Kolik jste nejrychleji jeli a jake to bylo?
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
Zde je možné povídat si na libovolné téma, třeba i takové, které nesouvisí s automobily.
Zde se neřeší technické dotazy. Ty patří do Technické sekce podle modelu.
Technický dotaz tady může být bez dalšího smazán.
- Casey
- Junior member
- Příspěvky: 184
- Registrován: pon led 26, 2009 11:44
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ja som isiel najrychlejsie na megane rs skoro 220 km po okreske......bola to parada.....vyborne auto ,tahalo to neskutocne.....raz si take kupim )
na svojom cliu som isiel najviac 170 km....viac som uz nemohol lebo bola na dialnici premavka......nabuduce skusim testnut co to da max.......
na svojom cliu som isiel najviac 170 km....viac som uz nemohol lebo bola na dialnici premavka......nabuduce skusim testnut co to da max.......
Renault Clio Grandtour 1,2 TCE - spotreba ako 1,2, vykon ako 1,4 a krutak ako 1,6
mu keca tachometr a nebo dela ramena ze ma forda ... zname voida neSmx píše:To mi teda vrtá hlavou, jak to všichni děláte? Focus ST170 má maximálku 216km/h a Clio Sport 2.0 (124kW) má maximálku 220km/h..
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993
ITexpert
- Butcher
- Člen RCČR
- Příspěvky: 794
- Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
- Bydliště: Prypiat
- Kontaktovat uživatele:
Nechápu čemu se dívíš Jinak já včera čerstvě přetočil tachometr na M3...je do 280, tak bych řek že 290 tam bylo.Z kopce nebo kdybych si hodne pockal, by jela 300Smx píše:To mi teda vrtá hlavou, jak to všichni děláte? Focus ST170 má maximálku 216km/h a Clio Sport 2.0 (124kW) má maximálku 220km/h..
EDIT: A jaký to bylo?...nic pro mě
Dead man
mě to jelo i po rovince.. dokonce za městem do kopečka 200, škoda že kopec nebyl delší, to bych překročil i tu vaši "maximálku"ITexpert píše:ale jo skopce to jede ... ja jel v lagune kupe 280 a stacilo me to vic nepotrebujulpmeggi píše:Nekecá jela jsem s nim:P a bylo to supr:D
a škoda, že jsem při těch nadmaximálních 230 nestihl využít ani 6tku
tacho ani ramena v tom roli nehrají
[color=silver:8bd3a0b403]já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! [/color]
Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW
Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3889
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
To už naozaj vyhynuli pomerne bezpečný vodiči (ála já ) alebo som len zaspal dobu Kurňa chlapi ja viem že novšie autá maju nezrovnateľne lepší podvozok než moje GTT ale manévrovateľnosť či brzdnú dráhu pri 230 km/h si nechcem ani predstaviť to je veľa aj na diaľnicu nieto na okresnú cestu Pri 280 km/h už je to asi jedno rovno doporučujem odriekať "Otče náš jenž si na nebesích"
Neberte to ako slová rýpala ale ako človeka čo tri crashtesty prežil na vlastnej koži (jeden vlastnou vinou) a ďalších pár škaredých videl
Neberte to ako slová rýpala ale ako človeka čo tri crashtesty prežil na vlastnej koži (jeden vlastnou vinou) a ďalších pár škaredých videl
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
za městem co jsem jel, byla uplně prázdná silnice, nikoho jsem krom sebe neohrožoval, co se dálnice týče, jeli jsme takhle "kolonu" 3 auta obdobnou rychlostí, bylo to hodně určitě ne na normální ježdění ale zkusit se musí všechno hele je to stejný, jako vím, že až udělám ještě nějaký úpravy v motorový části a vejfuk, tak budu chtít jak bude cesta směr Praha dát víc než 250.. jinak jsem bezpečnej řidič, aspoň si to myslím
[color=silver:8bd3a0b403]já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! [/color]
Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW
Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW
M3 nema omezovac? Mel jsem dojem ze jo... ale mozna to mely jenom US verze. E36/46?Butcher píše: Jinak já včera čerstvě přetočil tachometr na M3...je do 280, tak bych řek že 290 tam bylo.Z kopce nebo kdybych si hodne pockal, by jela 300
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
210kW e36 urcite na 300 nestaci. Jak je to s E46 nevim, ale na rovine bych tem 300 taky neveril. Pokud je to seriovka. Wiki tvrdi 283 pro E46 coz mi prijde realisticke.
Mimochodem 210kW petka (E39) se nedostane pres nejakych 270. Nestaci vykon, otacky jeste k dispozici jsou. Aerodynamicky odpor roste, potvora jenda, rychle.
Mimochodem 210kW petka (E39) se nedostane pres nejakych 270. Nestaci vykon, otacky jeste k dispozici jsou. Aerodynamicky odpor roste, potvora jenda, rychle.
Renault 19 16S Phase 2 (1995) - rozbito a prodano
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
BMW 5 Touring (e39/2, 2002)
Ne, to říká v první řadě Ford, když uvádí papírovou maximálku 244km/h, kdyby se to bez problémů dostávalo nad 250km/h, tak to tam taky hned uvedou, protože by to i lépe vypadalo na mkt. letácích..void8 píše:tak to kecááášSmx píše:Já bych si to tak neidealizoval.. 250km/h dá horko, těžko Focus ST s 2.5T 166kW..
Že má auto na rychloměru 260km/h ještě neznamená, že 260km/h opravdu jede..
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
máš dostSmx píše:Ne, to říká v první řadě Ford, když uvádí papírovou maximálku 244km/h, kdyby se to bez problémů dostávalo nad 250km/h, tak to tam taky hned uvedou, protože by to i lépe vypadalo na mkt. letácích..void8 píše:tak to kecááášSmx píše:Já bych si to tak neidealizoval.. 250km/h dá horko, těžko Focus ST s 2.5T 166kW..
Že má auto na rychloměru 260km/h ještě neznamená, že 260km/h opravdu jede..
ale OT, tohle už se ubírá mimo téma. hádat se mi o tom fakticky nechce.
[color=silver:8bd3a0b403]já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! [/color]
Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW
Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW
- Butcher
- Člen RCČR
- Příspěvky: 794
- Registrován: čtv zář 29, 2005 11:00
- Bydliště: Prypiat
- Kontaktovat uživatele:
Je to 3,2 6-ti kvalt 321 koní v serii.Standartně je tam omezovač na 250, kterejch auto dosáhne na 5ku i 6ku.Moje je ale BMW Individual mj. zrovna bez omezovače, navíc upraveno na 350k.A věř že těch 280, zas tak dlouhej boj "není"...samozrejme je to relativni pojem, ale má to k tomu asi tak daleko, jako k Lagune GT
Dead man
ale já bych tomu věřil , když na to bude silnice tak to do těch 250 dotrápí. Řekl bych že maximálka je daná že do té doby auto jede pak už to bude to trápení a čekání. gta564 taky dotrápil V6 na tach 260 ale říká že by chtěl auto které jede 250 a né že na to bude z 230 do 250 dvě minuty čekatSmx píše:Ne, to říká v první řadě Ford, když uvádí papírovou maximálku 244km/h, kdyby se to bez problémů dostávalo nad 250km/h, tak to tam taky hned uvedou, protože by to i lépe vypadalo na mkt. letácích..void8 píše:tak to kecááášSmx píše:Já bych si to tak neidealizoval.. 250km/h dá horko, těžko Focus ST s 2.5T 166kW..
Že má auto na rychloměru 260km/h ještě neznamená, že 260km/h opravdu jede..
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Butcher: Laguna GT není žádný závoďák - ve 235km/h real (tacho 245km/h) je šlus..
A hele, já Ti to neberu - 236kW a 257kW po úpravě je určitě pěkné svezení, ale na pohodové dosahování 300km/h a víc by jsi potřeboval tak 350kW - to je realita..
void8: Nechápu Tě.. To je prostě skutečnost.. Současné auto střední a výše třídy, (protože jenom tam se má smysl bavit o rychlostech 250km/h) s průměrnou hmotností 1500kg+ potřebuje jakžtakž aerodynamiku a motor alespoň tak 180kW, aby výrobce mohl předstírat, že to má el. omezovač na 250km/h a pokud to má opravdu překračovat bez větších problémů těch 250km/h, tak to chce výkon alespoň 190-200kw..
Pokud těch rychlostí dosahuješ pouze z velkého a dlouhého kopce, s větrem v zádech a zrychlení z 220km/h na 240km/h měříš nástěnným kalendářem, tak nechápu co to má společného s maximálkou?
A hele, já Ti to neberu - 236kW a 257kW po úpravě je určitě pěkné svezení, ale na pohodové dosahování 300km/h a víc by jsi potřeboval tak 350kW - to je realita..
void8: Nechápu Tě.. To je prostě skutečnost.. Současné auto střední a výše třídy, (protože jenom tam se má smysl bavit o rychlostech 250km/h) s průměrnou hmotností 1500kg+ potřebuje jakžtakž aerodynamiku a motor alespoň tak 180kW, aby výrobce mohl předstírat, že to má el. omezovač na 250km/h a pokud to má opravdu překračovat bez větších problémů těch 250km/h, tak to chce výkon alespoň 190-200kw..
Pokud těch rychlostí dosahuješ pouze z velkého a dlouhého kopce, s větrem v zádech a zrychlení z 220km/h na 240km/h měříš nástěnným kalendářem, tak nechápu co to má společného s maximálkou?
Renault Megane Grandtour GT220, Espace RFC..
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Ex: Renault Laguna Grandtour GT 205k
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů