PROBLÉM * BATERKA-STOP *
Moderátor: Moderators General
Normalne neni zadnej problem,sundas remen ,sundas remenicu nasadis novou a poradne dotahnout a nasadit remen.
Nestartovat bez remenu Muze se tim ta remenice poskodit.
Nestartovat bez remenu Muze se tim ta remenice poskodit.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Ano remenice je z 2 dilu,mezi tim je guma.
Jo,sundej prave kolo,povol podbehovej plast a bude to jednodusi.
Jo,sundej prave kolo,povol podbehovej plast a bude to jednodusi.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Zatahej za remen a uvidis ze jedna klatka pruzi,tam nasadis 16 klic a zmacknes to a remen se povoli.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Napinacia kladka sa nepovoluje, je automaticka - musis ju naspanovat (myslim ze 13tkou klucom) a nasadit remen. Je to celkom fuska ked jednou rukou drzis na kluci kladku (celkom silna pruzina) a druhou nasadzujes remen.Filous píše:Tak dnes jedu vyzvednout řemenici do Renaultu, ale koukám na ten řemen a nikde nevidím napínák, kde ho povolit. Není tam vůbec vidět a po hmatu jsem žádnej šroub vedle kladky nenahmatal, tak snad se to povede.
Co sa tyka remenice, daj si pozor na dotiahnutie skrutky (hlava E18). Ono to drzi aj nahon olejoveho cerpadla, tak nech sa ti potom nepretaca alebo netecie. Pozri pre istotu na utahovaci moment do manualov (velky, momentakom dvihnes auto). Renault odporuca vymenu skrutky (ide sa az do plastickej deformacie) ale da sa aj bez toho.
Co sa tyka nasadenia remenice, moze tam tiect olej cez zavit. Ja som koli tomu menil gufero ale pri demontazi som zistil ze to tecie z remenice (gufero a dekel boli suche). Odvtedy to tam stale pre istotu "liznem" silikonom.
Re: PROBLÉM * BATERKA-STOP *
Zdravim tiez som menil remenicu. Pri zhadzovani som pouzil specialnu utahovacku vsetko bolo ok az do chvile kedy som nahodil novu a zmontoval dokopy. Po par metroch mi remen preskocil o jednu medzierku na remenici a teraz sa dere o blok motora. Myslel som ze som to dal zle ale zhodil som to nahodil naspet. A po par km zasa preskocene. Preco? Ak niekto vie prosim nech poradi. Ďakujem.
Re: PROBLÉM * BATERKA-STOP *
Máš určitě správnou řemenici? Drážky, odsazení?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů