Regulační ventil turba
Moderátor: Moderators General
-
- Advanced member
- Příspěvky: 379
- Registrován: pát led 18, 2008 08:24
- Bydliště: Krásná Lípa u Rumburka
Regulační ventil turba
Ahoj! Má ten reg. vent. turba být potichu, nebo má bzučet? Mě teda bzučí, ale v Tasu mi říkal, že je to závada. Co dělá ten ventil na vašich autech?
Renault LagunaII 1.9 Dci/79kW, r.v.10.2003, ABS, ESP, ASR, 6-ti kvalt, 8 x airbag, dig. dvouz. klima, 16" kola, roletky na zadních oknech včetně zadního, od 08.06.2009 originální Tempomat s omezovačem a s ovládáním na volantu, 25.04.2014 doplňen CD měnič (6 CD) v palubní desce, držák Brodit na TomTom a konzole Kuda (šedivá) na mobilní telefon. Komplet vyčištěný sací trakt, zaslepený EGR na přívodu výfukových plynů (harmonice). Olej pouze Castrol EDGE Turbo Diesel, max 13tKm, filtr z HDI.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Regulační ventil turba
Ventil bzučí, protože je napájený modulovaným napětím a plynule reguluje, není to prostě vypnutý a zapnutý. Boubelíni v umaštěných montérkách mnohdy vyučení v STSce nevědí někdy která bije, natož aby něco věděli o pulzní regulaci s proměnlivou střídou.Marek Sládek píše:Ahoj! Má ten reg. vent. turba být potichu, nebo má bzučet? Mě teda bzučí, ale v Tasu mi říkal, že je to závada. Co dělá ten ventil na vašich autech?
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Advanced member
- Příspěvky: 379
- Registrován: pát led 18, 2008 08:24
- Bydliště: Krásná Lípa u Rumburka
Tak jsem dobzučel! Dneska auto dojezdilo. Jedem takhle do Ústí a najednou auto přestalo táhnout, jakoby reaguje jenom do polovice plynu.
Vzduchový filtr je nový, EGR dnes odpoledne vyčištěný, byl stejně téměř čistý a ještě vždy po chvilce jízdy vyskočí kontrolka žhavení nebo co, je uprostřed panelu (žlutá) a motor jde do kytek úplně. pomůže jen stopnutí, vyndání karty a znova nastartování. Děje se to hlavně v otáčkách nad 2500, když se držím pod nima tak auto sice taky nemá výkon, ale alespoň na mě nevyskakuje ta závada.
Kdo prosím poradí !!!!! Nutná rychlá záchrana, ve čtvrtek mám jet s autem na dovču !!!! Díky
Vzduchový filtr je nový, EGR dnes odpoledne vyčištěný, byl stejně téměř čistý a ještě vždy po chvilce jízdy vyskočí kontrolka žhavení nebo co, je uprostřed panelu (žlutá) a motor jde do kytek úplně. pomůže jen stopnutí, vyndání karty a znova nastartování. Děje se to hlavně v otáčkách nad 2500, když se držím pod nima tak auto sice taky nemá výkon, ale alespoň na mě nevyskakuje ta závada.
Kdo prosím poradí !!!!! Nutná rychlá záchrana, ve čtvrtek mám jet s autem na dovču !!!! Díky
Renault LagunaII 1.9 Dci/79kW, r.v.10.2003, ABS, ESP, ASR, 6-ti kvalt, 8 x airbag, dig. dvouz. klima, 16" kola, roletky na zadních oknech včetně zadního, od 08.06.2009 originální Tempomat s omezovačem a s ovládáním na volantu, 25.04.2014 doplňen CD měnič (6 CD) v palubní desce, držák Brodit na TomTom a konzole Kuda (šedivá) na mobilní telefon. Komplet vyčištěný sací trakt, zaslepený EGR na přívodu výfukových plynů (harmonice). Olej pouze Castrol EDGE Turbo Diesel, max 13tKm, filtr z HDI.
Nemůžeš mít prasklý mezichladič od turba? Neslyšíš u čelní masky unikat vzduch? Případně si prostříkni váhu vzduchu nějakým odmašťovačem. Ale nejjistější bude hodit auto na diaghnostiku, tam ti řeknou, čím je ta kontrolka způsobena... jo a nekouří ti auto více? Ať už před, či během svícení kontrolky.
mám pocit, že tu někdo psal, že tohle mu dělalo i u vadného vstřiku. Nechce se mi to teď hledat, musím mizet...
mám pocit, že tu někdo psal, že tohle mu dělalo i u vadného vstřiku. Nechce se mi to teď hledat, musím mizet...
Laguna II, 12/2001, 1.9dCi, 79kW
-
- Advanced member
- Příspěvky: 379
- Registrován: pát led 18, 2008 08:24
- Bydliště: Krásná Lípa u Rumburka
Tak váha prostříknutá, konektory pročištění a furt stejný. Napadlo mě, jest-li by to nemohl být ucpaný palivový filtr?
Pomoc!!!
Pomoc!!!
Renault LagunaII 1.9 Dci/79kW, r.v.10.2003, ABS, ESP, ASR, 6-ti kvalt, 8 x airbag, dig. dvouz. klima, 16" kola, roletky na zadních oknech včetně zadního, od 08.06.2009 originální Tempomat s omezovačem a s ovládáním na volantu, 25.04.2014 doplňen CD měnič (6 CD) v palubní desce, držák Brodit na TomTom a konzole Kuda (šedivá) na mobilní telefon. Komplet vyčištěný sací trakt, zaslepený EGR na přívodu výfukových plynů (harmonice). Olej pouze Castrol EDGE Turbo Diesel, max 13tKm, filtr z HDI.
-
- Advanced member
- Příspěvky: 379
- Registrován: pát led 18, 2008 08:24
- Bydliště: Krásná Lípa u Rumburka
Auto se normálně nastartuje, chytá okamžitě. Motor běží pěkně kultivovaně, pravidelně. Bez zátěže, když auto stojí tak jde krásně za "plynem" a po chvilce nad cca 2500 ot/min, nezáleží na teplotě chladící kapaliny naskočí ta závada. Nutno dodat, že ikdyž ta závada ještě nenaskočí, tak stejně auto nejede jak má, nemá ten pravej zátah, je takový jalový.
Ještě v Ústí mi v Renaultu mi diagnostiku provedli a závad tam bylo docela dost, beee, ach jo! Našli tam EGR, teplotu a tlak nasávaného vzduchu a ještě něco o poloze klikové hřídele nebo něco takového.
Opravdu jsem zoufalej a servisman s diagnostikou mi nebere telefon.
Ještě v Ústí mi v Renaultu mi diagnostiku provedli a závad tam bylo docela dost, beee, ach jo! Našli tam EGR, teplotu a tlak nasávaného vzduchu a ještě něco o poloze klikové hřídele nebo něco takového.
Opravdu jsem zoufalej a servisman s diagnostikou mi nebere telefon.
Renault LagunaII 1.9 Dci/79kW, r.v.10.2003, ABS, ESP, ASR, 6-ti kvalt, 8 x airbag, dig. dvouz. klima, 16" kola, roletky na zadních oknech včetně zadního, od 08.06.2009 originální Tempomat s omezovačem a s ovládáním na volantu, 25.04.2014 doplňen CD měnič (6 CD) v palubní desce, držák Brodit na TomTom a konzole Kuda (šedivá) na mobilní telefon. Komplet vyčištěný sací trakt, zaslepený EGR na přívodu výfukových plynů (harmonice). Olej pouze Castrol EDGE Turbo Diesel, max 13tKm, filtr z HDI.
Zkoušel jsi odpojit konektor od EGR a zkusit pár km bez něj?
Jinak teplotu měří právě ta váha vzduchu a tlak měří čidlo na černé plastové trubce, co vede z mezichladiče od turba... nevíš, jaký tlak naměřili, co? Jestli malý, nebo velký...
co to kouření? Kona se, nebo ne? Myslím vydatné kouření...
Jinak teplotu měří právě ta váha vzduchu a tlak měří čidlo na černé plastové trubce, co vede z mezichladiče od turba... nevíš, jaký tlak naměřili, co? Jestli malý, nebo velký...
co to kouření? Kona se, nebo ne? Myslím vydatné kouření...
Laguna II, 12/2001, 1.9dCi, 79kW
Ahoj, myslim si, ze ti nechodi "west gate" Ak uz ten ventil, ktory spominas v uvode nebzuci, tak po nom niecim tukni (primerane). Ak sa potom rozbehne, staci ho premazat. Silikonovy olej dostanes do neho cez hadicky, ktore su k nemu pripojene. Pripadne ho vymen. Ak Ventil bzuci a nikde nemas poskodenu hadicku k zasobniku vzduchu a samotnej west gate, potom sa pozri ako ti chodi tiahlo na west gate, to je ta tycka na turbe. Ak to trosku drhne, pripadne piska, prestriekaj to teflonovym, pripadne silikonovym olejom. alebo cystym grafitom. Nie vazelinou, alebo beznymi olejmi !!! Ale najrychlejsie by to mohlo byt na diagnostike
Marek Sládek píše:Auto se normálně nastartuje, chytá okamžitě. Motor běží pěkně kultivovaně, pravidelně. Bez zátěže, když auto stojí tak jde krásně za "plynem" a po chvilce nad cca 2500 ot/min, nezáleží na teplotě chladící kapaliny naskočí ta závada. Nutno dodat, že ikdyž ta závada ještě nenaskočí, tak stejně auto nejede jak má, nemá ten pravej zátah, je takový jalový.
Ještě v Ústí mi v Renaultu mi diagnostiku provedli a závad tam bylo docela dost, beee, ach jo! Našli tam EGR, teplotu a tlak nasávaného vzduchu a ještě něco o poloze klikové hřídele nebo něco takového.
Opravdu jsem zoufalej a servisman s diagnostikou mi nebere telefon.
Laguna II 1,9 dCi 79kW, klima, siber, Carminat, 5,8L/100 Spokojny uzivatel ----> VW Passat 3C 2,0 TDi, DSG 103kW
To je pravda ja pokud jsem to steloval tak mi to taky prestane jet ...a naskočí mi ta chyba co popisujes nahore ...rozsviti se mi to zhaveni a musim vyndat kartu a nastartovat znova . ta tyčka je zajištěna matkou na desítku klíček . jestli si tu matku nemel povolenou a nehnula se ti ta tycka smerem nahoru nebo dolu .mrmaryII píše:Ahoj, myslim si, ze ti nechodi "west gate" Ak uz ten ventil, ktory spominas v uvode nebzuci, tak po nom niecim tukni (primerane). Ak sa potom rozbehne, staci ho premazat. Silikonovy olej dostanes do neho cez hadicky, ktore su k nemu pripojene. Pripadne ho vymen. Ak Ventil bzuci a nikde nemas poskodenu hadicku k zasobniku vzduchu a samotnej west gate, potom sa pozri ako ti chodi tiahlo na west gate, to je ta tycka na turbe. Ak to trosku drhne, pripadne piska, prestriekaj to teflonovym, pripadne silikonovym olejom. alebo cystym grafitom. Nie vazelinou, alebo beznymi olejmi !!! Ale najrychlejsie by to mohlo byt na diagnostike
Marek Sládek píše:Auto se normálně nastartuje, chytá okamžitě. Motor běží pěkně kultivovaně, pravidelně. Bez zátěže, když auto stojí tak jde krásně za "plynem" a po chvilce nad cca 2500 ot/min, nezáleží na teplotě chladící kapaliny naskočí ta závada. Nutno dodat, že ikdyž ta závada ještě nenaskočí, tak stejně auto nejede jak má, nemá ten pravej zátah, je takový jalový.
Ještě v Ústí mi v Renaultu mi diagnostiku provedli a závad tam bylo docela dost, beee, ach jo! Našli tam EGR, teplotu a tlak nasávaného vzduchu a ještě něco o poloze klikové hřídele nebo něco takového.
Opravdu jsem zoufalej a servisman s diagnostikou mi nebere telefon.
knoflajzs píše:To je pravda ja pokud jsem to steloval tak mi to taky prestane jet ...a naskočí mi ta chyba co popisujes nahore ...rozsviti se mi to zhaveni a musim vyndat kartu a nastartovat znova . ta tyčka je zajištěna matkou na desítku klíček . jestli si tu matku nemel povolenou a nehnula se ti ta tycka smerem nahoru nebo dolu .mrmaryII píše:Ahoj, myslim si, ze ti nechodi "west gate" Ak uz ten ventil, ktory spominas v uvode nebzuci, tak po nom niecim tukni (primerane). Ak sa potom rozbehne, staci ho premazat. Silikonovy olej dostanes do neho cez hadicky, ktore su k nemu pripojene. Pripadne ho vymen. Ak Ventil bzuci a nikde nemas poskodenu hadicku k zasobniku vzduchu a samotnej west gate, potom sa pozri ako ti chodi tiahlo na west gate, to je ta tycka na turbe. Ak to trosku drhne, pripadne piska, prestriekaj to teflonovym, pripadne silikonovym olejom. alebo cystym grafitom. Nie vazelinou, alebo beznymi olejmi !!! Ale najrychlejsie by to mohlo byt na diagnostike
Marek Sládek píše:Auto se normálně nastartuje, chytá okamžitě. Motor běží pěkně kultivovaně, pravidelně. Bez zátěže, když auto stojí tak jde krásně za "plynem" a po chvilce nad cca 2500 ot/min, nezáleží na teplotě chladící kapaliny naskočí ta závada. Nutno dodat, že ikdyž ta závada ještě nenaskočí, tak stejně auto nejede jak má, nemá ten pravej zátah, je takový jalový.
Ještě v Ústí mi v Renaultu mi diagnostiku provedli a závad tam bylo docela dost, beee, ach jo! Našli tam EGR, teplotu a tlak nasávaného vzduchu a ještě něco o poloze klikové hřídele nebo něco takového.
Opravdu jsem zoufalej a servisman s diagnostikou mi nebere telefon.
Tiahlo "West Gate" by som nechal na pokoji Nestelovat !!! Nedotykat sa toho!!! Ak je ta matka uvolnena, potom to uz riesi len turbo servis. Doma to nenaladis.
Laguna II 1,9 dCi 79kW, klima, siber, Carminat, 5,8L/100 Spokojny uzivatel ----> VW Passat 3C 2,0 TDi, DSG 103kW
-
- Advanced member
- Příspěvky: 379
- Registrován: pát led 18, 2008 08:24
- Bydliště: Krásná Lípa u Rumburka
Hurá, opraveno.
Je vyměněn ten regulační ventilek na turbo a ještě mrška přechodový odpor v konektoru u snímače tlaku turba dal zabrat i kovanému technikovi. Nasledovalo zkrácení kablíku a už jezdí jako nová.
Je vyměněn ten regulační ventilek na turbo a ještě mrška přechodový odpor v konektoru u snímače tlaku turba dal zabrat i kovanému technikovi. Nasledovalo zkrácení kablíku a už jezdí jako nová.
Renault LagunaII 1.9 Dci/79kW, r.v.10.2003, ABS, ESP, ASR, 6-ti kvalt, 8 x airbag, dig. dvouz. klima, 16" kola, roletky na zadních oknech včetně zadního, od 08.06.2009 originální Tempomat s omezovačem a s ovládáním na volantu, 25.04.2014 doplňen CD měnič (6 CD) v palubní desce, držák Brodit na TomTom a konzole Kuda (šedivá) na mobilní telefon. Komplet vyčištěný sací trakt, zaslepený EGR na přívodu výfukových plynů (harmonice). Olej pouze Castrol EDGE Turbo Diesel, max 13tKm, filtr z HDI.
-
- Junior member
- Příspěvky: 146
- Registrován: pát črc 18, 2008 03:19
- Kontaktovat uživatele:
-
- Junior member
- Příspěvky: 111
- Registrován: úte bře 27, 2007 23:20
- Bydliště: Sokolovsko
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj.Mám asi stejný problém.Nejdřív auto začalo cukat,pak přestalo táhnout.Teď nejede vubec,teda trochu jo,ale jako by bylo odpojené turbo. Ventil ovládání turba nejdřív začal jen vrčet a teď se neozývá vubec. Zkoušel jsem propojit hadičky od ovládání a ventil turba běhá. Bohužel jsem na Slovensku asi 850 km (Humenné) od domácího servisu a potřeboval bych vědět kolik to tu tak vyjde? A nebo jestli jste to řešili jinak? Díííky
Moje R 19 d má 476 000 ať mi někdo řekne,že je to špatný auto. No ale Lagůňa je Lagůňa 1,9 dci 2003
-
- Junior member
- Příspěvky: 111
- Registrován: úte bře 27, 2007 23:20
- Bydliště: Sokolovsko
- Kontaktovat uživatele:
Tak spraveno. Byl to ten pneumatickej ventil i s tlakovím čidlem a navíc váha vzduchu.
Malá rada: Stane-li se vám stejný problém,nouzově můžete dojet překlemováním pneuventilu. Já propojil hadičky půlkou propisky a jel s tím 850 km. Budeli-li problém s tahem motoru přetrvávat. Zkontrolujte jestli se klapka na turbu opravdu otevřela.Pokud ano,zkuste ještě odpojit váhu vzduchu. Samozřejmě počítejte že výkon nebude 100% Motor zbytečně nehoňte,ale to je logický Pěkný večer
Malá rada: Stane-li se vám stejný problém,nouzově můžete dojet překlemováním pneuventilu. Já propojil hadičky půlkou propisky a jel s tím 850 km. Budeli-li problém s tahem motoru přetrvávat. Zkontrolujte jestli se klapka na turbu opravdu otevřela.Pokud ano,zkuste ještě odpojit váhu vzduchu. Samozřejmě počítejte že výkon nebude 100% Motor zbytečně nehoňte,ale to je logický Pěkný večer
Moje R 19 d má 476 000 ať mi někdo řekne,že je to špatný auto. No ale Lagůňa je Lagůňa 1,9 dci 2003
- bosyboss
- Junior member
- Příspěvky: 133
- Registrován: pát pro 07, 2007 12:56
- Bydliště: SK-LE,CZ-MĚ,AUT-W
Čo je to "pneumatickému ventilu turba", je to ten ventil na turbe, alebo myslíš elektromagnetický ventil, čiže číslo 10?Bruce píše:Jenom dotaz k tomu pneumatickému ventilu turba ... jaká je cena a lze ho sehnat i jinde než u renaultu? Díky.
Ak je to tá 10- tak to v renciku stojí cca.1500 sk.
Renault Laguna II 1.9 dCi Grandtour 79 kW 2004 r.v.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 855
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
mohl by mi někdo obajsnit jak ventil vlastně funguje? měl jsem ho rozebraný a moc moudrý jsem z toho nebyl. mě tam chrastí to kolečko s dírkama, když přidám plyn. jinak nic pohyblivého jsem tam neobjevil.
díky
díky
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Taky jsem z toho moc moudrý nebyl a navíc jsem neměl čas.
Fakt je ten, že obdélníkové napětí přiváděné na cívku vytváří frekvenci, která hýbe s pístkem, připouští podtlak a tím mění podtlak v ovládací bublině v rozmezí 0-cca -600 mbar.
Membránka otevírá podtlak z přívodu, přes střední ventilek je trvale připouštěn vzduch přes to sítko (pěnový filtřik) pod tou čepičkou na boku.
Problém je v tom filtříku, byl totálně zasr..ný. Přes něj se dostane mikrobordel do ventilku a znehybní jej.
po otevření jsem nic nenašel, po vyprání v benzínu a složení ventil opět chodí...
wecka
Opravena hodnota(je tam podtlak)
toe jasné kde by se tam vzal přetlak
Fakt je ten, že obdélníkové napětí přiváděné na cívku vytváří frekvenci, která hýbe s pístkem, připouští podtlak a tím mění podtlak v ovládací bublině v rozmezí 0-cca -600 mbar.
Membránka otevírá podtlak z přívodu, přes střední ventilek je trvale připouštěn vzduch přes to sítko (pěnový filtřik) pod tou čepičkou na boku.
Problém je v tom filtříku, byl totálně zasr..ný. Přes něj se dostane mikrobordel do ventilku a znehybní jej.
po otevření jsem nic nenašel, po vyprání v benzínu a složení ventil opět chodí...
wecka
Opravena hodnota(je tam podtlak)
toe jasné kde by se tam vzal přetlak
Naposledy upravil(a) wc dne ned úno 21, 2010 09:20, celkem upraveno 1 x.
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
-
- Experienced member
- Příspěvky: 855
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
aha takže ono si to přisává shora vzduch přes čepici toho ventilu?
mě paávě nepřišlo, že by se tam měl ten střední "pístek" hýbat mělo to takové dva protizuby, aby to nemohlo ven........nevím, ještě jednou to holt rozeberu.
jo a když je ventil nefunkční tak jak moc je to poznat?
mě paávě nepřišlo, že by se tam měl ten střední "pístek" hýbat mělo to takové dva protizuby, aby to nemohlo ven........nevím, ještě jednou to holt rozeberu.
jo a když je ventil nefunkční tak jak moc je to poznat?
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
no docela blbě. Když vypneš motor, ještě chvilku to "prdí"...pokud to neprdí, asi ani nefunguje.
Měřičem podtlaku, který vlastně nikdo doma asi nemá.
Když nastartuješ, táhlo WG se musí přesunout s nějakou malou časovou prodlevou - -cca 0-20 sec - podle teploty motoru.
Zbytečně to nerozebírej, nemá se v tom co zkazit. Vypucovat, složit, vyzkoušet, jestli pístek chodí a dát zpět.
Z boku shoď tu čepičku, je pod ní molitanový kroužek - to je ten filtr. Ten taky vypucuj.
PS: nevím, jestli MII a LII nemají ten ventilek trochu jiný, ale pochybuju...
wecka
Měřičem podtlaku, který vlastně nikdo doma asi nemá.
Když nastartuješ, táhlo WG se musí přesunout s nějakou malou časovou prodlevou - -cca 0-20 sec - podle teploty motoru.
Zbytečně to nerozebírej, nemá se v tom co zkazit. Vypucovat, složit, vyzkoušet, jestli pístek chodí a dát zpět.
Z boku shoď tu čepičku, je pod ní molitanový kroužek - to je ten filtr. Ten taky vypucuj.
PS: nevím, jestli MII a LII nemají ten ventilek trochu jiný, ale pochybuju...
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
-
- Experienced member
- Příspěvky: 855
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
no asi mají jiný, protože já mám ten molitan shora pod kloboukem.
jo a už jsem to rozebral a pochopil. nic se tam kromě toho kulatého plíšku s dírami nemá hýbat. funguje to tak,že ten střední jakože pístek je tam napevno a ten plíšek s dírama podle síly magnetické indukce se připukává k tomu pístku, který se dá seštelovat šroubováním. v pístku je díra skrze kterou si to horem přisává ten vzduch. kdybys to chtěl vidět názorněji, tak to mám vyfoceno rozebrané.
jo a to táhlo WG se hýbe podle toho jak zašroubováváš ten pístek, teď je otázka jak to má být naštelované. mě to při přidání plynu drnčelo....
jo a už jsem to rozebral a pochopil. nic se tam kromě toho kulatého plíšku s dírami nemá hýbat. funguje to tak,že ten střední jakože pístek je tam napevno a ten plíšek s dírama podle síly magnetické indukce se připukává k tomu pístku, který se dá seštelovat šroubováním. v pístku je díra skrze kterou si to horem přisává ten vzduch. kdybys to chtěl vidět názorněji, tak to mám vyfoceno rozebrané.
jo a to táhlo WG se hýbe podle toho jak zašroubováváš ten pístek, teď je otázka jak to má být naštelované. mě to při přidání plynu drnčelo....
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Nahoď fotky pro ostatní.
Já to čas od času prostříkám čističem na brzdy a pak tam po vysušení stříknu silikonový olej(nebo teflonový od Motip), nic nerozebírám.
Já to čas od času prostříkám čističem na brzdy a pak tam po vysušení stříknu silikonový olej(nebo teflonový od Motip), nic nerozebírám.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Experienced member
- Příspěvky: 855
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
řekl bych, že je to zbytečné(nemáš-li nějaký jiný systém). jediná věc co se dá seštelovat je šroubovat tím středním"pístkem" a tím zvětšuješ nebo zmenšuješ sílu indukce proti podtlaku a tím reguluješ přisávání vzduchu zvenku tím pístkem a velikost podtlaku, který řídí WG
není tam vidět to tělo cívky. ten pístek je z mosazné matky s gumičkou a nad ní jsou trochu vidět ty zuby které to drží v tom těle cívky a samotný šroub kterým se šteluje vzdálenost a síla indukce pro to kolečko s dírkama co leží vedle. v tom šroubu je díra, kterou se přisává vzduch horem a reguluje se tak velikost podtlaku pro WG
není tam vidět to tělo cívky. ten pístek je z mosazné matky s gumičkou a nad ní jsou trochu vidět ty zuby které to drží v tom těle cívky a samotný šroub kterým se šteluje vzdálenost a síla indukce pro to kolečko s dírkama co leží vedle. v tom šroubu je díra, kterou se přisává vzduch horem a reguluje se tak velikost podtlaku pro WG
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů