Koupím na R25 V6i 1990 B29F plovák nádrže paliva pro vozy s hlasovým syntetizérem.
tel: 724a063b305
Renault 25 V6i palivový plovák
Pravidla fóra
Vážení uživatelé,
vezměte, prosím, na vědomí, že inzerce zdarma je zde pouze pro soukromé využití. Pokud chcete inzerovat za účelem podnikání (bazar, vrakoviště, prodejna náhradních dílů, servis, e-shop, pojištění atp.), prosím, kontaktujte nejdříve klub na info@renaultclub.cz a vyžádejte si podmínky pro tento typ inzerce.
Děkujeme
Vážení uživatelé,
vezměte, prosím, na vědomí, že inzerce zdarma je zde pouze pro soukromé využití. Pokud chcete inzerovat za účelem podnikání (bazar, vrakoviště, prodejna náhradních dílů, servis, e-shop, pojištění atp.), prosím, kontaktujte nejdříve klub na info@renaultclub.cz a vyžádejte si podmínky pro tento typ inzerce.
Děkujeme
Re: Renault 25 V6i palivový plovák
https://www.vfrenchcarparts.com/shop/en ... 032459501/
bude asi dobré ověřit OE číslo podle VIN v Renaultí databázi.
https://www.ebay.co.uk/itm/314620048173
bude asi dobré ověřit OE číslo podle VIN v Renaultí databázi.
https://www.ebay.co.uk/itm/314620048173

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Renault 25 V6i palivový plovák
Kdyby nebylo zbytí, tak bych do něj šel (je to mimochodem jeden a ten samý prodejce a ten samý díl).
Potíž je, že prodávající nezná odporový rozsah.
Ten jím nabízený díl vypadá a je úplně jiný, než cokoliv, co Renault do R25 dával.
A i kdyby měl stejný rozsah, nemá drát na hlasové hlášení o stavu paliva (bez toho se žít dá)
Potíž je, že prodávající nezná odporový rozsah.
Ten jím nabízený díl vypadá a je úplně jiný, než cokoliv, co Renault do R25 dával.
A i kdyby měl stejný rozsah, nemá drát na hlasové hlášení o stavu paliva (bez toho se žít dá)
Re: Renault 25 V6i palivový plovák
Obsah hlasového hlášení o stavu paliva je důsledkem stavu paliva naměřeného snímačem, který informaci předává palubní jednotce. Nevidím důvod, proč by hlasová nadstavba palubní jednotky informující o různých provozních stavech měla mít spešl kábl zrovna k plováku. To by tam musely být plováky dva, nebo dvě odporové dráhy. Ale to mi přijde tak složité a komplikované na výrobu, že ani Frantíci by se s tím takhle nepatlali.
Ale abychom se posunuli, jako nejjistější začátek bych viděl ověření OE dílu podle VIN, protože hodnotu odporu na dráze ti sotva dokážou dohledat i v Renaultu. Museli by do servisních dat a to prodejci dílů nedělají. Myslím, že OE bude stejné pro všechny ale třeba budu vyveden z omylu.
Jakmile budeme mít OE, najdeme díl (obvykle).
BTW: teď si uvědomuju, že ani na jedný mojí R25 jsem neměl dole nádrž a nevyndaval plovák, takže nemůžu hodnotit, jak vypadá.
Ale abychom se posunuli, jako nejjistější začátek bych viděl ověření OE dílu podle VIN, protože hodnotu odporu na dráze ti sotva dokážou dohledat i v Renaultu. Museli by do servisních dat a to prodejci dílů nedělají. Myslím, že OE bude stejné pro všechny ale třeba budu vyveden z omylu.
Jakmile budeme mít OE, najdeme díl (obvykle).

BTW: teď si uvědomuju, že ani na jedný mojí R25 jsem neměl dole nádrž a nevyndaval plovák, takže nemůžu hodnotit, jak vypadá.

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Renault 25 V6i palivový plovák
Já odporový rozsah svého dílu znám.
to je 8 (+-5) pro plnou nádrž, 348 (+-5) pro prázdnou
číslo dílu na autě se shoduje s číslem dílu, který tam má být - 7700803544
Máš pravdu, že víc drátů nedává smysl, navzdory tomu jsou tam tři. Z toho dva jsou na odporové desce. Jeden lze předpokládat, že chce být -.
Ten od Magnetti Marelli mi vyšel jako náhrada, která by měla sedět. Jenže zdroj informací nejde ověřit. Takže takové polojasno.
rozpad
to je 8 (+-5) pro plnou nádrž, 348 (+-5) pro prázdnou
číslo dílu na autě se shoduje s číslem dílu, který tam má být - 7700803544
Máš pravdu, že víc drátů nedává smysl, navzdory tomu jsou tam tři. Z toho dva jsou na odporové desce. Jeden lze předpokládat, že chce být -.
Ten od Magnetti Marelli mi vyšel jako náhrada, která by měla sedět. Jenže zdroj informací nejde ověřit. Takže takové polojasno.
rozpad
Re: Renault 25 V6i palivový plovák
Tak třetí drát by logicky měl vést na jezdec plováku, pokud je pro verzi se syntézou potřeba nějaké kontrolní měření (jezdec vs jeden konec dráhy A jezdec vs druhý konec dráhy). Uznávám taky, že podle rozpadu existují dvě OE čísla dílů pro verzi S a BEZ syntézy. Je to pytchovina (vlastně Renautlovina), ale na to jsme koneckonců zvyklí 
(rejp) ty máš s těma plovákama vůbec nějaký záhady, jako by tvejm autum nestačily nafukovací rukávky
(/rejp)

(rejp) ty máš s těma plovákama vůbec nějaký záhady, jako by tvejm autum nestačily nafukovací rukávky


CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Renault 25 V6i palivový plovák
Mám své plovákové období.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů