, že se nedělají autosedačky pro tuhle velikost dětí s vlastními pásy, potom by to bylo v pohodě.
Přiznávám, že nástup do auta je u nás operace, žena jezdí s oběma dětma vzadu, takže nejdříve musí nastoupit starší dítě napravo do autosedačky, potom se upásá, potom se musí doprostřed přidělat sedačka protisměru s miminkem a nakonec si může sednout žena.
Vůbec si nechci představovat, kdyby se stalo něco, že bychom museli z toho auta nějak fakt rychle vypadnout, asi budu muset někam na strop přidělat nějakou tu přeřezávačku pásů, něco jako jsou v autobusech kladívka u oken
-
- Experienced member
- Příspěvky: 964
- Registrován: sob čer 12, 2010 14:51
- Bydliště: Milovice NBK
- Kontaktovat uživatele:
Re: bezpečnostní pásy
Co to je za zvláštní sedačku, která se musí zároveň s isofixem pásat i pásy? To je jen pro vaší jistotu, nebo proč to tak děláte?
Renault Scenic I 1,6 16V FL, r.v. 2000
- jizat
- Starting member
- Příspěvky: 42
- Registrován: pát bře 04, 2011 06:25
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Re: bezpečnostní pásy
Sice pozde ale nasel jsem tohle
http://doplnky-autosedacka.sbazar.cz/pr ... 45742.html
http://www.ebay.co.uk/itm/350mm-Seat-Be ... arParts_SM
http://doplnky-autosedacka.sbazar.cz/pr ... 45742.html
http://www.ebay.co.uk/itm/350mm-Seat-Be ... arParts_SM
Renault Megane II Grandtour Luxe Dynamique 2.0l 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů