Zavzdušnění brzd
Moderátor: Moderators General
Zavzdušnění brzd
Ahoj, nemáte někdo zkušenost ohledně vzduchu v brzdách? Problém je, že mi padá brzdový pedál. Měl jsem na odvzdušnění v Renaultu, vyměněna brzdová kapalina, vyměněny komplet přední brzdy, zadní brzdy mají nové brzdové destičky. Nějakou dobu vše OK, po čase (cca měsíc), začal opět pedál klesat. Jelikož tam od původního majitele je komplet nový hlavní brzdový válec, nevím kde by to už mohlo být. Nechal jsem opět odvzdušnit, tentokrát jinde než v Renaultu, přední brzdy OK, zadní brzda za řidičem OK, zadní brzda za spolujezdcem měla vzduchovou bublinu. Jelikož bublina byla nahoře, je možné že je vadná ABS řídící jednotka? Komplet nová ABS řídící jednotka jsem se naoko jenom tak díval a 16 000,- a výš, počítám, že v Renaultu k nezaplacení. Tak nějak si říkám, abych nenechal vyměnit ABS jednotku a dělalo to dál, tzn. nebyla to pak ve finále nějaká prkotina za tisícovku....
RN Megane III, 1.6, 16V 74kW, rv. 2011
RN Megane III, 1.6, 16V 74kW, rv. 2011
RN Megane III Grandtour, 1.6 16v 74KW, rv 2011
Re: Zavzdušnění brzd
Podla mojich skusenosti - ak je system zavzdusneny, ale tesny, pedal pruzi, ale neklesa. Ked pedal klesa v podstate az k podlahe, je tam unik brzdovky dakde
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Zavzdušnění brzd
Hadicky trupky tesnost? Treba pozret ci niekde netecie a pri uvolneni pedala to potom natiahne vzduch. Inak to nejde treba preliezt pod autom vsetky potrubia. Mohol to niekto suchnut odspodu a poskodit brzdove vedenie.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Zavzdušnění brzd
Pokud by tam byl vzduch, tak se to pozná na odvzdušnění - půjdou bublinky. Jinak tam bude nějaký problém s těsností nějaké součástky. Může to dělat i ABS. Záleží na tom jak to klesá a jestli to třeba po tom, co to klesne až na podlahu povolí brzdový účinek.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Zavzdušnění brzd
Pokud mám vypnutý motor, a párkrát sešlápnu brzdový pedál, tak dolů nepadá - drží jak přibitý a mírně pruží, což je asi OK. Jakmile nastartuji, tak se propadne skoro až dolů. Když pustím a sešlápnu znovu, tak zabírá od 1/3 dráhy a trochu klade odpor, nicméně pořád když na něj tlačím tak ho dotlačím až do takových 3/4 dráhy dolů - brzdy ale brzdí, jen je tam dlouhá ta dráha brzdového pedálu. Brzdící kapalina nikde neuniká, zatím to budu sledovat. Když jsem to měl čerstvě odvzdušněné, tak i po nastartování byl pedál tvrdý (dost kladl odpor) a zabíral už od pár centimetrů sešlápnutí.
Ještě jen dotaz, kdyby to bylo ABS, nemělo by ABS hlásit chybu na přístrojovce? Nebo tuto závadu nepozná?
Ještě jen dotaz, kdyby to bylo ABS, nemělo by ABS hlásit chybu na přístrojovce? Nebo tuto závadu nepozná?
RN Megane III Grandtour, 1.6 16v 74KW, rv 2011
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Zavzdušnění brzd
Ještě mě napadá, že by to mohl dělat vadný samostav v zadních brzdách.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Zavzdušnění brzd
Někde jsem četl, že se brzdy odvzdušňují přes diagnostiku. Jinak to prý nejde.
Nemohlo by to být tím?
Nemohlo by to být tím?
od 12.10.2018 Megane Grandtour IV, 1,6 Sce, černá funeral, Limited
2012 Megane Grandtour III, 1,6 16V, 100 zeber, červená Lucifer, 1. facelift.
2007 Laguna II, 1,6 16V, šedomodrá metla
2002 Citroen Xantia 1,8 16V, bílá
2000 Renault 11, stříbrný šíp
1998 Renault 11, rudý ďábel
1988 Trabant 601, Universal, bílý
1971 Trabant 601, Limuzína, bílá
2012 Megane Grandtour III, 1,6 16V, 100 zeber, červená Lucifer, 1. facelift.
2007 Laguna II, 1,6 16V, šedomodrá metla
2002 Citroen Xantia 1,8 16V, bílá
2000 Renault 11, stříbrný šíp
1998 Renault 11, rudý ďábel
1988 Trabant 601, Universal, bílý
1971 Trabant 601, Limuzína, bílá
Re: Zavzdušnění brzd
V ziadnom pripade. Brzdy sa odvzdusnuju vzdy len mechanicky cez odvzdusnovaky
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Zavzdušnění brzd
Pokud by doslo i k zavzdusneni ABS jednotky, chce to diagnostiku.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Zavzdušnění brzd
Tak dle technika je vadná hydraulika ABS, tzn. vyměnit komplet ABS blok. V Renaultu za to chtějí bratru solidních 28 000,- bez práce. Mate někdo zkušenost s repasem? Vím že tady nějaké firmy dělají repas za 9 500 - 14 000,- ... záleží podle druhu závady. Pak ještě sehnat si blok z bouračky, to je cca 3 000,- ale prý se to musí programovat na vůz na který to jde, což ne každý autoservis umí a dělá, mate někdo s tím zkušenost? Jinak fakt mě spíš udivuje, že na přístrojovce nic nesvítí.
RN Megane III Grandtour, 1.6 16v 74KW, rv 2011
Re: Zavzdušnění brzd
Tak dle jiného neznačkového (ale žádný garážmistr, prostě velký servis osobních vozů) to je vadný hlavní posilovač brzd. Prý tam nebyl žádný podtlak. Hlavní brzdový posilovač vyměněn, komplet odvzdušněno a zatím to brzdí. Beru to už trošku skepticky, uvidím časem, protože po každým odvzdušnění to bylo nějakou dobu OK a pak se to začalo pomalu zhoršovat, kdy to nebrzdilo vůbec a abych zabrzdil musel jsem 2x-3x našlápnout.....
RN Megane III Grandtour, 1.6 16v 74KW, rv 2011
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Zavzdušnění brzd
Pánové jakmile se do jednotky ABS dostane bublina, za žádný prase to bez diagnostiky z ní nedostanete, můžete se stavět třeba na hlavu, používat jakoukoli vývěvu, tlačit přetlakem do nádobky atd...
V ABS jednotce jsou solenoidy a cestičky, které zůstavají "slepé" a ve kterých se bublina schová, je nutno v tomto případě přes připojenou diagnostiku najít "odvzdušnění brzd" a po našlapání, držení se klikne na konkrétní kolo, spustí se automaticky pumpa v ABS a otevřou konkrétní solenoidy ABS, ESP, ASR pro dané kolo, tím se plně otevře cesta a ještě za pomocí pumpy se kapalina cestičkami prožene směrem k prasátku.
V sekci Laguna II. se to řešilo mnohokrát, ty na to trpěli nejvíce, hlavně u starší kapaliny po výměně destiček se začal pedál propadat, nebo blbě brzdit.
Ze začátku výroby jsem měl osobní zkušenost se servisem, kdy mi to právě po výměně desek přestalo brzdit úplně, nakecali toho tunu, vyměnily za šílený prachy hlavní brzdový válec a pořád to bylo stejný, odvzdušňovali to pořád dokola a dokola(vývěvou), vyměňovali kapalinu, až jsem se naprdnul skočil do toho a jel 40km domů a brzdil ručkou. Na internetu jsem se dopídil k pdfkám, ještě v angličtině a vyčetl o nutnosti napojení a odvzdušnění pomocí diagnostiky. Od té doby jsem pomohl takto hodně nešťastníkům, kteří si s tím nevěděli rady a dělali hokusy pokusy. Jo a po odvzdušnění jsem pak málem proběhl sklem, jedovatý brzdy jsem teprve poznal na 100%. Hodně zdaru.
V ABS jednotce jsou solenoidy a cestičky, které zůstavají "slepé" a ve kterých se bublina schová, je nutno v tomto případě přes připojenou diagnostiku najít "odvzdušnění brzd" a po našlapání, držení se klikne na konkrétní kolo, spustí se automaticky pumpa v ABS a otevřou konkrétní solenoidy ABS, ESP, ASR pro dané kolo, tím se plně otevře cesta a ještě za pomocí pumpy se kapalina cestičkami prožene směrem k prasátku.
V sekci Laguna II. se to řešilo mnohokrát, ty na to trpěli nejvíce, hlavně u starší kapaliny po výměně destiček se začal pedál propadat, nebo blbě brzdit.
Ze začátku výroby jsem měl osobní zkušenost se servisem, kdy mi to právě po výměně desek přestalo brzdit úplně, nakecali toho tunu, vyměnily za šílený prachy hlavní brzdový válec a pořád to bylo stejný, odvzdušňovali to pořád dokola a dokola(vývěvou), vyměňovali kapalinu, až jsem se naprdnul skočil do toho a jel 40km domů a brzdil ručkou. Na internetu jsem se dopídil k pdfkám, ještě v angličtině a vyčetl o nutnosti napojení a odvzdušnění pomocí diagnostiky. Od té doby jsem pomohl takto hodně nešťastníkům, kteří si s tím nevěděli rady a dělali hokusy pokusy. Jo a po odvzdušnění jsem pak málem proběhl sklem, jedovatý brzdy jsem teprve poznal na 100%. Hodně zdaru.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Zavzdušnění brzd
Diki moc za info Samsa ! Clovek sa uci cely zivot
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
- analytic
- Junior member
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob pro 31, 2005 13:36
- Bydliště: Hořovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavzdušnění brzd
ŠAMŠA:
K tomu odvzdušnění ABS.
Mohl bys mi prosím napsat v jakém menu CanClipu se najde odvzdušnění brzd ?
Díky moc.
K tomu odvzdušnění ABS.
Mohl bys mi prosím napsat v jakém menu CanClipu se najde odvzdušnění brzd ?
Díky moc.
analytic@seznam.cz, skype: analytic31,
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Renault Mégane II, 1.5 dCi 74 kW mot. K9K728 (kombík, rok 2004),
KIA SORENTO 2.5 CRDI 103kW (2004), viz web-různé vlastní montážní postupy
!!!!!! NEOPRAVUJ CO NENI ROZBITÝ !!!!!!
Re: Zavzdušnění brzd
Bylo to tím hlavním brzdovým válcem ? Mám stejný problémhouba.126 píše: ↑sob srp 26, 2017 14:12Tak dle jiného neznačkového (ale žádný garážmistr, prostě velký servis osobních vozů) to je vadný hlavní posilovač brzd. Prý tam nebyl žádný podtlak. Hlavní brzdový posilovač vyměněn, komplet odvzdušněno a zatím to brzdí. Beru to už trošku skepticky, uvidím časem, protože po každým odvzdušnění to bylo nějakou dobu OK a pak se to začalo pomalu zhoršovat, kdy to nebrzdilo vůbec a abych zabrzdil musel jsem 2x-3x našlápnout.....
Re: Zavzdušnění brzd
Nakonec to opravdu bylo ABS jednotkou. Nová stála strašný ranec, z vrakáče se použít nedala (musí se přeprogramovat přesně na vozidlo ve kterém bude použita). Nechal jsem opravit na www.ecuservis.eu, na stránkách mají i síť partnerů (autoservisů) se kterými spolupracují. Bohužel ji jsem nebyl ji sám schopný vyměnit. Jinak ještě co jsem dohledal tak opravují na www.ecude.cz (i tak to ale vychází na ranec)
RN Megane III Grandtour, 1.6 16v 74KW, rv 2011
Re: Zavzdušnění brzd
Tak, že jsem sem lezl ... opět mi začíná propadávat pedál. Napřed zkusím vyměnit brzdovku a nechat odvzdušnit přes diagnostiku ABS, tak doufám že to bude tím, jelikož brzdovku mám již 4 roky. Nicméně se chci zeptat... je normální, , že se sešlapáním brzdového pedálu se mění mírně otáčky motoru? Respektive když sešlápnu brzdový pedál tak otáčky mírně stoupnou, jakmile pustím brzdový pedál tak otáčky trochu klesnou. Je to opravdu jen mírně, ale dělá mi to. Máte to taky tak?
RN Megane III Grandtour, 1.6 16v 74KW, rv 2011
-
- Experienced member
- Příspěvky: 574
- Registrován: čtv kvě 21, 2009 18:09
- Bydliště: Plzeň, Praha
Re: Zavzdušnění brzd
Je to normální. To dělá právě podtlakový posilovač. Jeho funkci si můžeš ověřit tím, že za vypnutém motoru našlapeš brzdový pedál a on zůstane nahoře. Pak nastartuj a musí se propadnout.
Chápu tedy dobře, že je vyměněna jednotka ABS, hlavní brzdový válec a hodně kapaliny a auto stále nebrzdí?
Chápu tedy dobře, že je vyměněna jednotka ABS, hlavní brzdový válec a hodně kapaliny a auto stále nebrzdí?
Renault Master 2500ccm 1999
Renault Thalia II 1,2 Privileg
Úpravy:
Zástěrky, trojblik by Krtek, ESB, kopletní výměna reproduktorů + zadní, vytlumení předních dveří, čidlo hladiny oleje, čidlo ostřikovače.
Renault Thalia II 1,2 Privileg
Úpravy:
Zástěrky, trojblik by Krtek, ESB, kopletní výměna reproduktorů + zadní, vytlumení předních dveří, čidlo hladiny oleje, čidlo ostřikovače.
Re: Zavzdušnění brzd
Dobrý den,
prosím ví někdo jaký je u vozidla Megane III, benzín, jaký je pořadí při odvzdušnění našlapáním? Někde píšou odzadu, někde zas odpředu. Na starých autech jsem vždy šel od nejvzdálenějšího kola, ale teď si nejsem jistý jak je to u vozidla s ABS.
A dá se prosím někde na tento vůz sehnat servisní manuál v CZ? Všude jsem našel jen anglickou verzi.
Děkuji
prosím ví někdo jaký je u vozidla Megane III, benzín, jaký je pořadí při odvzdušnění našlapáním? Někde píšou odzadu, někde zas odpředu. Na starých autech jsem vždy šel od nejvzdálenějšího kola, ale teď si nejsem jistý jak je to u vozidla s ABS.
A dá se prosím někde na tento vůz sehnat servisní manuál v CZ? Všude jsem našel jen anglickou verzi.
Děkuji
Re: Zavzdušnění brzd
Manual se mi nepodarilo sehnat v zadnem jazyku.
Ja odvzdusnuji stale podle starych pravidel pro dvouokruhove brzdy. Zadni prava, predni leva a zadni leva a predni prava. Pak je dobre parkrat probrzdit (Nemam diagnostiku), aby zapracovala ABS a udelat odvzdusneni nanovo.
Pokud nebyla vypustena kapalina, jen se meni, tak delam proplachy, dokud netece nova kapalina. Pak si myslim, ze by melo byt jedno, jake je zvolene poradi.
Ja odvzdusnuji stale podle starych pravidel pro dvouokruhove brzdy. Zadni prava, predni leva a zadni leva a predni prava. Pak je dobre parkrat probrzdit (Nemam diagnostiku), aby zapracovala ABS a udelat odvzdusneni nanovo.
Pokud nebyla vypustena kapalina, jen se meni, tak delam proplachy, dokud netece nova kapalina. Pak si myslim, ze by melo byt jedno, jake je zvolene poradi.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Zavzdušnění brzd
OK, díky za info, beru že to máš odzkoušené a postup kol funguje ...
Re: Zavzdušnění brzd
Pánové, prosím o info, zda se ostatním také takto chovají brzdy.
Teď o víkendu jsem odvzdušnil auto (jelikož se s brzdami potýkám už od koupě). Nakonec se mi ho podařilo odvzdušnit (klasicky šlapáním) tak, že pedál je perfektně tvrdý a zabírá už od začátku, prakticky stačí jen trochu zatlačit na pedál a hned se projeví brzdný účinek, takže paráda.
Můj problém je při zastaveném autě a nastartovaném motoru. Pokud například dojíždím na semafory a zabrzdím (pedál při dojíždění je perfektně tvrdý), tak po zastavení na místě pedál změkne a do půlky má strašně "vágní" chod skoro bez odporu. Jakmile se rozjedu tak ihned ztvrdne a brzdí zas od začátku své dráhy.
Řekl bych, že to můžou ovlivňovat otáčky motoru, a tím pádem je problém v hlavním posilovači brzd - brzdový buben. Nicméně pokud při stání na místě vytočím motor do otáček, tak pedál má pořád volný chod a v pohodě ho do poloviny jeho chodu prošlápnu. Je to nepříjemné, pokud třeba stojím na semaforech do kopce a stojím na brzdě. Jediné co mě napadá, tak jestli tohle může způsobovat snímací kroužek ABS a následně další systémy (ABS, ESP, nebo řídící jednotka)? Nebo napadá někoho jiná příčina?
Děkuji za případné reakce.
Teď o víkendu jsem odvzdušnil auto (jelikož se s brzdami potýkám už od koupě). Nakonec se mi ho podařilo odvzdušnit (klasicky šlapáním) tak, že pedál je perfektně tvrdý a zabírá už od začátku, prakticky stačí jen trochu zatlačit na pedál a hned se projeví brzdný účinek, takže paráda.
Můj problém je při zastaveném autě a nastartovaném motoru. Pokud například dojíždím na semafory a zabrzdím (pedál při dojíždění je perfektně tvrdý), tak po zastavení na místě pedál změkne a do půlky má strašně "vágní" chod skoro bez odporu. Jakmile se rozjedu tak ihned ztvrdne a brzdí zas od začátku své dráhy.
Řekl bych, že to můžou ovlivňovat otáčky motoru, a tím pádem je problém v hlavním posilovači brzd - brzdový buben. Nicméně pokud při stání na místě vytočím motor do otáček, tak pedál má pořád volný chod a v pohodě ho do poloviny jeho chodu prošlápnu. Je to nepříjemné, pokud třeba stojím na semaforech do kopce a stojím na brzdě. Jediné co mě napadá, tak jestli tohle může způsobovat snímací kroužek ABS a následně další systémy (ABS, ESP, nebo řídící jednotka)? Nebo napadá někoho jiná příčina?
Děkuji za případné reakce.
RN Megane III Grandtour, 1.6 16v 74KW, rv 2011
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavzdušnění brzd
Krouzek stopro nee
Prosel bych hadice podtlaku. A i vyvevu. Muze u volnobehu delat mensi podtlak a tim neni brzdny uucinek tak "silny".
Treba u VW a ostatnich starsich "koncernu" je zteřeni podtlakovych hadicek spis pravidlo, nez nahoda.
Prosel bych hadice podtlaku. A i vyvevu. Muze u volnobehu delat mensi podtlak a tim neni brzdny uucinek tak "silny".
Treba u VW a ostatnich starsich "koncernu" je zteřeni podtlakovych hadicek spis pravidlo, nez nahoda.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Zavzdušnění brzd
Hadičky k posilovači brzd zkontroluji, nicméně když se rozjedu a dám za jízdy neutrál (otáčky klesnou na cca 750rpm), tak to brzdí v pohodě. Pokud zastavím na místě a dám neutrál (otáčky cca 750rpm), tak pedál prošlápnu tak do poloviny - ono to brzdí, ale zaráží mě to chování. Za jízdy je pedál tvrdý, při stání jde prošlápnout.
Za celou dobu byl vyměněn hlavní brzdový válec, hlavní posilovač brzd (buben), repase ABS, nakonec jsem zjistil díru v zadním potrubí u třmenů (vyměněno), vyměněny oba zadní třmeny (díky elektronické ruční brzdě).
Za celou dobu byl vyměněn hlavní brzdový válec, hlavní posilovač brzd (buben), repase ABS, nakonec jsem zjistil díru v zadním potrubí u třmenů (vyměněno), vyměněny oba zadní třmeny (díky elektronické ruční brzdě).
RN Megane III Grandtour, 1.6 16v 74KW, rv 2011
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: úte dub 18, 2023 21:51
Re: Zavzdušnění brzd
Zdravím, teď řeším podobný problém. Z ničeho nic se mi začal propadat brzdový pedál. Úniky kapaliny jsme nikde nenašli, začlo to výměnou brzdového válce pak to asi 14 dní fungovalo ale poté znovu. Potom to hledali v renaultu i můj servis, nakonec se zjistilo že už jsou hůře sjeté kotouče, takže se vše vyměnilo. Asi po týdnu začlo přibržďovat zadní kolo. Vyčistil jsem třmeny a bylo vše v pořádku asi dva dny. Dnes opět se pedál propadá k podlaze. Když našlapu tak pedál bere pěkně ale to trvá asi tak minutu.
Nechce se mi dávat nesmysl do ABS proto se chci zeptat jak jste to vyřešili a jestli teda to nebude jen nějaká kravina. Teď chci nejdříve zkusit třmeny a hadice. Ale pak už toho moc nechybí. Za každou pomoc budu hrozně vděčný
Nechce se mi dávat nesmysl do ABS proto se chci zeptat jak jste to vyřešili a jestli teda to nebude jen nějaká kravina. Teď chci nejdříve zkusit třmeny a hadice. Ale pak už toho moc nechybí. Za každou pomoc budu hrozně vděčný
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů