Soutěž o malou cenu III

Třetí pokračování oblíbené soutěže. Hrajte si s námi. Přidejte se s přáteli.
Odpovědět
Cat
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: ned čer 07, 2009 23:03

to jsem zvedava

Příspěvek od Cat » úte kvě 18, 2010 22:16

..jestli to date nejak dohromady.. :?:
myslim, ze je to pekelna otazka, DDT asi potrebuje zjistit, co vsecko vydrzite :wink:
drzim palce, obema Vam to moc slo :t18:

Uživatelský avatar
Zucco
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: ned led 03, 2010 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zucco » úte kvě 18, 2010 22:19

k jednicce me take neco napadlo, na dvojku jde odpovedet vice zpusoby a vysledek muze byt jakykoliv a k te trojce take nic nevim. Jeste chvili zkusim neco najit a pak to odlozim na zitra.
Renault 19 ph.1 1,7 54 kW
Renault 8 1,0 29 kW 1964 original stav
ex: Renault 19 ph.1 1,4 GTR

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9701
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » úte kvě 18, 2010 22:36

Na dvojku existuje jen jedna odpoved :-)
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Lesshuhn
Moderátor
Příspěvky: 1087
Registrován: úte pro 30, 2003 23:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lesshuhn » úte kvě 18, 2010 22:39

A na jedničku a trojku taky :wink:

Uživatelský avatar
Zucco
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: ned led 03, 2010 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zucco » stř kvě 19, 2010 15:58

Tak ja neco jentak zkusim, ale myslim, ze to stejnak asi bude blbe:

1) Obuti, za predpokladu, ze se tim mysli kola (a prevazne se to tak mysli), si vymenit mohli, protoze roztec a pocet sroubu na 1 kolo (3 ks) maji stejnou.

2) Prvni bude Renault. Za predpokladu, ze je tedy treba dodrzovat predpisy. V roce 1986 byla povolena rychlost v obci 60 km/h. Pred krizovatkou tedy museli oba zpomalit na 40 km/h behem 100 m. V aute je zpomaleni plynulejsi a u motorky rychlejsi. Motorka tedy zpomalila drive, Renault ji predjel a protoze oba pak jeli 40 km/h a tudiz je nemohli chytit radarem, tak byl Renault v cili prvni.

3) Jaguar XJS
Renault 19 ph.1 1,7 54 kW
Renault 8 1,0 29 kW 1964 original stav
ex: Renault 19 ph.1 1,4 GTR

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9701
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř kvě 19, 2010 16:05

Zucco píše:Tak ja neco jentak zkusim, ale myslim, ze to stejnak asi bude blbe:

1) Obuti, za predpokladu, ze se tim mysli kola (a prevazne se to tak mysli), si vymenit mohli, protoze roztec a pocet sroubu na 1 kolo (3 ks) maji stejnou.

2) Prvni bude Renault. Za predpokladu, ze je tedy treba dodrzovat predpisy. V roce 1986 byla povolena rychlost v obci 60 km/h. Pred krizovatkou tedy museli oba zpomalit na 40 km/h behem 100 m. V aute je zpomaleni plynulejsi a u motorky rychlejsi. Motorka tedy zpomalila drive, Renault ji predjel a protoze oba pak jeli 40 km/h a tudiz je nemohli chytit radarem, tak byl Renault v cili prvni.

3) Jaguar XJS
1.) Špatně - nicméně ano, máme na mysli kompletní kola.

2.) Špatně - znalost dobových předpisů je jedním ze základních předpokladů k vyřešení otázky, dalším předpokladem je aplikace této znalosti do reálné situace, kdy je třeba počítat s vlastnostmi vozidel. Je tam trochu matematiky ;)
Napovím, že základní premisa - tedy znalost předpisů, ať už co do povolené rychlosti či do platnosti omezené rychlosti před/za křižovatkou tady nebyla naplněna ;)

3.) ne
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Zucco
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: ned led 03, 2010 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zucco » stř kvě 19, 2010 16:05

U 2)je tezke rici jedinou spravnou odpoved. Neni napriklad receno, jakou rychlosti jeli na zacatku a zda je treba dodrzovat predpisy ci ne. Treba i ten Renault s tim 6-ti valcem muze byt rychlejsi, ale ridic nikam nespecha a nema potrebu predjizdet motorku :D

a u te 3) fakt nevim, je to male a rozmazane
Renault 19 ph.1 1,7 54 kW
Renault 8 1,0 29 kW 1964 original stav
ex: Renault 19 ph.1 1,4 GTR

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9701
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř kvě 19, 2010 16:11

Zucco píše:U 2)je tezke rici jedinou spravnou odpoved. Neni napriklad receno, jakou rychlosti jeli na zacatku a zda je treba dodrzovat predpisy ci ne. Treba i ten Renault s tim 6-ti valcem muze byt rychlejsi, ale ridic nikam nespecha a nema potrebu predjizdet motorku :D

a u te 3) fakt nevim, je to male a rozmazane
k te dvojce:
Jasně - uvažuj o maximu, co dokážeš z těch strojů dostat v rámci dodržování předpisů. Ti dva spolu chtějí soutěžit, proto se jeden lepí druhému na zadek a proto se ptáme, kdo bude kde rychleji.
Výchozí rychlostní parametry máš naprosto jasně dané situací a předpisy.

Trojka sice rozmazaná je, ale poznat se bez problémů dá, když to auto znáš.
Když neznáš, je to závod s googlem :-)
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Zucco
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: ned led 03, 2010 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zucco » stř kvě 19, 2010 17:07

Tak ja to jeste jednou zkusim, odpovedet jednoduse a presneji. Za chvili musim jit a nevim, jestli se jeste dneska dostanu k pocitaci, tak aspon neco zkusim:(

1) Nemohou, protoze kazdy model ma jine velikosti kol

2) Renault, protoze nam jde o pruzne zrychleni ze 40 km/h na povolenou rychlost v obci a to by mel mit lepsi Renault

3) Panhard 24 / Panhard 24 CT
Renault 19 ph.1 1,7 54 kW
Renault 8 1,0 29 kW 1964 original stav
ex: Renault 19 ph.1 1,4 GTR

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9701
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř kvě 19, 2010 17:17

Jednicka je castecne spravne, ale oduvodneni je spatne

Dvojka - pokud tu odpoved pojimas takto, tak nespravne pracujes s vychozimi parametry - tedy s predpisy a dale potlacujes technicke vlastnosti tech dvou vozidel.

trojka je dobre
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Zucco
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: ned led 03, 2010 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zucco » stř kvě 19, 2010 17:53

Tak jeste jednou to zkusim:

1) Nemohou, protoze kazdy model ma jine rozmery upevnovacich soucasti a jine prumery rafku a kol

2) Renault, mam porad takovy pocit, ze jeste v roce 1986 platila v noci v obci neomezena rychlost a Renault by mel byt celkove vykonnejsi

3) Panhard 24 / Panhard 24 CT
Renault 19 ph.1 1,7 54 kW
Renault 8 1,0 29 kW 1964 original stav
ex: Renault 19 ph.1 1,4 GTR

Uživatelský avatar
Zucco
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: ned led 03, 2010 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zucco » stř kvě 19, 2010 17:54

Jestli to bude i ted spatne, tak me fakt uz nic nenapada a jsem zvedavy, co vymysli Krt.ecek :?:
Renault 19 ph.1 1,7 54 kW
Renault 8 1,0 29 kW 1964 original stav
ex: Renault 19 ph.1 1,4 GTR

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9701
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř kvě 19, 2010 18:11

Zucco píše:Tak jeste jednou to zkusim:

1) Nemohou, protoze kazdy model ma jine rozmery upevnovacich soucasti a jine prumery rafku a kol

2) Renault, mam porad takovy pocit, ze jeste v roce 1986 platila v noci v obci neomezena rychlost a Renault by mel byt celkove vykonnejsi

3) Panhard 24 / Panhard 24 CT
1.) spravne
3.) spravne
2.) Na pocity to nefunguje :-)
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 10910
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » stř kvě 19, 2010 18:21

1) Nemohou, protoze kazdy model ma jine rozmery upevnovacich soucasti a jine prumery rafku a kol
2) já, protože ta 40 platí pro oba, takže jsem stále vepředu, ruší se křižovatkou, ale problém je ten, že v oblasti křižovatky se nesmí předjíždět (vzdálenost za tam je taky nějaká ale nevím jaká) a já na této vzdálenosti dosáhnu max. povolené rychlosti a on mě nemůže předjét (jak jsem již psal, v 86 už se v noci musela rychlost dodržovat)
3) Panhard 24 / Panhard 24 CT
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9701
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř kvě 19, 2010 18:36

1.) zkopirovano dobre
2.) spatne
3.) zkopirovano spravne
:-P
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 10910
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » stř kvě 19, 2010 18:37

Oprava:
1) Nemohou, protoze kazdy model ma jine rozmery upevnovacich soucasti a jine prumery rafku a kol
2) vyhrál renault, protože rychlost v noci byla omezena pro motocykl na 80km/h a automobily na 90km/h (za předpokladu, že na těch 1000m nebyla plná čára, případně byl dostatečně volný provoz pro předjetí)
3) Panhard 24 / Panhard 24 CT
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9701
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » stř kvě 19, 2010 18:44

:-)
Hezky pokus a jak vis, ze rozdil v povolenych rychlostech bude stacit vykompenzovat rozdil ve zrychleni obou vozidel?

Mala gratulace k nalezeni spravnych pravidel silnicniho provozu platnych v dobe, kdy se prohanis na houbach na motorce ;-)

O plne care ani o provozu v protismeru neni rec, ba dokonce ani neni rec o tom, jestli je to jednosmerka nebo ne. Tyto faktory zanedbej.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 10910
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » stř kvě 19, 2010 18:46

ano nad tímto jsem se pozastavil také, ale 2,5 V6 turbo má zrychlení jako **** stejně jako motorka, takže neujede o moc před něj a ten kilometr by měl na předjetí stačit (v reálu bude cca 700m)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7985
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » stř kvě 19, 2010 18:50

kazdy model ma jine rozmery upevnovacich soucasti
Nechcete to napsat česky? :lol: To jako třeba že délka šroubů je na překážku, nebo jak? :P
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9d RT-E3 1997
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 10910
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » stř kvě 19, 2010 18:52

Jan Kalina píše:
kazdy model ma jine rozmery upevnovacich soucasti
Nechcete to napsat česky? :lol: To jako třeba že délka šroubů je na překážku, nebo jak? :P
odpověď byla uznána :twisted: mimochodem, nyní jsem mluvil s majitelem jak R8 tak R16 (v minulosti) a prohodili kola v pohodě, jen měli jiný rozměr, ale sedly :P (R8 1100 a R16 z roku 1967)

EDIT: a stejně tak kola z brouka 4CV :twisted:

EDIT2: mohlo by se to na sraze zkusit, kdo má pravdu, škoda že tam nebudu :twisted: :P Je možné, že jedno z vozidel bylo třeba upraveno, protože R8 byla kupovaná jako jetá :oops:
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 10910
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » stř kvě 19, 2010 19:12

krt.ecek píše:Oprava:
1) Nemohou, protoze kazdy model ma jine rozmery upevnovacich soucasti a jine prumery rafku a kol
2) vyhrál renault, protože rychlost v noci byla omezena pro motocykl na 80km/h a automobily na 90km/h (za předpokladu, že na těch 1000m nebyla plná čára, případně byl dostatečně volný provoz pro předjetí)
3) Panhard 24 / Panhard 24 CT
takže k 2 doplním, že honda má zrychlení 0-60mph 2.4sec a renault 0-60 mph 7.50 s tzn. honda na tu 80 zrychlí za cca 1s, renault za 4s, honda to tedy zrychlí za přibližně čtvrtinu co renault, tzn. honda ujede o 22 metrů před renault, ale ten rychlejší jízdou toto manko stáhne :twisted:

EDIT: doufám, že jsem se nepřepočítal :twisted:

EDIT2: tak jsem dopočítal, že ten renault motorku dojede za 625m od okamžiku dovršení max. dovolených rychlostí, to prostě ten renault stihnout musí 8)
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 10910
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Příspěvek od krt.ecek » stř kvě 19, 2010 20:23

1) Nemohou, protoze kazdy model ma jine rozmery upevnovacich soucasti a jine prumery rafku a kol
2) vyhraje renault, tne ten kilometr se zrychlením a konstatní rychlostí 90km/h ujede za cca 41,72s, naopak motorka velmi rychle zrychlí, ale pak jede pomaleji a ten kilometr ujede za cca 44,5s, takže jí předjede o cca 15 metrů (pokud by někdo chtěl, můžu poskytnou čmáranice jak jsem to počítal :oops: )
3) Panhard 24 / Panhard 24 CT
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

Uživatelský avatar
Zucco
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: ned led 03, 2010 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zucco » stř kvě 19, 2010 20:34

krt.ecek píše:
krt.ecek píše:Oprava:
1) Nemohou, protoze kazdy model ma jine rozmery upevnovacich soucasti a jine prumery rafku a kol
2) vyhrál renault, protože rychlost v noci byla omezena pro motocykl na 80km/h a automobily na 90km/h (za předpokladu, že na těch 1000m nebyla plná čára, případně byl dostatečně volný provoz pro předjetí)
3) Panhard 24 / Panhard 24 CT
takže k 2 doplním, že honda má zrychlení 0-60mph 2.4sec a renault 0-60 mph 7.50 s tzn. honda na tu 80 zrychlí za cca 1s, renault za 4s, honda to tedy zrychlí za přibližně čtvrtinu co renault, tzn. honda ujede o 22 metrů před renault, ale ten rychlejší jízdou toto manko stáhne :twisted:

EDIT: doufám, že jsem se nepřepočítal :twisted:

EDIT2: tak jsem dopočítal, že ten renault motorku dojede za 625m od okamžiku dovršení max. dovolených rychlostí, to prostě ten renault stihnout musí 8)
Takze pokus o moji formulaci s pomoci odpovedi Krt.ecka :)

1) Nemohou, protoze kazdy model ma jine rozmery upevnovacich soucasti a jine prumery rafku a kol
2) vyhrál renault, protože rychlost v noci byla omezena pro motocykl na 80km/h a automobily na 90km/h. Taktez hraje roli to, ze oba jeli po hlavni a nejmene 40 km/h, takze motorka sice drive zrychlila na 80 km/h, ale Renault mohl zrychlit az na 90 km/h a predjel ji
3) Panhard 24 / Panhard 24 CT[/quote]
Renault 19 ph.1 1,7 54 kW
Renault 8 1,0 29 kW 1964 original stav
ex: Renault 19 ph.1 1,4 GTR

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7985
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » stř kvě 19, 2010 21:10

Jenom kdybyste si chtěli něco potvrdit, nebo naopak přepočítat :)
Obrázek

:scratch: Jo a co že to jsou ty "rozměry upevňovacích součástí"? :)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9d RT-E3 1997
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
Zucco
Starting member
Příspěvky: 82
Registrován: ned led 03, 2010 09:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zucco » stř kvě 19, 2010 21:15

Jan Kalina píše:Jenom kdybyste si chtěli něco potvrdit, nebo naopak přepočítat :)
Obrázek

:scratch: Jo a co že to jsou ty "rozměry upevňovacích součástí"? :)
No upevnovacimi soucastmi se mysli soucasti spojovaci, ktere Ti pomohou neco spojit k sobe, takze treba u kol jsou to srouby, protoze nicim jinym pripevneny nejsou :wink:
Renault 19 ph.1 1,7 54 kW
Renault 8 1,0 29 kW 1964 original stav
ex: Renault 19 ph.1 1,4 GTR

Odpovědět

Zpět na „Soutěž o malou cenu III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host