Ahoj,já přešel také z 1.6 atmosféry na GS4 1.3tce 140. Pro mě to byl obrovský skok jak v komfortu a vzhledu, jelikož jsem dříve měl GS2,tak i v motorizaci,kde je znát turbo. Dost jezdím i po městě kratší trasy,tak mi automechanik doporučil tento motor,že prý méně karbonizuje oproti 1.2tce,jelikož má integrované svody s motorem,tím pádem rychleji topí a má prý speciální povrchovou úpravu válců či co To neznamená,že to nepotřebuje občas pořádně projet,aby se prohřál benzín a tak.Lepší je i dodržovat roční intervaly na olej místo naprogramovaných dvou.Já mám rok 2018, tudíž ještě bez filtru pevných částic,tento model si myslím,že ho už má,tak nevím jak se mu budou zamlouvat kratší trasy.OzzyVita píše: ↑ned úno 19, 2023 22:25Ahoj,
strucne popisu svou situaci. Aktualne mam Megana Grand Tour r.2018 1.6Sce. v ZEN vybave s najezdem 40tkm. Kupovany novy, jezdila s tim zena kolem komina. Koupil jsem jej v akci kdy se zbavovali techto motoru za super cenu 330tis. Ted ve vykupu mi daji 280tis... Koukam po Scenicu GT z roku 2019, 1,3 TCe140 7EDC automat BOSE za 500tis. s najezdem 65tis. Ma tady nekdo GT s timto najezdem a chce se odelit o zkusenosti, na co si dat pozor ? Porad mam dilema jestli si toho Megana nenechat ale ten motor a petikvalt je fakt strasny. mame dva prcky a kdyz jedeme na dovcu tak s mistem trochu bokujeme.
Diky za nazory
Jinak jsme také čtyřčlenná rodina a když auto naložíme,rozhodně to není žádný lenoch. Srovnání s verzí 160 ale nemám.Spotřeba na hory a zpět cca 300km byla kolem 6,5l a to jsem to nijak nešetřil.
Jediné ,co mi zatím v autě vadí,jsou dělená sedadla vzadu v poměru 1/3 a 2/3. Zrovna při cestě na hory byl problém dovnitř nacpat 200cm běžky,ale nakonec se vešly našikmo při složeném jednosedáku Zase ale oceníte pohodlné sklápění z kufru.
Auto mám jen 3měsíce a zatím spokojenost,ale určitě poradí i jiní borci zde na fóru.Spíše jsem také ve fázi pozorování a zkoumání nových věcí
PS.Myslím,že mám auto ze stejného bazaru z J.Hradce,co koukáš ty, alespoň podle popisku to tak vypadá.Ať dobře vybereš a pak se případně můžeme doplňovat v radách