
Megane rok 99 1.6 16V 79kw škube za studena,bohatá směs
Moderátor: Moderators General
Megane rok 99 1.6 16V 79kw škube za studena,bohatá směs
Za studena když nastartuju tak chytne krásně,ale jak se rozjedu,tak se to jakoby přidusí a přijde mi že to jde jakoby na tři,vyšlápnu spojku,tak to vytočit jde,ale jak jí pustim zase se to dusí.Jakmile se motor ohřeje,tak auto jede uplně normálně. Neřešil už někdo tenhle problém? Dával jsem nové svíčky,vzduchovej filtr a přetěsnoval jsem kompletně sání. Zkoušel jsem třeba odpojovat lambdu,ale taky nic 

Naposledy upravil(a) Frantatat dne stř říj 01, 2014 08:12, celkem upraveno 2 x.
Re: Megane rok 99 1.6 16V 79kw
Zdravím.
Dovolím si vyslovit jen takovou teorii, neb jsem se s tímto jevem setkal na svém předminulém autě (R.M. Grandtour 1.6 16V r.v. 2000 130tkm) ale tak nějak neřešil neboť s tím většinou jezdila osoba kdysi blízká a já měl svýho osobního mazlíka (R21).
Podle mne byla příčina v palivovém vedení. Možná že čerpadlo nedávalo potřebný tlak (auto nešlo za plynem), nebo byl přicpaný palivový filtr http://www.autokseft.cz/Nahradni-dily/R ... ltry-10361
Mimoto mělo auto stejné symptomy při chodu za studena, člověk si nebyl jist zda motor poběží nebo zdechne, akcelerace jak u záoceánské lodi. Tenkrát jsem to neřešil, auto bylo na konci své životnosti čemu mimo jiné pomohla právě i zmiňovaná osoba blízká.
Dnes je pro mne toto téma opět aktuální u mého dalšího ,,osobního vozu" (P106) byť to není tak akutní stav jako na předchozím Meganu. Na fóru Peugeot klubu jsem se dozvěděl, že u ,,stošestek" jsou to symptomy dosluhujícího palivového čerpadla - nejde za plynem, za studena se dusí, kolísají otáčky. Nedělám si iluze, že to u jiných modelů/vozů nebude jinak a nemám tedy důvod tomu nevěřit. Svíčky mám OK, nový vzduch filtr, baterie 12.78V, hladinu benzínu udržuji nad polovinou.
Palivový filtr mám koupený ale nepovedlo se mi jej demontovat - do cesty se mi ,,postavily" jakési původní spojky nad kterými jsem zatím nevyhrál
Dovolím si vyslovit jen takovou teorii, neb jsem se s tímto jevem setkal na svém předminulém autě (R.M. Grandtour 1.6 16V r.v. 2000 130tkm) ale tak nějak neřešil neboť s tím většinou jezdila osoba kdysi blízká a já měl svýho osobního mazlíka (R21).
Podle mne byla příčina v palivovém vedení. Možná že čerpadlo nedávalo potřebný tlak (auto nešlo za plynem), nebo byl přicpaný palivový filtr http://www.autokseft.cz/Nahradni-dily/R ... ltry-10361
Mimoto mělo auto stejné symptomy při chodu za studena, člověk si nebyl jist zda motor poběží nebo zdechne, akcelerace jak u záoceánské lodi. Tenkrát jsem to neřešil, auto bylo na konci své životnosti čemu mimo jiné pomohla právě i zmiňovaná osoba blízká.
Dnes je pro mne toto téma opět aktuální u mého dalšího ,,osobního vozu" (P106) byť to není tak akutní stav jako na předchozím Meganu. Na fóru Peugeot klubu jsem se dozvěděl, že u ,,stošestek" jsou to symptomy dosluhujícího palivového čerpadla - nejde za plynem, za studena se dusí, kolísají otáčky. Nedělám si iluze, že to u jiných modelů/vozů nebude jinak a nemám tedy důvod tomu nevěřit. Svíčky mám OK, nový vzduch filtr, baterie 12.78V, hladinu benzínu udržuji nad polovinou.
Palivový filtr mám koupený ale nepovedlo se mi jej demontovat - do cesty se mi ,,postavily" jakési původní spojky nad kterými jsem zatím nevyhrál

Fluence 1.6 2011 81kW, LPG Tartarini
Peugeot 106 Sketch (1998)
Scenic 2.0 RT (1996)
Megane Break 1.6 74kW (2000)
R 21 1.7 (1989)
Favorit 135L (1991)
Ford Taunus 1.6 L (1979)
Wartburg 353 (Jura/Trias... už přesně nevím)
Peugeot 106 Sketch (1998)
Scenic 2.0 RT (1996)
Megane Break 1.6 74kW (2000)
R 21 1.7 (1989)
Favorit 135L (1991)
Ford Taunus 1.6 L (1979)
Wartburg 353 (Jura/Trias... už přesně nevím)
Re: Megane rok 99 1.6 16V 79kw
Musí to být určitě nějaká mechanická závada,protože jsem zkoušel odpojovat ruzna čidla,ale nic,diagnostika taky nic neukázala. Takže ted vyzkoušim palivovej system 

Re: Megane rok 99 1.6 16V 79kw
Tak paliváč jsem vyměnil a stále stejná písnička. Měl jsem venku čerpadlo a nádrž čistá i čerpadlo. Pozoroval jsem čerpadlo při chodu a přišlo mi že jede uplně normálně,ani jednou se nezaškobrtlo. Při jízdě jsem vysledoval že když mi to začne škubat,tak jenom uberu plyn a zase přidám,tak to dobrý.RomanB74 píše:Zdravím.
Dovolím si vyslovit jen takovou teorii, neb jsem se s tímto jevem setkal na svém předminulém autě (R.M. Grandtour 1.6 16V r.v. 2000 130tkm) ale tak nějak neřešil neboť s tím většinou jezdila osoba kdysi blízká a já měl svýho osobního mazlíka (R21).
Podle mne byla příčina v palivovém vedení. Možná že čerpadlo nedávalo potřebný tlak (auto nešlo za plynem), nebo byl přicpaný palivový filtr http://www.autokseft.cz/Nahradni-dily/R ... ltry-10361
Mimoto mělo auto stejné symptomy při chodu za studena, člověk si nebyl jist zda motor poběží nebo zdechne, akcelerace jak u záoceánské lodi. Tenkrát jsem to neřešil, auto bylo na konci své životnosti čemu mimo jiné pomohla právě i zmiňovaná osoba blízká.
Dnes je pro mne toto téma opět aktuální u mého dalšího ,,osobního vozu" (P106) byť to není tak akutní stav jako na předchozím Meganu. Na fóru Peugeot klubu jsem se dozvěděl, že u ,,stošestek" jsou to symptomy dosluhujícího palivového čerpadla - nejde za plynem, za studena se dusí, kolísají otáčky. Nedělám si iluze, že to u jiných modelů/vozů nebude jinak a nemám tedy důvod tomu nevěřit. Svíčky mám OK, nový vzduch filtr, baterie 12.78V, hladinu benzínu udržuji nad polovinou.
Palivový filtr mám koupený ale nepovedlo se mi jej demontovat - do cesty se mi ,,postavily" jakési původní spojky nad kterými jsem zatím nevyhrál

Re: Megane rok 99 1.6 16V 79kw škube za studena
Cerpadlo v nadrzi vymeneno a stale nic!
Re: Megane rok 99 1.6 16V 79kw škube za studena
A co takhle ucpanej EGR ventil?
Mám podobný problém, že prvních par km cca (2-3) se mi zdá že se auto dusí. Když není zahřáté. Něco podobného se mi stávalo předtím u OPEL TIGRA. A vyřešilo to vyčištění a zaslepení EGR ventilu. Nevím zda jste tuto variantu už zkoušel či nikoliv.
Mám podobný problém, že prvních par km cca (2-3) se mi zdá že se auto dusí. Když není zahřáté. Něco podobného se mi stávalo předtím u OPEL TIGRA. A vyřešilo to vyčištění a zaslepení EGR ventilu. Nevím zda jste tuto variantu už zkoušel či nikoliv.
Re: Megane rok 99 1.6 16V 79kw škube za studena
BL4zer píše:A co takhle ucpanej EGR ventil?
Mám podobný problém, že prvních par km cca (2-3) se mi zdá že se auto dusí. Když není zahřáté. Něco podobného se mi stávalo předtím u OPEL TIGRA. A vyřešilo to vyčištění a zaslepení EGR ventilu. Nevím zda jste tuto variantu už zkoušel či nikoliv.
Megane nemá egr ventil

Re: Megane rok 99 1.6 16V 79kw škube za studena
ještě jsem vysledoval že auto docela bohatou směs paliva,je to dost cejtit z vyfuku.
Re: Megane rok 99 1.6 16V 79kw škube za studena,bohatá směs
Stale nic....nové svíčky,čerpadlo v nadrži,palivovej filtr,všechny čidla a snímače na sání,klapka,teplotní čidlo,cívky,katalizator vyřízlej.....tohle všechno jsem vyzkoušel a pořád nic
Dneska se podívám na rozvody jestli to není skočení,protože už mě nic nenapadá. 


Re: Megane rok 99 1.6 16V 79kw škube za studena,bohatá směs
Frantatat: Čidlo teploty chladící kapaliny pro ECU jsi měnil?
EDIT: Aha jo..Píšeš,že je vyměněné..
EDIT: Aha jo..Píšeš,že je vyměněné..
Re: Megane rok 99 1.6 16V 79kw škube za studena,bohatá směs
Řeším uplně to samé jako ty ale u 1.6e 8V, vše možné vyměněno v průběhu hledání (svíčky,kabely,cívky,všechny čidla a snímače,čerpadlo,filtr atd.) diagnostika samozřejmě bez závad.
Jediný co mě už napadá: zkontroluji vstřiky a pak už asi jen ŘJ
Jediný co mě už napadá: zkontroluji vstřiky a pak už asi jen ŘJ
Re: Megane rok 99 1.6 16V 79kw škube za studena,bohatá směs
Ahoj chcem sa opytať ako ste to vyriešili ja mám ten samí problém dakujem velmi pekne za odpoveď
-
- Starting member
- Příspěvky: 62
- Registrován: čtv úno 24, 2011 07:48
- Bydliště: Brno
Re: Megane rok 99 1.6 16V 79kw škube za studena,bohatá směs
Moje auto (Scenic 1,6 16v, K4M) měl stejné příznaky. Za studena se dusil, nešel do otáček. Vyměnil jsem senzor teploty chladící kapaliny a už jede naprosto v pořádku. Po startu se nedusí, jede vyrovnaně. Teplotní čidlo je dvouokruhové. Když napíchnete na diagnostiku, dozvíte se teplotu, terou auto posílána budík. Druhou teplotu, se kterou pracuje ŘJ se nedozníte. Proto nespoléhat na hodnotu v diagnostice, ale obměřit odpor čidla (obou jeho částí), nebo dát nové. Cenově náklad kolem 90 Kč. Vyměněno je to za 2 minuty bez vypouštění vody z motoru.
Renault Scenic 1,6 16v 08' - opět v LPG, pilotuje manželka s odborným komentářem dcery z autosedačky
Renault Scenic 1,6 16v 01' - krásný povození + Clip diagnostyka, snad mě už nic nepřekvapí (LPG a pilotuji osobně)
Peugeot 205 1,8 D 88' - legenda a špica auto
Renault 5 TD 85' - todle auto se mi rozpadlo za 4 měsíce pod rukama, jako 15tý majitel a vysloveně "dobrá" koupě
Renault Scenic 1,6 16v 01' - krásný povození + Clip diagnostyka, snad mě už nic nepřekvapí (LPG a pilotuji osobně)
Peugeot 205 1,8 D 88' - legenda a špica auto
Renault 5 TD 85' - todle auto se mi rozpadlo za 4 měsíce pod rukama, jako 15tý majitel a vysloveně "dobrá" koupě

Re: Megane rok 99 1.6 16V 79kw škube za studena,bohatá směs
Promiň, ale tohle je pěkná blbost, co jsi napsal.
Ano, čidlo může mít dva okruhy, ano, jeden může jít na budík a druhý do řj, ale diagnostikou se vždy získá ta hodnota, co jde do řj, protože tam se přečte z registrů v paměti, do kterých si to řj ukládá
Ano, čidlo může mít dva okruhy, ano, jeden může jít na budík a druhý do řj, ale diagnostikou se vždy získá ta hodnota, co jde do řj, protože tam se přečte z registrů v paměti, do kterých si to řj ukládá
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009
; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host