ja nicSkippy87 píše:ale těch 1,5km bude stát za to
to ITExpert: předchozí konverzace na výbornou ty bys snad prodal i auto na natahování klíčkem v zapalování nechtěl bych si od tebe koupit auto
Značkový čiptuning
Moderátor: Moderators General
Vy ... , dlužíte mi novou klávesnici!
Monitor to ustál, ale půl skleničky coly je všude po stole...
Přítulka přiběhla z pokoje co tu vydávám za hýkavé pazvuky.
Upraveno po výtce z vyšších míst...
Monitor to ustál, ale půl skleničky coly je všude po stole...
Přítulka přiběhla z pokoje co tu vydávám za hýkavé pazvuky.
Upraveno po výtce z vyšších míst...
Naposledy upravil(a) Dan Black dne pát říj 23, 2009 20:17, celkem upraveno 1 x.
hmm ... takze jen tak mezi nami slape toDan Black píše:Vy xxxxxxxxxxx, dlužíte mi novou klávesnici!
Monitor to ustál, ale půl skleničky coly je všude po stole...
Přítulka přiběhla z pokoje co tu vydávám za hýkavé pazvuky.
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
pardon ale
Doručené :: Zpráva
Od: bosman
Komu: ITexpert
Zaslal: čt říjen 22, 2009 2:05 pm
Předmět: Chip
Zdar,
nechci otravovat, ale neodpověděl si mi jestli mi můžeš udělat ten chip nebo nee. Nemám na ochipování cca 6000, ale rád bych to lagunce dopřál..
Díky za odpověď
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
tak teď nevím jestli jsou někteří lidé tak inteligentní nebo neumí číst
Renault Scénic 1.9dCi (75kW)
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
Renault Megane II 1.5dCi (60kW)
Renault Megane III Grandtour GT line (1.2 Tce 115k) Malte modra
Renault Grand Scénic III 2.0 dCi Bose (118/160) FAP
Renault Megane IV GT 1.6 Tce BOSE (151/205) modra Iron
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak to už je na mě mocITexpert píše:pardon ale
Doručené :: Zpráva
Od: bosman
Komu: ITexpert
Zaslal: čt říjen 22, 2009 2:05 pm
Předmět: Chip
Zdar,
nechci otravovat, ale neodpověděl si mi jestli mi můžeš udělat ten chip nebo nee. Nemám na ochipování cca 6000, ale rád bych to lagunce dopřál..
Díky za odpověď
to je na nas vsechny moc ... je fajn ze nekteri maji i presto zajemDDT píše:Tak to už je na mě mocITexpert píše:pardon ale
Doručené :: Zpráva
Od: bosman
Komu: ITexpert
Zaslal: čt říjen 22, 2009 2:05 pm
Předmět: Chip
Zdar,
nechci otravovat, ale neodpověděl si mi jestli mi můžeš udělat ten chip nebo nee. Nemám na ochipování cca 6000, ale rád bych to lagunce dopřál..
Díky za odpověď
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Chytrouni
Nekdo bude opravdu mene inteligentni, nekdo nema čas číst všechny nesmysly a někdo se raději přímo zeptá. Žádnej učenej z nebe nespadl a svoje znalosti nemusím ventilovat. Stačí říct ANO nebo NE, páni nejdokonalejší
Tady máte jednoho spokojeného zákazníka http://www.novinky.cz/auto/184668-svedo ... -auta.html
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
- osiris
- Člen RCČR
- Příspěvky: 966
- Registrován: pát úno 06, 2009 18:49
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak to je hodne vtipny ma to zvuk jako moje stary nitendo co se pripojovalo na televizi astrkal ise do nej takovy velky kazety... vevnitr je to mozna "dobry" horsi je poslouchat toho mamlase venku jak toci tu 1,2 a hrozne si libuje
aktuální: Honda Accord 1999 2,0i LS VTEC 147 HP
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]
- Pavel_trol
- Člen RCČR
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
- Bydliště: Ruda okr. Rakovník
ty blaho to sme vočipovali na výbornou ze 172koni na současných kolikPavel_trol píše:ITExprt: ještě jsi tu nezveřejnil, jak se ti podařilo nachipovat moje Clio na posledním sraze. Místo konání balkón OC Chodov
? 268 doufám že si to pamatuju dobře kdyžtak mě oprav
vynikající práce s výborným cliem sport jízda k nesrovnání
povídej nám o tom něco Pavle nebo napiš nějakou recenzi
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3779
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
[rejp]a já myslel, že to má 172 koní a jednoho osla [/rejp]
za volantem
za volantem
Renault Mégane R.S. 265 Cup 2015
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
ex. Clio 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 '64, 40k; Clio 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- Pavel_trol
- Člen RCČR
- Příspěvky: 722
- Registrován: čtv lis 24, 2005 10:21
- Bydliště: Ruda okr. Rakovník
100kuc: 172 je pouze reklamní trick, 124kw vychází na cca 169koní. Pakliže chcete do auta dostat i osla, musíte zaplnit sedadlo spolujezdce. Normální člověk by si ke mě nesedl
Přečipování proběhlo bez nutnosti jakýchkoliv úprav mechanických částí vozu. Venku trošku poprchávalo a tudíž jsme byli nuceni celou operaci vykonat uvnitř automobilu. Po prohledání celého ineriéru jsme náhodou našli zdířku pro kabel, tím že jsem šel vysypat, z nervozity přeplnění popelník. Přes mekintosh jsme navýšily výkon motoru na 289koní včetně dvou oslů uvnitř sedících. Celá operace zabrala cca 8 minut.
Dojmy z jízdy: Po zhruba 10ti minutách se mi podařilo konečně rozjet. (Kola se protáčela i při snaze rozjet se pouze přes spojku). Výkon je takový, že již nepotřebuji řadit 1. rychlostní stupeň. Je to způsobeno hlavně navýšením kroutíciho momentu na neuvěřitelných 999Nm. Chování vozu je podobné jako předtím, pouze se zrychlením natahuje celá karoserie. Byl jsem donucen nakoupit zásobu pneumatik, kvůli neustálému protáčení poháněné nápravy. Netroufnu si znovu zkoušet slalom na letišti, jelikož nechci stavět veškeré kužely na trati. Mnoho z vás vidělo že i při sériovém výkonu se Clio nedalo ukočírovat. Nárůst výkonu je momentálně dostatečný.
Spotřeba: Ač je to k nevíře, moje průměrná spotřeba klesla ze zhruba 12ti litrů na záviděníhodných 4,2 l/100km nehledě na způsob jízdy, či stání v kolonách.
Ušetřené peníze za pohonné hmoty, využívám k nákupu pneumatik.
Moje další plány jsou softwarově upravit auto na RWD nebo AWD.
Případné úpravy všem vřele doporučuji.
Přečipování proběhlo bez nutnosti jakýchkoliv úprav mechanických částí vozu. Venku trošku poprchávalo a tudíž jsme byli nuceni celou operaci vykonat uvnitř automobilu. Po prohledání celého ineriéru jsme náhodou našli zdířku pro kabel, tím že jsem šel vysypat, z nervozity přeplnění popelník. Přes mekintosh jsme navýšily výkon motoru na 289koní včetně dvou oslů uvnitř sedících. Celá operace zabrala cca 8 minut.
Dojmy z jízdy: Po zhruba 10ti minutách se mi podařilo konečně rozjet. (Kola se protáčela i při snaze rozjet se pouze přes spojku). Výkon je takový, že již nepotřebuji řadit 1. rychlostní stupeň. Je to způsobeno hlavně navýšením kroutíciho momentu na neuvěřitelných 999Nm. Chování vozu je podobné jako předtím, pouze se zrychlením natahuje celá karoserie. Byl jsem donucen nakoupit zásobu pneumatik, kvůli neustálému protáčení poháněné nápravy. Netroufnu si znovu zkoušet slalom na letišti, jelikož nechci stavět veškeré kužely na trati. Mnoho z vás vidělo že i při sériovém výkonu se Clio nedalo ukočírovat. Nárůst výkonu je momentálně dostatečný.
Spotřeba: Ač je to k nevíře, moje průměrná spotřeba klesla ze zhruba 12ti litrů na záviděníhodných 4,2 l/100km nehledě na způsob jízdy, či stání v kolonách.
Ušetřené peníze za pohonné hmoty, využívám k nákupu pneumatik.
Moje další plány jsou softwarově upravit auto na RWD nebo AWD.
Případné úpravy všem vřele doporučuji.
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault Laguna III 2.0 dci
IN MEMORY:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault R25 2.9 V6 Baccara
Renault R11 1.4 GTL
Renault Laguna III 2.0 dci
IN MEMORY:
Renault Clio SPORT 2.0 16V 172
Renault R25 2.9 V6 Baccara
Renault R11 1.4 GTL
- osiris
- Člen RCČR
- Příspěvky: 966
- Registrován: pát úno 06, 2009 18:49
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
hezky pekne do toho jdu taky a slo by pak softwarove upravit ze by jste mi z toho udelali jeste cabrio ? respektive spis CC to jsem vzdycky chtel
aktuální: Honda Accord 1999 2,0i LS VTEC 147 HP
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]
Vykon je opravdu vynikajici:-)Pavel_trol píše: 289koní
Moje další plány jsou softwarově upravit auto na RWD nebo AWD.
Případné úpravy všem vřele doporučuji.
Softwarove RWD nebo AWD neni problem:-) zastav se pres Macintosh to tam nalejeme
Dekuji za tve doporuceni:-)
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Zastav se upravim ti co potrebujes verzi CC resim za pomoci flexy veskere vlastnosti a funkce dilu zustavaji zachovany homologovana prestavba je u nas samozrejmostiosiris píše:hezky pekne do toho jdu taky a slo by pak softwarove upravit ze by jste mi z toho udelali jeste cabrio ? respektive spis CC to jsem vzdycky chtel
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů