Vymena pyloveho filtru
Moderátor: Moderators General
Vymena pyloveho filtru
Zdravím!!Může mi někdo poradi jak vyměnit pylový filtr u Sceniku II 1.9Dci r.v.05.Někde jsem tady četl že je v motoru v zadu ale nic takoveho jsem tam nevidel.U stareho Sceniku jsem ho měl u spolujezdce pod přihradkou dole.Ale tento nový model tam nic nemá!!Poradí mi někdo kdo stím má nějaké zkušenosti.Chtěl bych i rovnou dezinfikovat klimu.Díky!!
Renault ScenicII. 1.9DCi 2005, A ted Renault Kadjar 1,5 dCi 07/2017 Busines Edition
-
- Junior member
- Příspěvky: 130
- Registrován: úte bře 25, 2008 17:02
Ten filtr tam je, ale až úplně hluboko někde pod předním sklem ale přístup skrz kapotu je k němu dobrý. Když se podíváš trochu odspoda tak jsou tam dvířka se dvěma kličkama. Těma otočíš, sundáš dvířka a vytáhneš filtr jako šuplík.
S dezinfekcí ti neporadím (ostatně je tu o ní napsáno dost) ale zápachu jsem se zbavil prohřátím systému na max teplotu asi 5-10 minut.
S dezinfekcí ti neporadím (ostatně je tu o ní napsáno dost) ale zápachu jsem se zbavil prohřátím systému na max teplotu asi 5-10 minut.
pylový filtr
Ahojte, nemohl by mi někdo pomoct a přesněji popsat jak na výměnu pylového filtru (Scenic II 2004), děkuju Vašek HK
Čau,
ono to tady je někde už popisované, ale: Sundáš vrchní kryt motoru tak, že holýma rukama jej proti odporu úchytek nadzvedneš až z úchytek vyskočí (jsou tři) a pak jej lze vytáhnout ven. Pořádně se autu ukloníš a za motorem v úrovni vrchu jeho hlavy uvidíš na stěně za motorem plastový kryt se dvěmi páčkami. Po jejich pootočení uvolníš a vyjmeš kryt. Za ním uvidíš čelo filtru (cca 4 x 20 cm), které má uprostřed dva vodorovné výčnělky - úchytky. Za k sobě stisknuté úchytky táhni k sobě, tím vytahuješ filtr ven z jeho uložení. V cca 1/3 jeho hloubky je jeho rámeček přerušený tak, aby je bylo možno jakoby zlomit nahoru, aby prošel nad spodní hranou té plechové díry. A je venku. Nezahazuj jej hned, odřízni z něho vlastní filtrační část a zbytek rámečku, zůstane Ti takové víko prostoru pro filtr, které použiješ k utěsnění systému při provádění jeho desinfekce, protože ta se provádí bez filtru.
Prostředků na čištění topných a klimatizačních systémů je na trhu celá řada, záleží na vlastním výběru. Ale vždy je nutné dodržovat návod k aplikaci toho konkrétního přípravku (některé se jen aplikují do všech otvorů systému, nechají působit a pak se odvětrají, jiné se např. aplikují při chodu ventilátoru za tepla i studena, atd.)
ono to tady je někde už popisované, ale: Sundáš vrchní kryt motoru tak, že holýma rukama jej proti odporu úchytek nadzvedneš až z úchytek vyskočí (jsou tři) a pak jej lze vytáhnout ven. Pořádně se autu ukloníš a za motorem v úrovni vrchu jeho hlavy uvidíš na stěně za motorem plastový kryt se dvěmi páčkami. Po jejich pootočení uvolníš a vyjmeš kryt. Za ním uvidíš čelo filtru (cca 4 x 20 cm), které má uprostřed dva vodorovné výčnělky - úchytky. Za k sobě stisknuté úchytky táhni k sobě, tím vytahuješ filtr ven z jeho uložení. V cca 1/3 jeho hloubky je jeho rámeček přerušený tak, aby je bylo možno jakoby zlomit nahoru, aby prošel nad spodní hranou té plechové díry. A je venku. Nezahazuj jej hned, odřízni z něho vlastní filtrační část a zbytek rámečku, zůstane Ti takové víko prostoru pro filtr, které použiješ k utěsnění systému při provádění jeho desinfekce, protože ta se provádí bez filtru.
Prostředků na čištění topných a klimatizačních systémů je na trhu celá řada, záleží na vlastním výběru. Ale vždy je nutné dodržovat návod k aplikaci toho konkrétního přípravku (některé se jen aplikují do všech otvorů systému, nechají působit a pak se odvětrají, jiné se např. aplikují při chodu ventilátoru za tepla i studena, atd.)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů