Ruční brzda Vel Satis -oprava/neoprava
Moderátor: Moderators General
-
- Experienced member
- Příspěvky: 535
- Registrován: ned srp 09, 2009 15:26
- Bydliště: Most
Re: Ruční brzda Vel Satis -oprava/neoprava
stacilo pet minut a clip a bylo hotovo. natukat kod motoru pak prevodovky a stupen vybavy pak dat auto do absolutni roviny a ulozit udaje. pak jen vymazat chyby a bylo vymalovano.
Renault Megane II r.v.03 1.9Dci 88kw.
Poctive ukradeno
Vel satis 2.0T 9.4l/100km
Laguna iii 2.0Dci 110kw bez fap
Spotřeba RENAULT Laguna III 2.0dci 110 kW / 160 HP
Poctive ukradeno
Vel satis 2.0T 9.4l/100km
Laguna iii 2.0Dci 110kw bez fap

- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1081
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ruční brzda Vel Satis -oprava/neoprava
mam otazku - nakonec jsem udelal ze dvou brzd jednu - vymenil jsem lanovod leveho kola, ale je to na jednoduchem zavitu a potreboval bych vedet, jak zavit "naladit" - protoze po zabrzdeni auto vydava nesnesitelne zvuky jako by se nekde neco protacelo - dela to leve kolo (na predchozi to bylo prave) - nepotkal se s tim nekdo? kdyz jsme to s uzivatelem Hejlak pachali, tak jsme to dali "by oko" tak doufam, ze to muze byt tim...
nebo nekoho neco napada? po prevzeti auta vse fungovalo,po 3-4 zabrzdenich zacal ten zvuk ...
diky
nebo nekoho neco napada? po prevzeti auta vse fungovalo,po 3-4 zabrzdenich zacal ten zvuk ...
diky
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
- Mira Brabec
- Junior member
- Příspěvky: 128
- Registrován: pon led 16, 2006 12:31
- Bydliště: NERATOVICE
Re: Ruční brzda Vel Satis -oprava/neoprava
Co sem zkoumal já tak to má samostav,který se nastavuje jak se lana natahuji resp.sjižději destičky.Ale u kolegy sme měnily jen samotný lanovod a to tak že sme ho šroubovali dokud nezačal z lehka tahat za brzdič pak se utáhla plastová matice a fertig.S3m8a píše:mam otazku - nakonec jsem udelal ze dvou brzd jednu - vymenil jsem lanovod leveho kola, ale je to na jednoduchem zavitu a potreboval bych vedet, jak zavit "naladit" - protoze po zabrzdeni auto vydava nesnesitelne zvuky jako by se nekde neco protacelo - dela to leve kolo (na predchozi to bylo prave) - nepotkal se s tim nekdo? kdyz jsme to s uzivatelem Hejlak pachali, tak jsme to dali "by oko" tak doufam, ze to muze byt tim...
nebo nekoho neco napada? po prevzeti auta vse fungovalo,po 3-4 zabrzdenich zacal ten zvuk ...
diky
Na levý straně je ten bajonet -zvuk protáčeni mi to dělalo kdyz prasknul -opravdu to kolo brzdi?
Pišu jen co mě napadá ....
Vel Satis 2.0 T(Matýsek) R.I.P. 9.11.2014
Návrat ke klasice : Espace III 2.0 F3R
Návrat ke klasice : Espace III 2.0 F3R
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1081
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ruční brzda Vel Satis -oprava/neoprava
no leve kolo ma uplne novy trmen a nedavno davane desky na obou kolech, kotouce tak 1,5 roku vzadu...
ja to zdola jeste nevidel, tak nevim ani co a jak postelovat - ten lanovod jsem delal s Hejlakem "na slepo" u nej na zahrade, kdyz jsem mel dve jednotky brzdy vyndane a z jedne prehazoval lano do druhe prave ...
ja to zdola jeste nevidel, tak nevim ani co a jak postelovat - ten lanovod jsem delal s Hejlakem "na slepo" u nej na zahrade, kdyz jsem mel dve jednotky brzdy vyndane a z jedne prehazoval lano do druhe prave ...
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: Ruční brzda Vel Satis -oprava/neoprava
Ahoj kluci. Mam problém s ručkou ohledně účinnosti. Dal jsem zcela nové lanovody, elektr. jednotku z automatu jsme přenastavili clipem na manualní, ale ručka má jen malou účinnost. Destičky i kotouče jsou také nové. Chtěl jsem se zeptat zda se dá také nějak clipem ovlivnit její účinnost. Díky za nápady.
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1081
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ruční brzda Vel Satis -oprava/neoprava
no co si tak pamatuju, tak se nejak maji konfigurpovat ty jednotky
uklada se poloha pro odbrzdeni, mozna i pro zabrzdeni... jak to brzdi kdyz ji zatahnes na "dvakrat"?
normalne zabrzdit, pak povytahnout a podrzet znovu a mel bys slyset motor, ktery zatahuje jeste o neco vic
taky se mi nejak plete, ze se serizovaly i lanovody
uklada se poloha pro odbrzdeni, mozna i pro zabrzdeni... jak to brzdi kdyz ji zatahnes na "dvakrat"?
normalne zabrzdit, pak povytahnout a podrzet znovu a mel bys slyset motor, ktery zatahuje jeste o neco vic
taky se mi nejak plete, ze se serizovaly i lanovody
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: Ruční brzda Vel Satis -oprava/neoprava
Ahoj. To dvojité zabrzdění funguje,ale není to o moc lepší. Před výměnou to fungovalo stoprocentně. Teď se nemůžu spolehnout to nechat stát v kopci. I mírném.
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1081
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ruční brzda Vel Satis -oprava/neoprava
zkus kouknout do clipu, bylo tam stoprocentne neco jako "ulozit polohu spojky" - to aby poznal kdy odbrzdit a pak tam musi byt nejaka kalibrace podle me ... nebo... nevim jestli se neutahuje ten lanovod podle poctu zavitu - tak pritahnout na jednotce pod napravou
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: Ruční brzda Vel Satis -oprava/neoprava
Zdálo se mi,že ty nové lanovody jsou asi o 1cm delší. Ale podle mě by to nemělo vadit,vzhledem k délce závitu u motůrku. Nastavil jsem závity podle servisního manualu ,ale motůrek podle mě nastaví délku lanovodů automaticky podle toho jak ubývají destičky a kotouč .Nebo ne?
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1081
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ruční brzda Vel Satis -oprava/neoprava
no to asi umi, ale mam pocit, ze musi mit nejakou vychozi polohu nakalibrovanou 

Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: Ruční brzda Vel Satis -oprava/neoprava
Dobrý večer. Mám Vel Satis 2.0 dci r.v. 2008.
Minulí týden jsem vyjížděl z garáže a nemohl jsem vyjet. Ruční brzda se odbrzdila a hned vzápětí za se zabrzdila a takhle to šlo pořád dokola. Někde jsem se dočetl že mám zkontrolovat spínač ruční brzy kterým se zabržduje a odbržďuje. Demontoval jsem ho a zkontroloval a nanic jsem nepřišel. Po namontování zpět a při zkušební jízdě se chovala úplně normálně až do příjezdu ke garáži. Ovládání brzdy zůstalo stejný ale začalo to na přístrojové desce psát "Parking brake fault" , "check hand brake" nebo "check esp".
Nevíte náhodou co s tím.
Minulí týden jsem vyjížděl z garáže a nemohl jsem vyjet. Ruční brzda se odbrzdila a hned vzápětí za se zabrzdila a takhle to šlo pořád dokola. Někde jsem se dočetl že mám zkontrolovat spínač ruční brzy kterým se zabržduje a odbržďuje. Demontoval jsem ho a zkontroloval a nanic jsem nepřišel. Po namontování zpět a při zkušební jízdě se chovala úplně normálně až do příjezdu ke garáži. Ovládání brzdy zůstalo stejný ale začalo to na přístrojové desce psát "Parking brake fault" , "check hand brake" nebo "check esp".
Nevíte náhodou co s tím.
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1081
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ruční brzda Vel Satis -oprava/neoprava
elektronicka chyba toho spinace pravdepodobne - muze tam byt v haji mikrospinac, co to vypina a zapina nebo podobna sranda ... bud vyzkouset druhy ovladac brzdy nebo odvezt na kontrolu zdatnemu slaboproudari ...
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: Ruční brzda Vel Satis -oprava/neoprava
Zdravím po delší odmlce. Vyměnil jsem spínač brzdy a stále závada přetrvává. Pravděpodobně to spínačem není. Nemáte další nápady?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů