Příspěvek
od faradaj » stř říj 30, 2024 00:14
Dobry den panove, mam dotaz na motor 1.6 dci 96kW rok 2014 jakou porci km tento motor vydrzi a pripadne jestli netrpi na opotrebeni valcu, krouzku nebo utesneni ventilovych driku? Poridil jsem si tento motor jako kup v rodine. Auto bylo vzdy servisovane v autorizovanych servisech a olej meneny v polovicnim intervalu. Kdyz jsem poprve asi po 14dnech vlastnictvi stal u otevrene kapoty s bezicim motorem zaujalo me lehke prdeni z filtrboxu. Malou dirkou k memu udivu foukal vzduch ven rikam si proti smeru? Tak jsem otevrel vicko plneni oleje a vyletl na me sedy dym a olejova mlha. Motor dost vyrazne fouka ven. U studeneho motoru jen fouka u zahrateho jde sedy dym a olejova mlha. Motor ma vykon, nezere olej, emise vporadku, startuje normalne...auto ma 203tis km a toto me dost zarazilo. Jestli mam s autem pocitat i do budoucna nebo resit generalku motoru nebo se ho zbavit

napriklad muj Espace 2.0dci 110kW take rok 2014 s najezdem o dost vyssim 320tis je po otevreni vicka naprosto tichy ani vanek... tak nevim jestli je to zrovna spatny kus ta moje 1.6 nebo je to u ni normalni a nemam to resit? Jo a domacim manometrem zmerena komprese 10-11 coz je tedy malo...diky za zkusenosti a rady.
Kubajz
Espace IV grand, 2014, 2.0dCi 110kW
Nissan Qashqai 2014, 1.6dci 96kW
Laguna III, 2014, 2.0dci 127kW
EX: Espace IV grand, 2007, 2.0dci 110kW
EX: Clio I, 1.4i
EX: Fiati...Punta, Bravo, Stila...to jsou dělníci!
Mašiny: Parník Yamaha FJ 1200 rok 1992, v krabicich JAWA 250 rok 1938, JAWA Bizon 350 oilmaster, Stadion S11
EX: Kawa GPX 600, Yamaha XJ 600, Yamaha XJ 900, Perak 250,
http://faradaj.rajce.idnes.cz/Espace/