Náhrada za Twingo
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Náhrada za Twingo
tak jsem nejakou dobu hledal vhodný povoz, který by mi nahradil twingo a ušetřil i nějaké ty peníze a našel jsem...
Čtyřdobá padesátka nejvíc potěší svým tahem do kopců a životností, za kterou by se nestyděl ani Kostěj Nesmrtelný. Větší kola jenom podtrhují pohodlnost jízdy.
Motor 4-dobý jednoválec
Obsah 49,5 ccm
Výkon 1,8/7000 KW/ot/min
Max. toč. moment 2,6/4500 Nm/ot/min
Mazání tlakové
Startování mech./el.
Pal. nádrž 4,5 l
Spotřeba 2,5 l/100 km
Převodovka CVT automatická suchá
Rozměry 1830/700/1160 mm/mm/mm
Rozvor 1290 mm
Hmotnost 96 kg
Zavěšení kol přední teleskop. vidlice
Zavěšení kol zadní kyvná
Brzdy přední/zadní kotouč / buben
Nosnost 150 kg
Chlazení vzduchem
Max. rychlost 45 km/h
Koncový převod variátor
Spojka odstředivá samočinná
Poměr výkon/hmotnost 0,018 kW/kg
Rozměr pneu přední 130/70-12
Rozměr pneu zadní 130/70-12
krasnej stroj zitra nebo ve stredu mi dorazi uz se na nej tesim
Čtyřdobá padesátka nejvíc potěší svým tahem do kopců a životností, za kterou by se nestyděl ani Kostěj Nesmrtelný. Větší kola jenom podtrhují pohodlnost jízdy.
Motor 4-dobý jednoválec
Obsah 49,5 ccm
Výkon 1,8/7000 KW/ot/min
Max. toč. moment 2,6/4500 Nm/ot/min
Mazání tlakové
Startování mech./el.
Pal. nádrž 4,5 l
Spotřeba 2,5 l/100 km
Převodovka CVT automatická suchá
Rozměry 1830/700/1160 mm/mm/mm
Rozvor 1290 mm
Hmotnost 96 kg
Zavěšení kol přední teleskop. vidlice
Zavěšení kol zadní kyvná
Brzdy přední/zadní kotouč / buben
Nosnost 150 kg
Chlazení vzduchem
Max. rychlost 45 km/h
Koncový převod variátor
Spojka odstředivá samočinná
Poměr výkon/hmotnost 0,018 kW/kg
Rozměr pneu přední 130/70-12
Rozměr pneu zadní 130/70-12
krasnej stroj zitra nebo ve stredu mi dorazi uz se na nej tesim
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
- osiris
- Člen RCČR
- Příspěvky: 966
- Registrován: pát úno 06, 2009 18:49
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ja si poridil 49ccm moped hero majestic, typ ankur, je to indicka znacka, leju do toho 91 + m2t ( jako do sekacky ) a je to super svezeni
a v technicaku to ma 39 kmh ale uz sem s tim jel i 70 a na rovine to da v pohode 50... zere to nejak cca 2 litry, nadrz je na 2,5l... ale vetsinou jezdime ve dvou nebo do kopce takze to potom zere jako tank
a v technicaku to ma 39 kmh ale uz sem s tim jel i 70 a na rovine to da v pohode 50... zere to nejak cca 2 litry, nadrz je na 2,5l... ale vetsinou jezdime ve dvou nebo do kopce takze to potom zere jako tank
aktuální: Honda Accord 1999 2,0i LS VTEC 147 HP
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]
bejvávalo:
Renault Clio 1991 1,8 16V 135+ HP
Renault Clio 1994 1,2 RN 54 HP
[img]http://www.clio91-98.ic.cz/16v.png[/img]
já jsem po xx letech zprovoznil babetu ale mrcha nechce řadit dvojku tak to zatím honím jen o víkendech po vsi ale mlaďas bratránek dostane nějakýho new skůtra tak jsem si zamluvil jeho simsona a bude to zase jako za mlada
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Čínské motorky nebrat.
Koupili jsme v dobré víře čínskou 125 ku čtyřtakt. Jako motorka se to jen tvářilo. Pro nemožné vibrace předního kola bylo třeba koupit Dunlop pneu, dále vyměnit spoustu šroubů, které postupně praskaly. Toto ovšem vzbuzuje silnou nedůvěru v bezpečnost. Pak jsem se dozvěděl od jiných, že praskající šrouby a vibrace jsou u číňanů normální jev. O slicování plastů se nemá smysl bavit, to jsme viděli už při koupi a s ohledem na cenu (32 000 Kč) jsme nekvalitu respektovali. Nejlepší perličkou byl ovšem variátor. Ten až do rychlosti 50 km/hod udržoval otáčky na hodnotě 5 000 / min. Maximálního výkonu motor dasahuje až při 7 500 a tímto se motorka rozjížděla asi jako starý pincek. Vyřešili jsme to zakoupením variátoru od fy. Malosi a následným doladěním hmotnosti válečků. Teď už to jede jakžtakž slušně. Jó, abych nezapomněl ještě odešla indučka, to se měnilo na záruku. Také jsem na záruku vyštěkal nový karburátor, ten starý dusil motor při větší přidání plynu. Nedávno odešla i původní svíčka. Konečně už to ale jezdí. Kdo není kutil s pevnými nervy, ať dá od tohoto druhu zboží urychleně pracky pryč.
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.
Re: Čínské motorky nebrat.
sakra nestras me ja kupoval kentoyu a u kamenneho prodejce v dobrem ducha viry ze to ma garanci a ze to nebude DODO ze to nepojede je mi jasny chci to hlavne do mesta a casem koupit prestavbu na 70ccm bez zapisu do TP a to zvedne prej rychlost az o 20km/h tak uvidime snad budu spokojenejwilczek píše:Koupili jsme v dobré víře čínskou 125 ku čtyřtakt. Jako motorka se to jen tvářilo. Pro nemožné vibrace předního kola bylo třeba koupit Dunlop pneu, dále vyměnit spoustu šroubů, které postupně praskaly. Toto ovšem vzbuzuje silnou nedůvěru v bezpečnost. Pak jsem se dozvěděl od jiných, že praskající šrouby a vibrace jsou u číňanů normální jev. O slicování plastů se nemá smysl bavit, to jsme viděli už při koupi a s ohledem na cenu (32 000 Kč) jsme nekvalitu respektovali. Nejlepší perličkou byl ovšem variátor. Ten až do rychlosti 50 km/hod udržoval otáčky na hodnotě 5 000 / min. Maximálního výkonu motor dasahuje až při 7 500 a tímto se motorka rozjížděla asi jako starý pincek. Vyřešili jsme to zakoupením variátoru od fy. Malosi a následným doladěním hmotnosti válečků. Teď už to jede jakžtakž slušně. Jó, abych nezapomněl ještě odešla indučka, to se měnilo na záruku. Také jsem na záruku vyštěkal nový karburátor, ten starý dusil motor při větší přidání plynu. Nedávno odešla i původní svíčka. Konečně už to ale jezdí. Kdo není kutil s pevnými nervy, ať dá od tohoto druhu zboží urychleně pracky pryč.
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
A není ona ta mrcha 1-rychlostní?Davidak79 píše: já jsem po xx letech zprovoznil babetu ale mrcha nechce řadit dvojku..
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Re: Čínské motorky nebrat.
Nejdříve odstraň restrikční prvky, omezující výkon a rychlost. Obvykle je to kroužek, zabraňující vyššímu sevření variátoru a slepé koleno na výfukovém potrubí. Přečti si něco o tom zde http://www.scootland.cz/ITexpert píše:..... ze to nepojede je mi jasny chci to hlavne do mesta a casem koupit prestavbu na 70ccm bez zapisu do TP a to zvedne prej rychlost az o 20km/h tak uvidime snad budu spokojenej
Až potom má smysl laborovat s válcem a pístem, tímto však porušuješ daná pravidla a při případné nehodě může být problém.
Jinak Ti přeji, ať to jezdí a nezlobí. Standa
Espace IV, 2.o Turbo, 120 KW, LPG.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
hm...
vy se mate, tedy zvlaste ITExpert... mate vybrano.
Me honi mlsna uz od unora a nemuzu si vybrat...
Momentalne je muj favorit tenhle drobek:
http://www.renaultclub.cz/pictures/606b ... 9ae09d.jpg
... případně nějakej trochu silnější moped...
vy se mate, tedy zvlaste ITExpert... mate vybrano.
Me honi mlsna uz od unora a nemuzu si vybrat...
Momentalne je muj favorit tenhle drobek:
http://www.renaultclub.cz/pictures/606b ... 9ae09d.jpg
... případně nějakej trochu silnější moped...
DDT píše:hm...
vy se mate, tedy zvlaste ITExpert... mate vybrano.
Me honi mlsna uz od unora a nemuzu si vybrat...
Momentalne je muj favorit tenhle drobek:
http://www.renaultclub.cz/pictures/606b ... 9ae09d.jpg
... případně nějakej trochu silnější moped...
Asi jsem se zamiloval....:
Hele vy dva před cca 14 lety jsem na tom jezdil a mělo to dvojku potom jsem udělal papíry na auto a nechal ji stát v garáži tak jí zabavil švagr řadila dvojku hóóně dlouho tak nechal udělat spojku a od tý doby to nejezdilo (nešlo ani nastartovat) Tak teď to aspoň jezdíITexpert píše:to je taky moznost no HonzikuJan Kalina píše:A není ona ta mrcha 1-rychlostní?Davidak79 píše: já jsem po xx letech zprovoznil babetu ale mrcha nechce řadit dvojku..
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Neni skutr jako skutr, treba takova Suzuki Burgman, Honda Silverwing atd ukaze zada vetsine plechovek.Dan Black píše:V pátek jsem jel po R7čce na Kladno-mírně nad 110km/h a najednou mě předjel maník na skůtru...DDT píše:případně nějakej trochu silnější moped...
Sem chvíli počítal patníky, jestli mi nejde blbě tacho.
Jinak k cinske vyrobe, neni cina jako cina. Vsimnete si ze jeden totozny skutr se tady prodava pod x ruznymi znackami (dovozci). Takze napr. kentoya bere motorky z nekolika cinskych fabrik (ktere se dost lisi kvalitou).
Povest bezproblemove "ciny" mel napr. "stary" Yuki Speedy nebo Kentoya Zoom (to samy co to yuki).
Jinak muj tip by byla ojeta Honda Lead
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Quatroporte si pred cca. tremi tydny koupil sef (funglovku). Zatim je spokojenej, akorat zjistil ze napr. po rozmlacenym centru mesta se s tim proste jezdit neda, predtim v Q7 to bral chodnik, nechodnik, dira, nedira. Ted maserati stoji na parkovisti on si "pujcuje" firemni sceniky.shandy píše:DDT píše:hm...
vy se mate, tedy zvlaste ITExpert... mate vybrano.
Me honi mlsna uz od unora a nemuzu si vybrat...
Momentalne je muj favorit tenhle drobek:
http://www.renaultclub.cz/pictures/606b ... 9ae09d.jpg
... případně nějakej trochu silnější moped...
Asi jsem se zamiloval....:
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Cekam bourlivou diskuzi jen co se tu objevi nejaky majitel tohoto strojeDDT píše: Měl jsem na mysli moped typu (např.) XJ600
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Čínské motorky nebrat.
No můj bratr před pár lety pořídil Kymco 50ccm, není to číňanec, ale malaiziec a podle toho se kvalita velmi přibližuje evropským skůtrům, jen motůrek je stejný jako ve všech Q4T 50ccm. Při garančce si nechal odstranit restrikci variátoru, ale stejně do kopce to jelo naprd, tak se teď rozhodl pro válec Naraku 85ccm a právě v Brně ve Scootlandu. Zde je zrovínka článek a měření jeho prdítka. Jízdní vlastnosti po úpravě bezvadné, rychlost je daná variátorem, ta zůstala stejná, ale tahání do kopců je nesrovnatelné. Dříve se málem musel odpichovat, protože ten variátor je mrcha, teď je rychlost konstantní, kopec nekopec. Úprava max. rychlosti by se musela řešit výměnou CDI, ta omezuje otáčky.wilczek píše:Nejdříve odstraň restrikční prvky, omezující výkon a rychlost. Obvykle je to kroužek, zabraňující vyššímu sevření variátoru a slepé koleno na výfukovém potrubí. Přečti si něco o tom zde http://www.scootland.cz/ITexpert píše:..... ze to nepojede je mi jasny chci to hlavne do mesta a casem koupit prestavbu na 70ccm bez zapisu do TP a to zvedne prej rychlost az o 20km/h tak uvidime snad budu spokojenej
Až potom má smysl laborovat s válcem a pístem, tímto však porušuješ daná pravidla a při případné nehodě může být problém.
Jinak Ti přeji, ať to jezdí a nezlobí. Standa
Článek: http://blog.scootland.cz/2009/07/test-c ... uning.html
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
tata si loni koupil moped Suzuki Burgman 650 Executive ....a chce uz zase menit za BMW 1200 GS ......
kup si neco poradneho....Mame doma jeste Kentoyu 125 Flash a je to plecka....sice to jede, ale porad se na tom neco sype, je to z nekvalitnich materialu a vsechno...radsi si kup nejakou Hondu, Peugota, Aprilii......
kup si neco poradneho....Mame doma jeste Kentoyu 125 Flash a je to plecka....sice to jede, ale porad se na tom neco sype, je to z nekvalitnich materialu a vsechno...radsi si kup nejakou Hondu, Peugota, Aprilii......
HonYa | Lůca, Áďa, Táďa a Justinka
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
------------------------------
Laguna GT (2009) 2,0 dCi 131 kW
Trafic Evado (2014) 84 kw
Hyundai I40 ;)
------------------------------
Oficiální facebook page Renault Clubu Česká Republika
IT Expert: V roku 2005/2006 som mal dva identické skútre Kentoya Zoom 4T 50cm. Predajná cena bola niečo okolo 32 000 Sk. Bola to výhra za vysoké odbery istého tovaru (nie china textilu).
1. skúter zhorel doslova pod nohami na križovatke za plnej premávky. Odišlo vraj nejaké tesnenie. Nemal ani 1500km. Po oprave ktorá trvala 6mesiacov som ho strelil kamarátovi za 8000,-Sk. Po dvoch týždňoch mu kľakol. Servis som už neriešil, nemal som na to nervy.
2. skúter: počas 1. dňa zábehu som zistil že snáď všetky šruby ktoré ten skúter mal boli len rukou dotiahnuté. Takže v servise to dotiahli s ospravedlnením. Už som tej šunke nedôveroval, takže som im ho tam nový nechal za tuším 10tis. Sk.
Čínskym dopravným prostriedkom sa ja osobne vyhýbam obrovským oblúkom. Počnúc kolieskovými korčuľami, cez skútre až po automobil Briliance s ktorým som mal tiež osobnú skúsenosť v zahraničí.
1. skúter zhorel doslova pod nohami na križovatke za plnej premávky. Odišlo vraj nejaké tesnenie. Nemal ani 1500km. Po oprave ktorá trvala 6mesiacov som ho strelil kamarátovi za 8000,-Sk. Po dvoch týždňoch mu kľakol. Servis som už neriešil, nemal som na to nervy.
2. skúter: počas 1. dňa zábehu som zistil že snáď všetky šruby ktoré ten skúter mal boli len rukou dotiahnuté. Takže v servise to dotiahli s ospravedlnením. Už som tej šunke nedôveroval, takže som im ho tam nový nechal za tuším 10tis. Sk.
Čínskym dopravným prostriedkom sa ja osobne vyhýbam obrovským oblúkom. Počnúc kolieskovými korčuľami, cez skútre až po automobil Briliance s ktorým som mal tiež osobnú skúsenosť v zahraničí.
bolo Clio II/IV komplet RS look
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů