Renault Laguna II 2001 - 2007
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Renault Laguna II 2001 - 2007
Zkušenosti s Renaultem Laguna II r.v. 2001 - 2007
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Originally posted by Ing. Jiří Žirovnický
zkušenost s lagunou 1,9 cdi
Nikomu nepřeji stejnou zkušenost. Lagunu jsem koupil 2.8.2001 k 31.12.2003 mám najeto 145 000 km většinou na dlouhých cestách z toho 35 % dálnice. Je to moje 3 auto od renaultů a asi poslední. Kvalita práce čím dál tím horší.
32 000 km kompletně odešla klimatizace
56 000 km problem s programem vstřikování
72 000 km palubní deska bliká
89 000 km čím dál větší vibrace od vlnovce výfuku ( prý neodstranitelné)
102 000km havarie turbodmychadla ( zadřené ) osazeno nové
109 000km kompletní výměna palubní přístrojové desky
112 000km prasklý levý brzdový kotouč vpředu
122 000km tlumiče vzadu funkce pouze 50% - výměna
138 000km turbo opět hvízdá( že by opět předzvěst zadření?)
144 000km bliká klimatizace( chvílemi vůbec nesvítí)
cena všech oprav bez DPH 128 122,- Kč
koupili byste takovou lagunu nebo výrobek od renaulta ?
( R- safrane mi vydržel 210000 km s běžnou údržbou)
( R- laguna r.v. 1997 215 000 km s docela již slušnými problémy a náklady na výměnu přes 100 000 Kč ( mj. také převodovka))
pokud náhodou víte co mne ještě čeká, raději mi to řekněte dopředu,
jezdím dlouhé cesty a potřebuji spolehlivé auto. V servisu se tváří jako tajemný hrad v Karpatech a pořád se jen diví.
přeji hezký rok 2004
Petr Žirovnický
p.zirovnicky@brunnthaller.com
Nikomu nepřeji stejnou zkušenost. Lagunu jsem koupil 2.8.2001 k 31.12.2003 mám najeto 145 000 km většinou na dlouhých cestách z toho 35 % dálnice. Je to moje 3 auto od renaultů a asi poslední. Kvalita práce čím dál tím horší.
32 000 km kompletně odešla klimatizace
56 000 km problem s programem vstřikování
72 000 km palubní deska bliká
89 000 km čím dál větší vibrace od vlnovce výfuku ( prý neodstranitelné)
102 000km havarie turbodmychadla ( zadřené ) osazeno nové
109 000km kompletní výměna palubní přístrojové desky
112 000km prasklý levý brzdový kotouč vpředu
122 000km tlumiče vzadu funkce pouze 50% - výměna
138 000km turbo opět hvízdá( že by opět předzvěst zadření?)
144 000km bliká klimatizace( chvílemi vůbec nesvítí)
cena všech oprav bez DPH 128 122,- Kč
koupili byste takovou lagunu nebo výrobek od renaulta ?
( R- safrane mi vydržel 210000 km s běžnou údržbou)
( R- laguna r.v. 1997 215 000 km s docela již slušnými problémy a náklady na výměnu přes 100 000 Kč ( mj. také převodovka))
pokud náhodou víte co mne ještě čeká, raději mi to řekněte dopředu,
jezdím dlouhé cesty a potřebuji spolehlivé auto. V servisu se tváří jako tajemný hrad v Karpatech a pořád se jen diví.
přeji hezký rok 2004
Petr Žirovnický
p.zirovnicky@brunnthaller.com
- JendaCZ
- Člen RCČR
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned led 18, 2004 23:24
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Mala zkušenost s Lagůnkou
No, jak si tak čtu zkušenosti s Lagůnou, tak doufám, že jsem při koupi neprohloupil. Zatím tam mám 2.2dCi s 17000km a pouze s malými nedostatky.
Jen drobnost, kterou bych zde rád uvedl, pokud se to někomu stane... stávalo se mi, že při určité konstelaci hvězd, určitému sešlápnutí plynu a otáčkách kolem 2000 se otáčky začali pohupovat, asi jako by tam nešla nafta. Jedná se o jakýsi EGR ventil, který vrací nekvalitně spálenou směs zpět z vejfuku. Je to asi na 3 hodiny práce v servisu (v rámci garančky, pokud ještě je).
Nesmutněte pokud jste do auta investovali mnoho peněz a stále se na tom něco děje. Můžu Vás upozornit, že ani u Porsche za 4M Vám nezaručí dokonalý chod. Po 3 měsících v provozu je tam asi 10 nedostatků (víceméně banalit, které dost otravují život), jako například chyby v elektronice, nedosedají dveře a zoxidovaná hliníková lišta na dveřích od zimního solení, apod.
S přáním pěkného dne, Jenda.
Jen drobnost, kterou bych zde rád uvedl, pokud se to někomu stane... stávalo se mi, že při určité konstelaci hvězd, určitému sešlápnutí plynu a otáčkách kolem 2000 se otáčky začali pohupovat, asi jako by tam nešla nafta. Jedná se o jakýsi EGR ventil, který vrací nekvalitně spálenou směs zpět z vejfuku. Je to asi na 3 hodiny práce v servisu (v rámci garančky, pokud ještě je).
Nesmutněte pokud jste do auta investovali mnoho peněz a stále se na tom něco děje. Můžu Vás upozornit, že ani u Porsche za 4M Vám nezaručí dokonalý chod. Po 3 měsících v provozu je tam asi 10 nedostatků (víceméně banalit, které dost otravují život), jako například chyby v elektronice, nedosedají dveře a zoxidovaná hliníková lišta na dveřích od zimního solení, apod.
S přáním pěkného dne, Jenda.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Ten EGR ventil je většinou jenom zasr..., vyčistí ho i zručnej laik a pak to zase funguje.
(Tvrdí bejvalej servisák REVO z Mejta.)
(Tvrdí bejvalej servisák REVO z Mejta.)
Naposledy upravil(a) Šamša dne sob led 01, 2005 20:58, celkem upraveno 1 x.
- Krejča
- Junior member
- Příspěvky: 156
- Registrován: pát pro 31, 2004 10:02
- Bydliště: Hranice na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mala zkušenost s Lagůnkou
Ahoj Jendo
Na tvé problémy s ERG ventilem je jednoduchá rada - pokud jej nechceš čistit v budoucnu co 5000km tak udělej to co já a nech si zaslepit recirkulaci výfukových plynů. Jezdím tak s mou 2,2dCi už 30000km a úplně v pohodě.
Na tvé problémy s ERG ventilem je jednoduchá rada - pokud jej nechceš čistit v budoucnu co 5000km tak udělej to co já a nech si zaslepit recirkulaci výfukových plynů. Jezdím tak s mou 2,2dCi už 30000km a úplně v pohodě.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Mala zkušenost s Lagůnkou
Co tam prosím tě leješ za naftu????? Já mám na ní 95tis z toho je mejch 20tis a nikdy s tím nebyl problém a nebylo to rozdělávaný.Krejča píše:Ahoj Jendo
Na tvé problémy s ERG ventilem je jednoduchá rada - pokud jej nechceš čistit v budoucnu co 5000km tak udělej to co já a nech si zaslepit recirkulaci výfukových plynů. Jezdím tak s mou 2,2dCi už 30000km a úplně v pohodě.
Moje problémy jsou jen: prasklá žárovička interního osvětlení a nesvítící zelená kontrolka po nastartování v tlačítku START
Toť vše.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 608
- Registrován: úte led 04, 2005 22:20
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Zdravim panove, svoji Lagunku jsem kupoval kdyz mela 130000km a bylo komplet vymeneno turbo + pravidelny servis. Jedina zavada, ktera byla byl EGR ventil. V servisu AutoPokorny Brno meli podezreni na spatnou vahu vzduchu, kterou mi na cely mesic bezplatne zapujcili na testovani. Pri testovani jsem najel cca 900km a nic a tak jsem vahu objednal. Po ujeti cca 100km se chyba vstrikovani objevila znovu. Chvilku mi trvalo nez jsem je v servisu presvedcil, ze to bude EGR a at ho jenom vycistej a nemeni vahu. Ze servisem jsem zatim spokojen (rychlost, cistota a komunikativnost) ovsem nejsem si jistej jestli to neni tim, ze firma tu kupuje a servisuje flotilu Mastru. Jinak s Lagunkou jsem spokojenej moc. Nejake drobne mouchy tam jsou, ale ty casem vyresim (nefunkcni CDcko nebo praskly doraz ve dverich u ridice)
Za pul roku co ji mam jsem nalital dalsich 15000km.
Za pul roku co ji mam jsem nalital dalsich 15000km.
**************************
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
Laguna GrandTour II 1.9dCi 88kw - Privilige 2001 k 12/18 335.000km
Grand Espace IV 2.0dCi Phase IV 127kw aut. - Initiale Paris 2014 k 12/18 115.000km
Milan alias Babik78
pro ty kdo neznají tuhle stráńku...
http://www.sefinspektor.cz/?act=article&aid=351
rolujte dolů na diskuzi, je tam dost zkušeností. špatné i dobré. jedna z posledních je bohužel moje. a bohužel špatná:
"no tak to je bezva. sám mám teď nově stejný problém. blikání digi klimy jsem chvíli řešil mačkáním na panel až jsem do něj praštil a druhý den jsem ho měnil za jiný z havárky. převodovka mi sice nerachtá na volnoběh, ale po zařazení 5-ky a sešlápnutí plynu to uvnitř začne výt jako kdyby někdo v motoru pustil vysavač. jako na potvoru je to nejvíc slyšet kolem 80-90 kmh. můžu vám říct po půl roce poslouchání tohohle zvuku bych to nejradši rozkopal."
tohle se objevilo po 90 tkm...
http://www.sefinspektor.cz/?act=article&aid=351
rolujte dolů na diskuzi, je tam dost zkušeností. špatné i dobré. jedna z posledních je bohužel moje. a bohužel špatná:
"no tak to je bezva. sám mám teď nově stejný problém. blikání digi klimy jsem chvíli řešil mačkáním na panel až jsem do něj praštil a druhý den jsem ho měnil za jiný z havárky. převodovka mi sice nerachtá na volnoběh, ale po zařazení 5-ky a sešlápnutí plynu to uvnitř začne výt jako kdyby někdo v motoru pustil vysavač. jako na potvoru je to nejvíc slyšet kolem 80-90 kmh. můžu vám říct po půl roce poslouchání tohohle zvuku bych to nejradši rozkopal."
tohle se objevilo po 90 tkm...
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: pát říj 08, 2004 17:36
Tak jsem přečet ty Vaše www.stranky a je to fakt hustý, máte docela nervy!
Věřím Vám každé slovo: kamoška ma Lagunu 1,9dci 2001, koupena u amose, servisovaná u amose a za poslední dva roky jezdí pravidelně každý měsíc do servisu se závadama /a nejsou to žádné banality/.
Ps.: kdo myslíte, že jí doporučil koupit právě toto auto?
Věřím Vám každé slovo: kamoška ma Lagunu 1,9dci 2001, koupena u amose, servisovaná u amose a za poslední dva roky jezdí pravidelně každý měsíc do servisu se závadama /a nejsou to žádné banality/.
Ps.: kdo myslíte, že jí doporučil koupit právě toto auto?
Calta
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Mě to tak připadá, že auta vyrobená a určená pro"východní trhy" nemaj kvalitu "in". Příklad dvou Scéniků 1.9 dCi, kde domácí má turbo "K" (dvakrát měněný) a přivežený Garret (bez problémů).
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon čer 13, 2005 11:58
- Bydliště: Praha
Laguna
2000 Představení vozu na pařížském autosalonu.Pětidvéřový lifback i kombi Grandtour.
2001 Zahájení prodeje vozu.Motory 1,6i 16V/1,8 16V/2,0i 16V IDE/3,0iV6 24V/1,9 dCi 74kW/1,9 dCi 6M 88kW.
2002Nový turbodiesel 2,2 dCi 16 V 6M.Motor s přímým vstřikováním paliva /IDE/ pro český trh nahrazen klasickým 2,0i 16V
2003Nové motory 2,0i 16V Turbo,diesely 1,9dCi nyní ve výkonových variantách 68kW 5M nebo 88kW 6M
2001 Zahájení prodeje vozu.Motory 1,6i 16V/1,8 16V/2,0i 16V IDE/3,0iV6 24V/1,9 dCi 74kW/1,9 dCi 6M 88kW.
2002Nový turbodiesel 2,2 dCi 16 V 6M.Motor s přímým vstřikováním paliva /IDE/ pro český trh nahrazen klasickým 2,0i 16V
2003Nové motory 2,0i 16V Turbo,diesely 1,9dCi nyní ve výkonových variantách 68kW 5M nebo 88kW 6M
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Měkké sedačky má snad každý Renault. (proto jsou nám renaulti taky tak pohodlný). A můžeš mi říct které nové auto neni drahé na opravu po havárii???
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Re: Laguna II
Jo, holt to neni moskvic, kde si clovek proste vezme kus plechu, co se mu valel ve stodole, naohyba, privari ... co je to za nesmyslny argument ? Tohle "minus" totiz plati bez vyjimky pro vsechna nova auta, holt se dnes uprednostnuje bezpecnost posadky pred neznicitelnosti vozu ... kdyz vidim chovani nekterych jedincu tak si rikam, ze je to mozna chyba ...filipnovak píše:Mínusy: drahé opravy pohaváriích.
- Laguna2000
- Starting member
- Příspěvky: 65
- Registrován: ned bře 28, 2004 18:16
- Bydliště: Bratislava
sedacky
Skus si sadnut do Renault Megane 2. Sedacky pekne pritvrdili. Spolu s tvrdsim, myslim ze velmi dobrym podvozkom sa da jazdit dost sportovo. Ale uz to nie je Renault Zadne sedacky na Megane 2 hatchback su velmi zle- tvrde, velmi kratky sedak aj operadlo a na sedaku je urcita cast pod textilom ako keby nejaka kovova konstrukcia (blizsie k hrane sedaku.) Cize treba sediet zadkom vrazeny do zadu, ak nechcete sediet na tej cudnej kovovej hrane.. nerozumiem tym sedadlam, o co islo konstrukterom..Márty píše:Měkké sedačky má snad každý Renault. (proto jsou nám renaulti taky tak pohodlný).
Zlata stara dobra Laguna alebo stary Megane (este pred faceliftom). Uz stary Megane faceliftovany ma o trochu tvrdsie sedadla, stale ale este prijemne..
Laguna 1.9 dCi, r.v. 2000
79kW (109k), 250Nm
Green Air-Filter
79kW (109k), 250Nm
Green Air-Filter
- anawarr
- Starting member
- Příspěvky: 97
- Registrován: pon črc 11, 2005 13:34
- Bydliště: jsem všude zdejší
- Kontaktovat uživatele:
Re: Originally posted by Ing. Jiří Žirovnický
hmm tohle je opravdu zajímavéDDT píše:zkušenost s lagunou 1,9 cdi
Nikomu nepřeji stejnou zkušenost. Lagunu jsem koupil 2.8.2001 k 31.12.2003 mám najeto 145 000 km většinou na dlouhých cestách z toho 35 % dálnice. Je to moje 3 auto od renaultů a asi poslední. Kvalita práce čím dál tím horší.
32 000 km kompletně odešla klimatizace
56 000 km problem s programem vstřikování
72 000 km palubní deska bliká
89 000 km čím dál větší vibrace od vlnovce výfuku ( prý neodstranitelné)
102 000km havarie turbodmychadla ( zadřené ) osazeno nové
109 000km kompletní výměna palubní přístrojové desky
112 000km prasklý levý brzdový kotouč vpředu
122 000km tlumiče vzadu funkce pouze 50% - výměna
138 000km turbo opět hvízdá( že by opět předzvěst zadření?)
144 000km bliká klimatizace( chvílemi vůbec nesvítí)
cena všech oprav bez DPH 128 122,- Kč
koupili byste takovou lagunu nebo výrobek od renaulta ?
( R- safrane mi vydržel 210000 km s běžnou údržbou)
( R- laguna r.v. 1997 215 000 km s docela již slušnými problémy a náklady na výměnu přes 100 000 Kč ( mj. také převodovka))
pokud náhodou víte co mne ještě čeká, raději mi to řekněte dopředu,
jezdím dlouhé cesty a potřebuji spolehlivé auto. V servisu se tváří jako tajemný hrad v Karpatech a pořád se jen diví.
přeji hezký rok 2004
Petr Žirovnický
p.zirovnicky@brunnthaller.com
moje první laguna 94 koupená 98 mi za dva roky, co jsem jí měl dělala jen samé starosti. prodal jsem jí se ztrátou 150.000,- a na opravách dalších 60.000,-
pět let jsem jezdil auta do kterých jsem nedal, kromě běžného servisu ani korunu (mazda xedos 9, nissan maxima qx).
když jsem jel před čtrnácti dny pro opela omegu MV6 3,2 2001 pegoueta 607 2001 byl jsem zklamán jejich stavem a naštvaný ze zbytečné cesty jsem v kolíně koupil lagunuII grandtour 2001.
výměna skla u pravého zrcátka 1000,-
výměna motorku ostřikovačů 1600,-
oprava blikajícího dispeje klimatizace 200,-
ještě mě čeká orava mikrospínače ve dveřích spolujezdce cca 200,-
no a chybí mi zadní plato a 17" kola silverstone, nebo louxor a snad budu spokojen.
SAKRA, JESTLI SE MI TO ZASE ZAČNE SRÁT, TAK UŽ NECHCI RENAULTA ANI VIDĚT!!!
Naposledy upravil(a) anawarr dne stř črc 27, 2005 07:02, celkem upraveno 2 x.
Peugeot 607 2.2 HDi + Renult megane cupe 2.0i
Re: Originally posted by Ing. Jiří Žirovnický
DDT píše:zkušenost s lagunou 1,9 cdi
Nikomu nepřeji stejnou zkušenost. Lagunu jsem koupil 2.8.2001 k 31.12.2003 mám najeto 145 000 km většinou na dlouhých cestách z toho 35 % dálnice. Je to moje 3 auto od renaultů a asi poslední. Kvalita práce čím dál tím horší.
32 000 km kompletně odešla klimatizace
56 000 km problem s programem vstřikování
72 000 km palubní deska bliká
89 000 km čím dál větší vibrace od vlnovce výfuku ( prý neodstranitelné)
102 000km havarie turbodmychadla ( zadřené ) osazeno nové
109 000km kompletní výměna palubní přístrojové desky
112 000km prasklý levý brzdový kotouč vpředu
122 000km tlumiče vzadu funkce pouze 50% - výměna
138 000km turbo opět hvízdá( že by opět předzvěst zadření?)
144 000km bliká klimatizace( chvílemi vůbec nesvítí)
cena všech oprav bez DPH 128 122,- Kč
koupili byste takovou lagunu nebo výrobek od renaulta ?
( R- safrane mi vydržel 210000 km s běžnou údržbou)
( R- laguna r.v. 1997 215 000 km s docela již slušnými problémy a náklady na výměnu přes 100 000 Kč ( mj. také převodovka))
pokud náhodou víte co mne ještě čeká, raději mi to řekněte dopředu,
jezdím dlouhé cesty a potřebuji spolehlivé auto. V servisu se tváří jako tajemný hrad v Karpatech a pořád se jen diví.
přeji hezký rok 2004
Petr Žirovnický
p.zirovnicky@brunnthaller.com
Tak tohle jsem snad ani neměl číst. S čím Petře jezdíte nyní??? (26.7.05)
Zatím jsem s R neměl výrazné problémy. Faktem je, že jsem nekupoval nová auta.
Měl jsem předtím VW T4 TDI a po 500tis šel pryč bez jakýchkoli problémů!!! Renaulti nemají tak strohý "dizajn", jsou měkčí, pohodlnější a tak nějak přívětivější (subjektivně vzato) proto jsem na ně přesedlal. Nyní, když začali dělat Transportery v Polsku, už bych ho nekoupil. Podle referencí - hrůza. Asi by to chtělo Audi, Mercedes a pod. nebo mít trochu víc štěstí???
- Ladislav Ballý
- Člen RCČR
- Příspěvky: 489
- Registrován: stř pro 31, 2003 07:40
- Bydliště: Praha
Pánové klíd. Já mám 3tího Renaulta a kromě provozních věcí nic. Na R21 1.7 benzin 90k jsem najel 45tis a koupil jsem jenom brzdové destičky jinak vůůůbec nic. Před nim to byl Nissan Sunny 17D, to bylo docela dobrý až na to , že byla převodovka 3x venku během půl roku. Pokaždý jiná věc. Po R 21 benzin přišla Primera. za půl roku zase odešla od kaď přišla. Elektrika. Jsem elektrikář, ale každých 14 dní něco řešit je fakt vopruz. Po ní osvědčená R21 ale diesel 2.1. Měla najeto skoro 200tis a kromě spojky taky nic během 3 let. Teď mám Lagunu 96 2.2D. taky má 200tis a v poho. Nějaký problémy se našly, ale po zjištění příčiny to byla kromě ůmrtí výfuku, vždy lidská chyba po opravě. Jsem s ní spokojený, ale jde do prodeje. A co koupím? Zase Lagunu.
Někdo tu psal o VW Transportér T5. Mám na služebním 25tis a už tam nejde žpátečka, jsou rozbité 2 bezp. pásy z 8, upadly nějaké plsty v interiéru. Naštěstí je v záruce, ale co pak. Auto za milion..... Jo motoricky to běhá dost dobře, a to má 130 koní, to je ale všecko. Podvozek naladěn pouze na nové silnice. Při jízdě po kostkách nebo po záplatách mám dojem, že tlumiče tam nejsou a odpružený je to jako žebřiňák. S 8 lidna nebo nákladem to de. No to sem moc nepatří.
Někdo tu psal o VW Transportér T5. Mám na služebním 25tis a už tam nejde žpátečka, jsou rozbité 2 bezp. pásy z 8, upadly nějaké plsty v interiéru. Naštěstí je v záruce, ale co pak. Auto za milion..... Jo motoricky to běhá dost dobře, a to má 130 koní, to je ale všecko. Podvozek naladěn pouze na nové silnice. Při jízdě po kostkách nebo po záplatách mám dojem, že tlumiče tam nejsou a odpružený je to jako žebřiňák. S 8 lidna nebo nákladem to de. No to sem moc nepatří.
Láďa B
Laguna 2.2D RXE, Laguna II 2.2 DCI
Laguna 2.2D RXE, Laguna II 2.2 DCI
achjaj
No, prisiel cas menit staru Nexiu za nieco nove. Laguna mi padla do oka. Krasny deisign, bohata vybava, fajne motory, dobra cena.... Strasne sa mi paci, ale ako to tu tak citam, tak radsej asi zoberiem, aj ked menej vybaveneho Focusa 1. Co vy na to? Hlavne majitelia Lagun, suhlasite s takou nespolahlivostou? Dakujem.
dnb rulezz
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: achjaj
Jak snadno zjistíš, měla Laguna problémy s některými komponenty v roce výroby 2001 a počátku 2002. Teď už podle mne není čeho se bát.krupica píše:No, prisiel cas menit staru Nexiu za nieco nove. Laguna mi padla do oka. Krasny deisign, bohata vybava, fajne motory, dobra cena.... Strasne sa mi paci, ale ako to tu tak citam, tak radsej asi zoberiem, aj ked menej vybaveneho Focusa 1. Co vy na to? Hlavne majitelia Lagun, suhlasite s takou nespolahlivostou? Dakujem.
- anawarr
- Starting member
- Příspěvky: 97
- Registrován: pon črc 11, 2005 13:34
- Bydliště: jsem všude zdejší
- Kontaktovat uživatele:
Re: achjaj
DDT:nebo sem nikdo s novějšími lagunami své problémy nepíšeDDT píše:Jak snadno zjistíš, měla Laguna problémy s některými komponenty v roce výroby 2001 a počátku 2002. Teď už podle mne není čeho se bát.krupica píše:No, prisiel cas menit staru Nexiu za nieco nove. Laguna mi padla do oka. Krasny deisign, bohata vybava, fajne motory, dobra cena.... Strasne sa mi paci, ale ako to tu tak citam, tak radsej asi zoberiem, aj ked menej vybaveneho Focusa 1. Co vy na to? Hlavne majitelia Lagun, suhlasite s takou nespolahlivostou? Dakujem.
krupica: vychytal jsem problémy a dnes jsem celkem spokojený. každé auto, které kupuješ z druhé ruky má mouchy. je to kus od kusu. ale nesrovnávej lagunu s focusem. ford se XXXX mnohem víc než renault. jdi do laguny.
Peugeot 607 2.2 HDi + Renult megane cupe 2.0i
Re: achjaj
Prave teraz mam na vyber z niekolkych moznosti:
1.) Lahuna Grandtour r.v.2002, najazdene 54000km 1,9dci, 88kw, 6kvalt, vybava myslim ze dynamique (zahrna auto klimu, park a dazdovy senzor, polokozene sedacky atd), po nehode predku- zenska vraj nedavala prednost, vystrcila sa a naburali do nej- po prehliadke myslim, ze naozaj nic vazne, len plechy, len sa bojim toho, ze je to dovoz z Italie a ze ju aj ked buranu kupil len za 210000sk.
2.)Laguna sedan, 1,9dci, 5 kvalt, zakldna vybava (mne uplne staci), len divne, ze chlap tvrdi ze po vymene pristrojovky ukazuje o 20kkm viac, nez v skutocnosti ma
3.)Ford Fucus Combi- starsi model, 18tddi (66kw), 80000km, vybava priemerna (2X abg, manual klima, 2 el onka...)
Po zhliadnuti tohto mi ale pripada, ze je laguna auto, kde musim ratat s tym, ze bude stale v servise a ze si mam pripravit dalsich 100000sk na opravy... SOm z toho v krize...
1.) Lahuna Grandtour r.v.2002, najazdene 54000km 1,9dci, 88kw, 6kvalt, vybava myslim ze dynamique (zahrna auto klimu, park a dazdovy senzor, polokozene sedacky atd), po nehode predku- zenska vraj nedavala prednost, vystrcila sa a naburali do nej- po prehliadke myslim, ze naozaj nic vazne, len plechy, len sa bojim toho, ze je to dovoz z Italie a ze ju aj ked buranu kupil len za 210000sk.
2.)Laguna sedan, 1,9dci, 5 kvalt, zakldna vybava (mne uplne staci), len divne, ze chlap tvrdi ze po vymene pristrojovky ukazuje o 20kkm viac, nez v skutocnosti ma
3.)Ford Fucus Combi- starsi model, 18tddi (66kw), 80000km, vybava priemerna (2X abg, manual klima, 2 el onka...)
Po zhliadnuti tohto mi ale pripada, ze je laguna auto, kde musim ratat s tym, ze bude stale v servise a ze si mam pripravit dalsich 100000sk na opravy... SOm z toho v krize...
dnb rulezz
Re:
TO je tiez jedna z veci, ktory sa mi velmi nezda- vacsinou maju tak okolo 120-150 kkm, i ked sa to vraj da vyciat z karty, neverim tomu. Na pocitadlo km sa nikdy nepozeram, ale zs interier vyzera velmi zachovale. Takze buracka nic vazne, jedine co mozem cakat, ze by mi zacala hrdzaviet kapota pri najhorsiom- svetla, blatnik vymenene, kvalitne nalakovane, ale trapi ma, ze som videl ze sa zlomil jeden kus hlinika- nevie niekto povedat co je to? Pri pohlade do motora je to nalavo od bloku, ma to cca trojuholnikovy tvar, je to pred ullozenim praveho predneho tlmica a ma to asi naspodku silentblok.
No ale aj keby som hu kupil, kolko si mam podla vas odlozit na opravy? ratam urcite s vymenenim napr. oleja, rozvodoveho remena+ kladiek, chladiacej kvapaliny, nastavenie geometrie, budem musiet kupit zimne gumy s diskmi, co pri 205/55 r 16 tiez nieco bude stat... Fu..
No ale aj keby som hu kupil, kolko si mam podla vas odlozit na opravy? ratam urcite s vymenenim napr. oleja, rozvodoveho remena+ kladiek, chladiacej kvapaliny, nastavenie geometrie, budem musiet kupit zimne gumy s diskmi, co pri 205/55 r 16 tiez nieco bude stat... Fu..
dnb rulezz
Renaul Laguna 2001-*
Dobrý den,
v bazaru sem narazil na lagunu 01 sednul do ní a paráda, ale pořádně toto auto neznám tak bych se chtěl zeptat co a jak, poruchovost a něco o benzínových motorech. Moc tu o nich není napsáno . taky tady píšete o poruchovosti ta mě dost zaráží. Zatim
v bazaru sem narazil na lagunu 01 sednul do ní a paráda, ale pořádně toto auto neznám tak bych se chtěl zeptat co a jak, poruchovost a něco o benzínových motorech. Moc tu o nich není napsáno . taky tady píšete o poruchovosti ta mě dost zaráží. Zatim
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů