Thalia vyfuk
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Re: Thalia vyfuk
Ja na mojej nemam, je tam iba spona zvonku. Ta ale vela nevydrzi. Ale daval som medzi KAT a vyfuk montaznu pastu na vyfuky.
Mestske presuvadlo: Renault Thalia 1.4 16V RT - po generalke a slape ako hodinky (bolo: v stadiu opravovania)
Tady tudy, tudy tam presuvadlo I. : Nissan Patrol GR 3.0 - KAT & EGR-free
Tady tudy, tudy tam presuvadlo II. : RAM 1500 5.7
Vkladanie obrazkov: http://renaultclubimage.wz.cz/
Tady tudy, tudy tam presuvadlo I. : Nissan Patrol GR 3.0 - KAT & EGR-free

Tady tudy, tudy tam presuvadlo II. : RAM 1500 5.7
Vkladanie obrazkov: http://renaultclubimage.wz.cz/
-
- Starting member
- Příspěvky: 28
- Registrován: ned zář 09, 2007 10:12
Re: Thalia vyfuk
Děkuji, volal jsem i do Renault servisu a řekli mě to samé, těsnění tam není, ale použít montážní pastu.
Re: Thalia vyfuk
No užil jsem si s výfukem. Tak nejdřív odešel střední díl, originál po dvaceti letech. Tak výměna za polský Polmostrow. U kaťáku vše šlo povolit, naštěstí. Přírubu s katem jsem měl v originále na jeden šroub, náhradou na dva. Jakž takž to sedlo. Pastu jsem nepoužil, těsní to jen přes bombírunk.
Za dva týdny se odporoučel zadní díl, upadl. To už byl polák, a šel tam zase polák.
Za týden začal maličko prdět vlnovec u kaťáku, jak se manipulovalo s katem při výměnách.
Po zmonitorování jsme rozhodli, že do STK, tedy do 3/2026 vyřešíme zalepením americkou hliníkovou páskou, se kterou mám zatím jen pozitivní zkušenost.
Vlnovec je opálený na začátku směrem ke kaťáku, takže páska a je po prdění.
Co jsem koukal, možno vyřešit opravnou sadou k navaření za 350 Kč nebo novým katem za 3500 Kč.
Tak ještě uvidím, jestli vůbec auto bude za ten necelý rok jezdit a jak na tom kat bude.
Nějaká zkušenost s výměnou vlnovce, někdo s konkrétní praxí této výměny?
Za dva týdny se odporoučel zadní díl, upadl. To už byl polák, a šel tam zase polák.
Za týden začal maličko prdět vlnovec u kaťáku, jak se manipulovalo s katem při výměnách.
Po zmonitorování jsme rozhodli, že do STK, tedy do 3/2026 vyřešíme zalepením americkou hliníkovou páskou, se kterou mám zatím jen pozitivní zkušenost.
Vlnovec je opálený na začátku směrem ke kaťáku, takže páska a je po prdění.
Co jsem koukal, možno vyřešit opravnou sadou k navaření za 350 Kč nebo novým katem za 3500 Kč.
Tak ještě uvidím, jestli vůbec auto bude za ten necelý rok jezdit a jak na tom kat bude.
Nějaká zkušenost s výměnou vlnovce, někdo s konkrétní praxí této výměny?
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2012, pořízeno 11/2024, 72 tis. km
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 365 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 140 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 120 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 365 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 140 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 120 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů