Renault 11
Moderátor: Moderators General
Pravidla fóra
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
Prosím zakládejte nové téma pouze tehdy, pokud v této části nenajdete již založenou diskusi.
Příklad:
nezakládejte téma: Zkušenost s r 19 1,9 DT, když už tady existuje Zkušenost s Renaultem 19.
Dále tato sekce neslouží k postování dotazů. K tomu jsou určeny sekce jiné. Zde si sdělujeme zkušenosti.
Chybně založená témata mohou být smazána bez dalšího.
Děkuji za respektování těchto pravidel.
- 100KUC
- Moderátor
- Příspěvky: 3329
- Registrován: stř led 07, 2004 15:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že výbava pro účel tohoto vozu nehraje roli, a kdyby, tak el. stahování se dá učitě dodělat, ne?
Každopádně na pohled (ve tmě ) vypadá hezky
Každopádně na pohled (ve tmě ) vypadá hezky
Renault Mégane 2,0T R.S. 265k Cup 2015
Renault Clio III '07, 1,6 16V 112k Dynamique 5dv., Renault Mégane III Grandtour '12, Avantage 1,5 dCi 110k "Gauč v.2.0"
ex. Clio I 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 1130 '64, 40k; Clio II 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
Renault Clio III '07, 1,6 16V 112k Dynamique 5dv., Renault Mégane III Grandtour '12, Avantage 1,5 dCi 110k "Gauč v.2.0"
ex. Clio I 1.4e RT '91; Mégane Break 1.4 16V RXE '99; Renault 8 1130 '64, 40k; Clio II 1.4 16V '03; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110k "Gauč"
- R11
- Člen RCČR
- Příspěvky: 498
- Registrován: pon úno 18, 2008 16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nazdárek,
se vším, co bylo na tomto fóru řečeno na téma, že je R11 super auto musím po svých zkušenostech s tímto autem bezvýhradně souhlasit. Prostě v jednoduchosti je krása
se vším, co bylo na tomto fóru řečeno na téma, že je R11 super auto musím po svých zkušenostech s tímto autem bezvýhradně souhlasit. Prostě v jednoduchosti je krása
Naposledy upravil(a) R11 dne čtv úno 25, 2010 15:42, celkem upraveno 1 x.
Jirka
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
<> Renault 11 GTL, phase I, 1397 ccm, 49 kW, 5 dv., r. v. 1986 foto ZDE
<> Renault Clio III Grandtour, phase II, 1149 ccm, 16V, 55 kW, 5 dv., r. v. 2010
- Altodo
- Starting member
- Příspěvky: 23
- Registrován: pon dub 21, 2008 21:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
R 11, 1.4GTL
Zdravim
Sem čerstvim majitelem R11 GTL 1.4 a též si "zatim"nemuzu stezovat.auto jsem koupil v hodně zachovalem stavu a rekl bych,spoctivě nalitanymi 103t kilmetry (byvaly majitel stary pan ktery to mel nejspis v garazi jako skvost hi).jinak po zkusenosti s Fávem,je R11 fakt luxus
Sem čerstvim majitelem R11 GTL 1.4 a též si "zatim"nemuzu stezovat.auto jsem koupil v hodně zachovalem stavu a rekl bych,spoctivě nalitanymi 103t kilmetry (byvaly majitel stary pan ktery to mel nejspis v garazi jako skvost hi).jinak po zkusenosti s Fávem,je R11 fakt luxus
- jonas
- Člen RCČR
- Příspěvky: 206
- Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
- Bydliště: Medlešice 31
- Kontaktovat uživatele:
doufam ze tento tyden se stanu novym majitel Renaultu 9 1721ccm F2N dam info i foto az to bude jiste a hlavne bude doma
Renault 21 GTX Symphonie 2.2 79KW r.v 87.
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni
- jonas
- Člen RCČR
- Příspěvky: 206
- Registrován: ned lis 11, 2007 14:32
- Bydliště: Medlešice 31
- Kontaktovat uživatele:
stal jsem se novym majitelem renaultu 9 1709 f2n spring je to mala raketka ale nevyhne se opravam na radu prisla vymena spojky tu davam nejake to foto http://ladapce.rajce.idnes.cz/devitka/
Renault 21 GTX Symphonie 2.2 79KW r.v 87.
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni
Renault 21 Nevada RT 2.2 79kw rv. 94. klima, palubni pocitac,
Renault 9 1709ccm f2n spring zatim nepojizdna ale pomalu se to blizi
Renault 21 2.0 12V hatch. na ND po nehode
ex RENAULT 21 2.2 hatch na ND
John Deere 8400 (280ps) pracovni
- Kalasnikov
- Starting member
- Příspěvky: 28
- Registrován: pon čer 23, 2008 16:37
mám sociální edici TC původně 1,2 teď 1,4 ale i tak spokojenost maximální za ty peníze chvíli jsem jezdil ve felícii 1,3 a neměnil bych Pohodlné sedačky, maximálně pohodlný podvozek (sice zase na závody to není ale je to jedno nebo druhé že ano) a ten 50 kW motor s 910 kilama solidně cvičí takže brzda provozu to také v žádném případě není i když tam mám jenom čtyřkvalt. Ale za poloviční cenu průměrné felicie fakt není co řešit
A je docela zajímavé že se mi ještě nepodařilo spustit ventilátor na chladiči. teplota vyleze na 90 max 95 a tam drží i v těchhle hicech. Je fakt že jsem zatím nepopojížděl v žádné dlouhé koloně ale i tak mě to překvapilo. Ale možná je to jenom moje neznalost
A je docela zajímavé že se mi ještě nepodařilo spustit ventilátor na chladiči. teplota vyleze na 90 max 95 a tam drží i v těchhle hicech. Je fakt že jsem zatím nepopojížděl v žádné dlouhé koloně ale i tak mě to překvapilo. Ale možná je to jenom moje neznalost
- Jack_Smith
- Starting member
- Příspěvky: 5
- Registrován: stř dub 13, 2011 19:12
- Bydliště: Brno
Re: Renault 11
Ahojte, mám R11 1,7i TX Cheverny, původně s karburátorem, ale pak sem z jiné R11 vymašlil jednobodku a implantoval to do svýho, aby tolik nežral ... když sem dělal rozvody vytáhl sem původní rozvodový řemen a původní vodní pumpu, takže auto celkem kvalita, skoro bez koroze (v létě se vyvaří) jinak co se týče výbavy je to paráda na svůj věk (centrál, el.okna, přední mlhovky, anatomická sedadla...), mám ho už rok a půl a nemůžu si ho vynachválit, všude mě dovezl a nikdy se nezastavil, takže se ho jen tak zbavit nehodlám
Renault 11 TX CHEVERNY 1988, 1721ccm 54kw
- Espero
- Starting member
- Příspěvky: 63
- Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
- Bydliště: Beroun (Tetín)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault 11
Včera jsem si pořídil na hraní a pro radost více než na ježdění Renaulta R 11 1,7 GTX
Původ vozu - do provozu v r. 1985 Švýcarsko, v r. 1999 přivezeno překupníkem do Kolína, tam si to koupil důchodce z Prahy, který s tím jezdil do loňska do svých 82 let, pak to dal do jakéhosi autovýkupu, kde to koupil ten majitel ze Znojma, 32 letý člověk s profesí číšníka, ale jinak příjemný a velmi slušný člověk (až na to zapírání technického stavu, ovšem ty problémy jsou tak zjevné, že točit se na skryté závadě nelze a vlastně nemusel ani nic moc povídat).
Stav byl horší než prodejce deklaroval v inzerátu, dosáhl jsem sice ceny o 5 tisíc nižší než majitel chtěl, což bylo o 13,9 %, ale ukázalo se, že poněkud používal "alternativní pravdu" o způsobu používání auta a poškození předku (pracuje ve Vídni a lítal tam s vozem, což zapřel prý s ním najel za ¾ roku jen 3 tisíce a skoro nejezdil, neboť mu s autem bylo líto jezdit, ale nechal na skle rakouskou roční dálniční známku, bohužel, česká by se sešla víc).
Vůz byl po nárazu na předek, soudím, že rovný náraz do vozu před sebou při dobrzďování, což popřel. Oprava byla provedená nekvalitně a ta mřížka s brýlemi od kolegy o políčko výše (díky moc za ní) nezakryla naprosto špatné provedení opravy (nekvalitně vyklepaná přední přepážka prohnutá dovnitř, nekvalitně vyklepané přední blatníky a kapota na přední hraně a co horšího, vepředu jde k přepážce podélný nosník (zdravý, nezkorodovaný, ale nárazem asi o 3/4 cm zkrácený). Navíc jsem pod vozem zjistil korozi na vnitřní straně prahu za kolem (takový jako trojúhelník je tam), díra v něm asi 1,5 cm2 v průměru, další díra podobná byla v rohu na přepážce mezi motorem a torpédem pod baterkou a na pravé straně podběhu, ta rovná část pod kapotou vedle nosníku tlumiče, ty jsou ale dobré, díra cca 2 cm2. Původní kapota byla sice vyklepána po nárazu, ale také nekvalitně a i nekvalitně nalakovaná, v důsledku toho je špatně slícovaná. Kromě toho je i rez na přepážce nad zadním nárazníkem pod pravým světlem (ne ale díra) a byla tam zakytovaná spára mezi zadní bočnicí a tou přepážkou. Nápravy napadené korozí nejsou na první pohled ani jiné části karoserie. V PZ dveřích je lavór jako od pěsti, potřebuje to vyklepat.) Také přední nárazník je prasklý (což jaksi bylo v úvodních kontaktech mezi ním a mnou pozapomenuto úplně), po tom nárazu a slepený, ale tak nějak funguje, ovšem bude potřeba nový, protože pochybuji, že při dalším případném nárazu bude plně funkční.
Cestou zpět jsem se stavil ve své dvorní opravně ve Voticích a tam navrhují celkovou opravu karoserie, vyvaření všech zkorodovaných částí, tak jak na ně postupně narazí, obnovu spáry mezi zadní přepážkou a pravou bočnicí, aby to vypadalo jako původní stav, plus rozebrání předku, úplnou demontáž přední přepážky, její kvalitní překlepání mimo vůz a po vyvaření všech děr a výměně potřebných dílů, dát vůz na stolici - nátáhnout a srovnat ten naražený podélný přední nosník a znovu smontovat předek i s přepážkou. Je to prý nutné, protože bez toho budou šmajdat pravá světla. Kromě toho si myslí, že LP blatník je zkorodovaný v dolní části pod plastem a že bude potřeba ho buď navařit, nebo dát nový, ale to se prý teprve přesně ukáže při práci. No a v důsledku toho všeho navrhuje dát vůz do nového laku, protože prý snad kromě jedněch dveří nebude díl, na kterém se nebude klepat. (na ostatních dílech jsou drobná poškození). Zatím jsem navrhl rozsah opravy kastle jen toho nejhoršího a ne celolak s tím, že by se poškozená místa stříkla jen přístřikem a lak se oživil do lesku, jsme se shodli, že by to tak šlo, ale životnost po této opravě ten technik neodhaduje na více než tak 4-5 let a pak by se musela kastle dělat znovu i s celolakem. Opravna navrhuje celkovou opravu už teď, že ve výsledku to bude levnější, než to dělat 2x a víc to vydrží, obzvlášť když vůz bude používán jen sporadicky a bude pod střechou.
Vnitřek bych řekl dobrý, nepoškozený, jen nejde zavřít přihrádka na středním sloupku vedle koflíku ventilátoru, víko padá dolů.
Technicky dobré, brzdy potřebují seřízení nebo opravu, dlouhý krok pedálu a jsou líné. Benzinoměr mi připadá lehce frivolní, ke konci měří mezi nulou a cca 10 litry. Ve Znojmě jsem vzal benzin po hrdlo a po příjezdu domů znovu, spotřeba 6,48 litru, tak snad také v pořádku vzhledem ke stáří a ojetí 159 tisíc a objemu 1,7 litru. Motor nemá karburátor, ale jednoduchou stříkačku a má to vstřikovací řídící jednotku. Výbava nic moc, stahování oken pádly, bez centrálky, rádio ručně laditelné, z té doby, ne od Renaulta, ale má zvuk asi jako plechovka od sardinek.
Toť mé první dojmy a pojmy, snad jen, že se s tím jezdí moc hezky, po sto kilometrech jsem si připadal, jako bych to řídil od narození a také mě překvapila pohodlnost sedadel i ten pro mě zvláštní způsob štelování polohy, kdy se sklon opěradla nemění ale sedadlo je jako kolíbka. Myslím, že až se to všechno udělá, budu to auto mít rád.
Původ vozu - do provozu v r. 1985 Švýcarsko, v r. 1999 přivezeno překupníkem do Kolína, tam si to koupil důchodce z Prahy, který s tím jezdil do loňska do svých 82 let, pak to dal do jakéhosi autovýkupu, kde to koupil ten majitel ze Znojma, 32 letý člověk s profesí číšníka, ale jinak příjemný a velmi slušný člověk (až na to zapírání technického stavu, ovšem ty problémy jsou tak zjevné, že točit se na skryté závadě nelze a vlastně nemusel ani nic moc povídat).
Stav byl horší než prodejce deklaroval v inzerátu, dosáhl jsem sice ceny o 5 tisíc nižší než majitel chtěl, což bylo o 13,9 %, ale ukázalo se, že poněkud používal "alternativní pravdu" o způsobu používání auta a poškození předku (pracuje ve Vídni a lítal tam s vozem, což zapřel prý s ním najel za ¾ roku jen 3 tisíce a skoro nejezdil, neboť mu s autem bylo líto jezdit, ale nechal na skle rakouskou roční dálniční známku, bohužel, česká by se sešla víc).
Vůz byl po nárazu na předek, soudím, že rovný náraz do vozu před sebou při dobrzďování, což popřel. Oprava byla provedená nekvalitně a ta mřížka s brýlemi od kolegy o políčko výše (díky moc za ní) nezakryla naprosto špatné provedení opravy (nekvalitně vyklepaná přední přepážka prohnutá dovnitř, nekvalitně vyklepané přední blatníky a kapota na přední hraně a co horšího, vepředu jde k přepážce podélný nosník (zdravý, nezkorodovaný, ale nárazem asi o 3/4 cm zkrácený). Navíc jsem pod vozem zjistil korozi na vnitřní straně prahu za kolem (takový jako trojúhelník je tam), díra v něm asi 1,5 cm2 v průměru, další díra podobná byla v rohu na přepážce mezi motorem a torpédem pod baterkou a na pravé straně podběhu, ta rovná část pod kapotou vedle nosníku tlumiče, ty jsou ale dobré, díra cca 2 cm2. Původní kapota byla sice vyklepána po nárazu, ale také nekvalitně a i nekvalitně nalakovaná, v důsledku toho je špatně slícovaná. Kromě toho je i rez na přepážce nad zadním nárazníkem pod pravým světlem (ne ale díra) a byla tam zakytovaná spára mezi zadní bočnicí a tou přepážkou. Nápravy napadené korozí nejsou na první pohled ani jiné části karoserie. V PZ dveřích je lavór jako od pěsti, potřebuje to vyklepat.) Také přední nárazník je prasklý (což jaksi bylo v úvodních kontaktech mezi ním a mnou pozapomenuto úplně), po tom nárazu a slepený, ale tak nějak funguje, ovšem bude potřeba nový, protože pochybuji, že při dalším případném nárazu bude plně funkční.
Cestou zpět jsem se stavil ve své dvorní opravně ve Voticích a tam navrhují celkovou opravu karoserie, vyvaření všech zkorodovaných částí, tak jak na ně postupně narazí, obnovu spáry mezi zadní přepážkou a pravou bočnicí, aby to vypadalo jako původní stav, plus rozebrání předku, úplnou demontáž přední přepážky, její kvalitní překlepání mimo vůz a po vyvaření všech děr a výměně potřebných dílů, dát vůz na stolici - nátáhnout a srovnat ten naražený podélný přední nosník a znovu smontovat předek i s přepážkou. Je to prý nutné, protože bez toho budou šmajdat pravá světla. Kromě toho si myslí, že LP blatník je zkorodovaný v dolní části pod plastem a že bude potřeba ho buď navařit, nebo dát nový, ale to se prý teprve přesně ukáže při práci. No a v důsledku toho všeho navrhuje dát vůz do nového laku, protože prý snad kromě jedněch dveří nebude díl, na kterém se nebude klepat. (na ostatních dílech jsou drobná poškození). Zatím jsem navrhl rozsah opravy kastle jen toho nejhoršího a ne celolak s tím, že by se poškozená místa stříkla jen přístřikem a lak se oživil do lesku, jsme se shodli, že by to tak šlo, ale životnost po této opravě ten technik neodhaduje na více než tak 4-5 let a pak by se musela kastle dělat znovu i s celolakem. Opravna navrhuje celkovou opravu už teď, že ve výsledku to bude levnější, než to dělat 2x a víc to vydrží, obzvlášť když vůz bude používán jen sporadicky a bude pod střechou.
Vnitřek bych řekl dobrý, nepoškozený, jen nejde zavřít přihrádka na středním sloupku vedle koflíku ventilátoru, víko padá dolů.
Technicky dobré, brzdy potřebují seřízení nebo opravu, dlouhý krok pedálu a jsou líné. Benzinoměr mi připadá lehce frivolní, ke konci měří mezi nulou a cca 10 litry. Ve Znojmě jsem vzal benzin po hrdlo a po příjezdu domů znovu, spotřeba 6,48 litru, tak snad také v pořádku vzhledem ke stáří a ojetí 159 tisíc a objemu 1,7 litru. Motor nemá karburátor, ale jednoduchou stříkačku a má to vstřikovací řídící jednotku. Výbava nic moc, stahování oken pádly, bez centrálky, rádio ručně laditelné, z té doby, ne od Renaulta, ale má zvuk asi jako plechovka od sardinek.
Toť mé první dojmy a pojmy, snad jen, že se s tím jezdí moc hezky, po sto kilometrech jsem si připadal, jako bych to řídil od narození a také mě překvapila pohodlnost sedadel i ten pro mě zvláštní způsob štelování polohy, kdy se sklon opěradla nemění ale sedadlo je jako kolíbka. Myslím, že až se to všechno udělá, budu to auto mít rád.
Naposledy upravil(a) Espero dne pon lis 11, 2024 13:08, celkem upraveno 1 x.
Renault R 11 1,7 GTX z r. 1985 v barvě červené
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Renault Fluence 1,6 16V 86 kW z 08/2010, barva béžová metalíza od 17. 12. 2021
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Renault Fluence 1,6 16V 86 kW z 08/2010, barva béžová metalíza od 17. 12. 2021
Re: Renault 11
Za chvili to bude dvacet let, co moji 11GTL nahradil Megane 1,6. Nebyl spatny, jedenactku jsmem mel radeji. Jednoduche, vse dobre pristupner a genialni kolebkova sedacka.
Skoda, ze z 11tky asi zajimavy veteran nikdy nebude.
Skoda, ze z 11tky asi zajimavy veteran nikdy nebude.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
- Espero
- Starting member
- Příspěvky: 63
- Registrován: pon srp 27, 2012 12:19
- Bydliště: Beroun (Tetín)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault 11
No tak abych dal vědět, jak to s tou R11 GTX dopadlo. Dělala se kompletní renovace karoserie včetně laku v původní barvě. Částečně vyvyvařením, částečně výměnou dílů (prahy, přední blatníky, přední kapota). Ostatní vyvařením. Veškeré plasty, neboli nárazníky buď vyvařeny nebo ponechány, podařilo se sehnat spoiler na zadní kapotě, původní nebyl použitelný, barevně pak sjednoceny černým Dinitrolem, vyměněno pravé přední zrcátko za původní, vyměněny čudlíky zámků dveří zevnitř (ty částečně chyběly). Mechanicky se dělalo přetěsnění motoru a převodovky, (nové simerinky, všechna nová těsnění včetně manžet na poloosách, nové čepy řízení, kompletní nový výfuk, dokonce původní z R9, proto mírně zkrácený na spojovací trubce mezi středním a zadním tlumičem. S motorem ani převodovkou nebylo třeba dělat dalšího nic, měřili kompresi, a ta je prý jako u nového motoru. Jen vyměnili svíčky. Zespodu ošetřeny a nově natřeny všechny díly podvozku včetně traverzy zadního nárazníku a brzdových trubiček, vyměněna hadice mezi hrdlem plnění benzinu a nádrží za novou, přelakována demontovaná nádrž, vyměněn silentblok řazení za nový, (bylo nutné jej nechat vyrobit), a před 2 lety vyměněn akumulátor za nový. Původní stěrače repasovány a nově nalakovány. Namontovány původní tehdy prodávaná příplatková litá kola a nové pneumatiky. Cena renovace: nějakých 200 tisíc. Provedena a pravidelně aktualizována veteránská testace. Od r. 2017 jsem s tím ujel s bídou 3 tis. km. S vozem jezdím jen tu a tam na veteránské akce. Ovšem svezení je v tom velmi pohodlné, jízda svižná a rychlá.
Renault R 11 1,7 GTX z r. 1985 v barvě červené
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Renault Fluence 1,6 16V 86 kW z 08/2010, barva béžová metalíza od 17. 12. 2021
Peugeot Boxer 3000 Blue HDi 2,0 L2H1 barva červená Tiziano od 29.3.2018
Renault Fluence 1,6 16V 86 kW z 08/2010, barva béžová metalíza od 17. 12. 2021
Re: Renault 11
Pěkná práce, gratuluju a přeju aby 11 dělala spoustu radosti.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů