VTIPY A VTÍPKY
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 87
- Registrován: pon zář 19, 2005 23:33
- Bydliště: Praha
Muž se ženou jedou tábořit. Postaví stan a večer se uloží ke spánku.
Po nějaké době žena muže vzbudí: "Podívej se na nebe a řekni mi, co vidíš?"
Muž odpoví: Vidím miliony hvězd."
Žena se ptá: "A co si právě myslíš?"
Muž chvíli přemýšlí a pak řekne: "Viděno z hlediska astronomie jsou to
miliony galaxií, biliony možných planet.
Astrologie mi říká, že Saturn leží konjunkci se Lvem.
Co se času týče, usuzuji, že máme 3 hodiny a pár minut.
Teologicky, že Pán je všemohoucí a my všichni jsme jen nicotně malí.
Meteorologicky mi to říká,že budeme mít zítra krásný den.
No a co to říká tobě?" zeptá se on.
Žena se na chvíli odmlčí a pak praví: "Prakticky viděno, někdo nám ukradl stan...."
Karel byl svobodný chlapec, který pracoval v rodinném podniku.
Když zjistil, že zdědí veliké jmění až jeho nemocný otec zemře, tak se
rozhodl že si musí najít ženu, která by se o něj a jeho jmění starala.
Jednoho večera, na investičním mítinku, spatřil ženu neobyčejné krásy. Na
první pohled se do ní zamiloval.
Přistoupil k ní a řekl:"Já možná vypadám jako obyčejný člověk, ale za pár
měsíců můj nemocný otec zemře a já zdědím dvě miliardy korun."
Ohromená mladá žena si vzala jeho vizitku a za tři dny se stala jeho
macechou.
Ženy jsou daleko lepší ve finančním plánování než muži !!!
Po nějaké době žena muže vzbudí: "Podívej se na nebe a řekni mi, co vidíš?"
Muž odpoví: Vidím miliony hvězd."
Žena se ptá: "A co si právě myslíš?"
Muž chvíli přemýšlí a pak řekne: "Viděno z hlediska astronomie jsou to
miliony galaxií, biliony možných planet.
Astrologie mi říká, že Saturn leží konjunkci se Lvem.
Co se času týče, usuzuji, že máme 3 hodiny a pár minut.
Teologicky, že Pán je všemohoucí a my všichni jsme jen nicotně malí.
Meteorologicky mi to říká,že budeme mít zítra krásný den.
No a co to říká tobě?" zeptá se on.
Žena se na chvíli odmlčí a pak praví: "Prakticky viděno, někdo nám ukradl stan...."
Karel byl svobodný chlapec, který pracoval v rodinném podniku.
Když zjistil, že zdědí veliké jmění až jeho nemocný otec zemře, tak se
rozhodl že si musí najít ženu, která by se o něj a jeho jmění starala.
Jednoho večera, na investičním mítinku, spatřil ženu neobyčejné krásy. Na
první pohled se do ní zamiloval.
Přistoupil k ní a řekl:"Já možná vypadám jako obyčejný člověk, ale za pár
měsíců můj nemocný otec zemře a já zdědím dvě miliardy korun."
Ohromená mladá žena si vzala jeho vizitku a za tři dny se stala jeho
macechou.
Ženy jsou daleko lepší ve finančním plánování než muži !!!
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Toto ma dostalo
(Nielen ako rybára ale aj ako itčkára)



Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...

Bacha na parazit Kooperativu

**Nejkurióznejší rozhovory mezi dispečery a piloty. **
**Jedná se o opravdové záznamy.**
Vež: "Abysme zabránili hluku, uhněte prosím o 45 stupnu doprava."
Pilot: "Co mužeme delat za hluk ve 35000 stopách_ _?"
Vež: "Takovej rachot, jako když vaše 707 narazí do 727 pred vámi."
Vež: "Jste Airbus 320, nebo 340?"
Pilot: "Samozrejme, že Airbus 340".
Vež: " V tom prípade budte tak laskav a zapnete pred startem taky ty
dva další motory."
Pilot: "Dobré ráno Bratislavo"
Vež: "Dobré ráno, pro informaci, tady je Víden"
Pilot: " Chystáme se na pristání Bratislavo."
Vež: "Tady je opravdu Víden"
Pilot: " Víden?"
Vež: "Ano Víden!"
Pilot: "Ale proc? My jsme chteli do Bratislavy."
Vež: "OK, tak prestante pristávat a zahnete doleva."
Vež ironicky k pilotovi, který práve obzvlášt tvrde pristál:
"No jo, pristání nemusí být žádný tajemství, pasažéri mužou
klidne vedet, že už jsou dole."
Pilot: "To nevadí, oni stejne vždycky tleskaj."
Pilot spolecnosti Alitalia, kterému vyradil blesk z provozu pulku
kokpitu:
Skoro všechno nám vypadlo, nic už už nefunguje, ani výškomer už
nic neukazuje........"
Po peti minutách nadávání se ozve pilot jiného letadla: "Drž už
hubu a zemri jako chlap!"
Pilot: "Máme málo paliva. Okamžite žádáme další instrukce.
Vež: "Jaká je vaše pozice? Nemáme vás na radaru."
Pilot: "Stojíme na dráze 2 cekáme už vecnost na cisternu."
Vež: "Po pristání prosím na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2,
Delta 1 a Oskar 2"
Pilot: "Kde to je? My se tady preci nevyznáme!"
Vež: "Nic si z toho nedelejte, já jsem tady taky teprve druhý den."
Pilot: "Žádáme o povolení ke startu."
Vež: "Sorry, ale nemáme váš letový plán, kam letíte?"
Pilot: "Do Salzburgu, jako každý pondelí"
Vež: "Dneska je úterý"
Pilot: "To je super, tak to máme dnes volno."
Pilot: "Copak tady není žádný Follow-me-auto?"
Vež: "Negativ, koukejte se dostat na Gate sám!"
Vež: "Vaše výška a pozice?"
Pilot: "Merím 180 a_ _ sedím vepredu vlevo".
Vež: "Máte dostatek paliva, nebo ne?"
Pilot: "Ano"
Vež: "Ano co?".
Pilot: "Ano pane".
Vež: "Oznamte nám ocekávaný cas príletu."
Pilot: "Úterý by se mi docela hodilo."
Po každém letu vyplnují piloti formulár, který se jmenuje Grip,
neboli stránka. A tam napíšou všechny technické problémy a
závady na letadle,které zpozorovali behem letu a které je potreba
opravit. A mechanici si to prectou a zjednají nápravu a pak do
formuláre napíšou co a jak bylo opraveno. Mají zcela zvláštní
humor. Letecká spolecnost Quantas vydala knihu, ve které nejlepší
chutovky zverejnila. Je tam vždy zapsán problém a rešení.
Zapsaný problém: levá vnitrní pneumatika skoro potrebuje vymenit.
Rešení: levá vnitrní pneumatika byla skoro vymenena.
Problém: zkušební let byl O.K., ale automatické pristávání bylo
velice drsné.
Mechanikova poznámka: automatické pristávání na tomto letadle
není nainstalováno.
Poznámka: neco je uvolneno v pilotní kabine.
Mechanik: neco bylo utaženo v pilotní kabine.
Poznámka pilota: mrtvý brouci na predním skle.
Mechanik dopsal: byli objednáni živý brouci.
Poznámka: autopilot v poloze "držet výšku" nechá letadlo klesat
60m za minutu.
Mechanik: tento problém si nemohu predvést na zemi.
Zapsaný problém: Hlasitost DME je na neuveritelné síle.
Mechanik dopsal: hlasitost DME byla nastavena na uveritelnou sílu.
Zapsaný problém: Trecí zámky zpusobují, že se škrtící pácka
zastaví.
Mechanik dopsal: proto tam také jsou.
Zapsaný problém: Podezrení na prasklé sklo.
Mechanik: podezrení je správné.
Zapsaný problém: Motor císlo 3 chybí!
Mechanik: po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém krídle.
Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legracne.
Mechanik: letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a létalo vážne.
Zapsaný problém: Cílový radar pobroukává.
Mechanik: cílový radar byl preprogramován pridáním písnickových
textu.
Zapsaný problém: Myš v pilotní kabine.
Mechanik: byla namontována kocka.
Zapsaný problém: Spod prístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou
to zvuky jako by trpaslík bouchal na neco kladívkem.
Mechanik: trpaslíkovi bylo odebráno kladívko---
**Jedná se o opravdové záznamy.**
Vež: "Abysme zabránili hluku, uhněte prosím o 45 stupnu doprava."
Pilot: "Co mužeme delat za hluk ve 35000 stopách_ _?"
Vež: "Takovej rachot, jako když vaše 707 narazí do 727 pred vámi."
Vež: "Jste Airbus 320, nebo 340?"
Pilot: "Samozrejme, že Airbus 340".
Vež: " V tom prípade budte tak laskav a zapnete pred startem taky ty
dva další motory."
Pilot: "Dobré ráno Bratislavo"
Vež: "Dobré ráno, pro informaci, tady je Víden"
Pilot: " Chystáme se na pristání Bratislavo."
Vež: "Tady je opravdu Víden"
Pilot: " Víden?"
Vež: "Ano Víden!"
Pilot: "Ale proc? My jsme chteli do Bratislavy."
Vež: "OK, tak prestante pristávat a zahnete doleva."
Vež ironicky k pilotovi, který práve obzvlášt tvrde pristál:
"No jo, pristání nemusí být žádný tajemství, pasažéri mužou
klidne vedet, že už jsou dole."
Pilot: "To nevadí, oni stejne vždycky tleskaj."
Pilot spolecnosti Alitalia, kterému vyradil blesk z provozu pulku
kokpitu:
Skoro všechno nám vypadlo, nic už už nefunguje, ani výškomer už
nic neukazuje........"
Po peti minutách nadávání se ozve pilot jiného letadla: "Drž už
hubu a zemri jako chlap!"
Pilot: "Máme málo paliva. Okamžite žádáme další instrukce.
Vež: "Jaká je vaše pozice? Nemáme vás na radaru."
Pilot: "Stojíme na dráze 2 cekáme už vecnost na cisternu."
Vež: "Po pristání prosím na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2,
Delta 1 a Oskar 2"
Pilot: "Kde to je? My se tady preci nevyznáme!"
Vež: "Nic si z toho nedelejte, já jsem tady taky teprve druhý den."
Pilot: "Žádáme o povolení ke startu."
Vež: "Sorry, ale nemáme váš letový plán, kam letíte?"
Pilot: "Do Salzburgu, jako každý pondelí"
Vež: "Dneska je úterý"
Pilot: "To je super, tak to máme dnes volno."
Pilot: "Copak tady není žádný Follow-me-auto?"
Vež: "Negativ, koukejte se dostat na Gate sám!"
Vež: "Vaše výška a pozice?"
Pilot: "Merím 180 a_ _ sedím vepredu vlevo".
Vež: "Máte dostatek paliva, nebo ne?"
Pilot: "Ano"
Vež: "Ano co?".
Pilot: "Ano pane".
Vež: "Oznamte nám ocekávaný cas príletu."
Pilot: "Úterý by se mi docela hodilo."
Po každém letu vyplnují piloti formulár, který se jmenuje Grip,
neboli stránka. A tam napíšou všechny technické problémy a
závady na letadle,které zpozorovali behem letu a které je potreba
opravit. A mechanici si to prectou a zjednají nápravu a pak do
formuláre napíšou co a jak bylo opraveno. Mají zcela zvláštní
humor. Letecká spolecnost Quantas vydala knihu, ve které nejlepší
chutovky zverejnila. Je tam vždy zapsán problém a rešení.
Zapsaný problém: levá vnitrní pneumatika skoro potrebuje vymenit.
Rešení: levá vnitrní pneumatika byla skoro vymenena.
Problém: zkušební let byl O.K., ale automatické pristávání bylo
velice drsné.
Mechanikova poznámka: automatické pristávání na tomto letadle
není nainstalováno.
Poznámka: neco je uvolneno v pilotní kabine.
Mechanik: neco bylo utaženo v pilotní kabine.
Poznámka pilota: mrtvý brouci na predním skle.
Mechanik dopsal: byli objednáni živý brouci.
Poznámka: autopilot v poloze "držet výšku" nechá letadlo klesat
60m za minutu.
Mechanik: tento problém si nemohu predvést na zemi.
Zapsaný problém: Hlasitost DME je na neuveritelné síle.
Mechanik dopsal: hlasitost DME byla nastavena na uveritelnou sílu.
Zapsaný problém: Trecí zámky zpusobují, že se škrtící pácka
zastaví.
Mechanik dopsal: proto tam také jsou.
Zapsaný problém: Podezrení na prasklé sklo.
Mechanik: podezrení je správné.
Zapsaný problém: Motor císlo 3 chybí!
Mechanik: po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém krídle.
Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legracne.
Mechanik: letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a létalo vážne.
Zapsaný problém: Cílový radar pobroukává.
Mechanik: cílový radar byl preprogramován pridáním písnickových
textu.
Zapsaný problém: Myš v pilotní kabine.
Mechanik: byla namontována kocka.
Zapsaný problém: Spod prístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou
to zvuky jako by trpaslík bouchal na neco kladívkem.
Mechanik: trpaslíkovi bylo odebráno kladívko---
E46
ex Clio II 1.2 8V
ex R5 1.1 five
ex Clio II 1.2 8V
ex R5 1.1 five
Vzpoměl jsem si na jeden topic z TwingoClubu-Prave zadni kolo - klepani trpaslika s kladivkemandy00 píše:Zapsaný problém: Spod prístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou
to zvuky jako by trpaslík bouchal na neco kladívkem.
Mechanik: trpaslíkovi bylo odebráno kladívko---
Tak už vím co mu poradit!

- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9052
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Od: hitler@wehrmacht.de
Komu: himmler@wehrmacht.de
Subject: Re: Re: Ležáky
Debile! Psal jsem ti VYCHLADIT!
Komu: himmler@wehrmacht.de
Subject: Re: Re: Ležáky
Debile! Psal jsem ti VYCHLADIT!
Znám jinou variantu...DDT píše:Od: hitler@wehrmacht.de
Komu: himmler@wehrmacht.de
Subject: Re: Re: Ležáky
Debile! Psal jsem ti VYCHLADIT!
Himmler: "Mám super fotky z dovolený..."
Hitler: "A kde si byl?"
Himmler: "Lidice a Lezáky..."
Hitler: "Tak mi to vypal, podívám se pozdějc."
VÁNOCE 2008
Přišlo po ICQ...
Pokaždé když někdo přečte tuto zprávu, zemře na
zemi jeden cigan.
Nepřerušuj řetěz,
pošli tuto zprávu dál a vyčaruj si s námi
BÍLÉ VÁNOCE!!!
Pokaždé když někdo přečte tuto zprávu, zemře na
zemi jeden cigan.
Nepřerušuj řetěz,
pošli tuto zprávu dál a vyčaruj si s námi
BÍLÉ VÁNOCE!!!
Naposledy upravil(a) Dan Black dne úte pro 23, 2008 21:46, celkem upraveno 1 x.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:





Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...

Bacha na parazit Kooperativu

- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Mno,
ehm,
možný to je
Záleží od typu a koncepci pohonu, jestli to bude přeplňovanej Cléon tak určitě



Záleží od typu a koncepci pohonu, jestli to bude přeplňovanej Cléon tak určitě

Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...

Bacha na parazit Kooperativu

- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Veľmi dobre som sa pobavil na tomto inzeráte
http://renault-5.autobazar.eu/14-gt-turbo-id809084.html
Ostatné:
Hliníkové disky, Hmlovky, Kožený interiér, Tónované sklá, Xenónové reflektory
Stav vozidla:
Prvý majiteľ, Tuning, Vyrobené v EU
, TOP stav !, Garážované, Nikdy búrané, Kúpené v SR 41000 km,
Auto ma cca 310PS, 2x Turbo GARRETT T45, ALS system, Štart program, Riad. jednotky EMS a Motec, A dalsie spickove veci.
Keď je tam jedna T3 tak je to veľa, riadiacu tam vidím akurát zapaľovanie Renix RE-208, jediná super vec tam sú tie samco hadice, nové káble zapaľovania a blow off...
ďalšie špičkové veci - odpojená regulácia turba, chýbajúci tepelný štít motora a turba.
Najviac ma pobavil ten ALS, kam sa hrabe Subaru keď Renault to mal už pred 18 rokmi v Solex karburátore

http://renault-5.autobazar.eu/14-gt-turbo-id809084.html
Ostatné:
Hliníkové disky, Hmlovky, Kožený interiér, Tónované sklá, Xenónové reflektory
Stav vozidla:
Prvý majiteľ, Tuning, Vyrobené v EU

Auto ma cca 310PS, 2x Turbo GARRETT T45, ALS system, Štart program, Riad. jednotky EMS a Motec, A dalsie spickove veci.
Keď je tam jedna T3 tak je to veľa, riadiacu tam vidím akurát zapaľovanie Renix RE-208, jediná super vec tam sú tie samco hadice, nové káble zapaľovania a blow off...
ďalšie špičkové veci - odpojená regulácia turba, chýbajúci tepelný štít motora a turba.
Najviac ma pobavil ten ALS, kam sa hrabe Subaru keď Renault to mal už pred 18 rokmi v Solex karburátore

Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...

Bacha na parazit Kooperativu

Muž so ženou ležia v posteli. Muža začalo smädiť, a keďže ležal pri
stene, opatrne prekročuje ženu. Tá, mysliac si, že mu sa chce milovať
hovorí: Počkaj, syn ešte nespí. Po troch minútach muž znova skúša
prejsť cez ženu, lebo ho hrozne smädí. Žena hovorí: Vravela som Ti, že
počkaj, kým malý zaspí. Muž ešte chvíľu čaká, ale potom rezolútne
vstane. Ide do kuchyne, chce sa napiť vody z vodovodu, ale voda
netečie. Zúfalý vytiahne z chladničky šampanské. Žena počuje buchnúť
zátku a kričí: Čo tam preboha robíš?
A na to syn: Vidíš, nechcela si mu dať, tak sa zastrelil....
stene, opatrne prekročuje ženu. Tá, mysliac si, že mu sa chce milovať
hovorí: Počkaj, syn ešte nespí. Po troch minútach muž znova skúša
prejsť cez ženu, lebo ho hrozne smädí. Žena hovorí: Vravela som Ti, že
počkaj, kým malý zaspí. Muž ešte chvíľu čaká, ale potom rezolútne
vstane. Ide do kuchyne, chce sa napiť vody z vodovodu, ale voda
netečie. Zúfalý vytiahne z chladničky šampanské. Žena počuje buchnúť
zátku a kričí: Čo tam preboha robíš?
A na to syn: Vidíš, nechcela si mu dať, tak sa zastrelil....
E46
ex Clio II 1.2 8V
ex R5 1.1 five
ex Clio II 1.2 8V
ex R5 1.1 five
-
- Starting member
- Příspěvky: 87
- Registrován: pon zář 19, 2005 23:33
- Bydliště: Praha
Banka: Dobrý deň, pane! Ako vám môžem pomôcť?
Klient: Dobrý deň! Chcel by som si vybrať peniaze, dedil som. Číslo účtu je 889635.
Banka: Dobre, dobre, áno, máme Váš účet zaznamenaný v počítači. Máte tam teda peknú sumičku!
A nechceli by ste si u nás, keď ste už tu, založiť termínovaný účtik?
Alebo vstúpiť do podielových fondíkov, alebo Vám ponúkneme nejaký iný výhodný sporivý produktík?
Klient: Pani, vy ste asi nepočuli dobre... ja som hovoril, že som DEDIL a nie, že som DEBIL...!
Klient: Dobrý deň! Chcel by som si vybrať peniaze, dedil som. Číslo účtu je 889635.
Banka: Dobre, dobre, áno, máme Váš účet zaznamenaný v počítači. Máte tam teda peknú sumičku!
A nechceli by ste si u nás, keď ste už tu, založiť termínovaný účtik?
Alebo vstúpiť do podielových fondíkov, alebo Vám ponúkneme nejaký iný výhodný sporivý produktík?
Klient: Pani, vy ste asi nepočuli dobre... ja som hovoril, že som DEDIL a nie, že som DEBIL...!
To mi připomíná jeden ze života...
Telefonát z KB "že mi chtějí nabídnout možnost půjčky až 60 tisíc Kč"
já: mno, když to za mě bude někdo platit...
slečna: je tu možnost odložení splátek
já (dusíc se smíchy): o 20 let???
slečna: eee, o 3 měsíce...
(splácím úvěr na byt, což v KB vědí, neboť ho platím z jejich účtu...)

Telefonát z KB "že mi chtějí nabídnout možnost půjčky až 60 tisíc Kč"
já: mno, když to za mě bude někdo platit...
slečna: je tu možnost odložení splátek
já (dusíc se smíchy): o 20 let???
slečna: eee, o 3 měsíce...
(splácím úvěr na byt, což v KB vědí, neboť ho platím z jejich účtu...)
- MaD@x
- Člen RCČR
- Příspěvky: 938
- Registrován: ned črc 29, 2007 23:23
- Bydliště: Odolena Voda
- Kontaktovat uživatele:
tak to je masakr...a fakt je to presny...DDT píše:

Ofce v TDÍ, ale nedělá pou
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
ex Renault Laguna 95 1,8RN 69kW - Letadlo
ex Renault Laguna 99 3.0RXT 140kW - sekačka(bo žere aj travu kol cesty)
ex Renault Clio Grandtour 1,2 55kW Ice - Služební koza
ex Renault Laguna Grandtour 03 1,9dCi Privilege 88kW - Silver spur
ex Mercedes-Benz Citan 111 1,5dci - Kangoo pro kolotočáře
Jsem jaký jsem, někdo musí být zlý...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů