škrtiaca klapka motor 1,2 16V

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Uživatelský avatar
mayko
Senior member
Příspěvky: 1009
Registrován: stř lis 21, 2007 20:26
Bydliště: Podolinec

škrtiaca klapka motor 1,2 16V

Příspěvek od mayko » ned črc 11, 2010 20:13

Chlapi kde sa nachadza na tomto motore škrtiaca klapka a ako sa k nej dostanem? Hladal som tu na fore a nenašiel som nič. Dikes

amater3
Senior member
Příspěvky: 1736
Registrován: sob bře 14, 2009 21:05
Bydliště: Galanta

Příspěvek od amater3 » ned črc 11, 2010 20:40

Myslíš toto?Fotky jsou dělané po demontáži filtrboxu.
Obrázek
Obrázek
Někdo tady hackuje
:oops:
Naposledy upravil(a) amater3 dne pon črc 12, 2010 16:48, celkem upraveno 2 x.
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Obrázek

starecek
Člen RCČR
Příspěvky: 592
Registrován: pon bře 01, 2010 19:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od starecek » ned črc 11, 2010 20:55

Ahoj na motoru kolem roku 2002 je zespoda sání, musí se demontovat celé a zevnitř je na šroubech, je to ten motor co má řj mezi motorem a čelním sklem
Renault Grand Modus 1.2 16V 2008

Uživatelský avatar
mayko
Senior member
Příspěvky: 1009
Registrován: stř lis 21, 2007 20:26
Bydliště: Podolinec

Příspěvek od mayko » ned črc 11, 2010 23:08

starecek píše:Ahoj na motoru kolem roku 2002 je zespoda sání, musí se demontovat celé a zevnitř je na šroubech, je to ten motor co má řj mezi motorem a čelním sklem
Mysliš tento motor? Obrázek to musim zmontovať aj vstrekovaciu rampu?

amater3
Senior member
Příspěvky: 1736
Registrován: sob bře 14, 2009 21:05
Bydliště: Galanta

Příspěvek od amater3 » pon črc 12, 2010 09:28

Vstrekovaciu rampu nemusíš demontovať.Stačí len filterbox. :oops:
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Obrázek

starecek
Člen RCČR
Příspěvky: 592
Registrován: pon bře 01, 2010 19:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od starecek » pon črc 12, 2010 15:43

Rampa zůstává, ale sání musí celé filtr box je jen to s tím malým bílým obdélníčkem a to nestačí, takže i s parohama dolu
Renault Grand Modus 1.2 16V 2008

Uživatelský avatar
mayko
Senior member
Příspěvky: 1009
Registrován: stř lis 21, 2007 20:26
Bydliště: Podolinec

Příspěvek od mayko » pon črc 12, 2010 18:27

No dnes som na to pozeral. je to katastrofa. Je na sani niejake tesnenie? To musi isť von aj riadiaca jednotka že? Či ta ostava?

starecek
Člen RCČR
Příspěvky: 592
Registrován: pon bře 01, 2010 19:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od starecek » úte črc 13, 2010 06:16

Jednotka může zůstat, jen musíš odpojit el.vedení
Renault Grand Modus 1.2 16V 2008

Uživatelský avatar
mayko
Senior member
Příspěvky: 1009
Registrován: stř lis 21, 2007 20:26
Bydliště: Podolinec

Příspěvek od mayko » úte črc 13, 2010 13:02

Diky hlavne starečekovi lebo amater3 ma ako tak pozeram iny typ motora. Dnes som dal cele sanie dole vymontoval odspodu tu klapku a pozeral kolko špiny tam je. Škoda že som mal vybyty fotoaparat lebo chcel som to zdokumentovať aj pre inych.

Uživatelský avatar
virgil303
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pon kvě 26, 2008 22:39
Bydliště: IRELAND

Příspěvek od virgil303 » sob srp 07, 2010 16:31

mayko píše:Diky hlavne starečekovi lebo amater3 ma ako tak pozeram iny typ motora. Dnes som dal cele sanie dole vymontoval odspodu tu klapku a pozeral kolko špiny tam je. Škoda že som mal vybyty fotoaparat lebo chcel som to zdokumentovať aj pre inych.
mna by zaujmalo, ci to vycistenie skrtiacej klapky aj pomohlo, alebo si tam dal novy komponent a auto chodi bez problemov, dik za odpoved
Scénic 1.9 dCi Privilége De Luxe Clio II 1.2 16V Expression

Uživatelský avatar
mayko
Senior member
Příspěvky: 1009
Registrován: stř lis 21, 2007 20:26
Bydliště: Podolinec

Příspěvek od mayko » sob srp 07, 2010 19:55

Vieš čo. Vyčistil som to a zda sa mi že auto ide ovela lepšie. Ani som netušil že to môže byť take špinave. :shock:

Uživatelský avatar
virgil303
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pon kvě 26, 2008 22:39
Bydliště: IRELAND

Příspěvek od virgil303 » sob srp 07, 2010 23:18

ja som sa do toho dnes pustil a tiez som bol prekvapeny co za usadeniny boli na tej klapke, vycistil som to a cuduj sa svet auto zatial nezhasina tak uvidim ci sa to nebude opakovat po dlhsom case ... :D
Scénic 1.9 dCi Privilége De Luxe Clio II 1.2 16V Expression

honza654
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: ned lis 09, 2008 07:01

Příspěvek od honza654 » pon srp 09, 2010 14:00

Ahoj chci to manželce taky vyčistit ale nemůžu to rozdělat oddělám filtrbox i filtr potom to má shora 4ks šroubů+ty na sání a ani se to nehne jsou tam ještě někde jiné šrouby. mám tu verzi s počítačem vzadu na sání.Co dělám špatně.

starecek
Člen RCČR
Příspěvky: 592
Registrován: pon bře 01, 2010 19:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od starecek » pon srp 09, 2010 16:21

Ahoj je to trochu jakoby přilepený, já vzal opatrně za sání a povolilo to, pak je tam takový kroužek odvzdušníní klikovky nahoru do sání, bacha na elektriku v té pěně rado to praská.
Renault Grand Modus 1.2 16V 2008

Uživatelský avatar
virgil303
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pon kvě 26, 2008 22:39
Bydliště: IRELAND

Příspěvek od virgil303 » pon srp 09, 2010 20:35

honza654 píše:Ahoj chci to manželce taky vyčistit ale nemůžu to rozdělat oddělám filtrbox i filtr potom to má shora 4ks šroubů+ty na sání a ani se to nehne jsou tam ještě někde jiné šrouby. mám tu verzi s počítačem vzadu na sání.Co dělám špatně.

musis povolit aj tych 8 skrutiek,drzia sacie potrubie k hlave motoru( pouzi malu racnu s nadstavcom resp. dvoma) inak to nedas dolu, ak mas klimu tak musis povolit aj klimovy kompresor lebo sa k dvom skrutkam nedostanes ale to nieje problem, potom opatrne pohybes a odlepi sa od tesnenia, tesnenie som neposkodil, len som ho ocistil a vsetko klape ako ma.
Scénic 1.9 dCi Privilége De Luxe Clio II 1.2 16V Expression

honza654
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: ned lis 09, 2008 07:01

Příspěvek od honza654 » úte srp 10, 2010 14:25

Ahoj našel jsem 4ks šroubu držící sání po obvodě shora.Ohnuté sání do motoru má jen dva šrouby na krajních sacích trubkách kde jsou ty zbylé dva šrouby.Popište mi prosím umístění všech šroubů Díky honza

starecek
Člen RCČR
Příspěvky: 592
Registrován: pon bře 01, 2010 19:16
Bydliště: Kladno

sání

Příspěvek od starecek » úte srp 10, 2010 15:42

Podívej se jako za olejovou měrku nebo nad staretér, sání povolit dole od hlavy a celý blok vyndat, šroubů je tam určitě víc, mám ten motor na spodní fotce a s kompresorem jsem nehýbal
Renault Grand Modus 1.2 16V 2008

honza654
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: ned lis 09, 2008 07:01

Příspěvek od honza654 » stř srp 11, 2010 11:22

Kdyby byly 4šrouby na sání shora tam jsou.a 4 dole na sání tak je jich 8ks.mám taky ten motor dole na fotce.

starecek
Člen RCČR
Příspěvky: 592
Registrován: pon bře 01, 2010 19:16
Bydliště: Kladno

Sání

Příspěvek od starecek » stř srp 11, 2010 18:53

Jo to je asi ono celý ty parohy se musí sundat, vstřikovací lišta zůstává a ze spoda toho obdélníku je pak ta klapka. Jěště jsem dostal jednu radu, rozjet auto na trojku padesát a pak pustit plyn, zpomalovat a čekat až si volnoběh sám přidá, prý si řj srovná krajní polohy klapky.
Renault Grand Modus 1.2 16V 2008

Uživatelský avatar
virgil303
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pon kvě 26, 2008 22:39
Bydliště: IRELAND

Příspěvek od virgil303 » stř srp 11, 2010 20:36

honza654 píše:Kdyby byly 4šrouby na sání shora tam jsou.a 4 dole na sání tak je jich 8ks.mám taky ten motor dole na fotce.

presne tak, hore su 4 ks a dole pod sacim potrubim je ich 8 ks a drzia prirubu k hlave motoru a musi to ist cele dolu, bo je to jeden celok tak ziadne nasilie ! info pre tych co ich nemozu najst - predklonit sa a hlavu strcit medzi chladic a sanie a urcite tam su :lol:
prijemnu zabavu :)
Scénic 1.9 dCi Privilége De Luxe Clio II 1.2 16V Expression

honza654
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: ned lis 09, 2008 07:01

Příspěvek od honza654 » pát srp 13, 2010 18:46

Díky já se v tom rád hrabu neboť mě to baví.Potřebuje to přetěsnit a vyčistit klapku.Všechno musí být jak nové.A díky.

honza654
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: ned lis 09, 2008 07:01

Příspěvek od honza654 » sob srp 14, 2010 11:56

Tam dole u sání za chladičem jsem to neskoumal myslel jsem že to drží jen ty dva krajní.Zítra mám volno tak se do toho pustím teda u jedna šestky je to jednoduší.Pak pisnu co jsem všechno ulomil. :D

honza654
Junior member
Příspěvky: 208
Registrován: ned lis 09, 2008 07:01

Příspěvek od honza654 » ned srp 15, 2010 13:27

Tak ahojky pěkně jsem to celé rozebral a vyčistil teda na klapce pěkný nános už jsem to vyleštil.Je to teda hrocný systém klapka naležato.Šly i ty šrouby u kompresoru klimy naštěstí.díky za info o všech šroubech.

palomoto
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: sob říj 22, 2011 22:28

Re: škrtiaca klapka motor 1,2 16V

Příspěvek od palomoto » sob říj 22, 2011 22:39

par foto pocas demontaze
Přílohy
IMG_0542 copy.jpg

palomoto
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: sob říj 22, 2011 22:28

Re: škrtiaca klapka motor 1,2 16V

Příspěvek od palomoto » sob říj 22, 2011 22:42

ospravedlnujem sa fotky niesu velmi kvalitne
Přílohy
IMG_0545 copy.jpg

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů