Já ale 300km/h...ještě k tomu pohodlně, nedosáhl.A hlavně ani nechci Tím neříkám, že bych nechtěl auto, který je toho schopný, ale tyhle rychlosti už nejsou nic pro měSmx píše:Butcher: Laguna GT není žádný závoďák - ve 235km/h real (tacho 245km/h) je šlus..
A hele, já Ti to neberu - 236kW a 257kW po úpravě je určitě pěkné svezení, ale na pohodové dosahování 300km/h a víc by jsi potřeboval tak 350kW - to je realita..
Kolik jste nejrychleji jeli a jake to bylo?
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- Butcher
- Člen RCČR
- Příspěvky: 794
- Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
- Bydliště: Prypiat
- Kontaktovat uživatele:
Dead man
void8: počítáš i stím, že tacho má určité nepřesnosti a že i když ti ukazuje třeba 260 km/h můžeš reálně jet 240 km/h ? Pokud ano, ok nebudu ti to brát, ale víceméně souhlasím s Smx-em. Naměřit GPS a dokázat a je to, bohužel Focus ST nevlastním takže to sám neozkouším.
Současnost : Renault Mégane Coupe (Coach) 1.6 e - Yellow
Historie : Alfa Romeo 146 1.4 i.e. Boxer
Historie : Alfa Romeo 146 1.4 i.e. Boxer
Ja bych nerekl umeni, ale hovadina. Jel jsem tachometrovych 190 ve Favoritu (tacho v Passatu ktery jsem prejizdel, favo uz bylo davno zaroh). Asi nejvetsi hovadina co jsem kdy v aute udelal. A co si budeme povidat, vsechny maximalky jsou o nicem pokud nemluvime o maximalce na 400m nebo tak neco... prihodny kopec dela divy.Dan Black píše:Není umění udělat 250km/h s 300kW...ale udělat 160km/h s 43kW
(dle GPS, dva lidi a dlooouhej rozjezd)
Myslim ze by tato diskuse mela probihat vice v tomto stylu:
http://www.youtube.com/watch?v=sHJSmV6oork
EDIT: Ted jsem si vsimnul:
Bonusova otazka: na jaky rychlostni stupen dosahne v tom videu omezovace?
EDIT2: Abyste me nebili, tak dodam ze v tomto pripade je omezena maximalka i realna maximalka, kdyz by preradil na petku tak zacne spomalovat. Jak jsem rekl, 210kW je malo.
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
-
- Starting member
- Příspěvky: 93
- Registrován: sob led 24, 2009 17:20
- Bydliště: Frenštát-Praha
- Kontaktovat uživatele:
pánové jedna věc je mít spoustu koní pod kapotou /to je super pocit/ ale pak stačí mít /v lepším případě/ 1 srnu před kapotou a to už je horší pocit ) na letošní čum jízdě jsem na ně vehementně blikal a ony předemnou sice prchaly,ale do 100km/h jim to moc nešlo...a pak se člověku zdá že jede min 200
Clio II, 02, 1.5dci, 60kW (piškot)- už není..
Megane II, 07, 2.0dci 110kW (střela..)
R Master 02, 2.2DTi (fachman)
Espace 06, 2.0T 125kW (kyselina sírová.. )
Megane II, 07, 2.0dci 110kW (střela..)
R Master 02, 2.2DTi (fachman)
Espace 06, 2.0T 125kW (kyselina sírová.. )
251km/h v Porsche 911 Carrera S ...nastesti ne jako ridic ale jen spolujezdec a na karlovarsky dalnici..poprve v zivote mi bylo z jizdy v aute blbe a je to fakt mazec už bych to asi absolvovat nechtěl
a co se týče jako řidič tak v ochcavce tédéí na hlínách a f metle asi 170kmh, v mym cliu bežně tachometrovych 140....(na dalnici vsechno teda)
a co se týče jako řidič tak v ochcavce tédéí na hlínách a f metle asi 170kmh, v mym cliu bežně tachometrovych 140....(na dalnici vsechno teda)
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 103kw
Škoda Octavia I Tour 1.9TDI 77kw (2009) - ukradena
Renault Clio II 1.4 55kw -ex
Škoda Octavia I Tour 1.9TDI 77kw (2009) - ukradena
Renault Clio II 1.4 55kw -ex
- Buryan2
- Starting member
- Příspěvky: 66
- Registrován: sob čer 27, 2009 22:43
- Bydliště: Ostrava - Hrabůvka
Moje Clio 1.6 66Kw zvládlo zatím 184km/h a papírově udávají 181km/h. Jinak ten svět ubíhal trošičku rychleji a autíčko mnohonásobně víc papalo....
Jinak Opel Tigra 1.6 16V Za 200km/h víc sem se už bál
Jinak Opel Tigra 1.6 16V Za 200km/h víc sem se už bál
Renault Clio 1.6 66Kw RXT r.v.98 K7MF7
Jezdí za 6-7l/100km E85-ky .
Už nejezdí. RIP
Jezdí Citroën C5 Break 2,2 HDi 125kw
Jezdí za 6-7l/100km E85-ky .
Už nejezdí. RIP
Jezdí Citroën C5 Break 2,2 HDi 125kw
- Swodem
- Starting member
- Příspěvky: 15
- Registrován: stř úno 04, 2009 09:40
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nejsem v tomhle extra střelec ale s R19 1.8 vytáhl 175 km/h. Pak už jsem jen pomalu sundaval nohu z plynu. Jak se říká nemá se nic přehánět.
Jinak sem zažil 220km/h v BMW 316
A ještě lepší zážitek byl ve fiatu coupé 243km/h, ale jak už bmw či fiat sem neřídil jen sem si počítal za kolik vteřin sem měl čárku na trenkach a pak počítal vítěze
Jinak sem zažil 220km/h v BMW 316
A ještě lepší zážitek byl ve fiatu coupé 243km/h, ale jak už bmw či fiat sem neřídil jen sem si počítal za kolik vteřin sem měl čárku na trenkach a pak počítal vítěze
Renault 19 1,8 GT r.v. 94
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Čerstvý zážitok, po ceste z tuningu vo Svidníku šla predo mnou Alfa 164 V6 24v tak trochu som chcel vedieť čo spraví jej vodič keď ho pomaly predbehnem. Zo začiatku nič ale potom vyletel čertík zo škatuľky a začal katovať, ja som už len rozťahoval päťku a držal sa za ním dokiaľ mi šla na tachometri ručička (220 km/h) takže v reále cca. 205-210 Utiekol mi asi o 5 dĺžok auta. Rovinka bez áut bola krátka takže sme spomalili, náročky som šiel vedľa neho a skoro presne naraz sme si ukázali 1 Dva pruhy v jednom smere, okresná cesta. Keby sme stretli chlpatých tak by asi po nás začali strieľať Na kondíciu a potenciál môjho motora 1397 cm3 V4 8v s pôvodným slimákom Garrett TB-0214 si naozaj sťažovať nemôžem
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
Clio 1.4 RT r.91
Mam svyho mazlika Clio I ,1.4 RT r.91 pri ceste ze slovenska po D1 200km/h s plnym kufrem a zadnima sedackama nejsem na to pisnej ale primo hrdej uhejbala mi z rychliho pruhu Z4
- mirek G.
- Inzerce 2013
- Příspěvky: 1145
- Registrován: sob led 12, 2008 19:38
- Bydliště: Ostrava-Radegast 10°
cca 220kmh
mohelnice - Olomouc
potom hup, trochu levého pruhu, potom pravého, a potom 120kmh
mohelnice - Olomouc
potom hup, trochu levého pruhu, potom pravého, a potom 120kmh
Nové díly za bezkonkurenční ceny http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... 56#p640356
kontakt www.Granex.cz tel. 774862512 Miroslav Grašar
kontakt www.Granex.cz tel. 774862512 Miroslav Grašar
R19 1.8i 65kw 210kmh (dost se to traslo, ale zdalo se ze by slo jeste dal)...jiz prodano...na ten motor neuveritelne vykonne auto.
Laguna 2.0i 85kw 190kmh (vic se ji nechtelo, ale sedelo to jako bych jel 130:)
Volvo 1.9i T4 147kw 160kmh (melo by to dat 255, bez omezovace 265:).....nedokazu si predstavit ze bych to po ceskejch dalnicich kdy chtel zkouset
na prazdne dalnici, jen dosazeni te rychlosti abych vyzkousel coto da:) mimo dalnici dle predpisu a na dalnici vetsinou nastavim tempomat na 135kmh...
Laguna 2.0i 85kw 190kmh (vic se ji nechtelo, ale sedelo to jako bych jel 130:)
Volvo 1.9i T4 147kw 160kmh (melo by to dat 255, bez omezovace 265:).....nedokazu si predstavit ze bych to po ceskejch dalnicich kdy chtel zkouset
na prazdne dalnici, jen dosazeni te rychlosti abych vyzkousel coto da:) mimo dalnici dle predpisu a na dalnici vetsinou nastavim tempomat na 135kmh...
Renault Laguna 2.0 8v r.v94
Heh, to verim, me jednou k veceru svezl kamarad na dvanactistovce Banditovi a tech 180 km/h pres mesto mi stacilo . Rychlost jak rychlost, ale ta akcelerace byla neskutecna, fantasticky zazitek jak to prudce zrychluje prakticky v jakekoli rychlosti . Prekvapila me stabilita te motorky, sedela jak pribita k silnici, o ucinnosti brzd ani nemluve . No byl jsem rad ze ziju, ale nekdy si to musim zopakovat, ten odpich je maximalne navykova zalezitost .
Renault Clio 2009, 1.2 16V 48 kW/65 k
Máš pravdu je to silný adrenalín,chápu že to občas někdo na silnici rozstřelí,hold je to silnější než pud sebezáchovy, Nechci tady rozpoutat debatu o těch šílencích co ohrožují jiné to mě vadí taky!,já jen že takových deset vteřin nemá s ničím srovnání....ani dvě Pamely Anderson před 20 lety..
8.2019- NOVÝ MEGANE GRANDTOUR IV, Modrá cosmos, 1.3 tce 103 kW
230km/h na motorce (je to jen 600ccm) hodně často
Jinak v autě si jezdím svých 80-110,nemám potřebu to honit.Za a je mi toho ropáka líto a za b je mi ho zase líto
Jinak v autě si jezdím svých 80-110,nemám potřebu to honit.Za a je mi toho ropáka líto a za b je mi ho zase líto
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
Ten odpich je kurevsky (moderátor promine ten výraz ) návyková záležitost.Sám na něm ujíždím už pár let a je to fakt supr pocit koukat jak otáčkoměr letí do 13500ot/min a pak tam rveš další kvalt A na křižovatce tě neudělá nic pod 500 koníHB píše:Heh, to verim, me jednou k veceru svezl kamarad na dvanactistovce Banditovi a tech 180 km/h pres mesto mi stacilo . Rychlost jak rychlost, ale ta akcelerace byla neskutecna, fantasticky zazitek jak to prudce zrychluje prakticky v jakekoli rychlosti . Prekvapila me stabilita te motorky, sedela jak pribita k silnici, o ucinnosti brzd ani nemluve . No byl jsem rad ze ziju, ale nekdy si to musim zopakovat, ten odpich je maximalne navykova zalezitost .
moderátor nepromine a ty si dáš příště pozor
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
Taky se podělím o zážitky.
Je to už dávno, kdy mi řidičák ještě ani nestačil vychladnout, a dostalo se mi do ruky audi s2 s upraveným motorem na 550 koní.Šlo o převoz z jednoho konce města na druhý. Při zátahu se mi zastavoval dech a asi i odkrvil mozek, protože na jednopruhovém průtahu městem mě zastavil omezovač na 250km/h. Děkuji bohu že dělal, co mohl a já si mohl s odstupem času uvědomit,jak je život krásný.
No a co se týče jedné stopy, na své bývalé Yamaze se mi na dlouhém rovném a neuvěřitelně prázdném dálničním úseku opřela ručička tachometru z druhé strany o nulu. Nejdříve však minula hodnotu 270km/h , která byla asi ve dvou třetinách budíku.
Pocity , ty jsou smíšené. Zprvu adrenalin, ale pak šok z toho, jak obtížné je z této rychlosti, kterou dosáhnete takřka na pár metrech, ZASTAVIT.
Na konci "testu" úpravy motoru na Yamaze jsem uviděl v dálce předemnou, jak jedno auto začalo předjíždět. .... Jěště že v odstavném pruhu nic nebylo. Ač jsem dělal skoro stojku na řídítkách prosvištěl jsem odstavným pruhem kolem těch aut.
Měl jsem štěstí a vzal jsem si ponaučení. Bohužel, někdo tu šanci nedostane a stane se dárcem orgánů.
Taky více než před sebe koukám do zrcátek, abych z nějakého šílence toho dárce neudělal
Je to už dávno, kdy mi řidičák ještě ani nestačil vychladnout, a dostalo se mi do ruky audi s2 s upraveným motorem na 550 koní.Šlo o převoz z jednoho konce města na druhý. Při zátahu se mi zastavoval dech a asi i odkrvil mozek, protože na jednopruhovém průtahu městem mě zastavil omezovač na 250km/h. Děkuji bohu že dělal, co mohl a já si mohl s odstupem času uvědomit,jak je život krásný.
No a co se týče jedné stopy, na své bývalé Yamaze se mi na dlouhém rovném a neuvěřitelně prázdném dálničním úseku opřela ručička tachometru z druhé strany o nulu. Nejdříve však minula hodnotu 270km/h , která byla asi ve dvou třetinách budíku.
Pocity , ty jsou smíšené. Zprvu adrenalin, ale pak šok z toho, jak obtížné je z této rychlosti, kterou dosáhnete takřka na pár metrech, ZASTAVIT.
Na konci "testu" úpravy motoru na Yamaze jsem uviděl v dálce předemnou, jak jedno auto začalo předjíždět. .... Jěště že v odstavném pruhu nic nebylo. Ač jsem dělal skoro stojku na řídítkách prosvištěl jsem odstavným pruhem kolem těch aut.
Měl jsem štěstí a vzal jsem si ponaučení. Bohužel, někdo tu šanci nedostane a stane se dárcem orgánů.
Taky více než před sebe koukám do zrcátek, abych z nějakého šílence toho dárce neudělal
Grand Espace 2,2 dCi 123 kW
Kawasaki Ninja 270km/h jen jako spolujezdec a po kolinsky silnici..no člověk byl mladej a blbej..jaky to bylo ? určitě adrenalin ale tahle rychlost na motorce je o ničem...hazard se životem...tenkrát jsem udělali cestu z Prahy-Kbel do Kolina za 15 minut v plnem provozu...
Kdybych moc kecal tak mě zastavte, jsem tu nový a maličko tápu
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
Renault Megane II 1,5 DCI 60 kW - zakukal - 250 000 km, Škoda Felicia 1,4 , 74 kW, Peugeot 307, Škoda Superb II
-
- Starting member
- Příspěvky: 69
- Registrován: sob pro 26, 2009 18:38
- Bydliště: Havlíčkův Brod- Vysočina
Taky se podělím o svůj zážitek. Jeli jsme s kolegou na jednání do Rakouska v Bentley Continental GT. Omezovač se zapl na 310 km/h. Řeknu vám byl sem p.......j až za ušima. Rychlá jízda je super,ale už bych to nikdy zažít nechtěl. Ani nechci domyslet co by se stalo,kdyby sme se vysekali.
Megane Grandtour II 1.9 dci - 88 kw,6l/100km
6 st. černá metalíza r.v. 2005
6 st. černá metalíza r.v. 2005
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů