Výfuková soustava 11 Turbo a GTT
Moderátor: Moderators General
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Výfuková soustava 11 Turbo a GTT
Chtěl sem se zeptat, jestli a 5 a 11 mají totožné výfuky, chtěl bych si pořídit laděný výfuk přímo od Devilu, ale dělají jen na 5 GTT..
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Když dám místo prostředního tlumiče výfuku průchozí trubku, poznám to?Respektive nesníží se točivý moment na úkor toho že to půjde rychleji do otáček?Anebo je to nesmysl?
Určitě je to nesmysl, protože díky točivému momentu to jde rychleji do otáček že?Když by se točivý moment snížil, nemohlo by to jít rychleji do otáček
Tenhle nesmysl mi jednou říkal butcher...
Určitě je to nesmysl, protože díky točivému momentu to jde rychleji do otáček že?Když by se točivý moment snížil, nemohlo by to jít rychleji do otáček
Tenhle nesmysl mi jednou říkal butcher...
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Tak abych to uvedl na pravou míru
Když nahradíš středovej tlumič rovnou trubkou tak to výkonnostně určitě při jízdě poznáš, bohuželo to taky poznáš při poslechu
Na krátký trasy je to super ale na delší vzdálenosti z toho jde prasknout hlava (lidská )
Jak nám správně napovídají součástky skupiny A nebo N pro tenhle turbomotor je nejlepší rovná charakteristika výfuku, žádny dynamizér, žádny rezonátor, jen rovná trubka a děsnej bordel
Tohle není atmosféra kde bys vyhozením tlumiče nebo katalyzátoru repidně posunul výš (nebo stratil)točivý moment , tohle je Turbomotor kde hlavní podtlak ve výfuku určuje turbo.
Samozřejmě že trochu výš ho to asi posune ale za tu cenu to pojede líp do otáček a dřív dosáhneš maximálního plnícího tlaku.
Vážně pochybuju, že výfuk na R5GTT bude pasovat na R11 Turbo, možná tak parohy a středovej tlumič, po úpravě možná taky koncovka. Ale nečekej že to jednoduše napasuje a poskládaš na R11 tak jak na R5.
Když nahradíš středovej tlumič rovnou trubkou tak to výkonnostně určitě při jízdě poznáš, bohuželo to taky poznáš při poslechu
Na krátký trasy je to super ale na delší vzdálenosti z toho jde prasknout hlava (lidská )
Jak nám správně napovídají součástky skupiny A nebo N pro tenhle turbomotor je nejlepší rovná charakteristika výfuku, žádny dynamizér, žádny rezonátor, jen rovná trubka a děsnej bordel
Tohle není atmosféra kde bys vyhozením tlumiče nebo katalyzátoru repidně posunul výš (nebo stratil)točivý moment , tohle je Turbomotor kde hlavní podtlak ve výfuku určuje turbo.
Samozřejmě že trochu výš ho to asi posune ale za tu cenu to pojede líp do otáček a dřív dosáhneš maximálního plnícího tlaku.
Vážně pochybuju, že výfuk na R5GTT bude pasovat na R11 Turbo, možná tak parohy a středovej tlumič, po úpravě možná taky koncovka. Ale nečekej že to jednoduše napasuje a poskládaš na R11 tak jak na R5.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Butcher
- Člen RCČR
- Příspěvky: 794
- Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
- Bydliště: Prypiat
- Kontaktovat uživatele:
Zase mě chceš pííííp Tvoje myšlenkové pochody se marně snažím pochopit už spostu let.Takže mě vůbec nepřekvapuje,jak jsi k tomuhle došel.Každopádně turbomotor potřebuje jak psal Anarki ve výfukovém potrubí co nejmenší odpor.Tzn. za turbem klidně jen pár desítek cm trubku a bastaSova píše:Když dám místo prostředního tlumiče výfuku průchozí trubku, poznám to?Respektive nesníží se točivý moment na úkor toho že to půjde rychleji do otáček?Anebo je to nesmysl?
Určitě je to nesmysl, protože díky točivému momentu to jde rychleji do otáček že?Když by se točivý moment snížil, nemohlo by to jít rychleji do otáček
Tenhle nesmysl mi jednou říkal butcher...
Dead man
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Jo a k tomu kvalitní dřevorubecký sluchátkaButcher píše:Tzn. za turbem klidně jen pár desítek cm trubku a basta
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
...Butcher píše:Zase mě chceš pííííp Tvoje myšlenkové pochody se marně snažím pochopit už spostu let.Takže mě vůbec nepřekvapuje,jak jsi k tomuhle došel.Každopádně turbomotor potřebuje jak psal Anarki ve výfukovém potrubí co nejmenší odpor.Tzn. za turbem klidně jen pár desítek cm trubku a bastaSova píše:Když dám místo prostředního tlumiče výfuku průchozí trubku, poznám to?Respektive nesníží se točivý moment na úkor toho že to půjde rychleji do otáček?Anebo je to nesmysl?
Určitě je to nesmysl, protože díky točivému momentu to jde rychleji do otáček že?Když by se točivý moment snížil, nemohlo by to jít rychleji do otáček
Tenhle nesmysl mi jednou říkal butcher...
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Setkal sem se s názorem od člověka, jehož pohled na věc nemůžu "shodit ze stolu" se slovy nema o tom ani páru!
Sveřepě mi tvrdil, ze onen "tlumič" prostředního dílů na 11turbo neni tlumič, ale v podstatě rezonátor montovaný za účelem rovnoměrneho odvodu spalin!Co vy na to?A ze mit rovnou trubku je dobre v pripade ze mam nejakou upravenou alpinu, a nebo alespoň c1j v plné palbě
Sveřepě mi tvrdil, ze onen "tlumič" prostředního dílů na 11turbo neni tlumič, ale v podstatě rezonátor montovaný za účelem rovnoměrneho odvodu spalin!Co vy na to?A ze mit rovnou trubku je dobre v pripade ze mam nejakou upravenou alpinu, a nebo alespoň c1j v plné palbě
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Aj hev a kueščn
Čo je to C1J "v plnej paľbe"
Vyšší plniaci tlak, väčšie trysky, BOV či azda komponenty motora s prívlastkom Forged
Mal si rozobratý stredný tlmič na R11T či GTT
Tak si nejaký rozhnitý krám rozober a pozri sa čo je vnútri.
Jednoznačne slúži na zníženie hluku. Na mojom pôvodnom motore a pôvodnom výfuku som po odstránení stredového tlmiča pocítil príjemný výkonový nárast. Ale aj nepríjemný nárast hluku.
Čo je to C1J "v plnej paľbe"
Vyšší plniaci tlak, väčšie trysky, BOV či azda komponenty motora s prívlastkom Forged
Mal si rozobratý stredný tlmič na R11T či GTT
Tak si nejaký rozhnitý krám rozober a pozri sa čo je vnútri.
Jednoznačne slúži na zníženie hluku. Na mojom pôvodnom motore a pôvodnom výfuku som po odstránení stredového tlmiča pocítil príjemný výkonový nárast. Ale aj nepríjemný nárast hluku.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Na úkor točivého momentu by to mohlo ísť keby mal atmosferický motor, tam pri nedodržaní určitých hodnôt odporu výfukového potrubia dôjde k rýchlejšiemu vyplachovaniu valcov a následne prídeš o krútiaci moment resp. sa posunie do vyšších otáčok. Akonáhle máš prepĺňaný motor za pomoci turbodúchadla, tento problém riešiť nemusíš, odpor výfukového potrubia automaticky udáva turbo a či budeš mať jeden tlmič alebo ich bude 36 nemá to na chod motora či vyplachovanie valcov absolútne žiadny vplyv.
Ale.....
Rozdiel tlakov vo výfukovom potrubí pred a za turbom roztáča samotné turbo, čiže pri stredovom a koncovom tlmiči budeš cítiť že, čas k dosiahnutiu orgazmu ehm kopancu do zadku je nepatrne dlhší lenže jednak je ten kopanec slabší a tiež tým pri rozjazde strácaš. Z hľadiska spotreby je toto riešenie šetrnejšie.
Pri rovnej rúre príde kopanec skôr a bude aj silnejší lenže aj to vzrušenie skôr opadne Z hľadiska spotreby je toto riešenie menej šetrné ale kto by riešil spotrebu na prepĺňanej 1,4-ke ktorej najlepšia spotreba v meste = 10 litrov.
Ale.....
Rozdiel tlakov vo výfukovom potrubí pred a za turbom roztáča samotné turbo, čiže pri stredovom a koncovom tlmiči budeš cítiť že, čas k dosiahnutiu orgazmu ehm kopancu do zadku je nepatrne dlhší lenže jednak je ten kopanec slabší a tiež tým pri rozjazde strácaš. Z hľadiska spotreby je toto riešenie šetrnejšie.
Pri rovnej rúre príde kopanec skôr a bude aj silnejší lenže aj to vzrušenie skôr opadne Z hľadiska spotreby je toto riešenie menej šetrné ale kto by riešil spotrebu na prepĺňanej 1,4-ke ktorej najlepšia spotreba v meste = 10 litrov.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Sériový, z dvoch tretín Bosal za výpredajovú cenu (od G.O. motora stále drží ), koncový tlmič Sebring, zvyšok pôvodný. Až sa rozpadne idem do ladeného nerezu. (AMA)
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
-
- Junior member
- Příspěvky: 144
- Registrován: ned úno 03, 2008 17:22
- Bydliště: Hostinné
já mám na 9 trubku místo středového tlumiče a vzadu akorát průchozí sport výfuck od KM(jsou utlumený) a boží žadnej bordel to nedělá
R 19 1.8 54kw,R 19 1.8 99kw,R 5 1.4 ,Clio 1.2,Dacia Double cab 1.9d,R 9 1.4 tujjjjbo http://silenejmax.rajce.idnes.cz/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů