Převodovka TL4 pro 1.6 81kw benzín
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon zář 09, 2013 12:24
Převodovka TL4 pro 1.6 81kw benzín
Ahoj všem, hledal jsem téma v sekcích, no nenašel jsem.
Chtěl bych se zeptat někoho fundovaného zde na fóru, jakou máte obecně zkušenost se spolehlivostí převodovek TL4. Také by mě zajímalo, jestli je vaše TL4 také tak náchylná na zimu ohledně těžšího řazení a drobného škrtání na dvojce a trojce.
Trochu to rozvedu. Mám GS3 s benzínovou klasikou 1.6 16V, r.v. konec 2014. Auto mám od února, najeto skutečných, ověřených 118.000 km. V létě jsem vyměnil převodový olej, musel jsem použít náhradu za elfí NFJ tj. typ NFX. Vypustil jsem 1,85l, to samé jsem nalil. Moc jsem olej nezkoumal, ale na první pohled jsem nic kovového, třpytivého neviděl. Olej byl původní. Mám kompletní historii (výpis), auto celou dobu jezdilo do autorizáku, pán si na tom neudělal nic (ani žárovku).
Z konce zimy tj. únor/březen 2024 si nepamatuji nějaké obtíže s řazením. Je tedy pravda, že ta převodovka občas POUZE PŘI ŘAZENÍ "nahoru" (1>2 atd.) trochu škrtla (můj subjektivní pocit) a to i v létě.
Teď přichází zima, teploty kolem nuly a mě ta převodovka ztuhla. Musím řadit opravdu pomaleji, s rozvahou. Občas škrtne dvojka (cca 20% řazení), méně často trojka (5% řazení). Všechny kvalty při řazení ztuhly- to dokážu pochopit kvůli viskozitě oleje v chladu. Dělá to trochu méně i relativně prohřátá převodovka.
Příští týden to vezu ke známému, co dělá auta 40 let s těmito úkoly pro něj (nemám garáž, dílnu, vše si dělám venku a teď v zimě už to kvůli zdraví nechci riskovat) :
1/ odvzdušnit preventivně spojku
2/ zkusit, zda spojka spolehlivě vypíná (na zvedáku vyšlápnout spojku se zařazenou jedničkou a kouknout na kola)
3/ zkontrolovat lanovody řazení
4/ zkontrolovat silentblok převodovky a reakční vzpěru
To auto moc najeté nemá, takže si říkám, že spojka by zatím nemusela být KO. Ale nevím, jaké návyky měl bývalý majitel, takže je možné, že lamela může být deformovaná.
Čeho se však bojím více, je to, jestli už není načnutá převodovka- synchrony, ložiska- vzpříčení hřídelí... Tato převodvka je totiž téměř nesehnatelná, je to typ TL4A042. Megane 3 se stejným motorem má převodovku opticky stejnou, ale typ TL4A030. Nikdo mi zatím nedokázal odpověď, zda jsou tyto převodovky záměnné (jiný trvalý převod, rozložení kvaltů??). GrandScenic je prostě daleko těžší než Meg3.
Nevíte tady někdo??? Další možností je repase, ale mluvil jsem s 2 lidmi, co dělají převodovky a oba mi tvrdí, že originální díly dovnitř už nejdou sehnat až na drobnosti, pouze jedině druhovýroba z Anglie a to složitě a ještě za kotel peněz. Reálně se pak repase může vyšplhat ke 30.000 korun. A k tomu spojka, práce a je to ranec.
Budu vám vděčný za jakoukoliv reakci, zkušenost, tip. Díky!
Chtěl bych se zeptat někoho fundovaného zde na fóru, jakou máte obecně zkušenost se spolehlivostí převodovek TL4. Také by mě zajímalo, jestli je vaše TL4 také tak náchylná na zimu ohledně těžšího řazení a drobného škrtání na dvojce a trojce.
Trochu to rozvedu. Mám GS3 s benzínovou klasikou 1.6 16V, r.v. konec 2014. Auto mám od února, najeto skutečných, ověřených 118.000 km. V létě jsem vyměnil převodový olej, musel jsem použít náhradu za elfí NFJ tj. typ NFX. Vypustil jsem 1,85l, to samé jsem nalil. Moc jsem olej nezkoumal, ale na první pohled jsem nic kovového, třpytivého neviděl. Olej byl původní. Mám kompletní historii (výpis), auto celou dobu jezdilo do autorizáku, pán si na tom neudělal nic (ani žárovku).
Z konce zimy tj. únor/březen 2024 si nepamatuji nějaké obtíže s řazením. Je tedy pravda, že ta převodovka občas POUZE PŘI ŘAZENÍ "nahoru" (1>2 atd.) trochu škrtla (můj subjektivní pocit) a to i v létě.
Teď přichází zima, teploty kolem nuly a mě ta převodovka ztuhla. Musím řadit opravdu pomaleji, s rozvahou. Občas škrtne dvojka (cca 20% řazení), méně často trojka (5% řazení). Všechny kvalty při řazení ztuhly- to dokážu pochopit kvůli viskozitě oleje v chladu. Dělá to trochu méně i relativně prohřátá převodovka.
Příští týden to vezu ke známému, co dělá auta 40 let s těmito úkoly pro něj (nemám garáž, dílnu, vše si dělám venku a teď v zimě už to kvůli zdraví nechci riskovat) :
1/ odvzdušnit preventivně spojku
2/ zkusit, zda spojka spolehlivě vypíná (na zvedáku vyšlápnout spojku se zařazenou jedničkou a kouknout na kola)
3/ zkontrolovat lanovody řazení
4/ zkontrolovat silentblok převodovky a reakční vzpěru
To auto moc najeté nemá, takže si říkám, že spojka by zatím nemusela být KO. Ale nevím, jaké návyky měl bývalý majitel, takže je možné, že lamela může být deformovaná.
Čeho se však bojím více, je to, jestli už není načnutá převodovka- synchrony, ložiska- vzpříčení hřídelí... Tato převodvka je totiž téměř nesehnatelná, je to typ TL4A042. Megane 3 se stejným motorem má převodovku opticky stejnou, ale typ TL4A030. Nikdo mi zatím nedokázal odpověď, zda jsou tyto převodovky záměnné (jiný trvalý převod, rozložení kvaltů??). GrandScenic je prostě daleko těžší než Meg3.
Nevíte tady někdo??? Další možností je repase, ale mluvil jsem s 2 lidmi, co dělají převodovky a oba mi tvrdí, že originální díly dovnitř už nejdou sehnat až na drobnosti, pouze jedině druhovýroba z Anglie a to složitě a ještě za kotel peněz. Reálně se pak repase může vyšplhat ke 30.000 korun. A k tomu spojka, práce a je to ranec.
Budu vám vděčný za jakoukoliv reakci, zkušenost, tip. Díky!
Grand Scénic 3, 1.6 16V 81 kw, 2014, LPG, "Olaf"
Clio 3, 1.2 16V, 55kw, 2009, "Mazlík"
Ex: Mégane I Grandtour 1.4 16V
Mégane II Grandtour 1.6 16V
Clio 3, 1.2 16V, 55kw, 2009, "Mazlík"
Ex: Mégane I Grandtour 1.4 16V
Mégane II Grandtour 1.6 16V
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2046
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Převodovka TL4 pro 1.6 81kw benzín
Mám na převodovce TL4001 (Megane 2 1,5dci) nyní najeto téměř 300 tisíc km. Olej měním spolu s rozvody, které dělám po 120.000 km, protože se to "dobře počítá". Řadí jako nová, léto, zima, studená, teplá, kdykoli.
Na druhém autě (Scenic 3 1,4TCe) nyní 135 tisíc km, ve 120 tisících jsem měnil olej a to samé, řadí jako nová.
Samozřejmě olej pouze Elf NFJ, resp NFX.
Převodovky TL4 jsou záměnné všechny. Prostě kus za kus vždycky na auto sedí. Otázkou jsou vnitřnosti..... Existuje na to tabulka, jen ji nemůžu najít, kde jsou uvedené typy převodovek TL4 a k nim převodové stupně a převod rozvodovky. Pokud by nebyla k mání stejná, jistě je k dispozici nějaká podobná, kde uspořádání rychlostních stupňů bude dejme tomu podobné, použitelné.
Jestli máš takové problémy s řazením, nalej do převodovky MILITEC-1, půl balení je akorát. Vyzkoušeno......
Ale klidně může unášet spojka. Sama od sebe se ovšem těžko zavzdušní. Možná je tam stará kapalina, která se má ve spojce i brzdách měnit po 4 letech. Jestli je ještě originál, může to klidně zlobit. Nicméně jestli auto bylo servisováno v origo servisu, myslím, že péči mělo. Preventivní odvzdušnění neuškodí. Spojka při rozumném užívání musí vydržet 200-250 tisíc km. Čili nyní je tak dejme tomu v polovině životnosti. Navíc je tam citlivá dvouhmota, čili myslím, že mechanický problém je málo pravděpodobný.
Na druhém autě (Scenic 3 1,4TCe) nyní 135 tisíc km, ve 120 tisících jsem měnil olej a to samé, řadí jako nová.
Samozřejmě olej pouze Elf NFJ, resp NFX.
Převodovky TL4 jsou záměnné všechny. Prostě kus za kus vždycky na auto sedí. Otázkou jsou vnitřnosti..... Existuje na to tabulka, jen ji nemůžu najít, kde jsou uvedené typy převodovek TL4 a k nim převodové stupně a převod rozvodovky. Pokud by nebyla k mání stejná, jistě je k dispozici nějaká podobná, kde uspořádání rychlostních stupňů bude dejme tomu podobné, použitelné.
Jestli máš takové problémy s řazením, nalej do převodovky MILITEC-1, půl balení je akorát. Vyzkoušeno......
Ale klidně může unášet spojka. Sama od sebe se ovšem těžko zavzdušní. Možná je tam stará kapalina, která se má ve spojce i brzdách měnit po 4 letech. Jestli je ještě originál, může to klidně zlobit. Nicméně jestli auto bylo servisováno v origo servisu, myslím, že péči mělo. Preventivní odvzdušnění neuškodí. Spojka při rozumném užívání musí vydržet 200-250 tisíc km. Čili nyní je tak dejme tomu v polovině životnosti. Navíc je tam citlivá dvouhmota, čili myslím, že mechanický problém je málo pravděpodobný.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Převodovka TL4 pro 1.6 81kw benzín
Jen pro info - pokud se namontuje prevodovka s jinymi prevodovymi pomery, da se s tim sice jezdit, ale prestane fungovat tempomat .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Starting member
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon zář 09, 2013 12:24
Re: Převodovka TL4 pro 1.6 81kw benzín
Tak já zareagují na vaše příspěvky: brzdová kapalina byla už jednou měněná. Militec-1 jsem zvažoval, ale po různých fórech jsou názory 40/40/20. 40% pomůže,40% placebo, 20% škodí. Dokonce tam pak psali o dvojitém proplachu převodovky kvůli Militecu, až tak to zhoršil.
Určitě čekám na resumé ohledně spojky. Zabírá normálně. Občas třepe při rozjezdu. Při spouštění spojky do záběru úplně nahoře než sundám nohu ze spojky cítím rytmické klepání do pedálu, jak se odvaluje ložisko po pritlacaku. Couvání proti kopci-rytmicke klepání tak 2x silnější, lehce jadrný zvuk z motorového prostoru.
Další poznatek pozorovaný už v létě: občas když v klidu radim na křižovatce jedničku, cítím, že se pohonný řetězec lehce oklepe a jakoby v něm hukne. Zvláštní slovo, co? Proto mě napadá spojka i při těchto kilometrech.
Ale co mě od vás udivilo: 1.6 benzín má dvouhmotu????
Určitě čekám na resumé ohledně spojky. Zabírá normálně. Občas třepe při rozjezdu. Při spouštění spojky do záběru úplně nahoře než sundám nohu ze spojky cítím rytmické klepání do pedálu, jak se odvaluje ložisko po pritlacaku. Couvání proti kopci-rytmicke klepání tak 2x silnější, lehce jadrný zvuk z motorového prostoru.
Další poznatek pozorovaný už v létě: občas když v klidu radim na křižovatce jedničku, cítím, že se pohonný řetězec lehce oklepe a jakoby v něm hukne. Zvláštní slovo, co? Proto mě napadá spojka i při těchto kilometrech.
Ale co mě od vás udivilo: 1.6 benzín má dvouhmotu????
Grand Scénic 3, 1.6 16V 81 kw, 2014, LPG, "Olaf"
Clio 3, 1.2 16V, 55kw, 2009, "Mazlík"
Ex: Mégane I Grandtour 1.4 16V
Mégane II Grandtour 1.6 16V
Clio 3, 1.2 16V, 55kw, 2009, "Mazlík"
Ex: Mégane I Grandtour 1.4 16V
Mégane II Grandtour 1.6 16V
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2046
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Převodovka TL4 pro 1.6 81kw benzín
Každý motor s převodovkou TL4 má dvouhmotu.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2046
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Převodovka TL4 pro 1.6 81kw benzín
To lze poměrně snadno vyřešit diagnosticky.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Převodovka TL4 pro 1.6 81kw benzín
To je mozne, jen to neudela kazdy servis, ktery je schopny vymenit prevodovku. Proto to pisu pro info, at se s tim kdyztak pocita .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
-
- Starting member
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon zář 09, 2013 12:24
Re: Převodovka TL4 pro 1.6 81kw benzín
Marku, schválně jsem koukal na rozpad dílů podle VINka. Mám tam buď setrvačník 8200560654 nebo 123004339r. Oba dva setrvačníky jsou pevné a dají se sehnat nové do 4.000 Kč. A za tu cenu dvouhmotu nesezenes. Navíc podle obrázků to dvouhmota není. Ani by to nedávalo smysl. Dvouhmota se dává kvůli torzním kmitům. Tento můj motor je starý šestnácti ventil. Dvouhmotu jsem na něm nikdy neviděl.
Každopádně tabulka s převodovými poměry by se hodila. Třeba je TL4A030 z Mégane 3 stejná, jen tomu Renault dal jiný kód.
Jaký je váš názor na chování auta popsaný v mém druhém příspěvku ohledně spojky?
Každopádně tabulka s převodovými poměry by se hodila. Třeba je TL4A030 z Mégane 3 stejná, jen tomu Renault dal jiný kód.
Jaký je váš názor na chování auta popsaný v mém druhém příspěvku ohledně spojky?
Grand Scénic 3, 1.6 16V 81 kw, 2014, LPG, "Olaf"
Clio 3, 1.2 16V, 55kw, 2009, "Mazlík"
Ex: Mégane I Grandtour 1.4 16V
Mégane II Grandtour 1.6 16V
Clio 3, 1.2 16V, 55kw, 2009, "Mazlík"
Ex: Mégane I Grandtour 1.4 16V
Mégane II Grandtour 1.6 16V
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2046
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Převodovka TL4 pro 1.6 81kw benzín
Tak je možné, že TL4 ve spojení s atmosférickým motorem možná dvouhmotu nemá. Já jsem dělal několik spojek na prevodovkách TL4 a vždy tam dvouhmota byla. Nicméně pravdou je, že vždycky to byly motory 1,5dCi nebo 1,4TCe.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
-
- Starting member
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon zář 09, 2013 12:24
Re: Převodovka TL4 pro 1.6 81kw benzín
A viděl jsi někdy vylítanou TL4 (opotřebení vidličky, synchronu)? Mě prostě nejde do hlavy, že by na těchto km měla převodovka tyto problémy.
K historii kilometrů: za první 4 roky auto najelo 78.000 km. Řídil přímo majitel. Auto používal k podnikání. Za dalších 5,5 roku to najelo jen 27.000 km. Majitel dostal služební auto. Toto měli už jen na pojizdky po městě a v okolí. Řídila manželka majitele. A na 105.000 km jsem to koupil já.
Proč to píšu - nevím, jaké zlozvyky měl bývalý majitel a jeho žena. Ale na převodovku je snad ještě brzy.
K historii kilometrů: za první 4 roky auto najelo 78.000 km. Řídil přímo majitel. Auto používal k podnikání. Za dalších 5,5 roku to najelo jen 27.000 km. Majitel dostal služební auto. Toto měli už jen na pojizdky po městě a v okolí. Řídila manželka majitele. A na 105.000 km jsem to koupil já.
Proč to píšu - nevím, jaké zlozvyky měl bývalý majitel a jeho žena. Ale na převodovku je snad ještě brzy.
Grand Scénic 3, 1.6 16V 81 kw, 2014, LPG, "Olaf"
Clio 3, 1.2 16V, 55kw, 2009, "Mazlík"
Ex: Mégane I Grandtour 1.4 16V
Mégane II Grandtour 1.6 16V
Clio 3, 1.2 16V, 55kw, 2009, "Mazlík"
Ex: Mégane I Grandtour 1.4 16V
Mégane II Grandtour 1.6 16V
-
- Starting member
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon zář 09, 2013 12:24
Re: Převodovka TL4 pro 1.6 81kw benzín
Takže resumé spojky: spojka neunáší, každopádně je na výměnu. Velký odpor pedálu spojky a rytmické odvalování ložiska po pritlacaku ukazuje, že spojka už má nejlepší za sebou. Tomu by nasvědčovaly i ty trhavé rozjezdy.
Převodovka se mechanikovi zdá trochu tužší při řazení, ale na pitvu střev to nevidí. Takže si nechávám pootevřená vrátka pro ten Militec.
Mimochodem: váš názor na Militec v Renault převodovce, která je dost náchylná na typ a značku oleje? Nemáte někdo doma 1 litr ELF NFJ? Odkoupil bych. Jedno balení nové mám, druhé sháním. Olej NFX mi přijde jako náhrada kompromis mezi dosud používanými oleji. Jinými slovy, všude nějak vyhoví, ale nikde neoslni....
Díky za názory!
Převodovka se mechanikovi zdá trochu tužší při řazení, ale na pitvu střev to nevidí. Takže si nechávám pootevřená vrátka pro ten Militec.
Mimochodem: váš názor na Militec v Renault převodovce, která je dost náchylná na typ a značku oleje? Nemáte někdo doma 1 litr ELF NFJ? Odkoupil bych. Jedno balení nové mám, druhé sháním. Olej NFX mi přijde jako náhrada kompromis mezi dosud používanými oleji. Jinými slovy, všude nějak vyhoví, ale nikde neoslni....
Díky za názory!
Grand Scénic 3, 1.6 16V 81 kw, 2014, LPG, "Olaf"
Clio 3, 1.2 16V, 55kw, 2009, "Mazlík"
Ex: Mégane I Grandtour 1.4 16V
Mégane II Grandtour 1.6 16V
Clio 3, 1.2 16V, 55kw, 2009, "Mazlík"
Ex: Mégane I Grandtour 1.4 16V
Mégane II Grandtour 1.6 16V
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2046
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Převodovka TL4 pro 1.6 81kw benzín
Militec dávám při každé výměně oleje v převodovce. Mám dvě převodovky, takže jedno balení 250 ml napůl, jak je doporučeno.
Řazení chodí jedním prstem a změna je naprosto jednoznačná. Proto jsem ho hned na začátku doporučoval.
Řazení chodí jedním prstem a změna je naprosto jednoznačná. Proto jsem ho hned na začátku doporučoval.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
-
- Starting member
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon zář 09, 2013 12:24
Re: Převodovka TL4 pro 1.6 81kw benzín
Díky Marku za reakci. Já chápu přínos Militecu při pohybu presuvniku mezi koly. Co ale nechápu je fakt, že kvalita synchronizace je v tom, že se řidší olej odstředí ze synchronu a ten pak může lépe brzdit/ roztáčet hřídel. Ale když tam je ten Militec, tak přeci synchron tak dobře nebrzdi. Nebo se pletu? Je permanentně více kluzký, nebo?
Grand Scénic 3, 1.6 16V 81 kw, 2014, LPG, "Olaf"
Clio 3, 1.2 16V, 55kw, 2009, "Mazlík"
Ex: Mégane I Grandtour 1.4 16V
Mégane II Grandtour 1.6 16V
Clio 3, 1.2 16V, 55kw, 2009, "Mazlík"
Ex: Mégane I Grandtour 1.4 16V
Mégane II Grandtour 1.6 16V
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2046
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Převodovka TL4 pro 1.6 81kw benzín
Myslím, že se hrabeš v nesmyslech.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
-
- Starting member
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon zář 09, 2013 12:24
Re: Převodovka TL4 pro 1.6 81kw benzín
Pracuji ve vývoji, takže se snažím vždy pochopit souvislosti, to je celé.
Grand Scénic 3, 1.6 16V 81 kw, 2014, LPG, "Olaf"
Clio 3, 1.2 16V, 55kw, 2009, "Mazlík"
Ex: Mégane I Grandtour 1.4 16V
Mégane II Grandtour 1.6 16V
Clio 3, 1.2 16V, 55kw, 2009, "Mazlík"
Ex: Mégane I Grandtour 1.4 16V
Mégane II Grandtour 1.6 16V
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2046
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Převodovka TL4 pro 1.6 81kw benzín
Tak vyvíjej, ale to, co ještě vyvinuto nebylo. To, co vyvinuto bylo, logicky už není třeba vyvíjet.
Já jsem uživatel a pro mě je podstatné a zásadní, že to funguje. Jak to funguje, mě z principu věci vůbec nezajímá. Nezasírám si mozek věcmi, které nepotřebuju.
Já jsem uživatel a pro mě je podstatné a zásadní, že to funguje. Jak to funguje, mě z principu věci vůbec nezajímá. Nezasírám si mozek věcmi, které nepotřebuju.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů