Koupě RX4
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: ned říj 19, 2008 11:38
- Bydliště: Hovorany - oblast vínka
- Kontaktovat uživatele:
Koupě RX4
Zdravím všechny
jsem novým členem Renault týmu díky mému zájmu o Renault Scénic RX4. Normálním mým vozem (koníčkem) je BMW 525i e34 ale rád bych spolehlivé auto s užitkovou hodnotou a proto právě RX4 díky jeho účelovosti a pohonu 4x4. Vlastním i Isuzu Amigo 4x4 ale to je čistý off-road a pro manželka s dětmi je až příliš extrémní a proto bych rád auto na všední ježdění a hlavně vílety na hory (sníh) a do přírody na což BMW není vůbec ideální vozidlo páč při trošce sněhu končí s jakými kolim jízdními schopnostmi a zůstává spolehlivě na místě stát s protáčející se zadní nápravou.
Prosím tedy o Vaše zkušenosti s RX4 jak s:
dobrými zkušenostmi
špatnými zkušenostmi
na co si dát pozor při koupi ojetého vozu
klady a zápory jednotlivých motorů (hlavně dieselu)
spotřebu (svižná/max ekonomická)
cestovní rychlosti
praktičnost
kola -tuning na 17" (potřeba manželky)
fotky
zkušenosti s jízdou (osvětlení, brzdy, řazení, interiér (textil/kůže-praktičnost) kola, pneu, výfuk, hlučnost, vychytávky na podvozku atd.)
ceny náhradních dílu (znám Twingo a vím že Renault je naprosto levně se spravujícím vozítkem)
a nevíte o dobrém na prodej????
Děkuji všem za ochotu podat mi co nejbližší info o RX4 (já sem nápomocný s BMW e34)
Dík předem Radim Bestr
jsem novým členem Renault týmu díky mému zájmu o Renault Scénic RX4. Normálním mým vozem (koníčkem) je BMW 525i e34 ale rád bych spolehlivé auto s užitkovou hodnotou a proto právě RX4 díky jeho účelovosti a pohonu 4x4. Vlastním i Isuzu Amigo 4x4 ale to je čistý off-road a pro manželka s dětmi je až příliš extrémní a proto bych rád auto na všední ježdění a hlavně vílety na hory (sníh) a do přírody na což BMW není vůbec ideální vozidlo páč při trošce sněhu končí s jakými kolim jízdními schopnostmi a zůstává spolehlivě na místě stát s protáčející se zadní nápravou.
Prosím tedy o Vaše zkušenosti s RX4 jak s:
dobrými zkušenostmi
špatnými zkušenostmi
na co si dát pozor při koupi ojetého vozu
klady a zápory jednotlivých motorů (hlavně dieselu)
spotřebu (svižná/max ekonomická)
cestovní rychlosti
praktičnost
kola -tuning na 17" (potřeba manželky)
fotky
zkušenosti s jízdou (osvětlení, brzdy, řazení, interiér (textil/kůže-praktičnost) kola, pneu, výfuk, hlučnost, vychytávky na podvozku atd.)
ceny náhradních dílu (znám Twingo a vím že Renault je naprosto levně se spravujícím vozítkem)
a nevíte o dobrém na prodej????
Děkuji všem za ochotu podat mi co nejbližší info o RX4 (já sem nápomocný s BMW e34)
Dík předem Radim Bestr
Nazdar, som majitelom RX4 od februara 2008, dovezený z Mníchova, po prvom majitelovi, pravidelne servisovaný,motor 2.0 16V benzín 139 koní,čo sa týka motora nemal som s ním zatial žiadny problem jedine som menil jednu cievku /2000,-Sk/, motor je dostatočne silný a pružný aj ked má vyššiu spotrebu oproti dieslu, cca 9,5 - 10 litrov kombinovaná, viac chodím po bežných cestách, s pohonom 4x4 som nemal zatial žiadny problem, hlučnost neviem porovnat neviezol som sa na dieslovej a ani inej RX4, kolesá mám 7J 215/65 R16, obuté zimné Matador MP91 Nordica 4x4, mám vnútri kožu, ktorá je v celku zachovala, je vidiet mierne opotrebenie sedadla vodiča čo si myslím že je normálne, mame malé deti takže tá koža sa udržiava lahšie ako textil, v interieri som menil dve žiarovky jednu v ovladaní el. okna a druhu v tlačitku na vyhrievanie zadného skla, neviem čo by som Ti ešte viac napísal ak chceš pýtaj sa ma.
- Conty
- Člen RCČR
- Příspěvky: 132
- Registrován: stř kvě 28, 2008 09:50
- Bydliště: Praha / Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím, majitelem RX4 jsem zhruba od 5/2008, zatím najeto něco přes 10 tis.km. Vůz koupen s najetými cca 60 tis. podle všech by to mohlo podle opotřebení apod i odpovídat. Motor je 2.0 16V. Zatím auto bez problémů - pouze klasická údržba - náplně. výměna destiček apod. Motor má dostatek výkonu ke svižné jízdě, jezdíme cca 30:70 město/mimo...se spotřebou 9l/100km to na celoročních pneu, s originál zahrádkou a v podstatě neustále zapnutou klimou. Nad 130km/hod "chytá" motor druhý dech, což je znát i na spotřebě. Na delší cesty pohodlné, i když přebytek výkonu po naložení se podle mě hodně ztrácí...Jako zápory bych zatím viděl špatné odhlučnění vnitřního prostoru zejména od hluku z pneumatik (možná se sníží po přezutí na letní - rozhodně ne teď na zimu:-)) a špatné vedení předních sedaček. Určitě bych vyzdvihnul variabilitu vnitřního prostoru a spoustu úložných míst, bohužel kvalitu 4x4 jsem neměl doposud možnost otestovat, což byl taky jeden z důvodu proč auto pořídit na časté výjezdy za snb - tak za 14dní budu moudřejší.
Při koupi bych rozhodně věnoval velkou pozornost stavu kardanu, což je asi nejproblematičtější část tohoto vozítka (viz. diskuze v této sekci)...
Jinak zatím spokojenost, kdyby jsi měl nějaké dotazy, rád zodpovím, nebo zašlu fotky...
Při koupi bych rozhodně věnoval velkou pozornost stavu kardanu, což je asi nejproblematičtější část tohoto vozítka (viz. diskuze v této sekci)...
Jinak zatím spokojenost, kdyby jsi měl nějaké dotazy, rád zodpovím, nebo zašlu fotky...
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: ned říj 19, 2008 11:38
- Bydliště: Hovorany - oblast vínka
- Kontaktovat uživatele:
děkuj za vaše informace a zkušenosti.
Kdyby mohla být nějaká foto na email bestr@centrum.cz byl bych rád. Jinak prosím ještě o zkušenosti z terénu a sněhu až budou k dispozici. Velikost vozu pro rodinu a velikost zavazadlového prostoru?
Nemáte i někdo zkušenosti s lehkým tuningem např výměny kol za hezčí a větší a nebo celkovým pozvednutím vozu pomocí podložek pod pružiny?
A co ten kardan? co tam je za slabé místo vozu? kdy se to tak projevuje a jak vůbec se to pozná?
Kdyby ste mi mohli ještě sdělit i ceny běžných spotřebních náhradních dílů jako jsou čepy, tlumiče, zavěšení, brzdy atd?
A viditelnost z vozu a nástupová hrana je kolik asi nad zemou. Auto sem viděl 2x v životě tak sem neměl nikdy možnost jej prozkoumat.
Jo a kdyby ste byl někdo z Brna či jižní moravy (Hodonín) max Prostějova a byl mě ochoten auto předvést myslím po vzhledové stránce a říct mi i zkušenosti abych ho viděl na vlastní oči bylo by to fajn.
Děkuji za ochotu všech zúčastněných
Kdyby mohla být nějaká foto na email bestr@centrum.cz byl bych rád. Jinak prosím ještě o zkušenosti z terénu a sněhu až budou k dispozici. Velikost vozu pro rodinu a velikost zavazadlového prostoru?
Nemáte i někdo zkušenosti s lehkým tuningem např výměny kol za hezčí a větší a nebo celkovým pozvednutím vozu pomocí podložek pod pružiny?
A co ten kardan? co tam je za slabé místo vozu? kdy se to tak projevuje a jak vůbec se to pozná?
Kdyby ste mi mohli ještě sdělit i ceny běžných spotřebních náhradních dílů jako jsou čepy, tlumiče, zavěšení, brzdy atd?
A viditelnost z vozu a nástupová hrana je kolik asi nad zemou. Auto sem viděl 2x v životě tak sem neměl nikdy možnost jej prozkoumat.
Jo a kdyby ste byl někdo z Brna či jižní moravy (Hodonín) max Prostějova a byl mě ochoten auto předvést myslím po vzhledové stránce a říct mi i zkušenosti abych ho viděl na vlastní oči bylo by to fajn.
Děkuji za ochotu všech zúčastněných
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Odkaz na náš test:
reportáž od jednoho z našich členů:
http://www.renaultclub.cz/s_renaultem_s ... _alpy.html
II. Díl
http://www.renaultclub.cz/s_renaultem_s ... py_ii.html
Trocha mých postřehů:
Není to offroad - nejde tedy počítat s tím, že by vyjel všechno a všude - i když v rámci sázky o průjezdnost jsme s ním pokořili Land Cruisera 100 (Ovšem to bylo především proto, že si byl jeho majitel tak moc jist vítězstvím, že udělal fatální chybu a zapadl)
Rozjezdy v extrémních podmínkách snížené adheze jsou komplikovány zásahy ASR, které nenechá kola dlouho protáčet - ale je na to finta, jak ASR ošulit. Jako příklad: Rozjezd na terénním stoupání cca 30 st. v 40 cm hluboké závěji.
Nicméně s trochou citu jsme vyjeji i několik sjezdovek na sněhu - ano černá byla mazi nimi. A to na standardních pneumatikách z výroby.
4x4 umí pomoct na kluzkém povrchu v zatáčkách - na blátě, ale i na mokrém zašpiněném nájezdu na dálnici.
Negativa? No jasně, má je taky a souvisejí s určením toho auta. Mě nevyhovuje mezinápravový diferenciál, tak jak je udělaný, mám raději Thorsen. Ale to bych chtěl od SUV moc - taky proto to v tom testu záporně nehodnotím.
Náročná údržba hnacích komponentů zadní nápravy. Jinými slovy - měj aspoň 40.000 Kč rezervu pro strýčka příhodu. Různé bastlení a odpojování kardanu, protože "na to nemám" je na pár facek.
Suma sumárum: Je to opravdu skvělé auto, když se mu věnuje po celou dobu jeho života báležitá péče. Pak nezklame. Běda ale jak to před tebou měl nějaký blb, co se k tomu choval jako blb...
Kód: Vybrat vše
http://www.renaultclub.cz/renault_scenic_rx4_(2001).html
http://www.renaultclub.cz/s_renaultem_s ... _alpy.html
II. Díl
http://www.renaultclub.cz/s_renaultem_s ... py_ii.html
Trocha mých postřehů:
Není to offroad - nejde tedy počítat s tím, že by vyjel všechno a všude - i když v rámci sázky o průjezdnost jsme s ním pokořili Land Cruisera 100 (Ovšem to bylo především proto, že si byl jeho majitel tak moc jist vítězstvím, že udělal fatální chybu a zapadl)
Rozjezdy v extrémních podmínkách snížené adheze jsou komplikovány zásahy ASR, které nenechá kola dlouho protáčet - ale je na to finta, jak ASR ošulit. Jako příklad: Rozjezd na terénním stoupání cca 30 st. v 40 cm hluboké závěji.
Nicméně s trochou citu jsme vyjeji i několik sjezdovek na sněhu - ano černá byla mazi nimi. A to na standardních pneumatikách z výroby.
4x4 umí pomoct na kluzkém povrchu v zatáčkách - na blátě, ale i na mokrém zašpiněném nájezdu na dálnici.
Negativa? No jasně, má je taky a souvisejí s určením toho auta. Mě nevyhovuje mezinápravový diferenciál, tak jak je udělaný, mám raději Thorsen. Ale to bych chtěl od SUV moc - taky proto to v tom testu záporně nehodnotím.
Náročná údržba hnacích komponentů zadní nápravy. Jinými slovy - měj aspoň 40.000 Kč rezervu pro strýčka příhodu. Různé bastlení a odpojování kardanu, protože "na to nemám" je na pár facek.
Suma sumárum: Je to opravdu skvělé auto, když se mu věnuje po celou dobu jeho života báležitá péče. Pak nezklame. Běda ale jak to před tebou měl nějaký blb, co se k tomu choval jako blb...
čo sa týka tohto auta, mam tiež 2,0l benzín
1. kupovať až po poriadnom zvezení , skusiť terén, prípadne väčšie nerovnosti na vozovke - kvôli hluku zo zadnej časti auta
2. neveriť vystavenej STK- uveril som papieru, fakt je taký, že bola zaplatená, teraz sa idem súdiť s bývalým majiteľom.
3. pred kúpou auto dat poriadne pozrieť do servisu - podvozok je zrejme slabina tohto vozu.
4. pozor na vybité ramená, tiahla a zadný kardan či jeho silentblok - rameno nikde nezoženieš neoriginál, origoš vyjdú na poriadne sumy( tiahlo 2.100,.Sk, rameno cca 8.500,.Sk, silentblok kardanu 12.000,.Sk
5. spotreba je vždy nad 9 l, nedostal som sa nikdy nižšie!!
6. variabilita interiéru je vynikajúca
7. kardan veľmi realne odoberá pohybovú energiu pri neutrále
8. v teréne je spolahlié, jazdil som aj takmer extrém, auto zvláda aj jazdu cez potok, poorané blatové pole, spoteba ale samozrejme pri nižších stupňoch rýchlosti riadne narastá.
9.plusom je výborne ozvučený intriér,ovládanie rádia pod volantom
10. pre používačov nízkych áut, je nezvykle nízko radiaca páka, ale da sa zvyknúť.
1. kupovať až po poriadnom zvezení , skusiť terén, prípadne väčšie nerovnosti na vozovke - kvôli hluku zo zadnej časti auta
2. neveriť vystavenej STK- uveril som papieru, fakt je taký, že bola zaplatená, teraz sa idem súdiť s bývalým majiteľom.
3. pred kúpou auto dat poriadne pozrieť do servisu - podvozok je zrejme slabina tohto vozu.
4. pozor na vybité ramená, tiahla a zadný kardan či jeho silentblok - rameno nikde nezoženieš neoriginál, origoš vyjdú na poriadne sumy( tiahlo 2.100,.Sk, rameno cca 8.500,.Sk, silentblok kardanu 12.000,.Sk
5. spotreba je vždy nad 9 l, nedostal som sa nikdy nižšie!!
6. variabilita interiéru je vynikajúca
7. kardan veľmi realne odoberá pohybovú energiu pri neutrále
8. v teréne je spolahlié, jazdil som aj takmer extrém, auto zvláda aj jazdu cez potok, poorané blatové pole, spoteba ale samozrejme pri nižších stupňoch rýchlosti riadne narastá.
9.plusom je výborne ozvučený intriér,ovládanie rádia pod volantom
10. pre používačov nízkych áut, je nezvykle nízko radiaca páka, ale da sa zvyknúť.
Ptát se u scénika na úložné prostory to je nošení dříví do lesa. Kufr je obrovský a všude jsou ještě další schránky. Pod sedačkama pod nohama, nad blaťákama v kufru, zkrátka paráda. Čím tě scénik určitě dostane, to je nastavení u zadních sedadel. Každý sedadlo se posunuje podle potřeby asi o 20cm dopředu, každý opěradlo má naklápění podle potřeby cestujícího, prostřední se dá sklopit jako stolek, nebo jednou rukou vndat. Když vyndáš prostřední, můžeš zbývající posadit víc na prostředek, takže si tam pohodlně sedne i rampa švarcenegroidní.
Př koupi zozhodně doporučuju auto zvednout, protože bývá velmi často shnilá vzpěra před zadní nápravou a od 150tis.km odchází zadní čepy.
Př koupi zozhodně doporučuju auto zvednout, protože bývá velmi často shnilá vzpěra před zadní nápravou a od 150tis.km odchází zadní čepy.
zdravím všechny...přemýšlím, zda si koupit Lagunu II(diesel) nebo RX-4 1,9Dci 2001...radši bych si koupil RX-4, ptz je to 4x4, ale prý při 130k/h má 3500ot...rád jezdím po silnice 130-140km/h..jaká je zhruba při této rychlosti spotřeba u RX-4? Jaký vůz byste zvolili vy? Předem moc děkuju
kdyžtak piste na maila nebo icq 293842055
kdyžtak piste na maila nebo icq 293842055
Osobně bych radši koupil tohle.
http://www.cars.cz/xchanger/autobazar/i ... 14885.html
Mám normálního Scénica a problémů s ním bylo až moc.A s RX4 jich bude pravděpodobně jednou tolik.Ale jde opravdu jen o to,kdo to auto užíval a staral se o něj.
Jinak na spolehlivost a vůbec jízdní vlastnosti byla nej NIVA.To je malej HUMMER.Až na tu spotřebu a samozřejmě vnitřní výbava,vzhled atd.......
http://www.cars.cz/xchanger/autobazar/i ... 14885.html
Mám normálního Scénica a problémů s ním bylo až moc.A s RX4 jich bude pravděpodobně jednou tolik.Ale jde opravdu jen o to,kdo to auto užíval a staral se o něj.
Jinak na spolehlivost a vůbec jízdní vlastnosti byla nej NIVA.To je malej HUMMER.Až na tu spotřebu a samozřejmě vnitřní výbava,vzhled atd.......
Renault Scenic 1,9 dTI
V tomhle Roveru jsem se jednou vezl a srovnavat ho s scenikem co se pohodli tyka je uplne mimo. Sedacky jsou tvrdy jak kdyz sedis na fosne...zdeny65 píše:Osobně bych radši koupil tohle.
http://www.cars.cz/xchanger/autobazar/i ... 14885.html
Mám normálního Scénica a problémů s ním bylo až moc.A s RX4 jich bude pravděpodobně jednou tolik.Ale jde opravdu jen o to,kdo to auto užíval a staral se o něj.
Jinak na spolehlivost a vůbec jízdní vlastnosti byla nej NIVA.To je malej HUMMER.Až na tu spotřebu a samozřejmě vnitřní výbava,vzhled atd.......
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Tak asi ano.Jel jsem kdysi dávno v Mercedesu ze strýcem a ty sedačky byly taky tvrdý.Prostě každý má rád a chce něco jiného.Jde o to,že Renault jako takový nikdy offroady nedělal a dostat se do této kategorie je docela umění.Jako třeba Infinity.Je to krasavec a sedět v tom je lepší,než v RX4.Nebo třeba Hummer?Sedačky jsou taky tvrdý.A dá se srovnat s offroady?Nebo spíš oni s ním?A co třeba Honda CRV?Na pohled dobrý,ale žigulík s dvěma pytly cementu,kdysi dávno 100 kg,vyjede víc než ta Honda.Je to všechno věc názoru a ceny,stylu atd...
Naposledy upravil(a) zdeny65 dne čtv říj 15, 2009 06:05, celkem upraveno 1 x.
Renault Scenic 1,9 dTI
Predpokladam ze nekdo kdo si chce koupit RX4 nehodla jezdit terenem. Proto mu doporucovat LandRover je podle me dost mimo, navic kdyz vaha mezi RX4 a Lagunou...zdeny65 píše:Tak asi ano.Jel jsem kdysi dávno v Mercedesu ze strýcem a ty sedačky byly taky tvrdý.Prostě každý má rád a chce něco jiného.Jde o to,že Renault jako takový nikdy offroady nedělal a dostat se do této kategorie je docela umění.Jako třeba Infinity.Je to krasavec a sedět v tom je lepší,než v RX4.Nebo třeba Hummer?Sedačky jsou taky tvrdý.A dá se srovnat s offroady?Nebo spíš oni s ním?A co třeba Honda CRV?Na pohled dobruý,ale žigulík s dvěma pytli cementu,kdysi dávno 100 kg,vyjede víc než ta Honda.Je to všechno věc názoru a ceny,stylu atd...
Pokud chce pohodlnyho a praktickyho osobaka (coz LandRover neni) a jde mu jen o to aby se nemusel v zime bat ze se vyskrabe k baraku kde ma neudrzovanou cestu, nebo pri ceste na hory neskonci na prvni neprosoleny silnici, tak si myslim ze RX4 je dobra volba.
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Re: Koupě RX4
Nechcete toho vilema uz zablokovat? Neni tu pro nic jineho, nezli spamovani toho jeho webu. A evidentne mu to funguje, kdyz se furt snazi.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- moucha tse-tse
- Experienced member
- Příspěvky: 589
- Registrován: pon kvě 24, 2010 18:11
- Bydliště: morava
Re: Koupě RX4
Byl nahlaseny, ale zatim se nic nedeje. Jen to, ze jsem se vcera tady odpoledne nemohl ani podivat.. nejak to forum neslo.
Uz jsem myslel, ze zablokovali mne
... a divam se, ze uz je zase v meganu III.. izolace kapoty
Uz jsem myslel, ze zablokovali mne
... a divam se, ze uz je zase v meganu III.. izolace kapoty
Clio IV, 2015,1.2 16V,LPG, 6 l/100km...81 000km
TPMS aktivátor...
TPMS aktivátor...
Re: Koupě RX4
Moderator prave jeho prispevek vzdy upravi nebo smaze, ale jeho ucet zustava aktivni. Sice by si hned zalozil novy, ale i tak bych mu ten jeho nynejsi smazal, protoze opravdu neni k nicemu jinemu nezli ke spamu. Nebo ze by tu zustaval jako memento, ze to je ten, ktery furt spamuje, tak na nej nereagujte? .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů