Problém se startováním
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Re: Problém se startováním
Chlapi,neni nekdo z Ostravy Poruby s diagnostikou,popr.znalostma proc nenastartuje clio III 1,4 16v,06,na kartu a ochotny na to kouknout,samozrejme ze ne zadarmo?Auto je moji mamy,ja se tam tyden nedostanu a ona je uz ve veku kdy cokoli resit s nepojizdnym autem je nad jeji sily.Po prijezdu druhy den rano uz nenastartovalo.Zadna kontrolka chyby nesviti,kartu nacita bezproblemu,jen toci a nechytne.
Laguna 1,8 16V,2000
Laguna II grandtour 1,9 dci 88kw,2002
Laguna III grandtour 2.0 dci 127kw,bose,automat,2012
Clio III 1,4 16V,2007
Clio III 1,2 16V,2007
Laguna II grandtour 1,9 dci 88kw,2002
Laguna III grandtour 2.0 dci 127kw,bose,automat,2012
Clio III 1,4 16V,2007
Clio III 1,2 16V,2007
Re: Problém se startováním
Zkus se ozvat uzivatelovi Zefek. Pohybuje se v okoli poruby a je to kouzelnik s diagnostikou . Mohu ho pouze doporucit, ochota a domluva uz je na vas dvou .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Problém se startováním
kotasekh píše:Zkus se ozvat uzivatelovi Zefek. Pohybuje se v okoli poruby a je to kouzelnik s diagnostikou . Mohu ho pouze doporucit, ochota a domluva uz je na vas dvou .
Diky,ozval se mi,uvidime co to bude.
Laguna 1,8 16V,2000
Laguna II grandtour 1,9 dci 88kw,2002
Laguna III grandtour 2.0 dci 127kw,bose,automat,2012
Clio III 1,4 16V,2007
Clio III 1,2 16V,2007
Laguna II grandtour 1,9 dci 88kw,2002
Laguna III grandtour 2.0 dci 127kw,bose,automat,2012
Clio III 1,4 16V,2007
Clio III 1,2 16V,2007
Re: Problém se startováním
Takze po diagnostice a promereni byla chyba v napajeni civek,timto jeste jednou dekuji Zefkovi.xmegan píše:kotasekh píše:Zkus se ozvat uzivatelovi Zefek. Pohybuje se v okoli poruby a je to kouzelnik s diagnostikou . Mohu ho pouze doporucit, ochota a domluva uz je na vas dvou .
Diky,ozval se mi,uvidime co to bude.
Ted je auto v dilne a opravuje se hlavni kabelovy svazek.Po sundani plastu pod steracema jedno velke jezero plne vody.ucpane odtokove kanalky a voda udelala svoje.Kdo vi jak dlouho byly pricpane,kazdopadne doporucuju obcasnou kontrolu at tam ta voda odteka.
Laguna 1,8 16V,2000
Laguna II grandtour 1,9 dci 88kw,2002
Laguna III grandtour 2.0 dci 127kw,bose,automat,2012
Clio III 1,4 16V,2007
Clio III 1,2 16V,2007
Laguna II grandtour 1,9 dci 88kw,2002
Laguna III grandtour 2.0 dci 127kw,bose,automat,2012
Clio III 1,4 16V,2007
Clio III 1,2 16V,2007
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17183
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Problém se startováním
Podle mě bude problém v té krabici na levém blatníku. Nestihl jsem ti ještě napsat, co jsem kde měřil, protože jsem prostě pořád někde pryč Snad do konce týdne ještě dám vědět.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Problém se startováním
Tak clio uz jede jak ma,chyba byla vazne ve svazku pod steracema,voda a oxidace udelaly sve.jeste pridam fotky.
Laguna 1,8 16V,2000
Laguna II grandtour 1,9 dci 88kw,2002
Laguna III grandtour 2.0 dci 127kw,bose,automat,2012
Clio III 1,4 16V,2007
Clio III 1,2 16V,2007
Laguna II grandtour 1,9 dci 88kw,2002
Laguna III grandtour 2.0 dci 127kw,bose,automat,2012
Clio III 1,4 16V,2007
Clio III 1,2 16V,2007
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17183
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Problém se startováním
Tak to je paráda
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Advanced member
- Příspěvky: 287
- Registrován: pát říj 02, 2015 19:58
Re: Problém se startováním
A doteď nic nepřidal
Re: Problém se startováním
Tak podobný problém mám nyní já na Cliu D4F, 2010. První start po delším stání je buď lehké zaškobrtání, a nebo pomalé sbírání od cca 300ot/min. Koukal jsem na diag, bez chyb, teplota vody a nasávaného vzuchu odpovídá teplotě venku, po cca 10sec se volnoběh ustálí a lehce zvedne. Pak už startuje tak, že ptáčky po startu vyjedou na cca 1200ot a následně klesají na požadovanou hodnotu. Našlo se nějaké kloudné řešení? Mimochodem přikládám verzi jednotky.
Re: Problém se startováním
Zdravím, měl jsem před časem podobný problém... byl jsem v autorizovaném servisu, kde mi měnili svíčky, pak prý to ukazovalo špatnou lambdu, tu nakonec taky vyměnili....stále to nepomáhalo....až je napadlo přehrát software....od té doby auto startuje na první dobrou bez problémů...
Vozidlo: Renault Clio Grandtour 2009
Re: Problém se startováním
Byl jsem v Renaultu, přehrát jednotku se jim za žádnou cenu nechtělo, prý by mohla "umřít", že se to u starých aut děje. No nevím, myslím si o tom své. Začal jsem dávat VIF + jsem to teď párkrát pořádně prohnal a trošku se to zlepšilo. Nyní to dělá náhodně a po delší době. Nemluvě o tom, že konečně to začalo jezdit, a není to jak když mne někdo tahá za kufr.
Re: Problém se startováním
Sháním nějaký videonávod na výměnu startéru u Clio III , 1.2, 55kw, r.v. 2010 . Jestli se ta výměna dá udělat v pohodě svépomocí ?
Re: Problém se startováním
1 - Tak nesháněj,ale hledej.Na youtube si můžeš vybírat který je lepší.
2 - Ano ,dá i v domácích podmínkách.
2 - Ano ,dá i v domácích podmínkách.
Š 100 - šrot
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Š 105 - šrot
Š 120 - šrot
Thalia 1,2 16V Privilege 7/2009 - nyní dcera
Megane GrandCoupe Intens Tce140 2/2023
Re: Problém se startováním
Výměna startéru hotova. Videonávod (třeba se bude někomu hodit) : https://www.youtube.com/watch?v=7-5mEzJhPiQ
My ho měnili bez demontáže plastového sacího potrubí, trochu opruz. Největší zásek byl,že byli totálně zarezlí matice na kontaktech startéru a nešli povolit. Po 5-hodinovém odpojení baterie nebylo nutné zadávat kod radia.
My ho měnili bez demontáže plastového sacího potrubí, trochu opruz. Největší zásek byl,že byli totálně zarezlí matice na kontaktech startéru a nešli povolit. Po 5-hodinovém odpojení baterie nebylo nutné zadávat kod radia.
Re: Problém se startováním
Tak jsem si po přečtení pár příspěvků v tomto vlákně podržel lavor pod bradou.
Pořídil jsem si Grandtoura 2012 najeto 72t km, mám ho druhý týden. Všechno v pohodě až do dnešního poledne, kdy proběhl studený start na 2x způsobem, točí, naskočí, nejde do otáček a zdechne. Na potřetí v pohodě.
Benzín jsem bral dvakrát, co auto mám. Jednou N95 E10 na obyčejné pumpě, a včera večer Efektu 95 u Orlenu.
Na volnoběh jde motor nějak trochu dle mého pocitu méně klidně, ale protože táta má taky tenhle model rok 2008 a taky je ten volnoběh méně klidný, nějak to zatím neřeším.
Při jízdě vše v pohodě, motor jde za plynem, necuká, chová se pružně a stabilně.
Servisní historie je mi známa z větší části a nikde jsem nenašel výměnu svíček, což už řeším.
Proběhla výměna oleje a čekají mě rozvody, z důvodu dosažení šesti let.
Diagnostiku mám na jednotku motoru. Podívám se, jestli to hází nějakou chybu.
Díky za rady a předání zkušenosti s tímto motůrkem.
Edit: diagnostika hlásila poruchu zapalování na prvním válci, po výmazu už se žádná chyba neobjevila.
Vidím to na svíce, kabel od cívky nebo vodu v benzínu. Auto před koupí docela dost stálo a najelo za rok 1000 km.
Edit č.2: ještě před výměnou svíček, studený start, chytlo na první brnk, do otáček, po chvilce malinký pokles otáček, motor ale neběžel na tři, po chvíli opět zvýšení otáček na hodnotu po startu. Rozblikalo se oranžový kuře, jedu,, kuře zhaslo, vše už dále v pohodě. Motor asi běžel chvíli v nouzáku.
Příjezd ke garáži, následuje výměna svíček, vyjmutí, kontrola a prostřik zap. kabelů, vyjmutí čidla tlaku vzduchu v sání, vyčištění, prostřik všech konektorů čidel.
Auto v pohodě jelo, startovalo, motor nebyl úplně studený.
Edit č.3: den po výměně svíček, auto startuje zatím na první dobrou, nic nebliká, pravidelný chod.
Vyčtena chyba z předchozího dne, závada zapalování na druhém válci.
Svíce tam byly NGK, úplně stejné jsem tam dal nové. Zdálo se mi, že mají proti novým viditelně větší odtrhy. Nevím, zda byly z továrny, ale pokud ano, měly najeto 72t km, což je síla.
Vzaty na stůl k přeměření ohmmetrem.
Edit č.4: svíce vykazují kolem 4-4,7 kohmů. Tři studené starty ve vlhku po dvou dnech stání venku a pouze při jednom mírně poklesly otáčky z 1100 na cca 900, asi na sekundu. Jinak vše v pořádku.
Pořídil jsem si Grandtoura 2012 najeto 72t km, mám ho druhý týden. Všechno v pohodě až do dnešního poledne, kdy proběhl studený start na 2x způsobem, točí, naskočí, nejde do otáček a zdechne. Na potřetí v pohodě.
Benzín jsem bral dvakrát, co auto mám. Jednou N95 E10 na obyčejné pumpě, a včera večer Efektu 95 u Orlenu.
Na volnoběh jde motor nějak trochu dle mého pocitu méně klidně, ale protože táta má taky tenhle model rok 2008 a taky je ten volnoběh méně klidný, nějak to zatím neřeším.
Při jízdě vše v pohodě, motor jde za plynem, necuká, chová se pružně a stabilně.
Servisní historie je mi známa z větší části a nikde jsem nenašel výměnu svíček, což už řeším.
Proběhla výměna oleje a čekají mě rozvody, z důvodu dosažení šesti let.
Diagnostiku mám na jednotku motoru. Podívám se, jestli to hází nějakou chybu.
Díky za rady a předání zkušenosti s tímto motůrkem.
Edit: diagnostika hlásila poruchu zapalování na prvním válci, po výmazu už se žádná chyba neobjevila.
Vidím to na svíce, kabel od cívky nebo vodu v benzínu. Auto před koupí docela dost stálo a najelo za rok 1000 km.
Edit č.2: ještě před výměnou svíček, studený start, chytlo na první brnk, do otáček, po chvilce malinký pokles otáček, motor ale neběžel na tři, po chvíli opět zvýšení otáček na hodnotu po startu. Rozblikalo se oranžový kuře, jedu,, kuře zhaslo, vše už dále v pohodě. Motor asi běžel chvíli v nouzáku.
Příjezd ke garáži, následuje výměna svíček, vyjmutí, kontrola a prostřik zap. kabelů, vyjmutí čidla tlaku vzduchu v sání, vyčištění, prostřik všech konektorů čidel.
Auto v pohodě jelo, startovalo, motor nebyl úplně studený.
Edit č.3: den po výměně svíček, auto startuje zatím na první dobrou, nic nebliká, pravidelný chod.
Vyčtena chyba z předchozího dne, závada zapalování na druhém válci.
Svíce tam byly NGK, úplně stejné jsem tam dal nové. Zdálo se mi, že mají proti novým viditelně větší odtrhy. Nevím, zda byly z továrny, ale pokud ano, měly najeto 72t km, což je síla.
Vzaty na stůl k přeměření ohmmetrem.
Edit č.4: svíce vykazují kolem 4-4,7 kohmů. Tři studené starty ve vlhku po dvou dnech stání venku a pouze při jednom mírně poklesly otáčky z 1100 na cca 900, asi na sekundu. Jinak vše v pořádku.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2012, pořízeno 11/2024, 72 tis. km
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 365 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 140 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 120 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 365 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 140 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 120 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host