Ahoj,
Prosím myšlenky, co se mohlo stát...
Dnes jsem byl s autem (Espace IV, 2012, 2.0 dci 127kw) na emisích a STK.
Auto normálně přijelo, na emisích mu dal technik pokouřit (cca 1 minutu na plný plyn, aby nahnal teplotu motoru, pak klasicky měření z volnoběhu na plný plyn...).
Pak jsem normálně přejel vedle do vjezdu na STK a tam technik normálně popojizdel... nakonec tam auto stálo vypnuté nějakých 15 minut, když už technik neměl co dělat...
A teď problém - při odjezdu z dílny jsem už nemohl ani pořádně vyjet ven... vůbec to nešlo za plynem... no, nějak jsem ven vyjel aspoň na jedničku a rychle za roh... tam jsem to zkusil, ale ani na volnoběh to nešlo do otáček - plyn až na podlahu, ale do 3000-4000 otáček to trvalo věčnost, řeknu minimálně 5 vteřin...
Domů jsem to dotáhl na laně... maximálně to jelo 30 na dvojku, jinak to bylo bez síly a do kopce ani na jedničku...
Zajímavé je, že nastartovat to jde normálně a volnoběh to drží krásně...
Současně nesvítí žádná kontrolka motoru, nic...
Co se s tím tedy mohlo stát? Mohlo se něco stát při tom vytáčení na emisích?
Napadá mě váha vzduchu.
Nebo turbo - může být zaseklé? Buď z toho měření emisí anebo něčím cizím? -> 1000km předtím jsem měnil chladič egr kvůli rozpadlé klapce, kterou jsem ovšem nenašel. Takže buď zůstala v tom chladiči anebo to teď vlítlo do turba - může to být?
Díky za vaše rady
2.0 dci - v nouzáku po emisích/STK?!?
Moderátor: Moderators General
2.0 dci - v nouzáku po emisích/STK?!?
Grand Espace 2.0dCi 127kw, 2012
Citroen C3, 1.2i, 2018
Smart ForTwo 0.8cdi, 2001
V garáži na lepší časy: Fiat 126p Maluch, Jawa 350 VB
Ex: Grand Scenic 2.0dCi, Mondeo, Twingo, Megane Coupe (nejaky hodny polak si ho v noci odvezl do Polska a udelal z nej sekanou... )
mám Clip, okres Kladno
Citroen C3, 1.2i, 2018
Smart ForTwo 0.8cdi, 2001
V garáži na lepší časy: Fiat 126p Maluch, Jawa 350 VB
Ex: Grand Scenic 2.0dCi, Mondeo, Twingo, Megane Coupe (nejaky hodny polak si ho v noci odvezl do Polska a udelal z nej sekanou... )
mám Clip, okres Kladno
Re: 2.0 dci - v nouzáku po emisích/STK?!?
Tohle se mně kdysi stalo u 2.0 dCi na GSII. Akceleroval jsem do kopce, najednou se ozvalo takové duté bouchnutí a auto ztratilo tah. Na displeji vše OK, volnoběh bez problémů, ale nemohl jsem se do toho kopce rozjet. Musel jsem volat odtah.
Byla to prasklá hadice k turbu.
Byla to prasklá hadice k turbu.
Renault Grand Scenic III 1.6 dCi/96 kW (2014)
Renault Grand Scenic II 2.0 dCi/110 kW (2008) -- prodáno
Renault Grand Scenic II 2.0 dCi/110 kW (2008) -- prodáno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů