vadné vstřiky-prosím pomoc

Co se děje než jde palivo do válců a co se děje v nich.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
blue-devil
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř kvě 06, 2009 17:39

vadné vstřiky-prosím pomoc

Příspěvek od blue-devil » stř kvě 06, 2009 17:55

zdravim všechny, neví tu někdo o repasovaných či levnějších vstřikach na Clio II,2002,1.5 dci 60kw?V renaultu po mně chtěj 36 tisíc...nevěděl by někdo o levnějších prosím? Díky za odpověď

Uživatelský avatar
paveloslav
Advanced member
Příspěvky: 251
Registrován: čtv kvě 08, 2008 13:15
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

vadne vstriky

Příspěvek od paveloslav » čtv kvě 07, 2009 14:30

jakekoliv autodily,ja sice mam 48kw ale staly me jen 24000 kc,jinak jsem slysel ze se daji cistit,na netu urcite neco najdes a v polsku pry meni jen mechanickou cas a elektroniku tam nechavaji,zkus sjed ostatni fora urcite jsem to tady nekde cetl
Renault Clio 1.5dci 2001,Renault Laguna 2.0dci 2007,Renault Latitude 2.0dci 2010

Uživatelský avatar
blue-devil
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř kvě 06, 2009 17:39

Příspěvek od blue-devil » ned kvě 10, 2009 01:48

tak dik, ptal jsem se jestli by šla vyměnit jen tryska, prý to jde, ale zbytečně vyhozený peníze...prý tam na 99% odchází ten ventilek...zkusim pokoukat jinde, ale dík za odpověd

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 9781
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned kvě 10, 2009 13:23

Nevím sice jak je to u 1.5dCi, ale kamarád mění trysky na Peugeotech a požívá sadu na Octávie. U Bosche je to cesta neprůchodná, kvůli objemům prodeje, "jsou hladoví jak nevím co".
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 372000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 200000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 348000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Uživatelský avatar
blue-devil
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř kvě 06, 2009 17:39

Příspěvek od blue-devil » pon kvě 11, 2009 17:03

mno..já tam mam nějaký delphi bo co...to nevim, jestli to jde vyměnit...zkusim se na to zeptat....

1.jiri
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: stř úno 04, 2009 21:28

Příspěvek od 1.jiri » úte čer 16, 2009 20:41

Čauky oprava vstřiků na 1.5dci celá sada 18000kč.

Uživatelský avatar
otas1
Člen RCČR
Příspěvky: 916
Registrován: stř čer 29, 2005 08:31
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otas1 » úte čer 16, 2009 22:19

Jsou firmy co primo zabyvaji opravami(cistenim) vstriku.

Tady jsou nejaky kontakty: http://www.xantiaclub.cz/forum/viewtopic.php?t=1781
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý ;-)
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru :-), vlastněn rodiči.

davidt
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: úte led 06, 2009 20:55

Příspěvek od davidt » úte čer 16, 2009 22:38

to blue-devil: Jak jsi dopadl už to máš nějak vyřešené?
ch jo :-( ty vstřiky, je to prostě slabina jinak dobrejch motorů :-( možností jak to řešit je několik. Renault servis bych nechal uplně naposled, jako ideální možnost se nabízí koupě repasovaných vstřiků z někde z vrakoviště, slušný prodejce dá roční či pul roční záruku, jenže je problém že o vstřikovače na clio je mela a navíc ty máš 60kw verzi, takže to je ještě stížené, každopádně bych se pokusil obvolat pár renault vrakovišt a zjistit stav, existují i vstřikovače kompatibilní tzn. neoriginální, ale před těmi jsem byl varován, že je lepší starší originál než nový neoriginál. Originál vstřiky seženeš určitě také a hlavně za lepší cenu než je nabízí přímo renault, stačí to jenom vyměnit, řídící jednotka si to nastaví sama, takže není nutný "odborný" renault servis.

Hlavně pozor na to, že vstřiky odcházejí především kuli nekvalitní naftě, o tom je tady na foru už hodně psáno, takže než tam dáš nové vstřiky tak to chce všechno pročistit a hlavně zkontrolovat jednotlive součásti kudy prochází nafta než se dostane ke vstřikům (nějaké to čerpadlo a tak :-) )

Máme v rodině dvě clia 1,5 dci, segra, která kupovala levne naftu už dojezdila :-) Já tam od začátku co clio mám kupuju jenom Verva Diesel od Benziny, spotřeba dle pc 3,7l/100km a žádnej problém. Dneska na emisích to točili 5x za sebou na 5100 otáček, myslej jsem ze ten motor vylítne, přístě už jedu na stk někam, kde je lepší domluva s personálem, tady nechtěli ani slyset o nejakejch ulevach :-( a to jsem docela prosil :-) hold je to o lidech no.

Přeji at se problém brzy vyreší!
Renault clio 1,5 dci billabong

Uživatelský avatar
blue-devil
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř kvě 06, 2009 17:39

Příspěvek od blue-devil » stř čer 17, 2009 06:48

1.jiri .: a to je jako zrepasujou? se zárukou?

Uživatelský avatar
blue-devil
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř kvě 06, 2009 17:39

Příspěvek od blue-devil » stř čer 17, 2009 06:53

davidt: moc díky za info...já jsem na nějaký ty vrakoviště koukal...v servisu mi řekli, že když jsem s tim nalítal skoro 200 tisíc km, tak jsem prej jezdil na pěknou naftu....ono je to auto původem z francie a tam kvalita nafty je úplně jiná...to co mi máme jako nejlepší naftu a u nich je to podprůměrnej standart....čím jdeš víc na východ, tím kvalita nafty klesá....a nechce se mi brát použitej vstřik...mi řeknou, že to auto mělo najeto já nevim...100 000 km a ve skutečnosti bude mít o 60 víc...já to tam šupny...vypláznu za ně 10-15 tisíc a za dva měsíce je budu kupovat zas....sehnal jsem teď nějaký za 27 tisíc Kč...mám slíbenou ještě slevičku, tak uvidim..

Kdyby se někdo někde náhodou ptal a sehnal je levněji(nové) prosím, dejte mi vědět...moc díky

Uživatelský avatar
paveloslav
Advanced member
Příspěvky: 251
Registrován: čtv kvě 08, 2008 13:15
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

vstriky

Příspěvek od paveloslav » pon srp 03, 2009 19:52

nevim jestli jsi to uz vyresil ale ja kupoval ve Znojme origo delphi v autodilech za 24tis,jinak jsem nasel nejakou firmu v sobeslavi ktera se tim zabyva,psal jsem jen tak pro zajimavost email kolik to kostuje tak pry vycisteni 1000,a pokud je nejaka mechanicka soucastke poskozena tak kolem 3000kc za kus,ale nemam s nimy zkusenosti,ja radsi resil volbu novych abych mel klid/doufam/,jo tady je ten odkaz http://www.rada-bosch.cz/
Renault Clio 1.5dci 2001,Renault Laguna 2.0dci 2007,Renault Latitude 2.0dci 2010

Uživatelský avatar
blue-devil
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř kvě 06, 2009 17:39

Příspěvek od blue-devil » čtv srp 06, 2009 17:12

moc všem děkuji za pomoc, koupil jsem nové, přišlo mě to celkem na 25 tisíc....takže snad těch dalších 180 tisíc km mám znovu před sebou :-) jinak, kdyby náhodou někdo věděl o nějakých spilerech za pěknou cenu, bud moc rád, když dáte věděti :-)

Uživatelský avatar
Dandy72
Junior member
Příspěvky: 103
Registrován: pon led 01, 2007 12:22
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Dandy72 » ned lis 08, 2009 08:59

Snad to v buducnosti niekomu pomoze-firma zaoberajuca sa cistenim,repasom a predajom dieselovych komponentov.
www.ecar.sk
Clio 1.5 dCi 48kw

pecaturboman
Junior member
Příspěvky: 148
Registrován: pát říj 02, 2015 19:58

Re: vadné vstřiky-prosím pomoc

Příspěvek od pecaturboman » stř říj 11, 2017 22:12

Dobrý den nevíte odkdy se dávaly do clia III DCI vstriky Siemens? Ty sou prej min náchylné
Na horší naftu než ty Delphii :roll:

pecaturboman
Junior member
Příspěvky: 148
Registrován: pát říj 02, 2015 19:58

Re: vadné vstřiky-prosím pomoc

Příspěvek od pecaturboman » čtv říj 12, 2017 16:31

Nikdo nic? :cry: :cry:

Uživatelský avatar
Shenkyy
Junior member
Příspěvky: 221
Registrován: úte dub 03, 2012 20:31
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: vadné vstřiky-prosím pomoc

Příspěvek od Shenkyy » stř říj 18, 2017 16:41

http://www.autoservisrada.cz/ ...Cena za jeden cca 4500kč bez dph..
Renault Clio III 1.2TCe 74kwRip Curl
ex Renault Megane II 2005, 1.9 dCi 88kw, 270nm.

jufa
Starting member
Příspěvky: 39
Registrován: ned zář 19, 2010 16:04

Re: vadné vstřiky-prosím pomoc

Příspěvek od jufa » pát říj 20, 2017 14:00

pecaturboman píše:
stř říj 11, 2017 22:12
Dobrý den nevíte odkdy se dávaly do clia III DCI vstriky Siemens? Ty sou prej min náchylné
Na horší naftu než ty Delphii :roll:
Siemens/Continental se myslím do Clia nikdy nedával. Používal se pouze u výkonnějších verzí motoru K9K. (78/81kW) Do Clia se nikdy silnější Dci než 66kW nemontoval. Takže tam byly vždycky Delphi od EURO5 myslím Bosch. BTW on ten Siemens taky nebyl kdoví jaká výhra. Do určité doby navíc nešel ani repasovat (siemens neuvolnil ND) a museli se měnit za nové. Problém u Delphi bývalo hlavně čerpadlo které se díky "kvalitě" české nafty vydřelo a oddělalo vstřiky. Čerpadlo u Siemensu bylo násobně lepší a odolnější.
Megane II 1,5 dCi, K9K 732 /78kW, 1/2007, koupeno 9/2010, po destrukci motoru v pouhých 83.000 km (ulomený ojniční šroub), prodáno 28.4.2012
Megane III Grandtour, 1.2 TCe 130 EDC Limited 6/2015, modrá Majorelle

pecaturboman
Junior member
Příspěvky: 148
Registrován: pát říj 02, 2015 19:58

Re: vadné vstřiky-prosím pomoc

Příspěvek od pecaturboman » pát říj 20, 2017 19:22

U clia sem viděl i 78kw 6 tikvalt tak to davali asi tam .

Uživatelský avatar
Shenkyy
Junior member
Příspěvky: 221
Registrován: úte dub 03, 2012 20:31
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: vadné vstřiky-prosím pomoc

Příspěvek od Shenkyy » sob říj 21, 2017 18:21

V 1.5 si myslím že Bosch nebyl nikdy..
Renault Clio III 1.2TCe 74kwRip Curl
ex Renault Megane II 2005, 1.9 dCi 88kw, 270nm.

pecaturboman
Junior member
Příspěvky: 148
Registrován: pát říj 02, 2015 19:58

Re: vadné vstřiky-prosím pomoc

Příspěvek od pecaturboman » pát lis 10, 2017 19:44

A je to náchylné moc na naftu nebo můžu tankovat na pumpách papoil atd, (nemyslí. Pumpy v JZD) nebo jen omv Shell Benzina ?děkuji

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 9781
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: vadné vstřiky-prosím pomoc

Příspěvek od Šamša » sob lis 11, 2017 16:20

PaPoil nebo EuroOil by měli být v pohodě, berou od České rafinérské.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 372000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 200000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 348000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Karburace, vstřikování, přeplňování, příprava směsi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů