master 2,5 dci

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Odpovědět
matobp
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: čtv dub 27, 2017 18:04

master 2,5 dci

Příspěvek od matobp » úte črc 11, 2017 22:02

Nevie niekto poradit?Diagnostika nevypisuje ziadnu chybu,ale vstrekovace nedavaju naftu...rok 2006.Motor toci,ale nedymi na vyfuk a nechyti.Dik.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11531
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: master 2,5 dci

Příspěvek od Šamša » stř črc 12, 2017 00:09

A ukazuje diagnostika, jestli se motor při startu točí?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

matobp
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: čtv dub 27, 2017 18:04

Re: master 2,5 dci

Příspěvek od matobp » stř črc 12, 2017 15:37

Nie som odbornik,clovek co to daval na diagnostiku original Bosch tvrdi ze neukazuje ziadnu chybu a ked napriklad nieco odpoji tak to hned vypise.Proste diagnostika tvrdi ze je vsetko ok,len motor toci a nechyti,ani nedymi na vyfuk-proste nema naftu.Cerpadlo a vstreky boli na repas,motor bol prehodeny za repasovany...Oni mi tvrdia ze vstreky proste nepustia naftu,tlak v lište je...nikto s tym nevie pohnut zatial.Dik za kazdu radu.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11531
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: master 2,5 dci

Příspěvek od Šamša » čtv črc 13, 2017 23:38

Ten ťulpas co ti dělal diagnostiku by měl vrátit výuční list. Když ti čidlo na klice nebude dávat impulzy, tak ti ani jednotka nezačne vstřikovat a žádnou chybu to hlásit nebude, proto je důležité z diagnostiky vyčíst, jestli se ti motor vůbec točí.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

matobp
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: čtv dub 27, 2017 18:04

Re: master 2,5 dci

Příspěvek od matobp » pát črc 14, 2017 09:00

Dik za radu.Co mu mam teda povedat aby urobil?Mozes mi este vysvetlit ako mam rozumiet tomu-jestli se motor vubec toci?

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5598
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: master 2,5 dci

Příspěvek od kotasekh » sob črc 15, 2017 09:38

Jestli diagnostika vidi, ze se motor toci, tak je to mysleno ;). Pri startovani musi byt na diagnostice videt, ze motor ma treba 250 ot/min. Pokud to videt neni, nevyskoci zadna chyba, ale taky nenastartujes, protoze ridici jednotka si mysli, ze motor stoji a nema duvod vstrikovat palivo. Pokud cidlo na klice nefunguje, neni jak ridici jednotce rict, ze startujes, a v pameti zavad se to rozhodne neprojevi. Bohuzel, sehnat cloveka, co diagnostiku motoru chape jinak nezli "nacteni pameti zavad" je obcas problem... Protoze "nacteni pameti zavad" umi udelat male dite s vybavenim za 150 kc, ale taky casto byva k nicemu a je potreba sehnat nekoho, kdo ma lepsi diagnostiku a hlavne s ni umi a chape vypisy hodnot ;).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

matobp
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: čtv dub 27, 2017 18:04

Re: master 2,5 dci

Příspěvek od matobp » úte črc 18, 2017 17:08

Cidlo je nove a ukazuje otacky motora pri starte,napriek tomu vstreky nedavaju palivo...dnes som sa bol osobne opytat mechanika.Nervy uz mam v koncoch :smile15:

radovand
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: úte črc 25, 2017 14:08

Re: master 2,5 dci

Příspěvek od radovand » úte črc 25, 2017 14:14

dobry den mam problem z renault master 2.5 dci rok 2002 niekedy nenastartuje a ked vychladne motor uz startuje a v poslednej dobe zvykne aj pocas jazdy zhasnut motor a kym nepostoji cca pol hodinku tak nenastartuje imobilizer uz je odpojeny dakujem za rady ak niekto mal problem kludne mi volajte 0907348561

matobp
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: čtv dub 27, 2017 18:04

Re: master 2,5 dci

Příspěvek od matobp » úte črc 25, 2017 14:52

Nevie nikto poradit nieco?Dakujem.

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5598
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: master 2,5 dci

Příspěvek od kotasekh » úte črc 25, 2017 16:16

Má rada by byla sehnat někoho, kdo má CLIPa a umí s ním, ale to je s nepojízdným autem trošku problém. Není třeba hledat chyby v paměti závad, spíše je třeba koukat na hodnoty, co ukazují čidla. Je tlak na rampě při startu dostatečný? Neblokuje imobilizér ty vstřiky?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

matobp
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: čtv dub 27, 2017 18:04

Re: master 2,5 dci

Příspěvek od matobp » úte črc 25, 2017 17:19

Tlak v rampe ukazuje diagnostika a imobilizer je tiez ok.Prv to robili na no name diagnostike,teraz na original Bosch.Ma sa nejako specialne nastavovat nejaky "spodny" rozvod?Toto mi hovorili ze dali tak isto ako na starom motore,ktory isiel len zacal klepat.Ospravedlnujem sa za text,nie som automechanik.

m.a.r.e.k
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: úte říj 17, 2017 16:48

Re: master 2,5 dci

Příspěvek od m.a.r.e.k » úte říj 17, 2017 17:05

Dobrý den, riesim teraz jeden problem na 2,5 dci je to rok 2007 88kw .auto islo akurat trosku isiel cierny dym z vyfuku a nemalo do 2000 otacok tah . a naraz ked som auto vypol a chcel som ho znovu nastartovat tak strasne dlho tocilo kym sa podarilo nastartovat a isiel cierny husty dym z vyfuku. teraz uz len toci a nechce chytit. Na diagnostike pisalo nieco z RJ ale ako som dal novu baterku tak chyba zmizla a diagnostika je bez zavad. Skusali sme odpojit aj trysky a vobec k nim nejde nafta . pravdepodobne bude KO cerpadlo. Da sa cerpadlo vymenit aj bez toho aby sa muselo nieco robit z rozvodami. ? vsimol som si ze na boku pri snimaci kluky je taka cierna krytka ta ked sa da dole a odkrutim ten srob tak budem potrebovat aj stahovak alebo pojde cerpadlo normalne vytiahnut . samozrejme az po odskrutkovani srobov z druhej strany ktore ho drzia na mieste. Ďakujem za rady .

Albi1
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: čtv čer 14, 2018 16:36

Re: master 2,5 dci

Příspěvek od Albi1 » čtv čer 14, 2018 16:48

čau,mám trafica 2.5 dci 99kw a mám ten stejný problém, diag. nepíše žádnou chybu,kontrolka žádná nesvítí,synchronizace vačky a kliky ok, tlak v rampě při startování 250-300 bar.vstřiky vstřikují ale motor nechytne, už nevím co stím

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11531
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: master 2,5 dci

Příspěvek od Šamša » čtv čer 14, 2018 22:59

Koukni na EGR, zda není otevřen, případně ho zkus na pokus zaslepit.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Koffi
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: pon črc 23, 2018 09:03

Re: master 2,5 dci

Příspěvek od Koffi » pon črc 23, 2018 09:17

Cau lidi pujcil jsem kamosovy mastera a kdyz nastartoval neak pokazil spinacku klic zustal ve startovaci poloze a on s tim odjel a odvaril starter.starter uz mam dole a objednany novy,koupil jsem i novou spinacku s klicema.kdyz vymenim spinacku a v dalkovem ovladaci na klici vymenim tu planzetu s noveho klice bude to stacit aby to nastartovalo a nemusel jsem nikde nic kodovat atd.?moc diky za odpoved

speeedi
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pát čer 29, 2012 21:27

Re: master 2,5 dci

Příspěvek od speeedi » pon říj 14, 2024 21:33

Albi1 píše:
čtv čer 14, 2018 16:48
čau,mám trafica 2.5 dci 99kw a mám ten stejný problém, diag. nepíše žádnou chybu,kontrolka žádná nesvítí,synchronizace vačky a kliky ok, tlak v rampě při startování 250-300 bar.vstřiky vstřikují ale motor nechytne, už nevím co stím
Ahoj vyresili si tento problem? Mam ten sami a uz jsem v koncich

speeedi
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pát čer 29, 2012 21:27

Re: master 2,5 dci

Příspěvek od speeedi » pon říj 14, 2024 21:34

matobp píše:
úte črc 11, 2017 22:02
Nevie niekto poradit?Diagnostika nevypisuje ziadnu chybu,ale vstrekovace nedavaju naftu...rok 2006.Motor toci,ale nedymi na vyfuk a nechyti.Dik.
Ahoj vyresili jste tento problem

speeedi
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: pát čer 29, 2012 21:27

Re: master 2,5 dci

Příspěvek od speeedi » pon říj 14, 2024 21:36

Ahoj kluci mam stejny problem a uz nevim co dal. Auto startuje nicmene nechytne. Vse bez zavady. Auto vido otacky startovaci tlak na rampe ok snimace synchronizovane. Imobilizer funkcni. Ale vstriky nepusti naftu do motoru

Odpovědět

Zpět na „Renault Master / Trafic“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů