kouří (bílý hustý kouř) 1,6e 66kw
Moderátor: Moderators General
kouří (bílý hustý kouř) 1,6e 66kw
Zdravím všechny ,
prosím o radu . Po přidání plynu , auto hodně kouří (bílý hustý kouř ) , ve
volnoběhu také kouří , ale málo .
Zajímá mě jestli může být problém v nefunkční LAMBDA SONDĚ , či nikoli .
Dekuji všem .
prosím o radu . Po přidání plynu , auto hodně kouří (bílý hustý kouř ) , ve
volnoběhu také kouří , ale málo .
Zajímá mě jestli může být problém v nefunkční LAMBDA SONDĚ , či nikoli .
Dekuji všem .
-
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát lis 27, 2009 18:28
-
- Experienced member
- Příspěvky: 533
- Registrován: úte pro 15, 2009 09:57
- Bydliště: Medlešice kousek od PCE.
jak se auto chova? zahriva se na provozni teplotu , prehriva se , topi, nepoti?? podivej se do expansky jestli tam mas vodu a jestli v ni neplavou olejove mapy , vytahni merku na olej v motoru jak vypada olej , otevri vicko na motoru na nalevani oleje jestli neni zespoda takovy Šum olej + voda , pokud mas vse v poradku tak potom bych zajel do servisu na diagnostika a tam by ti rekly jestli je to neco v el.
Renault laguna II Grandtour 1.8 16v
Renault laguna 2.2 DT uz se nad ni zatahuji mracna
John Deere 8 335R mimo kuze v plny palbe
Renault laguna 2.2 DT uz se nad ni zatahuji mracna
John Deere 8 335R mimo kuze v plny palbe
Voda, voda a zase voda, neni to tak davno a jednomu znamemu jsme to na tomto motoru dělali, bylo těsnění pod hlavou. Nastartuj motor, podrž otáčky tak dvacet vtěřin řekneme na třech tisicich a jestli za tebou neni videt , jak kdyz mas parni stroj, pak ti jde do valcu voda. Sundat hlavu, udelat tlakovou zkousku, pokud nebude praskla, srovnat a rovnou udělat co je potřeba zabrousit ventily, vymenit voditka, simeringy atd... Nemá smysl na tom šetřit, když to budeš už dělat.
Tomáš
Tomáš
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
Dospívám k tomu taky , že je asi prasklá hlava . Kouří to když je to trochu ohřáté , jen jsem skoušel jestli není špetka naděje že je to něco jiného.
Věci se mají tak , že tam prostřelilo těsnění na prvním válci , viditelně .
Protože to bylo tak evidentní tak jsem tlakovou skoušku nedělal a nebylo ani kde. Po smontování to chvíli děsne hulilo ale to byl katalizátor plný vody a lambda dostala taky plný zásah a proto ta doměnka jestli není problem tam . Jeví se to spíš s tou vodou , proto žě za jízdy je to fakt jak parní stroj , ale motor jde vcelku normálně . Přetahovat hlavu je asi nesmysl , že ? Kde hlava většinou praskne ? Ještě jsem nesondoval , ale co obnáší taková hlavá , myslím cena ?
Věci se mají tak , že tam prostřelilo těsnění na prvním válci , viditelně .
Protože to bylo tak evidentní tak jsem tlakovou skoušku nedělal a nebylo ani kde. Po smontování to chvíli děsne hulilo ale to byl katalizátor plný vody a lambda dostala taky plný zásah a proto ta doměnka jestli není problem tam . Jeví se to spíš s tou vodou , proto žě za jízdy je to fakt jak parní stroj , ale motor jde vcelku normálně . Přetahovat hlavu je asi nesmysl , že ? Kde hlava většinou praskne ? Ještě jsem nesondoval , ale co obnáší taková hlavá , myslím cena ?
kouří (bílý hustý kouř) 1,6e 66kw
Co jsem slyšel, hlava stojí +-6000,-Kč.
Měl jsem něco podobného - sehnali jsme motor a vyměnili ho za cca 10000,-Kč.
Měl jsem něco podobného - sehnali jsme motor a vyměnili ho za cca 10000,-Kč.
kouří (bílý hustý kouř) 1,6e 66kw
Zdravím ,
Tak jsem opět sundal hlavu , vizuelne je vše ok , kanáli se zdaji bít suchý .
Je to divný motor startoval a šel normálně , ani úbytek vody se nejevil .
Pravda , že jsem to moc dlouho netrápil . Bude to chtít tlakovou skoušku .
Myslíte , že opravdu nemůže být problém jinde ? Třeba poškozený katalizátor od chladící kapaliny , ale to je asi nesmysl , co ?
Díky všem za odpovědi
Tak jsem opět sundal hlavu , vizuelne je vše ok , kanáli se zdaji bít suchý .
Je to divný motor startoval a šel normálně , ani úbytek vody se nejevil .
Pravda , že jsem to moc dlouho netrápil . Bude to chtít tlakovou skoušku .
Myslíte , že opravdu nemůže být problém jinde ? Třeba poškozený katalizátor od chladící kapaliny , ale to je asi nesmysl , co ?
Díky všem za odpovědi
- KarelJ
- Experienced member
- Příspěvky: 573
- Registrován: pon srp 21, 2006 09:52
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
jeste by treba mohl byt praskly blok motoru, pokud jsi pri montazi hlavy nevysal vodu a olej z der pro srouby.
btw: nechal jsi to behat dostatecne dlouho aby se vysusil vyfuk? treba je to porad jen voda z nej.
btw: nechal jsi to behat dostatecne dlouho aby se vysusil vyfuk? treba je to porad jen voda z nej.
Renault Megane hatch 1,6l 55kW 1997
Vlastním renault clip diagnostiku. Kdo by chtěl diagnostikovat auto pište sz. Kutná Hora. Čáslav
nabízím redukci k autorádiu http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?f=5&t=14035
Vlastním renault clip diagnostiku. Kdo by chtěl diagnostikovat auto pište sz. Kutná Hora. Čáslav
nabízím redukci k autorádiu http://www.renault-megane.cz/viewtopic.php?f=5&t=14035
Ponaučení pro příště, věci se mají dělat pořádně, abychom je nemuseli dělat dvakrát a mohli jsme vyloučit závadu. Srovnat hlavu + tlakovka.Jindřich píše:Díry pro šrouby jsem vyčistil důkladně , na to jsem si dal bacha .
Nevím co je dostatečně dlouhý běh , aby se vysušil výfuk , ale asi by to mělo stačit . Nic méně , teď už to mám zase dole tak to musím někde nechat natlakovat a uvidíme .
Dík za reakci
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
Zdravím ,
nevím jestli je to pro mě dobrá nebo špatná zpráva , ale tlakovka prokázala , že hlava prasklá není . Rovinnost v normále , ale preventivně jsem ji nechal srovnat a uvidíme . Jen mám takový neblahý pocit , že jsem se unáhlil a sundaval to znova zbytečně . Jestli nebyl ten výfuk tak zaplavenej , že se to nestihlo vysušit . Uvidíme , dám vědět .
nevím jestli je to pro mě dobrá nebo špatná zpráva , ale tlakovka prokázala , že hlava prasklá není . Rovinnost v normále , ale preventivně jsem ji nechal srovnat a uvidíme . Jen mám takový neblahý pocit , že jsem se unáhlil a sundaval to znova zbytečně . Jestli nebyl ten výfuk tak zaplavenej , že se to nestihlo vysušit . Uvidíme , dám vědět .
Jen na okraj,bacha na tloušťku těsnění.Jindřich píše:Zdravím ,
nevím jestli je to pro mě dobrá nebo špatná zpráva , ale tlakovka prokázala , že hlava prasklá není . Rovinnost v normále , ale preventivně jsem ji nechal srovnat a uvidíme . Jen mám takový neblahý pocit , že jsem se unáhlil a sundaval to znova zbytečně . Jestli nebyl ten výfuk tak zaplavenej , že se to nestihlo vysušit . Uvidíme , dám vědět .
Renault Scenic 1,9 dTI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů