imobilizer
Moderátor: Moderators General
imobilizer
Prosím o radu,
mám Scenica rok 1999, 1,6 a již potřetí stejnou závadu. Když se pokouším nastartovat auto které předtím nevykazovalo žádné neduhy,tak začne rychle problikávat imobilizér a auto nestartuje. Byla jsem pokaždé v autoriz.servisu kde mi konfigurovali UCH,naposledy mi navrhovali vyměnit řídící jednotku(předpokl.cena 11-12tis.),ale nezaručí mi,že to bude fungovat. Není prosím jiná cesta jak na auto vyzrát než objednávat autoodtah,tam mi něco nacvakají a já můžu čekat kdy se to stane znova.
V manualu od Renaulta píšou,že mi v případě těchto problémů má servis dát nějaký kód,což samozřejmě v servisu nešlo.
Děkuji za rady Hanele
Omlouvám se webmasterovi,že jsem to už jednou někam špatně napsala :oops:
mám Scenica rok 1999, 1,6 a již potřetí stejnou závadu. Když se pokouším nastartovat auto které předtím nevykazovalo žádné neduhy,tak začne rychle problikávat imobilizér a auto nestartuje. Byla jsem pokaždé v autoriz.servisu kde mi konfigurovali UCH,naposledy mi navrhovali vyměnit řídící jednotku(předpokl.cena 11-12tis.),ale nezaručí mi,že to bude fungovat. Není prosím jiná cesta jak na auto vyzrát než objednávat autoodtah,tam mi něco nacvakají a já můžu čekat kdy se to stane znova.
V manualu od Renaulta píšou,že mi v případě těchto problémů má servis dát nějaký kód,což samozřejmě v servisu nešlo.
Děkuji za rady Hanele
Omlouvám se webmasterovi,že jsem to už jednou někam špatně napsala :oops:
odpověd
Děkuji za rady.Typ motoru mám 1.6 benzín 66kw.
Imobilizér mám ovládaný radiově. V servisu mi právě vždy znovu naprogramují vše i s klíčema. Nepříjde mi to zrovna jako ideální řešení.Cestovat s autoodtahem po republice,aby mi v servisu nacvakali pár čísel. Je to celkem nepohodlné a ani to neni levné. Pin jsem se snažila zjistit,ale v servisu mi řekli nejdřív,že mi ho dají,pak slečna odešla a vrátila se s tím,že to nejde. Mám prý vždy dotáhnout auto. Kdyby mi ten pin prodali asi by měli na příště po kšeftu. Nevíte kde se tedy dá taková věc sehnat jinde ? Nebo nelze definitivně vyřadit imobilizér z provozu,mám jiné zabezpečení a myslím,že je dostatečné. Předem děkuji za jakékoliv rady. Hanele
Imobilizér mám ovládaný radiově. V servisu mi právě vždy znovu naprogramují vše i s klíčema. Nepříjde mi to zrovna jako ideální řešení.Cestovat s autoodtahem po republice,aby mi v servisu nacvakali pár čísel. Je to celkem nepohodlné a ani to neni levné. Pin jsem se snažila zjistit,ale v servisu mi řekli nejdřív,že mi ho dají,pak slečna odešla a vrátila se s tím,že to nejde. Mám prý vždy dotáhnout auto. Kdyby mi ten pin prodali asi by měli na příště po kšeftu. Nevíte kde se tedy dá taková věc sehnat jinde ? Nebo nelze definitivně vyřadit imobilizér z provozu,mám jiné zabezpečení a myslím,že je dostatečné. Předem děkuji za jakékoliv rady. Hanele
Přesně tohle se mi stalo také. poprvé před rokem, jelikož byla stará baterie tak pro jistotu vyměnili i tu a byl téměř rok klid. až do včerejška. zničeho nic jsem zůstal viset před obchodním centrem. takže odtah, servis a zachvilku vše v pořádku. ale nikdo mi nedokázal říct co to je. mám 1.6e, rv 1999 a zrovna u toho mého už prý žádný nouzový kód nelze použít. nejhorší je ta nejistota, že člověk nevím kde a kdy zůstane trčet...
Nevím,jak to máte,ale když jsem kupoval Scénika,tak jsem to taky nemohl nastartovat.Princip je v tom,že imobilizér se aktivuje po vytažení klíče ze zapalování,v nějakém časovém intervalu.Prostě v příručce se píše.Zamknout centrální zamykání a pak znova otevřít.A startuje to ihned.
Renault Scenic 1,9 dTI
Ano, to je funkcia "autoimo" - automatická aktivácia imobilizéru po vytiahnutí kľúča zapaľovania po XY minútach (pre zábudlivých, ak zabudnú zamknúť auto).
Ak už sa imobilizér automaticky aktivoval, bliká normálne (pomaly) červená LED imobilizéru.
Ale to hádam viete.
Ak už sa imobilizér automaticky aktivoval, bliká normálne (pomaly) červená LED imobilizéru.
Ale to hádam viete.
Renault Megane Scenic 1.6e 66kW 1998, JA0F, K7M 7/02
Ahoj,chtěl bych poprosit,jestli nevíte co udělat s klíčkem,když jsem v něm vyměnil baterky a už s tím nedokáži otevřít ani zavřit auto.Přitom kontrolka na klíčku bliká a jinak do poslední chvile chodil.Mám dva klíče,tak jsem vyměnil v obouch zaroven a jeden mě bezproblémů hned chodil a druhy ne.Nechápu to a abych jel do servisu Renault si ho nechat znovu nakodovat za cca 4000 Kč to je drahá zaležitost.Děkuji za radu.
-
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: pon čer 30, 2008 22:11
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Jestli to je Phase2 tak drž zmáčknutý cca 10 sec než kontrolka zhasne,uvolni (kontrolka se rozsvítí) a dvakrát po sobě stiskni.Mělo by to fungovat,je to v návodu.Taky sem to teť dělal...Kalmes píše:Ahoj,chtěl bych poprosit,jestli nevíte co udělat s klíčkem,když jsem v něm vyměnil baterky a už s tím nedokáži otevřít ani zavřit auto.Přitom kontrolka na klíčku bliká a jinak do poslední chvile chodil.Mám dva klíče,tak jsem vyměnil v obouch zaroven a jeden mě bezproblémů hned chodil a druhy ne.Nechápu to a abych jel do servisu Renault si ho nechat znovu nakodovat za cca 4000 Kč to je drahá zaležitost.Děkuji za radu.
Scénic 1,6 16V rv.99 , 79kW+chiptuning
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
LPG Stag 300
Skype- Xfantasy
- flighttom
- Experienced member
- Příspěvky: 540
- Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
- Bydliště: Odolena Voda
Nazdar, řešil jsem problém s centrálem, rozebral klíček a zjistil zajímavou věc: v klíčku vůbec nemusí být baterie aby šlo nastartovat, je tam na straně baterky malý čip (černý obdélníček) který funguje stejně jako čip identifikačních karet které se jen přikládají na čtečku ale neprotahují (jako staré magnetické). Čip je totiž napájen vysokofrekvenčním polem vytvářeným samotnou čtečkou a on sám pukud začne být napájen začne produkovat změny v tomto poli (jakoby ho rušit/zkratovávat cívku kterou uvnitř má v rytmu kódu v něm uloženém. Stejné čipy se používají i k ochraně zboží u některých etiket nebo jsou připnuty v podobě toho plastového čudlu. Vše jsem na HW.CZ podrobně četl a je to ono. Takže to teoreticky může i rušit nějaký spotřebič, mobil atd... Může to být chyba té čtečky, zoxidovaný konektor atd... Ta je napojena na UCH, takže možná i to. Každopádně stejný čip má i klíček Peugeota a ten ani tu baterku nemá, protože nemá centrál. (rozebral jsem ho v práci a čip je naprosto stejný). Každopádně může být čip poškozen např pádem klíče a pak dělat že jednou funguje a jenou ne třeba po otevření klíče (na pád je náchylný i třeba krystal který mají třeba modeláří ve vysílačce a v přijímači a tomu pak začne ujíždět kmitočet). Mě to jde programovat když do 10sec po otevření dveří stisknu tlačítko otevírání v kabině a držím i to na klíčku, tak nějak jsem to rozeběhl. Startoval jsem to i s půlkou klíčku bez té elektroniky a na druhé straně je ten čip, tak jen s tím a imobilizer normálně zhasnul. Tak hodně štěstí! Jinak bylo to na autí Mégane Scénic 1,9dTi, r.v.1999 a ještě stará maska.
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
jh
mužu dotaz, co je pHase2 nevím, ale mam scenic 97 1,6e a nemužu zjistit jak srovnat klíč až vymněnim baterii, kod k autu mam, ale to držení 10sek jsem našel jen v návodu na scenic 2000, na ten starší nemužu najít návod, na renaultu už ke stažení není a v tom co mam o synchronizaci není nic, nevíte jak to udělat. díky díky
- flighttom
- Experienced member
- Příspěvky: 540
- Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
- Bydliště: Odolena Voda
No řekl bych že to bude jiné, je tam infra přenos kódu a ne rádiový. Jestli je to IR se pozná když musíš mířit do auta jako na panýlek se světlem na stropu (je zde přijímač infra - taková tmavá boulička). Pokud schováš klíček do kapsy a jde odemknout tak je to rádiový.
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...
Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička
takže už mi imobiliz. zase vypověděl službu... hrůza, přesně jako hanele, odblokovaná řídící jednotka, ale v podstatě neshledána žádná závada. už z toho mám docela fobii, protože si nejsem jist, kde zůstanu trčet. naštěstí zatím to bylo vždy poblíž bydliště... netušíte někdo zda pomůže nový klíč, nebo možná ještě lépe: jde orig imobilizér vypnout. klidně raději pořídím alarm s imob. ale tenhle originální bych nejradši neviděl...
P.
P.
1.6e 66kw 1999 Scénic
Re: jh
Phase 2 je vylepšený model.Vypadá jako starej,ale vepředu má velký světla.Ty máš podle r.v. ph1.Bendis píše:mužu dotaz, co je pHase2 nevím, ale mam scenic 97 1,6e a nemužu zjistit jak srovnat klíč až vymněnim baterii, kod k autu mam, ale to držení 10sek jsem našel jen v návodu na scenic 2000, na ten starší nemužu najít návod, na renaultu už ke stažení není a v tom co mam o synchronizaci není nic, nevíte jak to udělat. díky díky
Renault Scenic 1,9 dTI
Někde na fóru o tom byla řeč.Odpojit se to dá.kekule píše:takže už mi imobiliz. zase vypověděl službu... hrůza, přesně jako hanele, odblokovaná řídící jednotka, ale v podstatě neshledána žádná závada. už z toho mám docela fobii, protože si nejsem jist, kde zůstanu trčet. naštěstí zatím to bylo vždy poblíž bydliště... netušíte někdo zda pomůže nový klíč, nebo možná ještě lépe: jde orig imobilizér vypnout. klidně raději pořídím alarm s imob. ale tenhle originální bych nejradši neviděl...
P.
Renault Scenic 1,9 dTI
- karloscz
- Advanced member
- Příspěvky: 265
- Registrován: sob zář 22, 2007 19:36
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
Takže mám taky rádiový, protože nemusím vyndavat klíček z kapsy a odemknu. Pokud nemůžeš najít nějaký manuál tak tady ho určitě najdeš http://www.uloz.to/hledej/?q=manuly+scenic
Renault Scenic 1,6 16V RXE - 05/99 komplet v elektrice
Renault Grand Scenic II 2.0 16V 99kW 05/06
Babeta 210
Renault Grand Scenic II 2.0 16V 99kW 05/06
Babeta 210
g
Mam tedy phase1, ale v navodu je rozeberte, vyndejte baterii a nedotykejte se kontaktu, nic o parovani, minule mi to udelal typek v jednom salonu, ale neukazal, jen mi pak za prachy dal kod k obchazeni imobilizeru. Psal jsem na renault, ty mi slovensky odepsali se obratte se na dealera, a o parovani nikdo nic nevi, jeden napsal neco z restartem a nebo vymena asi klice za 3500, to at si nekam strci. Mam infra klice, a zitra v praci poslu mail vsem dealerum. a uvidime
Tak jsem nakonec kontaktoval zastoupení Renault. a tam mi sdělili, že problém u mě nastává nejpravděpodobněji tím, že u mého modelu je tak trochu "hybridní" řídící jednotka. Jelikož tomu moc nerozumím, sděluji laicky jak jsem pobral:-). takže řídící jednotka, která umožnuje kódování typu 1 a 2. Primárně je u mě nastaveno kódování 1. ale v okamžiku kdy není možné odjet je přecvaklá do typu 2 a proto nekomunikuje s klíčkem typu 1.
Z toho důvodu mi bylo navrhnuto udělat nový klíč který se primárně naprogramuje na typ 2 a zároveň resynchronizace řídící jednotky na typ 2. není prý na 100%, ale údajně nikdy (a já v to doufám) se typ 2 samovolně nepřecvaknul do typu 1. celá ta sranda mě vyšla na 3950,-Kč. tak doufám že bude konečně po problémech a třeba to může být inspirace pro ostatní, kteří se s tímto problémem potýkají...
P.
Z toho důvodu mi bylo navrhnuto udělat nový klíč který se primárně naprogramuje na typ 2 a zároveň resynchronizace řídící jednotky na typ 2. není prý na 100%, ale údajně nikdy (a já v to doufám) se typ 2 samovolně nepřecvaknul do typu 1. celá ta sranda mě vyšla na 3950,-Kč. tak doufám že bude konečně po problémech a třeba to může být inspirace pro ostatní, kteří se s tímto problémem potýkají...
P.
1.6e 66kw 1999 Scénic
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv pro 30, 2010 00:07
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: imobilizer
lidicky stahl sem si programek http://www.warezforum.cz/renault-diagno ... 92595.html
koupil za 1500kc kabel a blokaci a jine sem si vyresil sam
koupil za 1500kc kabel a blokaci a jine sem si vyresil sam
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv pro 30, 2010 00:07
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti