Ako realne pocitim na aute zosilovač!!
Moderátor: Moderators General
-
- Advanced member
- Příspěvky: 452
- Registrován: pon pro 10, 2007 13:28
- Bydliště: Považská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Ako realne pocitim na aute zosilovač!!
Ahojte chcem obohatiit moj rozrobeny system zosilovacom no mam clio 1.2 8V a niekto mi povedal ze to dost taha stavu a tym padom alternator .....atd atd, JE TO PRAVDA V REALITE? teoreticky to chapem ale az tak... ide o zosilovac http://www.autoomega.sk/index.php?id_se ... aradenie=9
diki za rady
diki za rady
No tak ja mam subwofer s vykonom 500W a k tomu tento zosilovač http://www.ratho.com/index.php?mt[gid]= ... &mt[pid]=8 zapojeny do mostika a sice ide zosilovač len na polovičku vykona pri rozsvietenych svetlach vidiet ako blikaju. Treba pred zosilovač zapojiť kapacitator no nejak sa mi nechce to robiť a ani nemam chuť už tlačiť peniaze do audia.
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Bez primeraného kapacitátoru na to kašli, akurát si môžeš zničiť elektriku v aute od alternátoru, cez relátka až po riadiacu jednotku.
Keď už ozaj nevieš čo s prachami a nestačí ti sériové autorádio s cca 4x45W tak si ešte nejakú tu korunu ušetri a urob to poriadne.

Keď už ozaj nevieš čo s prachami a nestačí ti sériové autorádio s cca 4x45W tak si ešte nejakú tu korunu ušetri a urob to poriadne.
Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...

Bacha na parazit Kooperativu

ja mam sice kapacitor ale co som cital audio fora tak tam pisu ze kapacitor je zbytocnost, zaklad je dobra baterka a poriadne napajacie kable, ked toto nemas tak ti kapacitor nepomoze...inak ja mam 10mm2 napajacie kable(nic moc) kapacitor ,4x60w rms + 120w rms zosik a nejak to necitim ze by mi blikali svetla alebo daco take
E46
ex Clio II 1.2 8V
ex R5 1.1 five
ex Clio II 1.2 8V
ex R5 1.1 five
- Anarki
- Člen RCČR
- Příspěvky: 3665
- Registrován: ned kvě 29, 2005 22:42
- Bydliště: Atomograd
- Kontaktovat uživatele:
Buď rád že to necítiš, čo si čakal, že ti kapacitátor rozsvieti svetlá ako majáky
Ak budú blikať svetlá tak je zle. Dobrá baterka pomôže celej elektrike v aute ale nie alternátoru 


Ošnečkovaný Cacabus Quintus GT-Blue Storm 5-Ultimate Sensational Orgasm s kovaným srdcom F3+N a šnečkom GT2876RS Real Raider
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...
Bacha na parazit Kooperativu
První R5 GTT na světe kde bylo nainstalované nezávislé topení, analogové švýcarské hodiny Kienzle a pod ...

Bacha na parazit Kooperativu

- Mr.Brain
- Experienced member
- Příspěvky: 579
- Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Kapacitátor nic není, je to kdyžtak kapacitor a je to stejně většinou jen na okrasu. Pro případ 1F na kapacitoru stačí pro 1 kW čistého hudebního výkonu (RMS) - říká se že cca 0,1F na 100W RMS... Jak psal andy00, kap je na takovou instalaci zbytečnost, je třeba koupit lepší kabely a lepší baterku 
Víc než je ta pojistka na něm, to prostě mít nemůže ani náhodou...
fuseon: kolik A dává ten alternátor v cliu? většinou není třeba ten alternátor měnit, já mám teď 1x170W + 2x75W RMS na 70A altíku a v pohodě
Jinak to MacAudio Z4100 je docela dobrej zes 

Nechci kazit radost, ale ten zesilovač, má 500W maximální výkon, vzhledem k jeho velikosti bych to tipoval na max. 2x100W RMS a max. 1x200W RMS v můstku. Hodnota pojistky v A tam napsaná není, tak nevím přesněNo tak ja mam subwofer s vykonom 500W a k tomu tento zosilovač

fuseon: kolik A dává ten alternátor v cliu? většinou není třeba ten alternátor měnit, já mám teď 1x170W + 2x75W RMS na 70A altíku a v pohodě


Radosť mi s tym nepokaziš a ani neurobiš. *Stačil mi vyzor dvoch susedov ked sa boli sťažovať (nezavisle od seba) že nepočuju v telke spravy
to hovori samo za seba a ešte chcem podotknuť že byvam v dome a ty susedia mali obavačku minimale 100m od auta. NO ten subwofer je využivany tak na 20% svojho vykonu pretože chcem ešte počuť v 60 ako mi stara nadava že idem na pivo 


- Mr.Brain
- Experienced member
- Příspěvky: 579
- Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
tak já třeba kap mám na parádu a kvůli tomu voltmetruandy00 píše:nehrozi ak to spravne zapojis, ten voltmeter co tam je tak zacne ukazovat len pri zatazi, takze ked vypnes radio resp. zosik nebude brat stavu tak sa po case vypne....ale asi by som radsej investoval do kablov


Aha takže ak som dobre pochopil je to zapojene podobne ako zosilovač. Ako nahle vypnem radio tak sa vypne aj kapacitator? Kabel ma asi 5 alebo 6 mm hruby a to si myslim by malo stačiť no aj tak ked si robim diskoteku mi blikaju svetla ako ked sa zatvara okno a po jeho uplnom zavreti tiež bliknu. a je to určite zosilovačom pretože ak to stišim nič sa nedeje. Ozaj a alternator je dobry pretože som ešte nemal potrebu dobijať akumulator nabijačkou.
- Mr.Brain
- Experienced member
- Příspěvky: 579
- Registrován: pon úno 25, 2008 14:37
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Ten kapacitor je napojeny na plus z baterky a kostru z karoserie. Z nej mam vyvedene + a - na zesilovac. Z autoradia mam spinane napajeni (remote) na zesilovac a odtud na kapacitormayko píše:Aha takže ak som dobre pochopil je to zapojene podobne ako zosilovač. Ako nahle vypnem radio tak sa vypne aj kapacitator? Kabel ma asi 5 alebo 6 mm hruby a to si myslim by malo stačiť no aj tak ked si robim diskoteku mi blikaju svetla ako ked sa zatvara okno a po jeho uplnom zavreti tiež bliknu. a je to určite zosilovačom pretože ak to stišim nič sa nedeje. Ozaj a alternator je dobry pretože som ešte nemal potrebu dobijať akumulator nabijačkou.

K tomu kabelu - jde o to jestli má 6 mm i s izolací nebo 6 mm má samotný kabel. Většinou je na izolaci napsanej (vytavenej nebo vytisknutej) rozměr v qmm (mm2). Já teda diskotéku měl dřív ve Favoritu, ale to bylo tím, že k rádiu bylo natažený slabý napájení. Jinak, že by mi blikaly světla, to se mi ještě nestalo. Ale může to být třeba i tou baterku (je třeba zátěžový tester), anebo může mít slabší startovací proud a proto to bliká

Třeba táta ma Fiat Punto a (1,1) že by mu tam něco blikalo když stahuje nebo vytahuje okýnka to se říct teda nedá.
u tech clii je to snad nejak normalni, ja sem tak se lekl kdyz mi trosku pohasnou svetla kdyz tocim volantem(posilovac) nebo okynka stahuju na volnobeh...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000

Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010

Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.

Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 1 host