Tržené rozvody na 2.1TD
Moderátor: Moderators General
- houmr78
- Starting member
- Příspěvky: 43
- Registrován: úte srp 14, 2007 11:39
- Bydliště: České Budějovice
Tržené rozvody na 2.1TD
Dnes večer jsem se vracel domů z 200km cesty od rodičů a přesně na půl cesty při sjíídění z táhleho kopce mi po cca 2 minutách jízdy na volnoběh zasnul motor. Myslel jsem že jsem jen drcnul do klíčku kolenem, což se mi občas stává. Ale při startování jsem slyšel, jak to startér vytáčí do otáček bez jakéhokoliv komprasního odporu a bylo mi hned jasné kolik uhodilo. Na rozvodech najeto 60 tisíc, dělané cca před 5 lety. Nejsem žádný závodník otáčky se vždycky pohybujou v levé půlce otáčkoměru... Když jsem si pak posvítil baterkou, skutečně se kus rozvoďáku válí mezi chladičem a motorem. Předpokládám, že když je to diesel, tak se to muselo potkat (ikdyž žádnou ránu jsem neslyšel) a je to pro motor konečná? (tedy pokud se nechci pohybovat v rozpočtech 50 tisíc +...) Nejsem automechanik, jen jsem s těmito vozy najezdil přes 400 tisíc km a teď nějak tápu co dál. Jít do něčeho novějšího? Na mé J11 a J63 už mám problém sehnat náhradní díly a automechanici se na mně dívaj skrz prsty. Takže budu i rád, když mi poradíte jak by jste to řešili vy. Celý život opravuju televize a jezdím naložený, ale zároveň potřebuju u zákazníka zaparkovat tam, odkud odjelo normální auto. Caddy je na mne uvnitř moc malá, auta velikosti Citroen Evasion už zase zvenku moc velká. Jít do nějakého Espace IV? Nečekal jsem, že se budu muset hned tak na rychlo rozhodovat...
Espace 1986 2,1TD (v roce 2009 po nezaviněné nehodě prodán), Espace 1989 2,1TD a Espace 2,1TD 1994
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů